Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie odśnieżania na terenie Powiatu Monieckiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie odśnieżania na terenie Powiatu Monieckiego w sezonie zimowym 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMońki
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-26
  • ZamawiającyPowiat Moniecki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00235501
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie odśnieżania na terenie Powiatu Monieckiego w sezonie zimowym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Moniecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658597

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 5 A

1.5.2.) Miejscowość: Mońki

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@monki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.monki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie odśnieżania na terenie Powiatu Monieckiego w sezonie zimowym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcd94c3e-300d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235501

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000618/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Monieckiego w zakresie odśnieżania w sezonie zimowym 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://monki.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://monki.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miedzy zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia , wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://monki.ezamawiajacy.pl w zakładce "Korespondencja" Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania się wykonawcy do systemu na subdomenie Powiatu Monieckiego https://monki.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie "zarejestruj się" . Ofertę a także oświadczenie , o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności , w formie elektronicznej tj. podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem Zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo określone w rozdziale XIII i XIV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1)Administratorem danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Mońkach, 19-100 Mońki, ul. Słowackiego 5A.
2)W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: rodo@monki.pl, lub pisemnie na adres Administratora danych
3)Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4)Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5)Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów wewnętrznych Administratora Danych.
6)Obowiązek podania danych osobowych przez osobę, której dotyczą, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku Wykonawcy, którego oferta została wybrana - do zawarcia i realizacji umowy. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do tych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8)Osoba, której dane dotyczą posiada :
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmiana postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawa Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników) ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postepowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy taka osoba uzna , że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9)nie przysługuje osobie, której dane dotyczą :
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO;
10) Przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO Przetwarzanie danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ASI.272.22.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Odśnieżanie ulic powiatowych na terenie Miasta Mońki w sezonie zimowym 2021/2022.
Zamówienie obejmuje usługę odśnieżania ulic powiatowych w mieście Mońki o łącznej długości 18,640 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień , o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług. Zakres usług zamówienia polegać będzie na powtórzeniu podobnych zamówień, co zamówienie podstawowe i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Zamawiający przewiduje, że wartość tych usług może wynieść maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.
Warunki na jakich usługi zostaną udzielone:
- wyczerpanie kwoty, o której mowa w § 5 ust. 5 umowy stanowiącej załącznik Nr 5 do SWZ;
- w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia;
- stawki poszczególnych czynności składających się na przedmiot zamówienia nie mogą być wyższe, niż stawki podane w umowie podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Mońki w sezonie zimowym 2021/2022.
Zamówienie obejmuje usługę odśnieżania dróg powiatowych na terenie gminy Mońki o łącznej długości 83,8 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień , o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług. Zakres usług zamówienia polegać będzie na powtórzeniu podobnych zamówień, co zamówienie podstawowe i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Zamawiający przewiduje, że wartość tych usług może wynieść maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.
Warunki na jakich usługi zostaną udzielone:
- wyczerpanie kwoty, o której mowa w § 5 ust. 5 umowy stanowiącej załącznik Nr 5 do SWZ;
- w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia;
- stawki poszczególnych czynności składających się na przedmiot zamówienia nie mogą być wyższe, niż stawki podane w umowie podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Odśnieżanie dróg i ulic powiatowych na terenie gminy Knyszyn w sezonie zimowym 2021/2022.
Zamówienie obejmuje usługę odśnieżania dróg powiatowych na terenie gminy Knyszyn i w mieście Knyszyn o łącznej długości ok. 47,6 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień , o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług. Zakres usług zamówienia polegać będzie na powtórzeniu podobnych zamówień, co zamówienie podstawowe i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Zamawiający przewiduje, że wartość tych usług może wynieść maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.
Warunki na jakich usługi zostaną udzielone:
- wyczerpanie kwoty, o której mowa w § 5 ust. 5 umowy stanowiącej załącznik Nr 5 do SWZ;
- w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia;
- stawki poszczególnych czynności składających się na przedmiot zamówienia nie mogą być wyższe, niż stawki podane w umowie podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Odśnieżanie dróg i ulic powiatowych na terenie gminy Goniądz w sezonie zimowym 2021/2022.
Zamówienie obejmuje usługę odśnieżania dróg powiatowych na terenie gminy Goniądz i w mieście Goniądz o łącznej długości ok. 60,32 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień , o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług. Zakres usług zamówienia polegać będzie na powtórzeniu podobnych zamówień, co zamówienie podstawowe i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Zamawiający przewiduje, że wartość tych usług może wynieść maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.
Warunki na jakich usługi zostaną udzielone:
- wyczerpanie kwoty, o której mowa w § 5 ust. 5 umowy stanowiącej załącznik Nr 5 do SWZ;
- w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia;
- stawki poszczególnych czynności składających się na przedmiot zamówienia nie mogą być wyższe, niż stawki podane w umowie podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Jasionówka w sezonie zimowym 2021/2022.
Zamówienie obejmuje usługę odśnieżania dróg powiatowych na terenie gminy Jasionówka o łącznej długości ok. 47,0 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień , o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług. Zakres usług zamówienia polegać będzie na powtórzeniu podobnych zamówień, co zamówienie podstawowe i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Zamawiający przewiduje, że wartość tych usług może wynieść maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.
Warunki na jakich usługi zostaną udzielone:
- wyczerpanie kwoty, o której mowa w § 5 ust. 5 umowy stanowiącej załącznik Nr 5 do SWZ;
- w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia;
- stawki poszczególnych czynności składających się na przedmiot zamówienia nie mogą być wyższe, niż stawki podane w umowie podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Jaświły w sezonie zimowym 2021/2022.
Zamówienie obejmuje usługę odśnieżania dróg powiatowych na terenie gminy Jaświły o łącznej długości ok. 91,0 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień , o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług. Zakres usług zamówienia polegać będzie na powtórzeniu podobnych zamówień, co zamówienie podstawowe i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Zamawiający przewiduje, że wartość tych usług może wynieść maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.
Warunki na jakich usługi zostaną udzielone:
- wyczerpanie kwoty, o której mowa w § 5 ust. 5 umowy stanowiącej załącznik Nr 5 do SWZ;
- w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia;
- stawki poszczególnych czynności składających się na przedmiot zamówienia nie mogą być wyższe, niż stawki podane w umowie podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Krypno w sezonie zimowym 2021/2022.
Zamówienie obejmuje usługę odśnieżania dróg powiatowych na terenie gminy Krypno o łącznej długości ok. 42,5 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień , o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług. Zakres usług zamówienia polegać będzie na powtórzeniu podobnych zamówień, co zamówienie podstawowe i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Zamawiający przewiduje, że wartość tych usług może wynieść maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.
Warunki na jakich usługi zostaną udzielone:
- wyczerpanie kwoty, o której mowa w § 5 ust. 5 umowy stanowiącej załącznik Nr 5 do SWZ;
- w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia;
- stawki poszczególnych czynności składających się na przedmiot zamówienia nie mogą być wyższe, niż stawki podane w umowie podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Trzcianne w sezonie zimowym 2021/2022.
Zamówienie obejmuje usługę odśnieżania dróg powiatowych na terenie gminy Trzcianne o łącznej długości ok. 69,5 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień , o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług. Zakres usług zamówienia polegać będzie na powtórzeniu podobnych zamówień, co zamówienie podstawowe i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Zamawiający przewiduje, że wartość tych usług może wynieść maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.
Warunki na jakich usługi zostaną udzielone:
- wyczerpanie kwoty, o której mowa w § 5 ust. 5 umowy stanowiącej załącznik Nr 5 do SWZ;
- w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia;
- stawki poszczególnych czynności składających się na przedmiot zamówienia nie mogą być wyższe, niż stawki podane w umowie podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający wymaga aby Wykonawca na czas realizacji zamówienia dysponował co najmniej jedną jednostką sprzętową zgodną z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część musi dysponować min. jedną jednostką sprzętu na każdą część zamówienia (1 szt. sprzętu na terenie obszaru, którego dotyczy dana część zamówienia).
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 niniejszej SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w zakresie , w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/ dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy, w przypadku:
1) wystąpienia warunków atmosferycznych wymagających kontynuacji zimowego utrzymania dróg,
2) wystąpienia siły wyższej.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości usług i dostaw objętych przedmiotem zamówienia , w przypadku potrzeb, wynikających z warunków atmosferycznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://monki.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-24

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie fundamentów żelbetowych - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie fundamentów żelbetowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa oleju opałowego 2021/2022 II
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Mońki: Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zakup kruszywa drogowego na drogi gminne położone na terenie Gminy Kampinos w roku 2021
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa kontenerowego budynku magazynu gazów technicznych wraz z instalacjami
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI