Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Myśliborskiego w sezonie zimowym 202

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Myśliborskiego w sezonie zimowym 2020/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMyślibórz
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Myśliborski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-25
  • Numer ogłoszenia589701-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 589701-N-2020 z dnia 2020-09-25 r.

Powiat Myśliborski: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Myśliborskiego w sezonie zimowym 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego, ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz, tel. 95 746 77 00, e-mail: sekretariat@cuwmysliborz.pl
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Myśliborski, krajowy numer identyfikacyjny 210967320, ul. Północna   15 , 74-300  Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957472021, 957472021, e-mail starostwo@powiatmysliborski.pl, starostwo@powiatmysliborski.pl, faks 957473153.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.powiatmysliborski.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.powiatmysliborski.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.powiatmysliborski.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego
Adres:
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego, ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz, III piętro, sekretariat - pokój nr 119,

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Myśliborskiego w sezonie zimowym 2020/2021
Numer referencyjny: CUW.131.47.2020.WjM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych Powiatu Myśliborskiego w sezonie zimowym 2020-2021 w podziale na części:Część nr 1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Myśliborskiego na terenie gminy Dębno i Boleszkowice w sezonie zimowym 2020-2021 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i likwidacji śliskości przy użyciu sprzętu specjalistycznego na drogach powiatowych na terenie gminy Dębno i Boleszkowice zgodnie z zasadami i standardami zimowego utrzymania, w tym m.in.:1) Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych w zakresie odśnieżania (szerokość odśnieżania nie mniej niż 2,75 m) i posypywania, ilość szacunkowa 250 godz.2) Odśnieżanie chodników i posypywanie, ilość szacunkowa 78480 m23) Interwencyjne odśnieżanie i wywóz śniegu z ulic (przy dużych opadach śniegu) – dodatkowy sprzęt , ilość szacunkowa sprzętu do odśnieżania 50 godz., ilość szacunkowa pracy samochodu samowyładowczego do wywozu śniegu 50 godz.4) Gotowość do podjęcia prac w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych za który otrzyma ryczałt miesięczny (za 4 m-ce).Materiał (mieszanka kruszywa z solą) Zamawiającego w ilości 225 Mg znajduje się na placu Obwodu drogowego w Cychrach. Wykonawca nie musi przewozić materiału na swój plac składowy.Część nr 2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Myśliborskiego na terenie gminy Myślibórz w sezonie zimowym 2020-2021 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i likwidacji śliskości przy użyciu sprzętu specjalistycznego na drogach powiatowych na terenie gminy Myślibórz (od drogi woj. nr 119) zgodnie z zasadami i standardami zimowego utrzymania, w tym m.in.:1) Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych w zakresie odśnieżania (szerokość odśnieżania nie mniej niż 2,75 m) i posypywania, ilość szacunkowa 250 godz.2) Odśnieżanie chodników i posypywanie, ilość szacunkowa 72360 m23) Interwencyjne odśnieżanie i wywóz śniegu z ulic (przy dużych opadach śniegu) – dodatkowy sprzęt , ilość szacunkowa sprzętu do odśnieżania 50 godz., ilość szacunkowa pracy samochodu samowyładowczego do wywozu śniegu 50 godz.4) Gotowość do podjęcia prac w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych za który otrzyma ryczałt miesięczny (za 4 m-ce).Materiał (mieszanka kruszywa z solą) Zamawiającego w ilości 346 Mg znajduje się na placu przy ulicy Królewieckiej 45 w Myśliborzu, Wykonawca przewiezie na własny plac składowy.Część nr 3 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Myśliborskiego na terenie gminy Barlinek i Nowogródek Pomorski w sezonie zimowym 2020-2021 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i likwidacji śliskości przy użyciu sprzętu specjalistycznego na drogach powiatowych na terenie gminy Barlinek i Nowogródek Pomorski (do drogi woj. nr 119) zgodnie z zasadami i standardami zimowego utrzymania, w tym m.in.:1) Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych w zakresie odśnieżania (szerokość odśnieżania nie mniej niż 2,75 m) i posypywania, ilość szacunkowa 250 godz.2) Odśnieżanie chodników i posypywanie, ilość szacunkowa 73200 m23) Interwencyjne odśnieżanie i wywóz śniegu z ulic (przy dużych opadach śniegu) – dodatkowy sprzęt , ilość szacunkowa sprzętu do odśnieżania 50 godz., ilość szacunkowa pracy samochodu samowyładowczego do wywozu śniegu 50 godz.4) Gotowość do podjęcia prac w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych za który otrzyma ryczałt miesięczny (za 4 m-ce).Materiał Zamawiającego (mieszanka kruszywa z solą) w ilości 143 Mg znajduje się na placu przy ul. Dworcowej w Barlinku, Wykonawca przewiezie na własny plac składowy.

II.5) Główny kod CPV: 90630000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90620000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na zwiększeniu zakresu usług polegających na odśnieżaniu i likwidacji śliskości przy użyciu sprzętu specjalistycznego na drogach powiatowych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-11-01   lub zakończenia: 2021-04-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Minimalny poziom zdolności:Wykonawca spełni warunek jeżeli: - wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym: Część nr 1• 1 nośnik (samochód lub inny pojazd z napędem na dwie lub więcej osi i wzmocnionej ramie z możliwością zamontowania pługu i piaskarki) z pługiem i piaskarką• Sprzęt do załadunku (koparka o pojemności łyżki min. 0,4m3)• Minimum jeden sprzęt ciężki (równiarka, ładowarka itp.) do usuwania zasp• Minimum jeden samochód samowyładowczy do wywozu śniegu.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał.Część nr 2• 1 nośnik (samochód lub inny pojazd z napędem na dwie lub więcej osi i wzmocnionej ramie z możliwością zamontowania pługu i piaskarki) z pługiem i piaskarką• Sprzęt do załadunku (koparka o pojemności łyżki min. 0,4m3)• Minimum jeden sprzęt ciężki (równiarka, ładowarka itp.) do usuwania zasp• Minimum jeden samochód samowyładowczy do wywozu śniegu.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał.Część nr 3• 1 nośnik (samochód lub inny pojazd z napędem na dwie lub więcej osi i wzmocnionej ramie z możliwością zamontowania pługu i piaskarki) z pługiem i piaskarką• Sprzęt do załadunku (koparka o pojemności łyżki min. 0,4m3)• Minimum jeden sprzęt ciężki (równiarka, ładowarka itp.) do usuwania zasp• Minimum jeden samochód samowyładowczy do wywozu śniegu.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi wykazać dysponowanie ww. sprzętem w odniesieniu do każdej części zamówienia. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa powyżej, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotów należy złożyć w oryginale. Zobowiązanie może mieć w szczególności formę jednej z umów nazwanych, o których mowa w kodeksie cywilnym, umowy nienazwanej, jak również oświadczenia woli innego podmiotu. Treść pisemnego zobowiązania do udostępnienia zasobów innego podmiotu powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać co najmniej: zakres zobowiązania innego podmiotu, zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, a także zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–23 i ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IX ust. 6 pkt 2 lit. a SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale IX ust. 10 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz sprzętu dostępnego Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ oraz odpowiednio załączniki 1a, 1b, 1c do SIWZ.2. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych Wykonawcy.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.Udział w postępowaniu wspólników spółki cywilnej traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
termin płatności faktury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy na realizację niniejszego zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z zapisami art. 144 ustawy PZP oraz w zakresie:1) zmiany podatku VAT, wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie podlegać automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego i nie wymaga sporządzania aneksu do Umowy;2) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania Umowy, w zakresie dostosowującym umowę do tych zmian,3) zmian zakresu realizacji zamówienia przez Podwykonawcę na pisemny wniosek Wykonawcy,4) zmiany Podwykonawcy lub wprowadzenia Podwykonawcy na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 5) zmian w wykazie dróg w przypadkach podyktowanych koniecznością wydłużenia lub skrócenia wymienionych odcinków dróg lub objęcia utrzymaniem nowych,6) zmiany terminu realizacji zamówienia/umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych, zmuszających do wydłużenia akcji zimowej,7) zmiany wysokości wynagrodzenia na skutek zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,8) zmiany wysokości wynagrodzenia na skutek zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.2. Zamawiający zastrzega jednocześnie, że zmiany postanowień Umowy mogą być wprowadzone w razie zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej ust. 1 jedynie po akceptacji zmian i wyrażeniu zgody na ich wprowadzenie przez Zamawiającego.3. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 podlega unieważnieniu.4. Zamawiający przewiduje wprowadzanie wszystkich zmian opisanych na warunkach opisanych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 Prawa zamówień publicznych.5. Zmiany warunków Umowy, o których mowa w ust. 1 pkt 7 i 8:Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania zmiany kosztów wykonania zamówienia. Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca winien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. Wykonawca ma obowiązek przedłożenia szczegółowych kalkulacji obrazujących wpływ zmiany prawa na zmianę kosztów oraz dowodów potwierdzających założenia, na których te kalkulacje się opierają. Kalkulacja taka powinna wskazywać w szczególności wysokość odpowiednich kosztów w odniesieniu do poszczególnych pracowników realizujących umowę (przed i po zmianie) i zakres ich zaangażowania w realizację umowy (w stosunku do całości obowiązków wykonywanych na rzecz Wykonawcy). Zamawiający, w przypadku gdy kalkulacje nie będą w wystarczający sposób uzasadniać proponowanej zmiany cen jednostkowych, może odmówić zmiany wynagrodzenia do czasu uzupełnienia dodatkowych wyjaśnień/dowodów. Waloryzacja powinna dotyczyć wyłącznie kosztów realizacji zamówienia powstających w okresie po wejściu w życie odpowiednich zmian przepisów.6. Wprowadzenie zmian wymaga zgody Stron oraz zawarcia przez Strony aneksu do Umowy, chyba, że w Umowie postanowiono inaczej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> postępowanie jest prowadzone w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.1. Informacje dotyczące Administratora DanychAdministratorem państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Powiat Myśliborski. Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób:• listownie na adres: ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz;• przez elektroniczną skrzynkę podawczą: http://eboi.powiatmysliborski.pl/skrzynka.dhtml. ;• poprzez e-mail: starostwo@powiatmysliborski.pl. ;• telefonicznie: (95) 747 20 21.2. Inspektor ochrony danychWyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób:• listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Myśliborzu, ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz;• poprzez e-mail: iod@powiatmysliborski.pl. ;• telefonicznie: (95) 747 20 21 wew. 240 3. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawnePaństwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:• ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych• ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych,• rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia,• ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.4. Okres przechowywania danychPaństwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący ich nienaruszalność.5. Komu przekazujemy Państwa dane?1) Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. 2) Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust 4 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3) Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Powiat Myśliborski zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.6. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar GospodarczyW związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 5 pkt. 2).7. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowychW odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, w przypadku gdy wykonanie obowiązków wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych oraz usunięcia, lecz nie może to skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenia zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą;• prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; • prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw i nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować się z Urzędem Ochrony Danych Osobowych mieszczący się przy ul. Stawki 2, 00-183 Warszawa.8. Obowiązek podania danychPodanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu opłaconą polisę ubezpieczenia OC w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty Wykonawcy. Ubezpieczenie to w podanej wysokości Wykonawca będzie utrzymywał przez cały okres trwania Umowy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Myśliborskiego na terenie gminy Dębno i Boleszkowice w sezonie zimowym 2020-2021
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i likwidacji śliskości przy użyciu sprzętu specjalistycznego na drogach powiatowych na terenie gminy Dębno i Boleszkowice zgodnie z zasadami i standardami zimowego utrzymania, w tym m.in.:1) Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych w zakresie odśnieżania (szerokość odśnieżania nie mniej niż 2,75 m) i posypywania, ilość szacunkowa 250 godz.2) Odśnieżanie chodników i posypywanie, ilość szacunkowa 78480 m23) Interwencyjne odśnieżanie i wywóz śniegu z ulic (przy dużych opadach śniegu) – dodatkowy sprzęt , ilość szacunkowa sprzętu do odśnieżania 50 godz., ilość szacunkowa pracy samochodu samowyładowczego do wywozu śniegu 50 godz.4) Gotowość do podjęcia prac w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych za który otrzyma ryczałt miesięczny (za 4 m-ce).Materiał (mieszanka kruszywa z solą) Zamawiającego w ilości 225 Mg znajduje się na placu Obwodu drogowego w Cychrach. Wykonawca nie musi przewozić materiału na swój plac składowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Myśliborskiego na terenie gminy Myślibórz w sezonie zimowym 2020-2021
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i likwidacji śliskości przy użyciu sprzętu specjalistycznego na drogach powiatowych na terenie gminy Myślibórz (od drogi woj. nr 119) zgodnie z zasadami i standardami zimowego utrzymania, w tym m.in.:1) Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych w zakresie odśnieżania (szerokość odśnieżania nie mniej niż 2,75 m) i posypywania, ilość szacunkowa 250 godz.2) Odśnieżanie chodników i posypywanie, ilość szacunkowa 72360 m23) Interwencyjne odśnieżanie i wywóz śniegu z ulic (przy dużych opadach śniegu) – dodatkowy sprzęt , ilość szacunkowa sprzętu do odśnieżania 50 godz., ilość szacunkowa pracy samochodu samowyładowczego do wywozu śniegu 50 godz.4) Gotowość do podjęcia prac w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych za który otrzyma ryczałt miesięczny (za 4 m-ce).Materiał (mieszanka kruszywa z solą) Zamawiającego w ilości 346 Mg znajduje się na placu przy ulicy Królewieckiej 45 w Myśliborzu, Wykonawca przewiezie na własny plac składowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofert 60,00
termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Myśliborskiego na terenie gminy Barlinek i Nowogródek Pomorski w sezonie zimowym 2020-2021
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i likwidacji śliskości przy użyciu sprzętu specjalistycznego na drogach powiatowych na terenie gminy Barlinek i Nowogródek Pomorski (do drogi woj. nr 119) zgodnie z zasadami i standardami zimowego utrzymania, w tym m.in.:1) Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych w zakresie odśnieżania (szerokość odśnieżania nie mniej niż 2,75 m) i posypywania, ilość szacunkowa 250 godz.2) Odśnieżanie chodników i posypywanie, ilość szacunkowa 73200 m23) Interwencyjne odśnieżanie i wywóz śniegu z ulic (przy dużych opadach śniegu) – dodatkowy sprzęt , ilość szacunkowa sprzętu do odśnieżania 50 godz., ilość szacunkowa pracy samochodu samowyładowczego do wywozu śniegu 50 godz.4) Gotowość do podjęcia prac w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych za który otrzyma ryczałt miesięczny (za 4 m-ce).Materiał Zamawiającego (mieszanka kruszywa z solą) w ilości 143 Mg znajduje się na placu przy ul. Dworcowej w Barlinku, Wykonawca przewiezie na własny plac składowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI