Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 zlokalizowanych na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrosno
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Krośnie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-04
  • Numer ogłoszenia605747-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 605747-N-2019 z dnia 2019-10-04 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie, krajowy numer identyfikacyjny 37045288200000, ul. Bieszczadzka  1 , 38-400  Krosno, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 13 437 57 96, , e-mail kierownik@pzdkrosno.pl, , faks 13 437 58 29.
Adres strony internetowej (URL): www.pzdkrosno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.pzdkrosno.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Pisemnie. Ofertę zamieszcza się w dwóch kopertach: zewnętrznej i wewnętrznej, zaadresowanych do Zamawiającego na podany niżej adres. Koperta wewnętrzna winna posiadać nazwę i adres Wykonawcy. Adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie, ul. Bieszczadzka 1, 38 - 400 Krosno, pok. 613
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego.
Numer referencyjny: ADT.261.2.8.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia (tj.: Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia).


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zdanie p.n.: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego”. Zadanie podzielone zostało na 11 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na każdą część zamówienia oddzielnie. Zakres świadczenia usług obejmuje: 1. Odśnieżanie i utrzymywanie przejezdności dróg na zadaniu objętym umową (z zastrzeżeniem pkt. 10) wg obowiązujących standardów. 2. Zwalczanie śliskości na odcinkach wyznaczonych do posypywania dróg na zadaniu objętym umową. 3. Ręczne rozsypywanie materiałów na kratach wsypowych piaskarek podczas załadunku w zakresie Wykonawcy. 4. Załadunek materiałów uszorstniających na piaskarki odbywał się będzie na placu składowym w miejscowości Zboiska (dotyczy części Nr 1, 2, 3, 4, 5 i 9). 5. Załadunek materiałów uszorstniających na piaskarki na części Nr 6, 7, 8, 10 i 11 odbywał się będzie na placu składowym Wykonawcy, realizującego zadanie na danej Części zamówienia. W związku z tym, do ceny ofertowej, Wykonawcy w/w Części zamówienia winni doliczyć koszt załadunku. 6. Materiały niezbędne do zwalczania śliskości na wszystkie części zamówienia, zapewni Zamawiający. Transport materiałów uszorstniających z placu składowego w m. Zboiska na place składowe zlokalizowane odpowiednio na terenie Gmin: Wojaszówka, Jedlicze i Jaśliska jest w zakresie i na koszt Wykonawcy. 7. Plac składowy do prowadzenia akcji zimowej na części Nr 1, 2, 3, 4, 5 i 9 znajdował się będzie w miejscowości Zboiska. 8. Wykonawcy, którzy mają w swoim zakresie załadunek posypywarek (dotyczy części Nr 6, 7, 8, 10 i 11) winni posiadać swoją ładowarkę oraz place składowe, zlokalizowane odpowiednio na terenie danej Gmin. 9. W przypadku, gdy jeden Wykonawca będzie składał ofertę na jedną lub więcej części zamówienia na terenie Gminy Wojaszówka, może posiadać co najmniej jedną koparko-ładowarkę lub ładowarkę do załadunku oraz jeden plac składowy zlokalizowany na terenie tej Gminy. 10. W sytuacjach, spowodowanych ciężkimi warunkami zimowymi lub niewystarczającą ilością sprzętu spowodowaną awariami lub innymi zdarzeniami losowymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania sprzętu na inne drogi powiatowe nieujęte umową. Wynagrodzenie za świadczenie usług na drogach nieobjętych umową odbywać się będzie wg takich samych stawek, jak na drogach objętych umową. 11. Wykonawca winien zapewnić stałą łączność pomiędzy Dyżurnym Zimowego Utrzymania Dróg a pozostałymi osobami biorącymi udział w akcji zimowej (m. in. z kierowcami i operatorami sprzętu). 12. Zamawiający decyduje o rozpoczęciu i zakończeniu terminu prowadzenia akcji zimowej. 13. Akcją zimową kieruje Dyżurny Zimowego Utrzymania Dróg z Obwodu Drogowo - Mostowego w Dukli. 14. Wykonawca w czasie obowiązywania umowy zobowiązany jest do świadczenia usług na polecenie Dyżurnego o każdej porze w ciągu doby i w każdy dzień tygodnia. Wykonawca winien być w pełnej dyspozycji Zamawiającego. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia gotowości sprzętu przed rozpoczęciem akcji zimowej. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia wymogów określonych w SIWZ lub jest nie sprawny technicznie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy podpisania z Oferentem umowy, do czasu usunięcia nieprawidłowości. 16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone wobec osób trzecich. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli wykonanych bądź wykonywanych usług.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-04-05

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany będzie przedłożyć dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną odpowiadającą co najmniej 50% wartości przedmiotu zamówienia - aktualne na dzień złożenia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia tego warunku, Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: a)Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (należy wykazać zrealizowanie co najmniej jednego zadania (usługi) w zakresie przedmiotu zamówienia)– wg Załącznika nr5 do SIWZ Przy czym dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dowodów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. b) Wykaz narzędzi (sprzętu) dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; wymagana ilość sprzętu uzależniona jest od danej części zamówienia, w tym celu należy wypełnić Załącznik nr 6 do SIWZ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów wymienionych wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenieWykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może się zwrócić do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. Poleganie na potencjale innych podmiotów Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania; 2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; 3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów; 4) pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 5) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego żądać przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Forma składanych dokumentów 1) Oświadczenia, składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 2) Dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa wyżej, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 3) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 5) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii żądanych dokumentów innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7) W zakresie nie uregulowanym niniejszą SIWZ mają zastosowanie przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126 ze zm).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na daną część zamówienia zobowiązany będzie przedłożyć dokumenty aktualne na dzień złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj.: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy (dot. przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej), Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej* oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu– zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ *Grupa kapitałowa – struktura łącząca, której elementami są samodzielne prawnie podmioty gospodarcze w postaci spółek kapitałowych. W przypadku struktur tego rodzaju relacje podporządkowania mają charakter kapitałowy, tzn. wynikają z posiadania przez podmiot nadrzędny udziałów lub akcji w podmiotach podporządkowanych. W grupie kapitałowej wyróżnia się: spółkę dominującą (spółkę-matkę) i spółki zależne, które są kontrolowane przez spółkę dominującą (spółki-córki).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1..W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących: 1)kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2)sytuacji ekonomicznej lub finansowej W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany będzie przedłożyć dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną odpowiadającą co najmniej 50% wartości przedmiotu zamówienia - aktualne na dzień złożenia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 3)zdolności technicznej lub zawodowej W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia tego warunku, Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: a)Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (należy wykazać zrealizowanie co najmniej jednego zadania (usługi) w zakresie przedmiotu zamówienia)– wg Załącznika nr5 do SIWZ Przy czym dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dowodów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. b) Wykaz narzędzi (sprzętu) dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; wymagana ilość sprzętu uzależniona jest od danej części zamówienia, w tym celu należy wypełnić Załącznik nr 6 do SIWZ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA brutto za wykonanie danej części zamówienia 60,00
ładowność posypywarki 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany umowy, jeżeli: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, b) w przypadkach innych niż określone w pkt. a) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 2. Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn określonych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym w przypadku, gdy: a) Wykonawca realizuje usługi objęte umową niezgodnie z zapisami w niej zawartymi. b) Wykonawca, co najmniej dwa razy nienależycie wykonał przedmiot zamówienia. 4. Wykonawca nie może wypowiedzieć umowy w czasie trwania sezonu zimowego. 5. Zamawiający może w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę, zlecić innemu Podmiotowi realizację umowy w zakresie niezbędnym do funkcjonowania drogi w okresie zimowym,na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6.Wszelkie zmiany i uzupełniania treści umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez strony umowy pod rygorem nieważności. 7. Do umowy nie mogą być wprowadzone postanowienia niekorzystne dla Zamawiającego. 8. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Tajemnica pzedsiębiorstwa a) nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, b) Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.Oferta winna być pisana pismem maszynowym lub nieścieralnym atramentem, w sposób czytelny. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Rejon Chorkówka 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nr drogi Przebieg drogi do zimowego utrzymania Dł. drogi [km] 1) Nr dr. P1956R Zręcin –Wietrzno – Zboiska 11,073 km 2) P1955R Niżna Łąka – Bóbrka 4,646 km 3) P1957R droga przez wieś Machnówka 1,242 km 4) P1896R Krosno - Kobylany - Toki (od skrz. z dr.1956 do gr.m. Krosna) 2,783 km 5) P1958R Dobieszyn - Świerzowa Pol. - Szczepańcowa (naw. bitum. - naw. tłuczniowa do gr. z dr.g. ul Graniczna - interwencyjnie) 4,302 km 6) P1959R Szczepańcowa - Głowienka ( do skrz. z ul. Lotników ) 1,781 km 7 P1850R Jasło-Łajsce -Zręcin 8,522 km 8 P1949R Jedlicze-Żarnowiec-Zręcin (do gr. z miejscowością Żarnowiec) 1,136 km RAZEM [km] 35,485 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA brutto za wykonanie danej części zamówienia 60,00
ŁADOWNOŚĆ posypywarki 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Rejon Chorkówka 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nr drogi Przebieg drogi do zimowego utrzymania Dł. drogi [km] 1) P1956R Dojazd z placu załadunkowego do Wietrzna 3,670 km 2) P1992R Kobylany-Wietrzno 4,723 km 3) P1896R Krosno -Kobylany- Toki ( od skrz. z dr. 1956R do granicy powiatów) 9,941 km 4) P1993R Sulistrowa- Draganowa- Głojsce ( do gr. z gminą Dukla - nawrót za mostem ) 3,273 km 5) P1954R Chorkówka-Bóbrka 4,459 km 6) P1953R Chorkówka-Żeglce 1,956 km 7) P1898R Chorkówka-Faliszówka-Nienaszów 7,986 km 8) P1950R Chlebna -Kopytowa -Faliszówka (do 1-go zjazdu za tabl. miejsc. Podniebyle - ok.70 m) 3,812 km 9) Zjazd na plac składowy 19,400 km Razem dojazdy i przejazdy 23,070 km RAZEM [km] 36,150 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA brutto za wykonanie danej części zamówienia 60,00
ŁADOWNOŚĆ posypywarki 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Rejon Iwonicz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nr drogi Przebieg drogi do zimowego utrzymania Dł. drogi [km] 1) Dojazd z placu załadunkowego do m. Rogi 6,400 km 2) P1976R Krosno - Rogi - Iwonicz ( od dk. nr 19 do skrz. z dr. g. ul. Zagrodniki) 3,072 km 3) P2001R Rogi - Lubatowa 10,709 km 4) P2000R Równe - Lubatówka (do skrz. z dr.g. ul. Z. Staronia) 0,610 km 5) P1999R Dukla - Lubatowa ( do zjazdu przed 1-szym budynkiem w m. Jasionka) 2,172 km 6) Zjazd na plac składowy 6,400 km Razem dojazdy i przejazdy 12,800 km RAZEM [km] 16,563
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA brutto za wykonanie danej części zamówienia 60,00
ŁADOWNOŚĆ posypywarki 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Rejon Miejsce Piastowe 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nr drogi Przebieg drogi do zimowego utrzymania Dł. drogi [km] 1) Dojazd z placu załadunkowego do m. Łężany 12,000 km 2) P1974R Krosno - Targowiska - Wróblik Szlachecki 7,867 km 3) P2004R Stacja kolej. Targowiska - Targowiska 1,369 km 4) Zjazd na plac składowy 12,000 km Razem dojazdy i przejazdy 13,369 km RAZEM [km] 9,236 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA brutto za wykonanie danej części zamówienia 60,00
ŁADOWNOŚĆ posypywarki 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Rejon Miejsce Piastowe 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nr drogi Przebieg drogi do zimowego utrzymania Dł. drogi [km] 1) Dojazd z placu załadunkowego do m. Rogi 6,400 km 2) P1976R Krosno-Rogi-Iwonicz (od gr. m. Krosno do skrz. Z dk.nr 19) 6,006 km 3) P1975R Miejsce Piastowe-Wrocanka Górna 6,494 km 4) P1959R Szczepańcowa - Głowienka ( do skrz. z ul. Lotników ) 2,268 km 5) Zjazd na plac składowy 6,400 km Razem dojazdy i przejazdy 12,800 km RAZEM [km] 14,768 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA brutto za wykonanie danej części zamówienia 60,00
ŁADOWNOŚĆ posypywarki 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Rejon Wojaszówka 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nr drogi Przebieg drogi do zimowego utrzymania Dł. drogi [km] 1) P1844R Chrząstówka-Niepla-Przybówka 1,953 km 2) P1845R Szebnie-Chrząstówka-Przybówka 2,517 km 3) P1846R Chrząstówka-Moderówka (+ przejazd po dk. Nr 28 - 2*2,5km) 0,771 km 4) P1942R Chrząstówka-Bajdy 2,356 km 5) P1943R Jaszczew-Wojaszówka 2,356 km 6) P1944R Jaszczew-Ustrobna-Bratkówka 3,878km Razem dojazdy i przejazdy 5,000km RAZEM [km] 18,831 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA brutto za wykonanie danej części zamówienia 60,00
ŁADOWNOŚĆ posypywarki 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Rejon Wojaszówka 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nr drogi Przebieg drogi do zimowego utrzymania Dł. drogi [km] 1) P1924R Kobyle-Bratkówka-Odrzykoń 13,430 km 2) P1940R Przybówka-Pietrusza Wola-Rzepnik-Bratkówka 11,152 km 3) P1941R Wojaszówka-Łączki Jagiellońskie 1,364 km 4) P1944R Jaszczew-Ustrobna-Bratkówka 1,515 km RAZEM [km] 27,461 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA brutto za wykonanie danej części zamówienia 60,00
ŁADOWNOŚĆ posypywarki 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Rejon Wojaszówka 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nr drogi Przebieg drogi do zimowego utrzymania Dł. drogi [km] 1) P1960R Krosno-Odrzykoń 3,909 km 2) P1961R Odrzykoń-Sporne 2,417km 3) P1962R Krosno-Czarnorzeki- Jasienica Rosielna ( do gr. z gminą Korczyna - skrz. z dr. g. ul. Podzamcze) 3,402 km RAZEM [km] 9,728 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA brutto za wykonanie danej części zamówienia 60,00
Ładowność posypywarki 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Rejon Dukla
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nr drogi Przebieg drogi do zimowego utrzymania Dł. drogi [km] 1) P1911R Iwla-Polany- Huta Polańska 7,759 km 2) P1993R Sulistrowa- Draganowa- Głojsce ( do gr. z gminą Chorkówka- nawrót przed mostem) 2,465 km 3) P1995R Ropianka - Olchowiec 3,362 km 4) P1996R Chyrowa- Mszana- Tylawa 7,381 km 5) P1997R Tylawa-Zyndranowa 5,322 km 6) P1998R Trzciana-Zawadka Rymanowska 3,138 km 7) P1999R Dukla-Lubatowa ( do zjazdu za ostatnim budynkiem w m. Jasionka) 4,717 km 8) P2000R Równe - Lubatówka (do skrz. z dr.g. ul. Z.Staronia) 2,375 km 9) P2003R Równe - Równe Kopalnia 1,575 km RAZEM [km] 38,094 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA brutto za wykonanie danej części zamówienia 60,00
ŁADOWNOŚĆ posypywarki 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Rejon Jedlicze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nr drogi Przebieg drogi do zimowego utrzymania Dł. drogi [km] 1) P1847R Szebnie - Tarnowiec - Jedlicze - Potok 5,032 km 2) P1892R Tarnowiec - Wrocanka - Piotrówka 1,532 km 3) P1951R Chlebna - Łubno Szlacheckie 5,445 km 4) P1950R Chlebna - Kopytowa - Faliszówka (do 1-go zjazdu przed tabl. miejsc. Kopytowa - ok.70 m) 2,530 km 5) P2413R Jedlicze - Długie - Żarnowiec 4,561 km 6) P1947R Jedlicze - Dobieszyn - Krosno 5,376 km 7) P1948R Dobieszyn - Krosno (Turaszówka) 1,673 km 8) P1949R Jedlicze - Żarnowiec - Zręcin (do gr. z miejscowością Zręcin) 4,144 km 9) P1945R Jaszczew - Jedlicze 2,631 km 10) P1946R Jedlicze - Potok 2,968 km 11) P1958R Dobieszyn - Świerzowa Pol. - Szczepańcowa (naw. bitum. - naw. tłuczniowa do gr. z dr.g. ul Graniczna - interwencyjnie) 0,814 km RAZEM [km] 36,706 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA brutto za wykonanie danej części zamówienia 60,00
ŁADOWNOŚĆ posypywarki 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Jaśliska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nr drogi Przebieg drogi do zimowego utrzymania Dł. drogi [km] 1) P2116R Jaśliska - Czeremcha - Granica Państwa 5,100 km 2) P2117R Wola Niża - Wola Wyżna 4,964 km RAZEM [km] 10,064 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA brutto za wykonanie danej części zamówienia 60,00
ŁADOWNOŚĆ posypywarki 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI