III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli: Część 1: Wykonawca wykaże, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000 zł wraz z przedłożeniem stosownego dokumentu. Część 2: Wykonawca wykaże, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000 zł wraz z przedłożeniem stosownego dokumentu. Część 3: Wykonawca wykaże, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000 zł wraz z przedłożeniem stosownego dokumentu. Część 4: Wykonawca wykaże, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000 zł wraz z przedłożeniem stosownego dokumentu. Część 5: Wykonawca wykaże, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 20 000 zł wraz z przedłożeniem stosownego dokumentu. Część 6: Wykonawca wykaże, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000 zł wraz z przedłożeniem stosownego dokumentu. Część 7: Wykonawca wykaże, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 50 000 zł wraz z przedłożeniem stosownego dokumentu. Część 8: Wykonawca wykaże, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 50 000 zł wraz z przedłożeniem stosownego dokumentu. Część 9: Wykonawca wykaże, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 20 000 zł wraz z przedłożeniem stosownego dokumentu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli: Część 1: Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem: pojazd (samochód ciężarowy) -1 szt., pług odśnieżny o szerokości roboczej min. 2,6 m zawieszany z przodu - 1 szt., piaskarka (min. P-1) - 1 szt., ładowarka-1 szt., Część 2: Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem: pojazd (samochód ciężarowy) - 1 szt., pług odśnieżny o szerokości roboczej min. 2,6 m zawieszany z przodu - 1 szt., piaskarka (min. P-1) - 1 szt., ładowarka- 1 szt., Część 3: Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem: pojazd (samochód ciężarowy) - 1 szt., pług odśnieżny o szerokości roboczej min. 2,6 m zawieszany z przodu - 1 szt., piaskarka (min. P-1) - 1 szt., ładowarka- 1 szt., Część 4: Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem: pojazd (samochód ciężarowy) - 1 szt., pług odśnieżny o szerokości roboczej min. 2,6 m zawieszany z przodu - 1 szt., piaskarka (min. P-1) - 1 szt., ładowarka- 1 szt., Część 5: Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem: pojazd (ciągnik rolniczy) - 1 szt., piaskarka do ciągnika – 1 szt., ładowarka- 1 szt., Część 6: Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem: pojazd (samochód ciężarowy) - 1 szt., pług odśnieżny o szerokości roboczej min. 2,6 m zawieszany z przodu - 1 szt., piaskarka (min. P-1) - 1 szt., ładowarka- 1 szt., Część 7: Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem: pojazd do transportu sprzętu - 1 szt., sprzęt do mechanicznego odśnieżania chodników na szer. ok. 1m. - 1 szt., Część 8: Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem: pojazd do transportu sprzętu - 1 szt., sprzęt do mechanicznego odśnieżania chodników na szer. ok. 1m. - 1 szt., Część 9: Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem: koparko-ładowarka o pojemności łyżki co najmniej 2 m3 do mieszania i załadunku solanki – 1 szt., samochód ciężarowy (samowyładowczy) o ładowności min. 25 ton każdy – 2 szt. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek zdolności zawodowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli: Część 1: Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 2 osobami do obsługi pojazdów z odpowiednimi uprawnieniami (tj. prawem jazdy – kat. C), w tym/oraz 1 osobą z uprawnieniami do obsługi ładowarki. Część 2: Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą do obsługi pojazdów z odpowiednimi uprawnieniami (tj. prawem jazdy – kat. C), w tym/oraz 1 osobą z uprawnieniami do obsługi ładowarki. Część 3: Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą do obsługi pojazdów z odpowiednimi uprawnieniami (tj. prawem jazdy – kat. C), w tym/oraz 1 osobą z uprawnieniami do obsługi ładowarki. Część 4: Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą do obsługi pojazdów z odpowiednimi uprawnieniami (tj. prawem jazdy – kat. C), w tym/oraz 1 osobą z uprawnieniami do obsługi ładowarki. Część 5: Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą do obsługi pojazdów z odpowiednimi uprawnieniami (tj. prawem jazdy – kat. T), w tym/oraz 1 osobą z uprawnieniami do obsługi ładowarki. Część 6: Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą do obsługi pojazdów z odpowiednimi uprawnieniami (tj. prawem jazdy – kat. C), w tym/oraz 1 osobą z uprawnieniami do obsługi ładowarki. Część 7: Wykonawca wykaże, że dysponuje 1 osobą z odpowiednimi uprawnieniami do obsługi pojazdu do transportu sprzętu oraz min. 1 osobą do obsługi sprzętu do mechanicznego odśnieżania chodników. Część 8: Wykonawca wykaże, że dysponuje 1 osobą z odpowiednimi uprawnieniami do obsługi pojazdu do transportu sprzętu oraz min. 1 osobą do obsługi sprzętu do mechanicznego odśnieżania chodników. Część 9: Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 2 osobami do obsługi pojazdów z odpowiednimi uprawnieniami (tj. prawem jazdy – kat. C) oraz 1 osobą z uprawnieniami do obsługi koparko-ładowarki Dla część 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8: Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej dwa zadania polegające na zimowym utrzymaniu dróg publicznych (w zakresie odśnieżania lub/i posypywaniu dróg lub/i chodników)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) wykazu sprzętu którym dysponuje Wykonawca wraz z oświadczeniem, że wyszczególniony sprzęt jest sprawny i przygotowany do eksploatacji zgodnie z załącznikiem nr 4a do SIWZ. b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o ich zatrudnieniu na umowę o pracę zgodnie z załącznikiem nr 4b do SIWZ. c) wykazu usług (dot. części nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8) z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi wykonano zgodnie z załącznikiem nr 4c do SIWZ wraz z załączeniem dowodów (referencji/poświadczeń lub innych dokumentów) potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. d) zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji określonej w art. 22a ustawy; e) polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną: dla części 1 - nie niższą niż 100 000 zł, dla części 2 - nie niższą niż 100 000 zł, dla części 3 - nie niższą niż 100 000 zł. dla części 4 - nie niższą niż 100 000 zł, dla części 5 - nie niższą niż 20 000 zł, dla części 6 - nie niższą niż 100 000 zł, dla części 7 - nie niższą niż 50 000 zł, dla części 8 - nie niższą niż 50 000 zł, dla części 9 - nie niższą niż 20 000 zł,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w rozdz. IV. pkt 1 ppkt. b niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków z udziału w postępowaniu, wykonawca zamieszcza stosowne informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. IV. pkt 1 ppkt. b niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika - Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem udziału w rozpatrywaniu ofert jest wniesienie wadium w wysokości: - Część 1: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), - Część 2: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), - Część 3: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), - Część 4: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), - Część 5: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100), - Część 6: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), - Część 7: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100), - Część 8: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100), - Część 9: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
czas podstawienia sprzętu na wskazany odcinek drogi (dla części 1-8) |
40,00 |
gwarantowana ilość pojazdów do załadunku (dla części 9) |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-09-04, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Rejon Grębocice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr: 1001D, 1127D, 1131D, 1134D, 1201D, 1202D, 1184D. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: ok. 46,3 km. Usługę należy wykonać przy użyciu środków transportowych Wykonawcy tj. 1 pojazdów (samochodów ciężarowych o ładowności min. 5 Mg) wyposażonych (każdy) w pług odśnieżny o szerokości roboczej min. 2,6 m zawieszany z przodu oraz piaskarkę (min. P-1). W celu wykonania załadunku środków uszorstniających z placu składowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował ładowarką (1 szt.) wraz z operatorem. Usługa wykonywana będzie na bieżąco - zgodnie z poleceniami Zamawiającego. Wykonawca zadania ma obowiązek zapewnienia utwardzonego placu składowania na terenie Gminy Grębocice, na który zostanie przewieziony materiał w postaci mieszanki piaskowo-solnej. Do Wykonawcy należy odpowiednie utrzymanie placu składowania oraz ładowanie materiału na środki transportowe. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć zmagazynowany na placu materiał przed wypłukiwaniem soli (np. plandeka, zadaszenie). Okresową dostawę materiału na plac zapewni Zamawiający.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90622000-9, 90630000-2, 60000000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
czas podstawienia sprzętu na właściwy odcinek drogi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Rejon Polkowice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr: 1013D, 1128D, 1129D, 1130D, 1135D, 1136D, 1141D, 1169D. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: ok. 37,1 km. Usługę należy wykonać przy użyciu środków transportowych Wykonawcy tj. 1 pojazdów (samochodów ciężarowych o ładowności min. 5 Mg) wyposażonych (każdy) w pług odśnieżny o szerokości roboczej min. 2,6 m zawieszany z przodu oraz piaskarkę (min. P-1). W celu wykonania załadunku środków uszorstniających z placu składowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował ładowarką (1 szt.) wraz z operatorem. Usługa wykonywana będzie na bieżąco - zgodnie z poleceniami Zamawiającego. Wykonawca zadania ma obowiązek zapewnienia utwardzonego placu składowania na terenie Gminy Polkowice, na który zostanie przewieziony materiał w postaci mieszanki piaskowo-solnej. Do Wykonawcy należy odpowiednie utrzymanie placu składowania oraz ładowanie materiału na środki transportowe. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć zmagazynowany na placu materiał przed wypłukiwaniem soli (np. plandeka, zadaszenie). Okresową dostawę materiału na plac zapewni Zamawiający.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90622000-9, 90630000-2, 60000000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
czas podstawienia sprzętu na wskazany odcinek drogi |
40,00 |
cena oferty brutto |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Rejon Chocianów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr: 1219D, 1126D, 1137D, 1154D, 1155D, 1234D, 2272D, 1176D, 1177D, 1178D. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: ok. 46,4 km. Usługę należy wykonać przy użyciu środka transportowego Wykonawcy tj. 1 pojazdu (samochodu ciężarowego o ładowności min. 5 Mg) wyposażonego w pług odśnieżny o szerokości roboczej min. 2,6 m zawieszany z przodu oraz piaskarkę (min. P-1). W celu wykonania załadunku środków uszorstniających z placu składowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował ładowarką (1 szt.) wraz z operatorem. Usługa wykonywana będzie na bieżąco - zgodnie z poleceniami Zamawiającego. Wykonawca zadania ma obowiązek zapewnienia utwardzonego placu składowania na terenie Gminy Chocianów lub Radwanice, lub Polkowice, na który zostanie przewieziony materiał w postaci mieszanki piaskowo-solnej. Do Wykonawcy należy odpowiednie utrzymanie placu składowania oraz ładowanie materiału na środki transportowe. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć zmagazynowany na placu materiał przed wypłukiwaniem soli (np. plandeka, zadaszenie). Okresową dostawę materiału na plac zapewni Zamawiający.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90622000-9, 90630000-2, 60000000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
czas podstawienia sprzętu na wskazany odcinek drogi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Rejon Radwanice - Polkowice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr: 1016D, 1124D, 1125D, 1138D, 1143D, 1148D, 1149D. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: ok. 28,3 km. Usługę należy wykonać przy użyciu środka transportowego Wykonawcy tj. 1 pojazdu (samochodu ciężarowego o ładowności min. 5 Mg) wyposażonego w pług odśnieżny o szerokości roboczej min. 2,6 m zawieszany z przodu oraz piaskarkę (min. P-1). W celu wykonania załadunku środków uszorstniających z placu składowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował ładowarką (1 szt.) wraz z operatorem. Usługa wykonywana będzie na bieżąco - zgodnie z poleceniami Zamawiającego. Wykonawca zadania ma obowiązek zapewnienia utwardzonego placu składowania na terenie Gminy Chocianów lub Radwanice, lub Polkowice, na który zostanie przewieziony materiał w postaci mieszanki piaskowo-solnej. Do Wykonawcy należy odpowiednie utrzymanie placu składowania oraz ładowanie materiału na środki transportowe. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć zmagazynowany na placu materiał przed wypłukiwaniem soli (np. plandeka, zadaszenie). Okresową dostawę materiału na plac zapewni Zamawiający.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90622000-9, 90630000-2, 60000000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
czas podstawienia sprzętu na wskazany odcinek drogi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Rejon Grębocice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr: 1011D, 1132D, 1133D. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: ok. 10,1km Usługę należy wykonać przy użyciu środka transportowego Wykonawcy tj. 1 ciągnika rolniczego wyposażonego w piaskarkę do ciągnika. W celu wykonania załadunku środków uszorstniających z placu składowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował ładowarką (1 szt.) wraz z operatorem. Usługa wykonywana tylko na wezwanie Zamawiającego. Załadunek na placu składowania ustalonym dla części 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90622000-9, 90630000-2, 60000000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
czas podstawienia sprzętu na wskazany odcinek drogi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Rejon Gaworzyce |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr: 1018D, 1024D, 1150D, 1151D ,1152D, 1153D, 1158D, 1185D. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: ok. 28,0 km. Usługę należy wykonać przy użyciu środka transportowego Wykonawcy tj. 1 pojazdu (samochodu ciężarowego o ładowności min. 5 Mg) wyposażonego w pług odśnieżny o szerokości roboczej min. 2,6 m zawieszany z przodu oraz piaskarkę (min. P-1). W celu wykonania załadunku środków uszorstniających z placu składowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował ładowarką (1 szt.) wraz z operatorem. Usługa wykonywana będzie na bieżąco - zgodnie z poleceniami Zamawiającego. Wykonawca zadania ma obowiązek zapewnienia utwardzonego placu składowania na terenie Gminy Gaworzyce, na który zostanie przewieziony materiał w postaci mieszanki piaskowo-solnej. Do Wykonawcy należy odpowiednie utrzymanie placu składowania oraz ładowanie materiału na środki transportowe, co zostanie ujęte w cenie za zamówienie. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć zmagazynowany na placu materiał przed wypłukiwaniem soli (np. plandeka, zadaszenie). Okresową dostawę materiału na plac zapewni Zamawiający.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90622000-9, 90630000-2, 60000000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
czas podstawienia sprzętu na wskazany odcinek drogi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Rejon Grębocice - Chocianów - Gaworzyce - odśnieżanie chodników |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie chodników, dł. 6.160 mb. Usługa obejmuje odśnieżanie chodników ciągów dróg powiatowych, zwalczanie śliskości pośniegowej nawierzchni oraz gołoledzi (poprzez posypywanie), dyżury domowe oraz utrzymanie sprzętu do zwalczania skutków zimy w stałej gotowości. Usługę należy wykonać przy użyciu min. 1 szt. sprzętu Wykonawcy umożliwiającego mechaniczne odśnieżanie i posypywanie chodników na szerokość ok. 1 m. Usługa wykonywana będzie tylko na wezwanie Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90622000-9, 90630000-2, 60000000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
czas podstawienia sprzętu na wskazany odcinek drogi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Rejon Polkowice - odśnieżanie chodników |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie chodników, dł. 10.460 mb. Usługę należy wykonać przy użyciu min. 1 szt. sprzętu Wykonawcy umożliwiającego mechaniczne odśnieżanie i posypywanie chodników na szerokość ok. 1 m. Usługa wykonywana będzie tylko na wezwanie Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90622000-9, 90630000-2, 60000000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
czas podstawienia sprzętu na wskazany odcinek drogi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Mieszanie piasku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie polega na wykonaniu usługi polegającej na wymieszaniu piasku (1100 Mg) i soli (400 Mg) na placu Zamawiającego w Przemkowie z przemieszczeniem i pryzmowaniem pod wiaty Zamawiającego (do 100 m.) oraz załadunku mieszanki piaskowo-solnej w ilości ok. 1500 Mg za pomocą koparko-ładowarki o pojemności łyżki co najmniej 2 m3 na samochody samowyładowcze Wykonawcy oraz transportem na place składowania. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie samochodów ciężarowych (samowyładowczych) o ładowności min. 25 ton każdy – w ilości min. 2 oraz koparko-ładowarki o pojemności łyżki co najmniej 2 m3, wraz z osobami obsługującymi pojazdy i sprzęt (kierowcy, operator). Zamawiający przewiduje wykonanie usługi w czterech odrębnych terminach. Mieszanie i załadunek solanki odbędzie się w siedzibie Zamawiającego tj. na placu PZDP w Przemkowie ul. Fabryczna 16. Transport solanki z siedziby Zamawiającego do placu składowania w gminie Grębocice, gminie Chocianów (lub Radwanice, lub Polkowice) oraz gminie Gaworzyce.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
gwarantowana ilość pojazdów do załadunku |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: