Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego w sezonie 2019/2020

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego w sezonie 2019/2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLegionowo
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Legionowski
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-02
  • Numer ogłoszenia581850-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 581850-N-2019 z dnia 2019-08-02 r.

Powiat Legionowski: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego w sezonie 2019/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski, krajowy numer identyfikacyjny 13269858000000, ul. ul. gen. Władysława Sikorskiego  11 , 05-119  Legionowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 840 872, e-mail przetargi@powiat-legionowski.pl, faks 227 742 551.
Adres strony internetowej (URL): bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. 2018, poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Biuro Podawcze na parterze stanowisko nr 1 Starostwa Powiatowego, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego w sezonie 2019/2020
Numer referencyjny: ZPU.272.47.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego w sezonie 2019/2020. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części (pięć ofert częściowych). 1) Część nr 1- całodobowe wykonywanie prac z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego w sezonie 2019/2020 według ustalonych standardów stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ, zgodnie z załączonym wykazem dróg dla Rejonu Drogowego nr I stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W ramach zadania Zamawiający przewidział działania polegające na: a) odśnieżeniu dróg i ulic na całej szerokości jezdni i pobocza, wraz z zatokami autobusowymi; b) zwalczaniu śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi; c) odśnieżeniu dróg i ulic z poboczami wraz ze zwalczaniem śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi; 2) Część nr 2 - całodobowe wykonywanie prac z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego w sezonie 2019/2020 według ustalonych standardów stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ, zgodnie z załączonym wykazem dróg dla Rejonu Drogowego nr II stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W ramach zadania Zamawiający przewidział działania polegające na: a) odśnieżeniu dróg i ulic na całej szerokości jezdni i pobocza, wraz z zatokami autobusowymi; b) zwalczaniu śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi; c) odśnieżeniu dróg i ulic z poboczami wraz ze zwalczaniem śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi; 3) Część nr 3 - całodobowe bieżące zimowe utrzymanie powierzchni utwardzonych znajdujących się w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego na terenie rejonu drogowego numer I. Pojęcie „powierzchni utwardzonych” w pasach drogowych dróg powiatowych obejmuje elementy infrastruktury drogowej takie jak: chodnik, ciąg pieszo-rowerowy, ścieżka/droga rowerowa, zatoka parkingowa, zatoka postojowa oraz peron przystankowy. Prace polegają na odśnieżaniu wraz z posypaniem mieszanką piaskowo – solną powierzchni utwardzonych. a) ogólne wymagania dotyczące robót - podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie kontraktu. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót; b) materiał - do zwalczania śliskości zimowej na powierzchniach utwardzonych należy stosować należy stosować mieszankę piaskowo-solną, która powinna się składać z: - piasku – zawartość do 80 % objętości mieszanki, - sól NaCl – zawartość do 20 % objętości mieszanki, Kruszywo stosowane do uszorstnienia nawierzchni nie powinno zawierać zanieczyszczeń ilastych - gliniastych. Jednorodność uziarnienia kruszywa zapewnia większą równomierność pokrycia powierzchni podczas posypywania. Zakup, transport i składowanie materiałów do utrzymania powierzchni utwardzonych należy do Wykonawcy i winno być wliczone w ceny jednostkowe usuwania śliskości zimowej. Materiały do zwalczania śliskości zimowej powinny być składowane przez Wykonawcę w pobliżu miejsca wykonywania usług, na utwardzonym placu lub w pojemnikach. Po zakończeniu sezonu zimowego pozostały materiał (składowisko lokalne) Wykonawca powinien uprzątnąć. Koszty te winny być wliczone w cenę jednostkową usług; c) sprzęt - do odśnieżania powierzchni utwardzonych należy używać pojazdów wraz z rozsypywaczem materiałów do zwalczania śliskości zimowej i pługiem z lemieszem gumowym do odśnieżania powierzchni utwardzonych. Pojazdy wykorzystywane do odśnieżania i posypywania nie mogą powodować niszczenia infrastruktury drogowej. Sprzęt powinien być zaopatrzony w materiały pędne w ilości niezbędnej do zapewnienia ciągłej pracy niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Maszyny z zamontowanym osprzętem odśnieżnym powinny być wyposażone w należyte oświetlenie łącznie ze światłem ostrzegawczym koloru pomarańczowego, zamontowanym w górnej części maszyny wg odrębnych przepisów. W celu uniknięcia uszkodzenia nawierzchni chodników do odśnieżania należy użyć pługów jedno lub dwustronnych zaopatrzonych w lemiesze gumowe. Prędkość maszyny w trakcie odśnieżania powinna być dostosowana do panujących warunków atmosferycznych, ruchu pieszego i drogowego oraz zgodna z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W miejscach trudno dostępnych nalży wykonać prace związane z oczyszczeniem powierzchni utwardzonych ręcznie. Każda jednostka sprzętu musi uzyskać akceptację Zamawiającego. Wykonawca w ramach przedmiotowego zlecenia powinien zapewnić odpowiednią liczbę ludzi i sprzętu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej 3 (słownie: trzema) pojazdami służącymi do prowadzenia akcji bieżącego zimowego utrzymania powierzchni utwardzonych tj. traktorek, lekki ciągnik, mini ładowarka itp., które są odpowiednio przystosowane do prowadzenia tego typu akcji. Zamawiający wymaga aby sprzęt do wykonania i prowadzenia bieżącego zimowego utrzymania powierzchni utwardzonych spełniał poniższe parametry: - maksymalna szerokość pojazdu (bez pługa i posypywarki): 1280,00 mm, - maksymalna długość pojazdu (bez pługa i posypywarki): 2800,00 mm, - maksymalna waga pojazdu (bez pługa i posypywarki): 1500,00 kg, Zamawiający nie dopuszcza pojazdów osobowych z zamontowanym osprzętem do zwalczania śliskości i odśnieżania powierzchni utwardzonych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego; d) transport - materiały uszorstniające można przewozić dowolnymi środkami transportu, zabezpieczając je przed zanieczyszczeniem i zmieszaniem z innymi materiałami oraz rozsypywaniem i rozwiewaniem, z zachowaniem przepisów prawa o ruchu drogowym oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; e) wykonanie robót - Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług na powierzchniach utwardzonych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego przedstawionych w załączniku nr 4 do SIWZ. Wykonawca winien wyznaczyć koordynatora prowadzenia akcji wyposażonego w telefon komórkowy gwarantującego Zamawiającemu całodobową stałą łączność. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia i zakończenia usług zimowego utrzymania powierzchni utwardzonych w czasie nie dłuższym niż 6 godzin od otrzymania polecenia wyjazdu od dyżurnego koordynującego akcję. Usługi wykonywane będą na wezwanie Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy. Wezwanie może być telefoniczne, ustne lub pisemne. Przewiduje się także wykonywanie usług bez wezwania na wniosek Wykonawcy, po powiadomieniu telefonicznym Zamawiającego przez Wykonawcę o konieczności wykonania usług i akceptacji upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Usługi należy wykonywać zgodnie z ogólną wiedzą techniczną, wymaganiami specyfikacji, zapisami zawartej umowy oraz bieżącymi poleceniami osoby odpowiedzialnej za prowadzenie zimowego utrzymania dróg (dyżurnego). Środki usuwające śliskość zimową należy rozsypywać równomiernie na całej powierzchni chodnika objętej zimowym utrzymaniem. Ilość niezbędnych materiałów przy zwalczaniu śliskości zimowej należy dobrać w zależności od stanu nawierzchni i jej temperatury. W celu ograniczenia do minimum szkodliwego wpływu chlorku sodu na środowisko należy rozsypywać równomiernie na nawierzchni środki do usuwania śliskości zimowej. Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na powierzchniach utwardzonych należy wykonać na szerokości 1,50 m uwzględniając przy tym, iż należy odśnieżyć całą szerokość dojścia do przejścia dla pieszych po obu stronach jezdni. Przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości należy mieć na uwadze bezpieczeństwo poruszających się po powierzchniach utwardzonych uczestników ruchu. Nadmiar śniegu z powierzchni utwardzonych należy usunąć przede wszystkim na pas zieleni a w przypadku braku takiej możliwości na krawędź jezdni tuż przy krawężniku. Niedopuszczalne jest odkładanie śniegu z chodników na zjazdy i dojścia do posesji; f) wartość prac - przewidywana ilość metrów kwadratowych powierzchni utwardzonych do odśnieżenia na przedmiotowym rejonie: 500 000,00. Cena jednostkowa za 100 m2 1 jednostka = 100 m2 500 000,00 m2 = 5000 jednostek Zamawiający zastrzega, że przewidywana powierzchnia podana powyżej służy jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych powierzchniach. 4) Część nr 4 - całodobowe bieżące zimowe utrzymanie powierzchni utwardzonych znajdujących się w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego na terenie rejonu drogowego numer II. Pojęcie „powierzchni utwardzonych” w pasach drogowych dróg powiatowych obejmuje elementy infrastruktury drogowej takie jak: chodnik, ciąg pieszo-rowerowy, ścieżka/droga rowerowa, zatoka parkingowa, zatoka postojowa oraz peron przystankowy. Prace polegają na odśnieżaniu wraz z posypaniem mieszanką piaskowo – solną powierzchni utwardzonych. a) ogólne wymagania dotyczące robót - podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie kontraktu. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót; b) materiał - do zwalczania śliskości zimowej na powierzchniach utwardzonych należy stosować należy stosować mieszankę piaskowo-solną, która powinna się składać z: - piasku – zawartość do 80 % objętości mieszanki, - sól NaCl – zawartość do 20 % objętości mieszanki, Kruszywo stosowane do uszorstnienia nawierzchni nie powinno zawierać zanieczyszczeń ilastych-gliniastych. Jednorodność uziarnienia kruszywa zapewnia większą równomierność pokrycia powierzchni podczas posypywania. Zakup, transport i składowanie materiałów do utrzymania powierzchni utwardzonych należy do Wykonawcy i winno być wliczone w ceny jednostkowe usuwania śliskości zimowej. Materiały do zwalczania śliskości zimowej powinny być składowane przez Wykonawcę w pobliżu miejsca wykonywania usług, na utwardzonym placu lub w pojemnikach. Po zakończeniu sezonu zimowego pozostały materiał (składowisko lokalne) Wykonawca powinien uprzątnąć. Koszty te winny być wliczone w cenę jednostkową usług; c) sprzęt - do odśnieżania powierzchni utwardzonych należy używać pojazdów wraz z rozsypywaczem materiałów do zwalczania śliskości zimowej i pługiem z lemieszem gumowym do odśnieżania powierzchni utwardzonych. Pojazdy wykorzystywane do odśnieżania i posypywania nie mogą powodować niszczenia infrastruktury drogowej. Sprzęt powinien być zaopatrzony w materiały pędne w ilości niezbędnej do zapewnienia ciągłej pracy niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Maszyny z zamontowanym osprzętem odśnieżnym powinny być wyposażone w należyte oświetlenie łącznie ze światłem ostrzegawczym koloru pomarańczowego, zamontowanym w górnej części maszyny wg odrębnych przepisów. W celu uniknięcia uszkodzenia nawierzchni chodników do odśnieżania należy użyć pługów jedno lub dwustronnych zaopatrzonych w lemiesze gumowe. Prędkość maszyny w trakcie odśnieżania powinna być dostosowana do panujących warunków atmosferycznych, ruchu pieszego i drogowego oraz zgodna z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W miejscach trudno dostępnych nalży wykonać prace związane z oczyszczeniem powierzchni utwardzonych ręcznie. Każda jednostka sprzętu musi uzyskać akceptację Zamawiającego. Wykonawca w ramach przedmiotowego zlecenia powinien zapewnić odpowiednią liczbę ludzi i sprzętu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej 3 (słownie: trzema) pojazdami służącymi do prowadzenia akcji bieżącego zimowego utrzymania powierzchni utwardzonych tj. traktorek, lekki ciągnik, mini ładowarka itp., które są odpowiednio przystosowane do prowadzenia tego typu akcji. Zamawiający wymaga aby sprzęt do wykonania i prowadzenia bieżącego zimowego utrzymania powierzchni utwardzonych spełniał poniższe parametry: - maksymalna szerokość pojazdu (bez pługa i posypywarki): 1280,00 mm, - maksymalna długość pojazdu (bez pługa i posypywarki): 2800,00 mm, - maksymalna waga pojazdu (bez pługa i posypywarki): 1500,00 kg, Zamawiający nie dopuszcza pojazdów osobowych z zamontowanym osprzętem do zwalczania śliskości i odśnieżania powierzchni utwardzonych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego. d) transport - materiały uszorstniające można przewozić dowolnymi środkami transportu, zabezpieczając je przed zanieczyszczeniem i zmieszaniem z innymi materiałami oraz rozsypywaniem i rozwiewaniem, z zachowaniem przepisów prawa o ruchu drogowym oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; e) wykonanie robót - Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług na powierzchniach utwardzonych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego przedstawionych w załączniku numer 4 do SIWZ. Wykonawca winien wyznaczyć koordynatora prowadzenia akcji wyposażonego w telefon komórkowy gwarantującego Zamawiającemu całodobową stałą łączność. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia i zakończenia usług zimowego utrzymania powierzchni utwardzonych w czasie nie dłuższym niż 6 godzin od otrzymania polecenia wyjazdu od dyżurnego koordynującego akcję. Usługi wykonywane będą na wezwanie Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy. Wezwanie może być telefoniczne, ustne lub pisemne. Przewiduje się także wykonywanie usług bez wezwania na wniosek Wykonawcy, po powiadomieniu telefonicznym Zamawiającego przez Wykonawcę o konieczności wykonania usług i akceptacji upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Usługi należy wykonywać zgodnie z ogólną wiedzą techniczną, wymaganiami specyfikacji, zapisami zawartej umowy oraz bieżącymi poleceniami osoby odpowiedzialnej za prowadzenie zimowego utrzymania dróg (dyżurnego). Środki usuwające śliskość zimową należy rozsypywać równomiernie na całej powierzchni chodnika objętej zimowym utrzymaniem. Ilość niezbędnych materiałów przy zwalczaniu śliskości zimowej należy dobrać w zależności od stanu nawierzchni i jej temperatury. W celu ograniczenia do minimum szkodliwego wpływu chlorku sodu na środowisko należy rozsypywać równomiernie na nawierzchni środki do usuwania śliskości zimowej. Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na powierzchniach utwardzonych należy wykonać na szerokości 1,50 m uwzględniając przy tym, iż należy odśnieżyć całą szerokość dojścia do przejścia dla pieszych po obu stronach jezdni. Przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości należy mieć na uwadze bezpieczeństwo poruszających się po powierzchniach utwardzonych uczestników ruchu. Nadmiar śniegu z powierzchni utwardzonych należy usunąć przede wszystkim na pas zieleni a w przypadku braku takiej możliwości na krawędź jezdni tuż przy krawężniku. Niedopuszczalne jest odkładanie śniegu z chodników na zjazdy i dojścia do posesji. f) wartość prac - przewidywana ilość metrów kwadratowych powierzchni utwardzonych do odśnieżenia na przedmiotowym rejonie: 350 000,00. Cena jednostkowa za 100 m2 1 jednostka = 100 m2 350 000,00 m2 = 3500 jednostek Zamawiający zastrzega, że przewidywana powierzchnia podana powyżej służy jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych powierzchniach. 5) Część nr 5 - całodobowe wykonywanie prac z zakresu zimowego utrzymania polegające na zebraniu, załadowaniu i wywozu śniegu zalegającego w pasach drogowych dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego wraz z zapewnieniem miejsca składowania śniegu oraz jego utylizację. Przewidywana ilość metrów sześciennych śniegu do wywozu: 100,00. Cena jednostkowa za 1 m3 Zamawiający zastrzega, że przewidywana powierzchnia podana powyżej służy jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych powierzchniach. 3. Zaproponowanie w ofercie częściowej nr 1, 2, 3, 4 i 5 rozpoczęcie akcji (wyjazdu sprzętu) w czasie krótszym niż 60 min. będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Czas reakcji, rozpoczęcia akcji uznaje się wraz z gotowością do wyjechania samochodu wyposażonego w sprzęt i materiał umożliwiający wykonanie zleconej akcji w czasie dłuższym niż 60 min będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-04-15

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Przewidywany termin wykonania zamówienia: sukcesywnie od dnia 15 listopada 2019 r. do 15 kwietnia 2020 r. 2. Miejsce realizacji zamówienia – drogi powiatowe i pasy drogowe Powiatu Legionowskiego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże się w jednym zamówieniu wykonywaniem usług - całodobowego zimowego utrzymanie dróg (odśnieżanie, zwalczanie śliskości zimowej) o długości co najmniej 50,00 km dróg kategorii publicznej, w okresie trzech lat, a jeśli okres sprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz długości dróg publicznych, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu, z którego wynikałoby, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należcie dla oferty częściowej Nr 1 i 2, b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże się w jednym zamówieniu wykonaniem usług całodobowego zimowego utrzymania (odśnieżanie, zwalczanie śliskości zimowej) powierzchni utwardzonych (chodniki, ścieżki rowerowe, zatoki parkingowe, zatoki postojowe, perony przystankowe itp.), o powierzchni co najmniej 80.000 m2, w okresie trzech lat - odpowiadającym swym rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz długości dróg publicznych, dat wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentu, z którego wynikałoby, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie dla oferty częściowej nr 3 i 4. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte: - w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - w wykazie wykonanych usług oraz w dowodach określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, c) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz odpowiednim sprzętem tj.: - dla części nr 1 - co najmniej trzema pługo-piaskarkami na samochodach ciężarowych, - dla części nr 2 - co najmniej trzema pługo-piaskarkami na samochodach ciężarowych, - dla części nr 3 - co najmniej 3 (trzema) pojazdami (traktorek, mini traktorek, lekki ciągnik, mini ładowarka z pługiem itp.) z możliwością poruszania się po powierzchniach utwardzonych i przystosowanych do płużenia i posypywania mieszanką piaskowo-solną powyższych powierzchni (chodnik, ścieżka rowerowa, zatoka parkingowa i postojowa, peron przystankowy), - dla części nr 4 - co najmniej 3 (trzema) pojazdami (traktorek, mini traktorek, lekki ciągnik, mini ładowarka z pługiem itp.) z możliwością poruszania się po powierzchniach utwardzonych i przystosowanych do płużenia i posypywania mieszanką piaskowo-solną powyższych powierzchni (chodnik, ścieżka rowerowa, zatoka parkingowa i postojowa, peron przystankowy), - dla części nr 5 - co najmniej jedną ładowarką samojezdną oraz co najmniej jednym samochodem ciężarowym do wywozu śniegu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte: - w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; - w wykazie sprzętu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz wykonanych usług całodobowego zimowego utrzymania dróg (odśnieżanie, zwalczanie śliskości zimowej) o długości co najmniej 50,00 km dróg kategorii publicznej dla oferty częściowej nr 1 i 2, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, długości dróg publicznych, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, jeżeli Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, b) wykaz wykonanych usług całodobowego zimowego utrzymania (odśnieżanie, zwalczanie śliskości zimowej) powierzchni utwardzonych (chodniki, ścieżki rowerowe, zatoki parkingowe, zatoki postojowe, perony przystankowe itp.), o powierzchni co najmniej 80.000 m2 dla oferty częściowej nr 3 i 4, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, długości dróg publicznych, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, jeżeli Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, c) wykaz sprzętu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, w tym przynajmniej: - dla części nr 1 zamówienia - co najmniej trzema pługopiaskarkami na samochodach ciężarowych, - dla części nr 2 zamówienia - co najmniej trzema pługopiaskarkami na samochodach ciężarowych, - dla części nr 3 - co najmniej 3 (trzema) pojazdami (traktorek, mini traktorek, lekki ciągnik, mini ładowarka z pługiem itp.) z możliwością poruszania się po powierzchniach utwardzonych i przystosowanym do płużenia i posypywania mieszanką piaskowo-solną powyższych powierzchni (chodnik, ścieżka rowerowa, zatoka parkingowa i postojowa, peron przystankowy), - dla części nr 4 - co najmniej 3 (trzema) pojazdami (traktorek, mini traktorek, lekki ciągnik, mini ładowarka z pługiem itp.) z możliwością poruszania się po powierzchniach utwardzonych i przystosowanym do płużenia i posypywania mieszanką piaskowo-solną powyższych powierzchni (chodnik, ścieżka rowerowa, zatoka parkingowa i postojowa, peron przystankowy), - dla części nr 5 - co najmniej jedną ładowarką samojezdną oraz co najmniej jednym samochodem ciężarowym do wywozu śniegu. Jeżeli Wykonawca złoży najkorzystniejsze oferty odpowiednio dla części nr 1 i 2 oraz części nr 3 i 4 musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz odpowiednim sprzętem: 1) dla zadania Nr 1 i Nr 2: co najmniej sześcioma pługo-piaskarkami na samochodach ciężarowych, 2) dla zadania Nr 3 i Nr 4: co najmniej sześcioma pojazdami (traktorek, mini traktorek, lekki ciągnik, mini ładowarka z pługiem itp.) z możliwością poruszania się po powierzchniach utwardzonych i przystosowanym do płużenia i posypywania mieszanką piaskowo-solną powyższych powierzchni (chodnik, ścieżka rowerowa, zatoka parkingowa i postojowa, peron przystankowy),
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a)pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),b)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: - dane podmiotu udostępniającego zasób, - dane podmiotu przyjmującego zasób, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: - 8 280,00 zł (słownie: osiem tysięcy dwieście osiemdziesiąt złotych) dla oferty częściowej nr 1, - 6 560,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset sześćdziesiąt złotych) dla oferty częściowej nr 2, - 1 550,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset pięćdziesiąt złotych) dla oferty częściowej nr 3, - 1 090,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćdziesiąt złotych) dla oferty częściowej nr 4, - 100,00 zł (słownie: sto złotych) dla oferty częściowej nr 5. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 510 na V piętrze – Wydział Finansowo - Księgowy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji (wyjazd sprzętu) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Warunki umowy zostały określone we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. 3. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności i muszą być akceptowane przez obie strony umowy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług w zakresie zmienionej jej wysokości, 2) zmiany wykazu dróg w przypadkach podyktowanych koniecznością wydłużenia lub skrócenia wymienionych odcinków dróg lub objęcia utrzymaniem nowych, 3) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych, zmuszających do wydłużenia akcji zimowej. 5. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w zakresie wymagań ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych z dnia 11 stycznia 2018 roku (Dz. U. 2018, poz. 317), o których mowa w § 4 ust. 17 umowy, jeżeli: 1) zostaną wprowadzone zmiany przedmiotowej Ustawy, mające wpływ na wymagania określone w SIWZ oraz niniejszej umowie; 2) zostaną wprowadzone przepisy wykonawcze do przedmiotowej Ustawy, mające wpływ na wymagania określone w SIWZ oraz niniejszej umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-14, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie nawierzchni dróg powiatowych – Rejon Drogowy Nr I (część Powiatu Legionowskiego obejmującego gminy: Legionowo, Wieliszew Nieporęt, Jabłonna)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego w sezonie 2019/2020. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części (pięć ofert częściowych). 1) Część nr 1- całodobowe wykonywanie prac z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego w sezonie 2019/2020 według ustalonych standardów stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ, zgodnie z załączonym wykazem dróg dla Rejonu Drogowego nr I stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W ramach zadania Zamawiający przewidział działania polegające na: a) odśnieżeniu dróg i ulic na całej szerokości jezdni i pobocza, wraz z zatokami autobusowymi; b) zwalczaniu śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi; c) odśnieżeniu dróg i ulic z poboczami wraz ze zwalczaniem śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-6, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji (wyjazd sprzętu) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie nawierzchni dróg powiatowych – Rejon Drogowy Nr II (część Powiatu Legionowskiego obejmującego gminy: Serock, Wieliszew, Jabłonna)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego w sezonie 2019/2020. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części (pięć ofert częściowych). 1) Część nr 2 - całodobowe wykonywanie prac z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego w sezonie 2019/2020 według ustalonych standardów stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ, zgodnie z załączonym wykazem dróg dla Rejonu Drogowego nr II stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W ramach zadania Zamawiający przewidział działania polegające na: a) odśnieżeniu dróg i ulic na całej szerokości jezdni i pobocza, wraz z zatokami autobusowymi; b) zwalczaniu śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi; c) odśnieżeniu dróg i ulic z poboczami wraz ze zwalczaniem śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-6, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji (wyjazd sprzętu) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zimowe utrzymanie chodników i ciągów pieszo-rowerowych – Rejon Drogowy Nr I (część Powiatu Legionowskiego obejmującego gminy: Legionowo, Wieliszew, Nieporęt, Jabłonna)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego w sezonie 2019/2020. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części (pięć ofert częściowych). 1) Część nr 3 - całodobowe bieżące zimowe utrzymanie powierzchni utwardzonych znajdujących się w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego na terenie rejonu drogowego numer I. Pojęcie „powierzchni utwardzonych” w pasach drogowych dróg powiatowych obejmuje elementy infrastruktury drogowej takie jak: chodnik, ciąg pieszo-rowerowy, ścieżka/droga rowerowa, zatoka parkingowa, zatoka postojowa oraz peron przystankowy. Prace polegają na odśnieżaniu wraz z posypaniem mieszanką piaskowo – solną powierzchni utwardzonych. a) ogólne wymagania dotyczące robót - podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie kontraktu. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót; b) materiał - do zwalczania śliskości zimowej na powierzchniach utwardzonych należy stosować należy stosować mieszankę piaskowo-solną, która powinna się składać z: - piasku – zawartość do 80 % objętości mieszanki, - sól NaCl – zawartość do 20 % objętości mieszanki, Kruszywo stosowane do uszorstnienia nawierzchni nie powinno zawierać zanieczyszczeń ilastych - gliniastych. Jednorodność uziarnienia kruszywa zapewnia większą równomierność pokrycia powierzchni podczas posypywania. Zakup, transport i składowanie materiałów do utrzymania powierzchni utwardzonych należy do Wykonawcy i winno być wliczone w ceny jednostkowe usuwania śliskości zimowej. Materiały do zwalczania śliskości zimowej powinny być składowane przez Wykonawcę w pobliżu miejsca wykonywania usług, na utwardzonym placu lub w pojemnikach. Po zakończeniu sezonu zimowego pozostały materiał (składowisko lokalne) Wykonawca powinien uprzątnąć. Koszty te winny być wliczone w cenę jednostkową usług; c) sprzęt - do odśnieżania powierzchni utwardzonych należy używać pojazdów wraz z rozsypywaczem materiałów do zwalczania śliskości zimowej i pługiem z lemieszem gumowym do odśnieżania powierzchni utwardzonych. Pojazdy wykorzystywane do odśnieżania i posypywania nie mogą powodować niszczenia infrastruktury drogowej. Sprzęt powinien być zaopatrzony w materiały pędne w ilości niezbędnej do zapewnienia ciągłej pracy niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Maszyny z zamontowanym osprzętem odśnieżnym powinny być wyposażone w należyte oświetlenie łącznie ze światłem ostrzegawczym koloru pomarańczowego, zamontowanym w górnej części maszyny wg odrębnych przepisów. W celu uniknięcia uszkodzenia nawierzchni chodników do odśnieżania należy użyć pługów jedno lub dwustronnych zaopatrzonych w lemiesze gumowe. Prędkość maszyny w trakcie odśnieżania powinna być dostosowana do panujących warunków atmosferycznych, ruchu pieszego i drogowego oraz zgodna z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W miejscach trudno dostępnych nalży wykonać prace związane z oczyszczeniem powierzchni utwardzonych ręcznie. Każda jednostka sprzętu musi uzyskać akceptację Zamawiającego. Wykonawca w ramach przedmiotowego zlecenia powinien zapewnić odpowiednią liczbę ludzi i sprzętu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej 3 (słownie: trzema) pojazdami służącymi do prowadzenia akcji bieżącego zimowego utrzymania powierzchni utwardzonych tj. traktorek, lekki ciągnik, mini ładowarka itp., które są odpowiednio przystosowane do prowadzenia tego typu akcji. Zamawiający wymaga aby sprzęt do wykonania i prowadzenia bieżącego zimowego utrzymania powierzchni utwardzonych spełniał poniższe parametry: - maksymalna szerokość pojazdu (bez pługa i posypywarki): 1280,00 mm, - maksymalna długość pojazdu (bez pługa i posypywarki): 2800,00 mm, - maksymalna waga pojazdu (bez pługa i posypywarki): 1500,00 kg, Zamawiający nie dopuszcza pojazdów osobowych z zamontowanym osprzętem do zwalczania śliskości i odśnieżania powierzchni utwardzonych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego; d) transport - materiały uszorstniające można przewozić dowolnymi środkami transportu, zabezpieczając je przed zanieczyszczeniem i zmieszaniem z innymi materiałami oraz rozsypywaniem i rozwiewaniem, z zachowaniem przepisów prawa o ruchu drogowym oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; e) wykonanie robót - Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług na powierzchniach utwardzonych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego przedstawionych w załączniku nr 4 do SIWZ. Wykonawca winien wyznaczyć koordynatora prowadzenia akcji wyposażonego w telefon komórkowy gwarantującego Zamawiającemu całodobową stałą łączność. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia i zakończenia usług zimowego utrzymania powierzchni utwardzonych w czasie nie dłuższym niż 6 godzin od otrzymania polecenia wyjazdu od dyżurnego koordynującego akcję. Usługi wykonywane będą na wezwanie Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy. Wezwanie może być telefoniczne, ustne lub pisemne. Przewiduje się także wykonywanie usług bez wezwania na wniosek Wykonawcy, po powiadomieniu telefonicznym Zamawiającego przez Wykonawcę o konieczności wykonania usług i akceptacji upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Usługi należy wykonywać zgodnie z ogólną wiedzą techniczną, wymaganiami specyfikacji, zapisami zawartej umowy oraz bieżącymi poleceniami osoby odpowiedzialnej za prowadzenie zimowego utrzymania dróg (dyżurnego). Środki usuwające śliskość zimową należy rozsypywać równomiernie na całej powierzchni chodnika objętej zimowym utrzymaniem. Ilość niezbędnych materiałów przy zwalczaniu śliskości zimowej należy dobrać w zależności od stanu nawierzchni i jej temperatury. W celu ograniczenia do minimum szkodliwego wpływu chlorku sodu na środowisko należy rozsypywać równomiernie na nawierzchni środki do usuwania śliskości zimowej. Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na powierzchniach utwardzonych należy wykonać na szerokości 1,50 m uwzględniając przy tym, iż należy odśnieżyć całą szerokość dojścia do przejścia dla pieszych po obu stronach jezdni. Przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości należy mieć na uwadze bezpieczeństwo poruszających się po powierzchniach utwardzonych uczestników ruchu. Nadmiar śniegu z powierzchni utwardzonych należy usunąć przede wszystkim na pas zieleni a w przypadku braku takiej możliwości na krawędź jezdni tuż przy krawężniku. Niedopuszczalne jest odkładanie śniegu z chodników na zjazdy i dojścia do posesji; f) wartość prac - przewidywana ilość metrów kwadratowych powierzchni utwardzonych do odśnieżenia na przedmiotowym rejonie: 500 000,00. Cena jednostkowa za 100 m2 1 jednostka = 100 m2 500 000,00 m2 = 5000 jednostek Zamawiający zastrzega, że przewidywana powierzchnia podana powyżej służy jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych powierzchniach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-6, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji (wyjazd sprzętu) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zimowe utrzymanie chodników i ciągów pieszo-rowerowych – Rejon Drogowy Nr II (część Powiatu Legionowskiego obejmującego gminy: Serock, Wieliszew, Jabłonna)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego w sezonie 2019/2020. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części (pięć ofert częściowych). 1) Część nr 4 - całodobowe bieżące zimowe utrzymanie powierzchni utwardzonych znajdujących się w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego na terenie rejonu drogowego numer II. Pojęcie „powierzchni utwardzonych” w pasach drogowych dróg powiatowych obejmuje elementy infrastruktury drogowej takie jak: chodnik, ciąg pieszo-rowerowy, ścieżka/droga rowerowa, zatoka parkingowa, zatoka postojowa oraz peron przystankowy. Prace polegają na odśnieżaniu wraz z posypaniem mieszanką piaskowo – solną powierzchni utwardzonych. a) ogólne wymagania dotyczące robót - podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie kontraktu. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót; b) materiał - do zwalczania śliskości zimowej na powierzchniach utwardzonych należy stosować należy stosować mieszankę piaskowo-solną, która powinna się składać z: - piasku – zawartość do 80 % objętości mieszanki, - sól NaCl – zawartość do 20 % objętości mieszanki, Kruszywo stosowane do uszorstnienia nawierzchni nie powinno zawierać zanieczyszczeń ilastych-gliniastych. Jednorodność uziarnienia kruszywa zapewnia większą równomierność pokrycia powierzchni podczas posypywania. Zakup, transport i składowanie materiałów do utrzymania powierzchni utwardzonych należy do Wykonawcy i winno być wliczone w ceny jednostkowe usuwania śliskości zimowej. Materiały do zwalczania śliskości zimowej powinny być składowane przez Wykonawcę w pobliżu miejsca wykonywania usług, na utwardzonym placu lub w pojemnikach. Po zakończeniu sezonu zimowego pozostały materiał (składowisko lokalne) Wykonawca powinien uprzątnąć. Koszty te winny być wliczone w cenę jednostkową usług; c) sprzęt - do odśnieżania powierzchni utwardzonych należy używać pojazdów wraz z rozsypywaczem materiałów do zwalczania śliskości zimowej i pługiem z lemieszem gumowym do odśnieżania powierzchni utwardzonych. Pojazdy wykorzystywane do odśnieżania i posypywania nie mogą powodować niszczenia infrastruktury drogowej. Sprzęt powinien być zaopatrzony w materiały pędne w ilości niezbędnej do zapewnienia ciągłej pracy niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Maszyny z zamontowanym osprzętem odśnieżnym powinny być wyposażone w należyte oświetlenie łącznie ze światłem ostrzegawczym koloru pomarańczowego, zamontowanym w górnej części maszyny wg odrębnych przepisów. W celu uniknięcia uszkodzenia nawierzchni chodników do odśnieżania należy użyć pługów jedno lub dwustronnych zaopatrzonych w lemiesze gumowe. Prędkość maszyny w trakcie odśnieżania powinna być dostosowana do panujących warunków atmosferycznych, ruchu pieszego i drogowego oraz zgodna z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W miejscach trudno dostępnych nalży wykonać prace związane z oczyszczeniem powierzchni utwardzonych ręcznie. Każda jednostka sprzętu musi uzyskać akceptację Zamawiającego. Wykonawca w ramach przedmiotowego zlecenia powinien zapewnić odpowiednią liczbę ludzi i sprzętu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej 3 (słownie: trzema) pojazdami służącymi do prowadzenia akcji bieżącego zimowego utrzymania powierzchni utwardzonych tj. traktorek, lekki ciągnik, mini ładowarka itp., które są odpowiednio przystosowane do prowadzenia tego typu akcji. Zamawiający wymaga aby sprzęt do wykonania i prowadzenia bieżącego zimowego utrzymania powierzchni utwardzonych spełniał poniższe parametry: - maksymalna szerokość pojazdu (bez pługa i posypywarki): 1280,00 mm, - maksymalna długość pojazdu (bez pługa i posypywarki): 2800,00 mm, - maksymalna waga pojazdu (bez pługa i posypywarki): 1500,00 kg, Zamawiający nie dopuszcza pojazdów osobowych z zamontowanym osprzętem do zwalczania śliskości i odśnieżania powierzchni utwardzonych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego. d) transport - materiały uszorstniające można przewozić dowolnymi środkami transportu, zabezpieczając je przed zanieczyszczeniem i zmieszaniem z innymi materiałami oraz rozsypywaniem i rozwiewaniem, z zachowaniem przepisów prawa o ruchu drogowym oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; e) wykonanie robót - Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług na powierzchniach utwardzonych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego przedstawionych w załączniku numer 4 do SIWZ. Wykonawca winien wyznaczyć koordynatora prowadzenia akcji wyposażonego w telefon komórkowy gwarantującego Zamawiającemu całodobową stałą łączność. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia i zakończenia usług zimowego utrzymania powierzchni utwardzonych w czasie nie dłuższym niż 6 godzin od otrzymania polecenia wyjazdu od dyżurnego koordynującego akcję. Usługi wykonywane będą na wezwanie Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy. Wezwanie może być telefoniczne, ustne lub pisemne. Przewiduje się także wykonywanie usług bez wezwania na wniosek Wykonawcy, po powiadomieniu telefonicznym Zamawiającego przez Wykonawcę o konieczności wykonania usług i akceptacji upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Usługi należy wykonywać zgodnie z ogólną wiedzą techniczną, wymaganiami specyfikacji, zapisami zawartej umowy oraz bieżącymi poleceniami osoby odpowiedzialnej za prowadzenie zimowego utrzymania dróg (dyżurnego). Środki usuwające śliskość zimową należy rozsypywać równomiernie na całej powierzchni chodnika objętej zimowym utrzymaniem. Ilość niezbędnych materiałów przy zwalczaniu śliskości zimowej należy dobrać w zależności od stanu nawierzchni i jej temperatury. W celu ograniczenia do minimum szkodliwego wpływu chlorku sodu na środowisko należy rozsypywać równomiernie na nawierzchni środki do usuwania śliskości zimowej. Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na powierzchniach utwardzonych należy wykonać na szerokości 1,50 m uwzględniając przy tym, iż należy odśnieżyć całą szerokość dojścia do przejścia dla pieszych po obu stronach jezdni. Przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości należy mieć na uwadze bezpieczeństwo poruszających się po powierzchniach utwardzonych uczestników ruchu. Nadmiar śniegu z powierzchni utwardzonych należy usunąć przede wszystkim na pas zieleni a w przypadku braku takiej możliwości na krawędź jezdni tuż przy krawężniku. Niedopuszczalne jest odkładanie śniegu z chodników na zjazdy i dojścia do posesji. f) wartość prac - przewidywana ilość metrów kwadratowych powierzchni utwardzonych do odśnieżenia na przedmiotowym rejonie: 350 000,00. Cena jednostkowa za 100 m2 1 jednostka = 100 m2 350 000,00 m2 = 3500 jednostek Zamawiający zastrzega, że przewidywana powierzchnia podana powyżej służy jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych powierzchniach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-6, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji (wyjazd sprzętu) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Wywóz i utylizacja śniegu z pasa drogowego dróg powiatowych (wszystkie drogi Powiatowe Powiatu Legionowskiego)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego w sezonie 2019/2020. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części (pięć ofert częściowych). 1) Część nr 5 - całodobowe wykonywanie prac z zakresu zimowego utrzymania polegające na zebraniu, załadowaniu i wywozu śniegu zalegającego w pasach drogowych dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego wraz z zapewnieniem miejsca składowania śniegu oraz jego utylizację. Przewidywana ilość metrów sześciennych śniegu do wywozu: 100,00. Cena jednostkowa za 1 m3 Zamawiający zastrzega, że przewidywana powierzchnia podana powyżej służy jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych powierzchniach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-6, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji (wyjazd sprzętu) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji dla adaptacji oraz projektu wnętrz budynku - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie kompletnej, kompleksowej i wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu/adaptacji oraz projektu wnętrz budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI