Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotomyskiego w sezonie 2

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotomyskiego w sezonie 2018/2019
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Tomyśl
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Nowotomyski
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-18
  • Numer ogłoszenia636920-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 636920-N-2018 z dnia 2018-10-18 r.

Powiat Nowotomyski: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotomyskiego w sezonie 2018/2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowotomyski, krajowy numer identyfikacyjny 63127693700000, ul. Poznańska  33 , 64-300   Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 44 26 700, e-mail starostwo@powiatnowotomyski.pl, faks 614 423 589.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatnowotomyski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.powiatnowotomyski.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiatnowotomyski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu ul. Poznańska 33, budynek B, parter, pokó 4/5 - Kancelaria Powiatu, 64-300 Nowy Tomyśl

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotomyskiego w sezonie 2018/2019
Numer referencyjny: DR.272.1.26.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowotomyskiego. Zamówienie zostało podzielone na cztery części (pakiety). 1) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 1: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotomyskiego w sezonie 2018/2019 w Rejonie I 2) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 2: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotomyskiego w sezonie 2018/2019 w Rejonie II 3) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 3: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotomyskiego w sezonie 2018/2019 w Rejonie III 4) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 4: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotomyskiego w sezonie 2018/2019 w Rejonie IV Wykaz dróg stanowi załącznik nr A.1, A.2, A.3, A.4 do SIWZ, zał. C przedstawia mapę sieci dróg powiatowych. Wykonywanie robót: 1) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia akcji zimowej w oparciu o postanowienia niniejszego zamówienia, zgodnie z zasadami i standardami określonymi w zarządzeniu nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych, określa się, że czas od wystąpienia zjawiska atmosferycznego do skutecznego skrapiania, posypania lub odśnieżania nie może przekroczyć norm podanych dla poszczególnych standardów dróg. 2) Wykonawca podejmie świadczenie usługi w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności przystąpienia do pracy. 3) Wykonawca usługi przy robotach przygotowawczych do sezonu zimowego zobowiązany jest do przestrzegania terminów, sporządzenia wykazu sprzętu z podaniem nr rejestracyjnych pojazdów i nazwisk kierowców obsługujących dany sprzęt (operatorów) ze wskazaniem co najmniej 2 numerów kontaktowych do nich. 4) Wykonawca usługi zobowiązany jest do zapoznania się z drogami na których będzie świadczył usługi oraz przedłoży stosowne oświadczenie w tym zakresie. 5) Wykonawca usługi zobowiązany jest do uzyskania zgody na rozpoczęcie i zakończenie pracy sprzętu od Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. 6) Wykonawca usługi ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wobec osób trzecich w przypadku niewykonania usługi zgodnie z opisanym standardem zimowego utrzymania dróg. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca. 7) Akcje nie zgłoszone oraz nie zlecone przez Zamawiającego nie będą rozliczone. 8) Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego zgłaszania Zamawiającemu godziny rozpoczęcia i zakończenia akacji zimowej w danym dniu. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości i zakresu robót, szczególnie w zależności od posiadanych środków finansowych. 10) Wykonawca winien oświadczyć, że posiada możliwości zmagazynowania materiałów uszarstniających i soli niezbędnej do zwalczania śliskości na oferowany teren przez okres min. 1-go m-ca lub mieć zapewniony dostęp do magazynu na korzystanie ze zgromadzonego materiału. Przy czym materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku. Na wszystkie materiały stosowane do zimowego utrzymania dróg Wykonawca zobowiązany jest posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania w budownictwie wydane przez Instytut Budowy Dróg i Mostów, a na środki chemiczne dodatkowo Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie. 11) Po zakończeniu akcji zimowej w ciągu 20 dni Wykonawca w ramach obowiązującej umowy przystąpi do posprzątania ulic i dróg na terenie zabudowanym z nadmiaru środków użytych do posypywania. Materiałami stosowanymi przy zwalczaniu śliskości zimowej są: - mieszanina piasku z solą o stężeniu soli drogowej w ilości 20 %. Posypywarki muszą zapewniać płynną regulację ilości rozsypywanej mieszanki solno-piaskowej w celu usuwania śliskości zimowej. Mieszanka solno-piaskowa powinna być rozsypywana równomiernie i niezależnie od prędkości jazdy. Talerz lub talerze rozsypujące muszą mieć możliwość regulacji wysokości. Sprzęt do zwalczania śliskości zimowej oraz do odśnieżania musi być wyposażony w światła ostrzegawcze pulsujące. Wymaga się dostępności kontaktu bezpośrednio z kierowcami - telefonia komórkowa. Monitoring Wymagane jest wyposażenie sprzętu w odbiornik GPS z funkcją odnajdywania lokalizacji i zapisu śladu GPS którego wydruk pracy dobowej będzie podstawą do sporządzenia zestawienia pracy sprzętu. Każdy kierowca pojazdu przeznaczonego do odśnieżania zobowiązany jest do włączenia odbiornika GPS w momencie wyjazdu celem wykonania usługi. W przypadku awarii odbiornika Wykonawca niezwłocznie zgłosi ten fakt pracownikowi Zamawiającego nadzorującego akcję zimową, brak włączenia odbiornika może skutkować niepełnym uznaniem pracy sprzętu wykazanego w zestawieniu pracy sprzętu. Wykonawca wyposaży solarki w dodatkowe urządzenia (czujniki): 1. Czujnik płużenia, 2. Czujnik posypu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu (w siedzibie Zamawiającego) dostęp do portalu internetowego Zamawiający przed rozpoczęciem sezonu zimowego w ciągu 5 dni od podpisania umowy dokona odbioru baz oraz sprzętu celem potwierdzenia gotowości wykonawcy do świadczenia usług objętych zamówieniem. Skuteczne wykonanie usługi: 1) Odśnieżanie: Skuteczne odśnieżanie - to usunięcie śniegu (z całości jezdni) w taki sposób, aby pojazdy mogły poruszać się bezkolizyjnie i bezpiecznie. Zakres prac prowadzonych przy odśnieżaniu dróg oraz technologia robót wynikają z warunków atmosferycznych i aktualnego stanu technicznego dróg. W zależności od ilości zalegającego śniegu na jezdni należy używać odpowiednich pługów lub ich zespołów. W przypadku zespołu składającego się z dwóch pługów należy zachować pomiędzy nimi bezpieczną odległość (min. 50 m), przesunięcie między lemieszami powinno być takie, aby nie pozostawał śnieg na jezdni. Odśnieżanie należy prowadzić na całej szerokości jezdni. Należy zwracać szczególną uwagę na dokładne odśnieżanie skrzyżowań ulic i odcinków w odległości 10 m od przejść dla pieszych oraz spadków podłużnych i poprzecznych. Przy zgarnianiu śniegu z jezdni nie należy zasypywać przejść, przystanków autobusowych oraz skrzyżowań. 2) Posypywanie mieszanką piaskowo-solną Skuteczne posypywanie - to pokrycie na odcinkach decydujących o możliwościach ruchu środkami (mieszanką piaskowo-solną i piaskiem), które usuną z nawierzchni jezdni niezwłocznie gołoledź, szron, zlodowaciały śnieg, zbity śnieg lub lód. Grube warstwy lodu, zlodowaciałego i ubitego śniegu powinny być usuwane z nawierzchni mechanicznie lub mechanicznie i chemicznie. Obmiar robót: jednostką obmiarową jest 1 km drogi dla rodzaju wykonywanej usługi Płatność za skutecznie wykonaną usługę dokonywana będzie począwszy od miesiąca stycznia 2019r. na podstawie faktury wystawionej po zakończeniu miesięcznego okresu rozliczeniowego. Podstawą wystawienia faktury są zatwierdzone przez Zamawiającego protokoły odbioru wykonanej usługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna ( załącznik D do SIWZ). 3.7. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. –Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 3.7.1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy 1 etat. Wymagana liczba zatrudnionych osób ma wynosić min. 2 osoby na każdą część (pakiet) Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3.7.2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia a) kierowca pojazdu, którym będą wykonywane usługi zimowego utrzymania dróg 3.7.3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 3.7.3.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. a) usługi będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, b) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy, do złożenia Zamawiającemu pisemnego wykazu pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia (zawierającego: imię i nazwisko zatrudnionego, czas zatrudnienia, czas pracy, zakres obowiązków) oraz pisemnego oświadczenia że osoby przedstawione w wykazie pracowników są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń oraz kar umownych za podanie nieprawdziwych danych, c) wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu aktualne pisemne oświadczenie że osoby przedstawione w wykazie pracowników są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, przedkładał dowody odprowadzania składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia lub kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Przedkładane informacje winny być podpisane przez osobę/y upoważnioną przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną, składane są pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. 3.7.3.2. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez Zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 1% całkowitego wynagrodzenia określonego w § 3 pkt 3 umowy, za każdą niezatrudnioną osobę poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego b) w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 3.7.3.1 c) SIWZ lub podanie nieprawdziwych danych lub braku aktualizacji listy pracowników w przypadku wystąpienia zmian osobowych, wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) za każdy dzień opóźnienia, c) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-05-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-05-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) wykonał należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składani ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę podobną do objętych przedmiotem zamówienia, przez co Zamawiający rozumie wykonywanie usługi zimowego utrzymania dróg przez okres minimum jednego sezonu zimowego, przy czym minimalna długość odśnieżanego odcinka / odcinków drogi / dróg nie może być mniejsza niż 70 km, wartość usługi / usług nie może być mniejsza niż 50.000,00 zł. b) posiada niezbędny sprzęt tj. - minimum dwie pługopiaskarki lub dwa nośniki pługów i dwa nośniki piaskarek. Posypywarki muszą zapewniać płynną regulację ilości rozsypywanej mieszanki solno-piaskowej w celu usuwania śliskości zimowej. Mieszanka solno-piaskowa powinna być rozsypywana równomiernie i niezależnie od prędkości jazdy. Talerz lub talerze rozsypujące muszą mieć możliwość regulacji wysokości. Sprzęt do zwalczania śliskości zimowej oraz do odśnieżania musi być wyposażony w światła ostrzegawcze pulsujące. Wymaga się dostępności kontaktu bezpośrednio z kierowcami - telefonia komórkowa. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, musi dysponować potencjałem technicznym, o którym mowa wyżej, w ilości odpowiednio większej: dla dwóch części w ilości 2-krotnie większej, dla trzech części w ilości 3-krotnie większej, dla czterech części w ilości 4-krotnie większej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, o którym mowa w pkt III.1.3)) ppkt a) zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie. W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, o którym mowa w pkt III.1.3) ppkt a) zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli podmiot trzeci spełni warunek samodzielnie.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Dokument sporządzony w języku obcym jest składany wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją do dysponowania tymi zasobami,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykaz dokumentów składających się na ofertę. a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z zał. 1.1.A – oświadczeniem Wykonawcy w zakresie dot. RODO b) formularz „Dodatkowy sprzęt” - wg załącznika 1A; c) oświadczenie wymienione w pkt 6.1 niniejszej SIWZ; ( tj. oświadczenie, wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 -że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu – wzór zał. nr 2); d) oryginał pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu korzysta z potencjału podmiotu trzeciego ( przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ); e) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących; f) oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa -jeżeli wykonawcę reprezentuje i ofertę składa pełnomocnik, (o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą); g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa winny być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa winny być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
czas reakcji ((rozpoczęcia) akcji 10,00
dodatkowy sprzęt 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą stanowi zał. 6 do SIWZ

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy

Informacje dodatkowe:
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć w formie pisemnej: - wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, - kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem aktualnej polisy ubezpieczenia OC.
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-29, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu zwiazanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zawarta jest w SIWZ pkt 19 ppkt 4
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotomyskiego w sezonie 2018/2019 w Rejonie I. Wykaz dróg stanowi załącznik nr A.1, do SIWZ, zał. C przedstawia mapę sieci dróg powiatowych. Warunki realizacji zawiera projekt umowy zał. nr 6 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna załącznik D do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
czas rekacji (rozpoczęcia) akcji 10,00
dodatkowy sprzęt 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotomyskiego w sezonie 2018/2019 w Rejonie II. Wykaz dróg stanowi załącznik nr A.2, do SIWZ, zał. C przedstawia mapę sieci dróg powiatowych. Warunki realizacji zawiera projekt umowy zał. nr 6 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna załącznik D do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
czas rekacji (rozpoczęcia) akcji 10,00
dodatkowy sprzęt 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotomyskiego w sezonie 2018/2019 w Rejonie III. Wykaz dróg stanowi załącznik nr A.3, do SIWZ, zał. C przedstawia mapę sieci dróg powiatowych. Warunki realizacji zawiera projekt umowy zał. nr 6 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna załącznik D do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
czas rekacji (rozpoczęcia) akcji 10,00
dodatkowy sprzęt 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotomyskiego w sezonie 2018/2019 w Rejonie IV. Wykaz dróg stanowi załącznik nr A.4, do SIWZ, zał. C przedstawia mapę sieci dróg powiatowych. Warunki realizacji zawiera projekt umowy zał. nr 6 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna załącznik D do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
czas rekacji (rozpoczęcia) akcji 10,00
dodatkowy sprzęt 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej. Długość 160 m bieżących. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI