IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej Umowy wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: 1.1. Wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac objętych niniejszą umową, potwierdzonych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, 1.2. Zmiany przedstawicieli stron podmiotów biorących udział w zamówieniu w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja itp.). 1.3. Z powodu działania siły wyższej niezależnej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej i potrzebny do usunięcia skutków tego działania oraz wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego takich jak np. długotrwałe intensywne opady deszczu, temperatura powietrza przy której niedopuszczalne jest prowadzenie robót budowlanych, powodzie itp. 1.4. Zmiany przepisów prawa. 1.5. Wypadku zmiany opisu przedmiotu zamówienia. 1.6. Wypadku wystąpienia zmiany ilości ( zmniejszenia / zwiększenia ) przedmiotu zamówienia. 1.7. Wypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia . 2. Nie stanowią istotnej zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1. zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), 2.2. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących strony, 2.3. zmiany danych rejestrowych, 2.4. zmiany kluczowego personelu zamawiającego oraz personelu wykonawcy, o której mowa w §6 i §7 niniejszej umowy, 2.5. zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania, bez zmiany terminu końcowego wykonania umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
1 Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. 2 Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, powinien wskazać w sposób nie budzący wątpliwości, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz powinien zastrzec, że nie mogą być udostępniane. Wykonawca powinien również wykazać, nie później niż w terminie składania ofert, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. nr 153 poz. 1503, z późn. zm.). Wykonawca powinien więc wykazać, iż zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do dnia składania ofert, mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub posiadają wartość gospodarczą oraz Wykonawca podjął w stosunku do nich czynności zmierzające do zachowania ich w poufności. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3 Powyższe informacje muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. nr 153 poz. 1503, z późn. zm.)” - zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte. 4Powyższe zasady mają zastosowanie do informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zawartych w szczególności w oświadczeniach, wyjaśnieniach i dokumentach składanych przez Wykonawcę w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przy czym wskazanie tych informacji oraz wykazanie, że stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa powinno nastąpić przed upływem terminu do złożenia przez Wykonawcę wyjaśnień lub uzupełnień. 5 W sytuacji, gdy Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych lub odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach, jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-11-30, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2019 roku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania. Zadanie nr 1 Samochód ciężarowy, skrzyniowy z piaskarką i pługiem Wykonawcy. Ładowacz – Wykonawcy. Podział zadań - zakres rzeczowy i standardy utrzymania zimowego. Zadanie nr 1 1. droga nr 2919G Nowy Staw – Tralewo-Kościeleczki standard IV 10km 2. droga nr 2921G Stogi – Kościeleczki standard V 2,8km 3. droga nr 2920G Kapustowo – Stogi – Tralewo standard IV 6,1km 4. droga nr 2340G Granica powiatu - Nowy Staw - Lisewo Malb. standard IV 20km 5. droga nr 2916G odcinek Lisewo Malb. – Stara Wisła – Kończewice standard IV 5,1km 6. droga nr 2917G odc. Szymankowo – Gnojewo ( z wiaduktem ) standard IV 2,0km 7. droga nr 2918G Tropiszewo – Starynia standard IV 6,7km 8. droga nr 2925G odcinek Trępnowy – Tralewo standard V 3,5km Razem 56,20km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2019 roku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania, Zadanie nr 2 – wg załączonej mapy nr 1 Samochód ciężarowy, skrzyniowy z piaskarką i pługiem Wykonawcy. Ładowacz – Wykonawcy. Zadanie nr 2 1. droga nr 2929G Kamionka – Kamienica – Szawałd standard IV 6,7km 2. droga nr 2927G Tragamin – Lasowice Wielkie standard IV 6,5km 3. droga nr 2928G Lasowice Małe – Półmieście standard V 5,0km 4. droga nr 2345G Chlebówka – Świerki – Lubstowo standard IV 11,7km 5. droga nr 2301G Rakowiska – Lubstowo standard V 1,2km 6. droga nr 2303G odcinek Myszewo do skrzyżowania na Nidowo standard V 1,1km 7. droga nr 2906G Świerki – Nidowo standard V 4,9km 8. droga nr 2900G Malbork – Gronajny standard V 1,0km Razem 38,10km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Czas reakcji |
40,00 |
Cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2019 roku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania. Zadanie nr 3 Samochód ciężarowy, skrzyniowy z piaskarką i pługiem Wykonawcy Ładowacz – Wykonawcy. Zadanie nr 3 1. droga nr 2343G Mirowo – Nowy Staw standard V 2,6km 2. droga nr 2922G Laski – Dębina standard V 2,8km 3. droga nr 2926G Pordenowo – Pręgowo Żuławskie – Nowy Staw standard V 7,3km 4. droga nr 2341G Stawiec – Kącik standard V 2,5km 5. droga nr 2917G odc. Szymankowo – Gnojewo ( do wiaduktu) standard IV 5,7km 6. droga nr 2925G odcinek Trępnowy – Tralewo standard V 5,4km 7. droga nr 2915G przez wieś Boręty w stronę Wisły standard V 1,0km 8. droga nr 2337G Lichnowy – Pordenowo – do granicy powiatu standard IV 5,9km 9. droga nr 2339G Boręty – Dąbrowa standard IV 4,4km Razem 37,60km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2019 roku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania. Zadanie nr 4 – wg załączonej mapy nr 1 Ciągnik z dwoma napędami, rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy. Ładowacz – Wykonawcy. Zadanie nr 4: 1. droga nr 2902G odcinek Mątowy Wielkie – Miłoradz standard IV 4,5km 2. droga nr 2916G odcinek Bystrze – Mątowy Wielkie – do Kłosowa standard IV 10,5km 3. droga nr 2903G Mątowy Małe – Mątowy Wielkie standard V 1,8km 4. droga nr 2901G odcinek Miłoradz – Piekło standard IV 8,5 km Razem 25,30km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2019 roku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania. Zadanie nr 5 1. droga nr 2902G odcinek ul. Głównej w Miłoradzu standard IV 0,5km 2. droga nr 2901G odcinek Stara Kościelnica – Miłoradz standard IV 5,5km 3. droga nr 2905G Grobelno – Kraśniewo standard IV 4,0km 4. droga nr 2904G Cisy – Kraśniewo – Pogorzała Wieś standard IV 12,5km Razem 22,5km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2019 roku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania. Zadanie nr 6 – wg załączonej mapy nr 1 Ciągnik z dwoma napędami, rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy. Ładowacz - Wykonawcy Zadanie nr 6 1. droga nr 2930G odcinek Królewo – Janówka standard IV 3,5km 2. droga nr 2931G Królewo – Kaczynos – Ząbrowo standard IV 10,1km 3. droga nr 2935G odcinek Zabrowo – do mostu standard V 2,0km 4. droga nr 2934G Ząbrowo - Błotnica standard V 1,9km 5. droga nr 2932G Kaczynos – Stare Pole standard V 2,7km 6. droga nr 2933G odcinek Stare Pole – do końca zabudowań standard V 2,5km Razem 22,70km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2019 roku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania. Zadanie nr 7 – wg załączonej mapy nr 1 Ciągnik z dwoma napędami i rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy. Ładowacz Wykonawcy. Zadanie nr 7 1. droga nr 2907G Królewo – Klecie – Krzyżanowo – Kławki – Stalewo standard IV 10,8km 2. droga nr 2909G Kraszewo – Parwark standard V 2,0km 3. droga nr 2936G odcinek Stare Pole – Złotowo – do granicy powiatu standard IV 4,7km 4. droga nr 2914G Stare Pole – Szlagnowo – Kikojty standard V 2,8km 5. droga nr 2908G Kławki – Szlagnowo standard V 1,5km 6. droga nr 2912G Złotowo – Śledziówka standard V 3,0km 7. droga nr 2910G Szaleniec – Rozgart standard V 2,0km 8. droga nr 2911G Stare Pole – Fiszewo standard V 1,0km Razem 27,8km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2019 roku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania. Zadanie nr 8 na teren określony w zadaniu nr 1, 3 Ciągnik z dwoma napędami powyżej 100KM z pługiem Wykonawcy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2019 roku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania. Zadanie nr 9 na teren określony w zadaniu nr 4, 5, 2 Ciągnik z dwoma napędami powyżej 100KM z pługiem Wykonawcy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Czas reakcji |
40,00 |
cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2019 roku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania, Zadanie nr 10 na teren określony w zadaniu nr 6, 7 Ciągnik z dwoma napędami powyżej 100KM z pługiem Wykonawcy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2019 roku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania. Zadanie nr 11 – ścieżka rowerowa przy drodze nr 2340G Ciągnik – typu lekkiego z pługiem o szerokości do 2,0m – całość Wykonawcy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Czas reakcji |
40,00 |
Cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2019 roku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania. Zadanie nr 11 – ścieżka rowerowa przy drodze nr 2340G Ciągnik – typu lekkiego z pługiem o szerokości do 2,0m – całość Wykonawcy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Czas reakcji |
40,00 |
Cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2019 roku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania, Zadanie nr 12 – ścieżka rowerowa przy drodze nr 2919G Ciągnik – ciągnik typu lekkiego z pługiem o szerokości do 2,0m – całość Wykonawcy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Czas reakcji |
40,00 |
Cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2019 roku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania. Zadanie nr 13 – chodnik na wiadukcie (tylko w zakresie dojścia do peronów) i schody od strony pętli autobusowej w Stogach w ciągu drogi powiatowej 2920G. Ośnieżanie ręczne, posypywanie mieszanką Zamawiającego dostępną w skrzyniach umieszczonych w obrębie wiaduktu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: