Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2020/2021.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSokółka
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-09-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Sokółce
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-18
  • Numer ogłoszenia586672-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 586672-N-2020 z dnia 2020-09-18 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2020/2021.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, krajowy numer identyfikacyjny 05066730800000, ul. ul. Torowa   12 , 16-100  Sokółka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857118909, e-mail dzial.techniczny@pzd.sokolka.com, faks 857112229.
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.sokolka.com
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pzd.sokolka.com

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pzd.sokolka.com

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, pokój nr 22 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2020/2021.
Numer referencyjny: PZD/WD-Ub/4113/1/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2020/2021. 1.1. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2020/2021. Zimowe utrzymanie polega na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg jednostkami sprzętowo – transportowymi z podziałem na zadania:Zadanie Nr 1 – Odśnieżanie na terenie działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce.Zadanie Nr 2 – Zwalczanie śliskości na:Zadanie Nr 2.1 – zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 1 w Sokółce Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Sokółce – gminy: Sokółka, Krynki, Kuźnica, Szudziałowo.Zadanie Nr 2.2 – zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej – gminy: Dąbrowa Białostocka, Nowy Dwór, Sidra.Zadanie Nr 2.3 – zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 3 w Suchowoli Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 3 w Suchowoli – gminy: Janów, Korycin, Suchowola.Zadanie Nr 3 – Zimowe utrzymanie chodników (odśnieżanie, zwalczanie śliskości) na terenie miasta Dąbrowa Białostocka.1.2. Opis przedmiotu zamówienia.1.2.1. Zadanie Nr 1 – Odśnieżanie na terenie działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce.Zakres obejmuje usługi na terenie działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce w zakresie zimowego utrzymania dróg polegające na odśnieżaniu dróg zarządzanych przez Zamawiającego. Drogi powiatowe przeznaczone do odśnieżania w sezonie zimowym 2020/2021 obejmują łącznie 877,245km. Sprzęt zapotrzebowany przez Zamawiającego określono grupami: sprzęt lekki, sprzęt średni, sprzęt ciężki, sprzęt budowlany.1.2.1.1. Grupa I – sprzęt lekki (pługi jednostronne montowane na ciągnikach rolniczych i samochodach o ładowności do 6,0 ton)1) ciągniki rolnicze – szt. 5,2) samochody ciężarowe – szt. 4,3) inny sprzęt spełniający wymagania – szt. 2.1.2.1.2. Grupa II – sprzęt średni (pługi jednostronne lub dwustronne montowane na ciągnikach rolniczych i samochodach o ładowności od 6,0 ÷ 8,0 ton)1) ciągniki średnie – szt. 2,2) samochody ciężarowe średnie – szt. 10,3) inny sprzęt spełniający wymagania – szt. 2.1.2.1.3. Grupa III – sprzęt ciężki (pługi dwustronne montowane na samochodach o ładowności powyżej 8,0 ton)1) ciągniki ciężkie – szt. 4,2) samochody ciężarowe ciężkie – szt. 3,3) inny sprzęt spełniający wymagania – szt. 2.1.2.1.4. Grupa IV – sprzęt budowlany1) równiarki – szt. 9,2) spycharki o mocy do 80 KM – szt. 5,3) spycharki o mocy 80 ÷ 125KM – szt. 3,4) spycharki o mocy 125 ÷ 170 KM – szt. 3,5) spycharki o mocy powyżej 170 KM – szt. 1,6) ładowarki o mocy powyżej 200 KM – szt. 2,7) inny sprzęt spełniający wymagania – szt. 3.1.2.2. Zadanie Nr 2 – Zwalczanie śliskości.1.2.2.1. Zadanie Nr 2.1 – Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Sokółce.1) Zakres obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych, polegające na zwalczaniu śliskości na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Sokółce w tym ulic na terenie miasta Sokółka (47 221,00m2; 7,381km) zarządzanych przez Zamawiającego.2) Miejsca przeznaczone do zwalczania śliskości w sezonie zimowym 2020/2021 obejmują:- Obwód Drogowo Mostowy Nr 1 w Sokółce – 264 400,00m2 (52,860km); + ulice na terenie miasta Sokółka 47 221,00m2 (7,381km).3) Sprzęt zapotrzebowany przez Zamawiającego:- piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony – szt. 2,- ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony – szt. 4.1.2.2.2. Zadanie Nr 2.2 – Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej.1) Zakres obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych, polegające na zwalczaniu śliskości na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej zarządzanych przez Zamawiającego.2) Miejsca przeznaczone do zwalczania śliskości w sezonie zimowym 2020/2021 obejmują:- Obwód Drogowo Mostowy Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej – 109 000,00m2 (21,800km)3) Sprzęt zapotrzebowany przez Zamawiającego:- piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony – szt. 1,- ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony – szt. 3.1.2.2.3. Zadanie Nr 2.3 – Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 3 w Suchowoli.1) Zakres obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych, polegające na zwalczaniu śliskości na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 3 w Suchowoli zarządzanych przez Zamawiającego.2) Miejsca przeznaczone do zwalczania śliskości w sezonie zimowym 2020/2021 obejmują:- Obwód Drogowo Mostowy Nr 3 w Suchowoli – 134 000,00m2 (24,560km)3) Sprzęt zapotrzebowany przez Zamawiającego:- piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony – szt. 1,- ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony – szt. 3.1.2.3. Zadanie Nr 3 – Zimowe utrzymanie chodników (odśnieżanie, zwalczanie śliskości) na terenie miasta Dąbrowa Białostocka1) Zakres obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania chodników zlokalizowanych przy drogach – ulicach – powiatowych na terenie miasta Dąbrowa Białostocka, polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości w sezonie zimowym 2020/20212) Miejsca przeznaczone do odśnieżania i zwalczania śliskości w sezonie zimowym 2020/2021 obejmują chodniki położone w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Dąbrowa Białostocka zarządzanych przez Zamawiającego:- 2307B ul. Sportowa 572m x 1,5m x 1 = 858 m2- 2311B ul. Sienkiewicza 678m x 1,5m x 1 = 1017 m2- 1253B ul. 1000-lecia 1060m x 1,5m x 2 = 3180 m2- 2308B ul. Kunawina 430m x 1,5m x 2 = 1290 m2- 2308B ul. Kunawina 709m x 1,5m x 1 = 1063,5 m2- 2310B ul. Południowa 477m x 1,5m x 2 = 1431 m2- 2309B ul. Obwodowa 294m x 1,5m x 2 = 882 m2- 2309B ul. Obwodowa 260m x 1,5m x 1 = 390 m2- 2312B ul. Skłodowskiej 499m x 1,5m x 1 = 748,5 m2- 1230B ul. Konopnickiej 253m x 1,5m x 1 = 379,5 m2- 1230B ul. Konopnickiej 604m x 1,5m x 2 = 1812 m23) Sprzęt zapotrzebowany przez Zamawiającego:- sprzęt - pojazd mechaniczny małogabarytowy (ciągnik/inny pojazd mechaniczny) przystosowany do zimowego utrzymania chodników położonych w ciągu dróg – ulic – szt. 1,1.3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót utrzymania zimowego dróg, które stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.1.4. Materiały i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni na własny koszt.1.5. Materiały zastosowane przy realizacji zamówienia powinny być dopuszczone do stosowania w zimowym utrzymaniu dróg.1.6. Wykonawca ponosi wobec osób trzecich pełną odpowiedzialność za skutki zdarzeń wynikających z nienależytego i nieterminowego wykonania zadania.1.7. Sprzęt Wykonawcy powinien być wyposażony w lampę sygnalizacyjną koloru pomarańczowego.1.8. Wszyscy pracownicy Wykonawcy powinni pracować w kamizelkach ostrzegawczych koloru pomarańczowego z elementami odblaskowymi.1.9. Zamawiający zastrzega sobie, że ze względu na nieprzewidywalność i losowość warunków pogodowych, których nie jest w stanie przewidzieć na etapie procedury przetargowej, iż w przypadku braku pokrycia w poszczególnych asortymentach sprzętu przewidzianego dla zadania nr 1, będzie mógł skorzystać z możliwości zawarcia umów z Wykonawcami, którzy złożyli ważne oferty odpowiednio dla asortymentów, w których wystąpiło przekroczenie w stosunku do zapotrzebowanej ilości sprzętu.1.10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 1843 z późn. zm.) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. 1.11. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:1 wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, czyli tzw. pracowników fizycznych – operatorzy sprzętu. Wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (samozatrudnienie), które wszystkie czynności wskazane przez Zamawiającego (jako podlegające zatrudnieniu na umowę o pracę) wykonuje samodzielnie.1.12. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.11. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obowiązuje także pracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców.1.13. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w Rozdziałach II. – IV. SIWZ (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-11-01   lub zakończenia: 2021-04-15

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: 01.11.2020r - 15.04.2021r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnieniń do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w ofercie powinien wykazać, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie):Zamawiający odstępuje od stawiania warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie):Zamawiający odstępuje od stawiania warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny):1) w przypadku Zadania Nr 1; Zadania Nr 2 dysponować w trakcie realizacji zadania następującymi narzędziami i urządzeniami:- minimum jednym ze sprzętów wymienionych w w sekcji II. 4) pkt. 1.22) w przypadku Zadania Nr 3 dysponować w trakcie realizacji zadania następującymi narzędziami i urządzeniami:- minimum jednym sprzętem - pojazdem mechanicznym małogabarytowym (ciągnik/ inny pojazd) przystosowanym do zimowego utrzymania chodników położonych w ciągu dróg – ulic.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy – przekazywane jest Zamawiającemu przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa zamiast dokumentów, o których mowa powyżej odpowiednio dokumenty o treści, formie i terminach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126 z późn. zm.). Informacje dotyczące Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zwiera również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego - www.pzd.sokolka.com - Instrukcja dla Wykonawców dla przedmiotowego postępowania, w pkt. 8..Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je odpowiednio dokumentem o treści, formie i terminach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126 z późn. zm.). Przedmiotowe informacje zwiera również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego - www.pzd.sokolka.com - Instrukcja dla Wykonawców dla przedmiotowego postępowania, w pkt. 8.Informacje dotyczące dokumentów Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jak również informacje dotyczące dokumentów składanych w przypadku Wykonawców, którzy polegają na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, opisane są w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126 z późn. zm.), a dla przedmiotowego powstępowania o udzielenie zamówienia w zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego - www.pzd.sokolka.com - Instrukcja dla Wykonawców
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) W zakresie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających posiadanie takich kompetencji lub uprawnień, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, w szczególności:Zamawiający odstępuje od stawiania warunków w tym zakresie.2) W zakresie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:Zamawiający odstępuje od stawiania warunków w tym zakresie.3) W zakresie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentówa) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne tj. z dnia 28 stycznia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 346)), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;2) Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza;3) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpoczęcia usługi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy mogą nastąpić, gdy:1) zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależnie od stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, niezawinione przez żadną ze Stron, których skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojna, zamieszki, skażenia radioaktywne, epidemie, pandemie itp..;2) zaistnieją inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, których wcześniej nie można było przewidzieć, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy.1.2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1.1., których zaistnienie skutkuje niemożnością dotrzymania terminu wykonania umowy, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności.1.3. Pozostałe okoliczności mogące skutkować możliwością zmiany umowy: 1) Pozostałe okoliczności mogące skutkować możliwością zmiany umowy: a) w przypadku zaistnienia okoliczności związanymi z COVID-19 dopuszczalne zmiany postanowień umowy dotyczą w szczególności:aa) zmiany terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,ab) zmiany sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych,ac) zmiany zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy- o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy;b) wystąpienie omyłki rachunkowej lub pisarskiej;c) zmiana prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT;d) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;e) zastąpienie Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia nowym Wykonawcą gdy:- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, tel. (085) 711 89 09, e-mail: biuro@pzd.sokolka.com;2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Panią Małgorzatą Mutwicką – Inspektorem danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, tel. (085) 711 89 09, za pośrednictwem adresu e-mail: m.grabowiecz@pzd.sokolka.com;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 10 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy);6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 ust. 1-3 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;[*Wyjaśnienie: Zmawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowania żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego]− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;[**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników]− na podstawie art. 18 ust. 1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; [***Wyjaśnienie: nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego]− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2020/2021. Zadanie Nr 1 – Odśnieżanie na terenie działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres obejmuje usługi na terenie działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce w zakresie zimowego utrzymania dróg polegające na odśnieżaniu dróg zarządzanych przez Zamawiającego. Drogi powiatowe przeznaczone do odśnieżania w sezonie zimowym 2019/2020 obejmują łącznie 877,245km. Sprzęt zapotrzebowany przez Zamawiającego określono grupami: sprzęt lekki, sprzęt średni, sprzęt ciężki, sprzęt budowlany.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpoczęcia usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2020/2021. Zadanie Nr 2.1 – zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 1 w Sokółce Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Sokółce – gminy: Sokółka, Krynki, Kuźnica, Szudziałowo.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Zakres obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych, polegające na zwalczaniu śliskości na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Sokółce w tym ulic na terenie miasta Sokółka (47 221,00m2; 7,381km) zarządzanych przez Zamawiającego. 2) Miejsca przeznaczone do zwalczania śliskości w sezonie zimowym 2019/2020 obejmują: - Obwód Drogowo Mostowy Nr 1 w Sokółce – 264000,00m2 (52,860km); + ulice na terenie miasta Sokółka 47 221,00m2 (7,381km). 3) Sprzęt zapotrzebowany przez Zamawiającego: - piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony – szt. 2, - ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony – szt. 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpoczęcia usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2020/2021. Zadanie Nr 2.2 – zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej – gminy: Dąbrowa Białostocka, Nowy Dwór, Sidra.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Zakres obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych, polegające na zwalczaniu śliskości na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej zarządzanych przez Zamawiającego. 2) Miejsca przeznaczone do zwalczania śliskości w sezonie zimowym 2019/2020 obejmują: - Obwód Drogowo Mostowy Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej – 109 000,00m2 (21,800km) 3) Sprzęt zapotrzebowany przez Zamawiającego: - piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony – szt. 1, - ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony – szt. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpoczęcia usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2020/2021. Zadanie Nr 2.3 – zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 3 w Suchowoli . Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 3 w Suchowoli – gminy: Janów, Korycin, Suchowola.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Zakres obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych, polegające na zwalczaniu śliskości na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 3 w Suchowoli zarządzanych przez Zamawiającego. 2) Miejsca przeznaczone do zwalczania śliskości w sezonie zimowym 2019/2020 obejmują: - Obwód Drogowo Mostowy Nr 3 w Suchowoli – 134 000,00m2 (24,560km) 3) Sprzęt zapotrzebowany przez Zamawiającego: - piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony – szt. 1, -ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony – szt. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpoczęcia usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2020/2021. Zadanie Nr 3 – Zimowe utrzymanie chodników (odśnieżanie, zwalczanie śliskości) na terenie miasta Dąbrowa Białostocka.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania chodników zlokalizowanych przy drogach – ulicach – powiatowych na terenie miasta Dabrowa Białostocka, polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości w sezonie zimowym 2020/20211) Miejsca przeznaczone do odśnieżania i zwalczania śliskości w sezonie zimowym 2020/2021 obejmują chodniki położone w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Dąbrowa Białostocka zarządzanych przez Zamawiającego:- 2307B ul. Sportowa 572 x 1,5 x 1 = 858 m2- 2311B ul. Sienkiewicza 678 x 1,5 x 1 = 1017 m2- 1253B ul. 1000-lecia 1060 x 1,5 x 2 = 3180 m2- 2308B ul. Kunawina 430 x 1,5 x 2 = 1290 m2- 2308B ul. Kunawina 709 x 1,5 x 1 = 1063,5 m2- 2310B ul. Południowa 477 x 1,5 x 2 = 1431 m2- 2309B ul. Obwodowa 294 x 1,5 x 2 = 882 m2- 2309B ul. Obwodowa 260 x 1,5 x 1 = 390 m2- 2312B ul. Skłodowskiej 499 x 1,5 x 1 = 748,5 m2- 1230B ul. Konopnickiej 253 x 1,5 x 1 = 379,5 m2- 1230B ul. Konopnickiej 604 x 1,5 x 2 = 1812 m22) Sprzęt zapotrzebowany przez Zamawiającego:- sprzęt - pojazd mechaniczny małogabarytowy (ciągnik/inny pojazd mechaniczny) przystosowany do zimowego utrzymania chodników położonych w ciągu dróg – ulic – szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpoczęcia usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje pracowników lub brygady do prac brukarskich - Zambrów
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma poszukuje pracowników lub brygady do prac brukarskich. Realizacja: Lokalizacja - Zambrów i okolice. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI