IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
termin płatności faktury VAT |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania Umowy;b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawkigodzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniom zdrowotnemulub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, októrych mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planachkapitałowych,- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przezWykonawcę.2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnieniaprzesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt a) niniejszego paragrafu nastąpi w formiepisemnego aneksu i będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowyrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życieprzepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do częściprzedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.3. W przypadku określonym w ust. 1 a) wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian -zmianie podlega wysokość należnego podatku VAT oraz kwota brutto wynagrodzenia.4. W razie zaistnienia określonej w ust. 1 pkt a), b), c) lub d) podstawy do zmianywynagrodzenia („Zmiana”), zastosowanie znajduje następująca procedura:4.1. Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu w formie pisemnej wniosek ozmianę Umowy, zawierający w szczególności:a) określenie Zmiany, na którą Wykonawca się powołuje,b) wykazanie, że zaistniała Zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonaniaprzedmiotu umowy przez Wykonawcę,c) wykazanie w jaki sposób te zwiększone koszty Wykonawcy uzasadniajązmianę wysokości Wynagrodzenia,d) określenie postulowanej zmiany Wynagrodzenia wynikającej z zaistniałejZmiany,e) dokumenty wskazujące na podstawę i wysokość obciążenia Wykonawcy ztytułu wpłaty podstawowej i wpłaty dodatkowej, o których mowa w art. 26 ust.1 i 2 ustawy z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planachkapitałowych w zakresie zatrudnienia osób, którymi Wykonawca posługuje siędla wykonania zamówienia,- wraz ze szczegółowym uzasadnieniem oraz dokumentami potwierdzającymipodnoszony wpływ Zmiany na Wynagrodzenie Wykonawcy („Wniosek"). Ciężarwykazania wpływu Zmiany na koszt wykonania przedmiotu Umowy spoczywa naWykonawcy.4.2. Do dokumentów, które mogą potwierdzać wpływ Zmiany na koszty wykonaniaprzedmiotu Umowy przez Wykonawcę, należą w szczególności:a) kalkulacja ceny ofertowej, przygotowana przez Wykonawcę z rozbiciem naposzczególne czynniki cenotwórcze;b) dokumenty z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, jak równieżewentualne umowy cywilnoprawne, wykazujące strukturę (oraz podstawę)zatrudnienia i wynagrodzenia osób, którymi Wykonawca posługuje się dlawykonania zamówienia, jak również procentowy stopień obciążenia(zaangażowania) tych osób pracą na rzecz zamówienia w stosunku dopełnego zakresu ich obowiązków u Wykonawcy.c) dokumenty wskazujące na podstawę i wysokość obciążenia Wykonawcy ztytułu obowiązkowych składek społecznych lub zdrowotnych w zakresiezatrudnienia osób, którymi Wykonawca posługuje się dla wykonaniazamówienia.d) kalkulacje i zestawienia przedstawiające wpływ Zmiany na poszczególnekategorie kosztów Wykonawcy w perspektywie pozostałej do wykonaniaczęści przedmiotu Umowy i z odniesieniem ich do przewidzianych w Umowiezasad płatności Wynagrodzenia.- obrazujące porównanie kosztów wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcęprzed Zmianą oraz po jej zaistnieniu.4.3. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o przedłożenie w oznaczonymterminie dodatkowych informacji, wyjaśnień lub dokumentów, jeśli dane przekazanewraz z Wnioskiem nie potwierdzają, że przedmiotowa Zmiana ma wpływ na kosztywykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę lub że wpływ ten odpowiadapostulowanej przez Wykonawcę wartości zmiany Wynagrodzenia.4.4. Jeśli z przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów nie wynika, że zaistnienie Zmiany będzie miało wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przezWykonawcę lub gdy wykazywany przez Wykonawcę wpływ Zmiany na kosztywykonania przedmiotu Umowy nie odpowiada postulowanej we Wniosku zmianieWynagrodzenia, jak również jeśli z innych powodów Wniosek ten jest nieuzasadnionyw całości lub w części - Zamawiający informuje Wykonawcę w formie pisemnej obraku podstaw do uwzględnienia Wniosku w całości lub w części - wraz zuzasadnieniem tego stanowiska.4.5. Wykazanie przez Wykonawcę, że zaistniała Zmiana będzie miała określony weWniosku wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, stanowipodstawę do zawarcia przez Strony aneksu do Umowy, modyfikującego w adekwatnysposób wysokość Wynagrodzenia. Zamawiający potwierdzi Wykonawcy warunkidokonanej zmiany w formie pisemnej.5. Zmiana Umowy wywołana Zmianą wchodzi w życie w terminie określonym w aneksie do Umowy, uwzględniającym w zakresie skutków prawnych jego obowiązywania także okres, który upłynął od daty zaistnienia przedmiotowej Zmiany, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 niniejszego paragrafu Umowy.6. Zmiana Umowy w trybie przewidzianym w ust. 4 nie ma wpływu na WynagrodzenieWykonawcy dotyczące zdarzeń i kosztów, które wystąpiły przed datą zaistnieniaZmiany.7. Wszelkie dokumenty składane przez Wykonawcę w ramach trybu określonego w ust. 4 powinny być przedłożone w oryginale lub w kopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.8. Za datę złożenia przez Stronę oświadczenia woli lub wiedzy w trybie przewidzianymw ust. 4 uznaje się także datę otrzymania przez drugą Stronę wiadomości e-mailzawierającej skany pism obejmujących przedmiotowe oświadczenie, o ile pisma te woryginale zostały następnie wysłane w ciągu dwóch najbliższych dni roboczychprzesyłką pocztową lub kurierską do tej drugiej Strony.9. W przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych w ust. 1, które zmniejszająkoszt wykonania Zamówienia przez Wykonawcę, odpowiednie zastosowanie mająpostanowienia ust. 4, z tym zastrzeżeniem, że procedurę zmiany Umowy możezainicjować także Zamawiający, żądając określonych informacji, dokumentów lubwyjaśnień od Wykonawcy, który ma wówczas obowiązek takie dane przedstawić.10. Zamawiający ma prawo w każdym czasie żądać od Wykonawcy dokumentówwskazujących na podstawę i wysokość obciążenia Wykonawcy z tytułu wpłatypodstawowej i wpłaty dodatkowej, o których mowa w art. 26 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 4października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych w zakresie zatrudnieniaosób, którymi Wykonawca posługuje się dla wykonania zamówienia. Wykonawcaprzedstawi Zamawiającemu żądane dokumenty w terminie 14 dni.11. Nieprzedstawienie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 10, uprawnia Zamawiającego do uznania, że Wykonawca nie jest zobowiązany do finansowania wpłaty podstawowej i wpłaty dodatkowej, o których mowa w art. 26 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych oraz rozpoczęcia procedury zmiany umowy określonej w ust. 9.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-18, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: