„Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych związanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/2021, 2021/2022”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKluczbork
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-10-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-24
  • Numer ogłoszenia589011-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 589011-N-2020 z dnia 2020-09-24 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: „Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/2021, 2021/2022”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 53142126500000, ul. ul. Jagiellońska  3 , 46-200  Kluczbork, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 186 161, e-mail zamowienia.zdp@wp.pl, faks 774 186 066.
Adres strony internetowej (URL): http://zdp.nowoczesnagmina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://zdp.nowoczesnagmina.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://zdp.nowoczesnagmina.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wykonawca sporządza i składa ofertę w jednym egzemplarzu, umieszczając ją w zamkniętym, uniemożliwiającym jej odczytanie do chwili otwarcia opakowaniu, które należy opatrzyć nazwą i adresem Wykonawcy oraz zaadresować na adres Zamawiającego i opisać - Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/2021, 2021/ 2022 ZADANIE Nr ..... - UWAGA: nie otwierać przed: 09.10.2020 r. godz. 10:30
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Kluczborku ul. Jagiellońska 3, 46-200 Kluczbork

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/2021, 2021/2022”
Numer referencyjny: 2.ZUD.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/2021, 2021/2022.Zamówienie zostało podzielone na 6 zadań (części):ZADANIE NR 1 Przedmiot zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego, w sezonie zimowym: 2020/ 2021, 2021/ 2022 przy użyciu: pługo-piaskarki, pługa odśnieżnego i ładowarki/koparki. I. Przetargiem objęte są usługi zimowego utrzymania jezdni, chodników, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych związanych z:Zad. 1A. Pełnieniem dyżuru sprzętu (pług i pługo-piaskarka).Zad. 1B. Odśnieżaniem i usuwaniem śliskości zimowej przy użyciu nośnika z piaskarko-solarką i pługiem odśnieżnym średnim sterowanym hydraulicznie (nośnik i osprzęt wykonawcy), w ilości 4 kpl.Zad. 1C. Odśnieżaniem nawierzchni dróg przy użyciu nośnika z pługiem odśnieżnym średnim sterowanym hydraulicznie (nośnik i osprzęt wykonawcy), w ilości 4 kpl.;Zad. 1D Odśnieżaniem i posypywaniem chodników, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych.Zad. 1E. Pełnieniu dyżuru sprzętu (ładowarki, koparki) i operatora na terenie bazy materiałowo - sprzętowej Wykonawcy. Sprzęt jest w dyspozycji dyżurnego akcji zimowej.Zad. 1F. Załadunkiem, pielęgnacją i wykonaniem mieszanki piaskowo-solnej (z nabytych i dowiezionych przez Zamawiającego składników) przy użyciu ładowarki/ koparki, o poj. łyżki min. 1,5 m3 w ilości 1 szt. na placu składowym Wykonawcy.UWAGA: Wykonawca przed rozpoczęciem sezonu zimowego zapewni we własnym zakresie transport (w tym załadunek i rozładunek) mieszanki piaskowo-solnej, zgromadzonej na placu składowym ODM w Wołczynie w ilości 208,50 Mg, na swoją bazę materiałowo-sprzętową.Wykonawca zapewni załadunek mieszanki piaskowo-solnej na podstawione piaskarki. Ładowarka/ koparka musi posiadać wydajność min. 25m3/ godz., min. poj. łyżki 1,5 m3 i wysokość podnoszenia zapewniającą swobodny załadunek piaskarki z terenu, tj. min. 3,0 m. Wymagany czas załadunku piaskarki od 10 do 15 min. Przewiduje się także interwencyjne wykorzystanie ładowarki do załadunku śniegu i lodu oraz do odśnieżania dróg i ulic.Zad. 1G Interwencyjnym odśnieżaniem dróg i ulic przy użyciu ładowarki oraz interwencyjnym załadunkiem śniegu i lodu z pasa drogowego dróg powiatowych, na podstawione przez Wykonawcę pojazdy.Zad. 1H Dysponowaniem bazą materiałowo-sprzętową, w tym zabezpieczeniem pomieszczeń socjalnych dla kierowców i operatorów sprzętowo-transportowych wezwanych do realizacji usług (w tym dyżurów) związanych z zimowym utrzymaniem dróg. UWAGA: Przedstawiciele Zamawiającego mają prawo wstępu na plac składowy Wykonawcy w celu inwentaryzacji materiałów do akcji zimowej (mieszanka piaskowo-solna).II. Usługi zimowego utrzymania dróg polegać będą na: Zad. 1A Pełnieniu dyżuru sprzętu (pług i pługo-piaskarka) wraz z operatorem na terenie bazy materiałowo - sprzętowej Wykonawcy. Sprzęt sprawny, gotowy do działania, jest w dyspozycji dyżurnego akcji zimowej.Zad. 1B, 1C Zwalczaniu śliskości z zastosowaniem mieszanki piaskowo-solnej lub soli (materiał zakupiony przez Zamawiającego) przy użyciu piaskarko-solarki w ilości 4 szt. i odśnieżaniu przy użyciu pługów odśnieżnych średnich sterowanych hydraulicznie w ilości 8 szt. z zachowaniem standardów zimowego utrzymania określonych w materiałach przetargowych. Utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu/ osprzętu i nośników z obsługą, przewidzianych do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu ich do dyspozycji ZDP w Kluczborku. Zapewnieniu we własnym zakresie przez wykonawcę stałej obsługi naprawczo-remontowej dla środków transportowych oraz sprzętu/ osprzętu stosowanego do robót zimowego utrzymania dróg.W skład czynności obsługi piaskarki wchodzi również praca przy usuwaniu nadziarna z kraty piaskarki.Zad. 1D Usuwaniu śliskości zimowej oraz odśnieżaniu chodników, ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-rowerowych.Zad. 1E Pełnieniu dyżuru sprzętu (ładowarki, koparki) i operatora na terenie bazy sprzętowo - materiałowej Wykonawcy. Sprzęt sprawny, gotowy do działania, jest w dyspozycji dyżurnego akcji zimowej.Zad. 1F Załadunku mieszanki piaskowo-solnej na podstawione piaskarki. Wymagany czas załadunku piaskarki od 10 do 15 min.Zad. 1G Interwencyjnym odśnieżaniu dróg i ulic przy użyciu ładowarki oraz interwencyjnym załadunku śniegu i lodu znajdującego się w pasie drogowym dróg powiatowych, na podstawione przez Wykonawcę pojazdy.Zad. 1H Zapewnieniu bazy materiałowo-sprzętowej, w tym pomieszczeń socjalnych dla kierowców i operatorów sprzętowo-transportowych.Utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu/ osprzętu i nośników z obsługą, przewidzianych do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu ich do dyspozycji ZDP w Kluczborku.Zapewnieniu we własnym zakresie przez wykonawcę stałej obsługi naprawczo-remontowej dla sprzętu/ osprzętu stosowanego do robót zimowego utrzymania dróg.III. STAN GOTOWOŚCI (dyspozycyjność) Wykonawcy do wykonania usługi zimowego utrzymania drógZamawiający przewiduje wynagrodzenie za gotowość Wykonawcy do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg wg zasad jn.:1. Pod pojęciem gotowości (dyspozycyjności) do wykonania usługi należy rozumieć zapłatę dla Wykonawcy za poniesione koszty wynagrodzeń osób wykonujących zamówienie, w związku z pozostawaniem w dyspozycji Zamawiającego we wszystkie dni, łącznie z dniami wolnymi i świętami, płaconą dla sprzętu podstawowego, tj.: pługo-piaskarki – 4 szt.  ładowarki do załadunku – 1 szt. w sezonie zimowym, za dni, w których nie wykonywano usług (pracy czynnej lub biernej) - z zastrzeżeniem pkt. 5 i 6.2. Praca bierna (przestój technologiczny, tzw. „dyżur”, „postój”) – oczekiwanie na wykonywanie pracy przez operatora sprzętu podstawowego wraz ze sprzętem, w miejscu kierowania (prowadzenia) akcją zud, wynikające z podanej godziny podstawienia jednostki sprzętowej, lub przerw w prowadzeniu usług zud danym sprzętem do czasu ponownego wykonywania usług lub zakończenia pracy. 3. Stosowana jednostka obmiarowa dla wynagrodzenia za gotowość do świadczenia usług: 1 dzień  dla nośnika z pługo-piaskarką  dla ładowarki do załadunku4. Wynagrodzenie za gotowość płatne jest miesięcznie, za każdy dzień kalendarzowy w sezonie zimowym, w którym jednostka pozostawała bez pracy (biernej lub czynnej), z zastrzeżeniem pkt. 5 i 6.5. Minimalny/ gwarantowany okres wynagrodzenia za gotowość sprzętu do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg (sprzęt w dyspozycji Zamawiającego): nie później niż od 1 grudnia do 28 lutego w każdym sezonie zimowym.6. Przewiduje się możliwość wydłużenia okresu wynagrodzenia za gotowość sprzętu do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg w przypadku: wcześniejszego rozpoczęcia akcji zimowej - przed dniem 01 grudnia każdego sezonu zimowego; przywrócenia, przedłużenia akcji zimowego utrzymania dróg – po 28 lutym każdego sezonu zimowego.7. Na polecenie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania/ uruchomienia sprzętu, gotowości (dyspozycyjności) do wykonania usługi w ciągu 4 dni od zawiadomienia przez Zamawiającego o wcześniejszym rozpoczęciu, przedłużeniu lub przywróceniu akcji zimowej zgodnie z pkt. 6. W tym czasie sprzęt musi być zamontowany na nośnikach w sposób gwarantujący prawidłową pracę i realizację usług zimowego utrzymania dróg.ZADANIE NR 2 Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/2021, 2021/2022 przy użyciu pługa czołowego (1 szt.)Usługi zimowego utrzymania dróg polegać będą na: a) interwencyjnym odśnieżaniu dróg i ulic przy użyciu: pługa czołowego w ilości 1 szt.;b) utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu przewidzianego do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu go do dyspozycji ZDP w Kluczborku wraz z obsługą sprzętu; c) zapewnieniu we własnym zakresie przez Wykonawcę stałej obsługi naprawczo – remontowej sprzętu. ZADANIE NR 3 Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/2021, 2021/2022 przy użyciu pługa czołowego (1 szt.)Usługi zimowego utrzymania dróg polegać będą na: a) interwencyjnym odśnieżaniu dróg i ulic przy użyciu: pługa czołowego w ilości 1 szt.;b) utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu przewidzianego do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu go do dyspozycji ZDP w Kluczborku wraz z obsługą sprzętu; c) zapewnieniu we własnym zakresie przez Wykonawcę stałej obsługi naprawczo – remontowej sprzętu. ZADANIE NR 4 Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/2021, 2021/2022 przy użyciu pługa wirnikowego (1 szt.)Usługi zimowego utrzymania dróg polegać będą na: a) interwencyjnym odśnieżaniu dróg i ulic przy użyciu: pługa wirnikowego w ilości 1 szt.;b) utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu przewidzianego do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu go do dyspozycji ZDP w Kluczborku wraz z obsługą sprzętu; c) zapewnieniu we własnym zakresie przez Wykonawcę stałej obsługi naprawczo – remontowej sprzętu. ZADANIE NR 5 Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/2021, 2021/2022 przy użyciu ładowarki o pojemności łyżki min. 1,5 m3 (1 szt.)Usługi zimowego utrzymania dróg polegać będą na: a) interwencyjnym odśnieżaniu dróg i ulic przy użyciu: ładowarki o poj. łyżki 1,5 m3 w ilości 1 szt.;b) utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu przewidzianego do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu go do dyspozycji ZDP w Kluczborku wraz z obsługą sprzętu; c) zapewnieniu we własnym zakresie przez Wykonawcę stałej obsługi naprawczo – remontowej sprzętu. ZADANIE NR 6 Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/2021, 2021/2022 przy użyciu ładowarki o pojemności łyżki min. 1,5 m3 (1 szt.)Usługi zimowego utrzymania dróg polegać będą na: a) interwencyjnym odśnieżaniu dróg i ulic przy użyciu: ładowarki o poj. łyżki 1,5 m3 w ilości 1 szt.b) utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu przewidzianego do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu go do dyspozycji ZDP w Kluczborku wraz z obsługą sprzętu; c) zapewnieniu we własnym zakresie przez Wykonawcę stałej obsługi naprawczo – remontowej sprzętu. 3. Miejsce wykonywania zamówienia:  drogi powiatowe administrowane przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kluczborku baza materiałowo-sprzętowa Wykonawcy  interwencyjnie inne miejsca wskazane przez zamawiającego.4. Wielkość lub zakres zamówienia: Zadanie Nr 1 Przewidywany zakres: dyżur pługa, pługopiaskarki – 200 godz. praca piaskarki – 700 godz., praca pługa – 400 godz., dyżur ładowarki przy załadunku – 80 godz., praca ładowarki przy załadunku – 80 godz., praca ładowarki przy interwencyjnym odśnieżaniu i załadunku śniegu (interwencyjne odśnieżanie) - 20 godz., odśnieżanie, posypywanie chodnika/ ścieżki rowerowej – 253 299,90 m2 Zadanie Nr 2 Przewidywany zakres: praca pługa czołowego – 60 godz.Zadanie Nr 3 Przewidywany zakres: praca pługa czołowego – 60 godz.Zadanie Nr 4 Przewidywany zakres: praca pługa wirnikowego – 60 godz.Zadanie Nr 5 Przewidywany zakres: praca ładowarki o poj. łyżki min. 1,5 m3 – 50 godz.Zadanie Nr 6 Przewidywany zakres: praca ładowarki o poj. łyżki min. 1,5 m3 – 50 godz.Zamawiający wymaga by usługi były wykonywane zgodnie z Wytycznymi Zimowego Utrzymania Dróg oraz wymaganiami Specyfikacji Technicznych.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2
63000000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp – stanowiących (dla każdego zadania, tj. ZADANIA1-6 oddzielnie) nie więcej niż 80% wartości realizowanego zamówienia, do zakończenia sezonu zimowego. Zakres tych prac może dotyczyć usług wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. Usługi, o których mowa w zdaniu pierwszym mogą zostać udzielone na podstawie odrębnej umowy, po przeprowadzonej procedurze o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia „z wolnej ręki”.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2022-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (Załącznik nr 3, 4 do SIWZ - oświadczenie)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający określa warunki w tym zakresie jn.: POTENCJAŁ TECHNICZNY - Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie określonym dla każdego zadania wskazanego w SIWZ stanowi jn.: Zadanie Nr 1 Nośnik do pługów i piaskarko-solarek – w ilości co najmniej 8 szt. Wymagania minimalne: napęd na min. dwie osie, ładowność min. 12 t, dostosowanie do montażu piaskarko-solarek, naciski na oś po załadunku materiałów zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym, dostosowanie do montażu pługów tj. montażu czołownic i sterowania hydraulicznego, dostosowanie do montażu urządzenia GPS – gniazdo zapalniczkowe w kabinie pojazdu. Pługi – w ilości co najmniej 8 szt., Wymagania minimalne: pług jednostronny z czołownicą, szerokość odśnieżania min. 2,5 m, sterowanie hydrauliczne z kabiny. Piaskarko-solarki – w ilości co najmniej 4 szt. Wymagania minimalne: piaskarko-solarka nakładana na nośnik, pojemność skrzyni na mieszankę piaskowo-solną min. 4 m3, sterowanie rozsypywaniem z kabiny. W skład czynności obsługi piaskarko-solarki wchodzi również praca pracownika usuwającego nadziarna z kraty piaskarki przy załadunku mieszanki. Ładowarka/ koparka, o poj. łyżki min. 1,5 m3 - w ilości co najmniej 1 szt. Wymagania minimalne: Ładowarka/ koparka musi posiadać wydajność min. 25 m3/ godz., min. poj. łyżki 1,50 m3 i wysokość podnoszenia zapewniającą swobodny załadunek piaskarki z terenu, tj. min. 3,0 m. Zamawiający nie zapewnia rampy załadunkowej. Wymagany czas załadunku piaskarki od 10 do 15 min. Przewiduje się także interwencyjne wykorzystanie ładowarki do załadunku śniegu i lodu oraz do odśnieżania dróg i ulic. Zadanie Nr 2 Nośnik do pługa czołowego – w ilości co najmniej 1 szt. Wymagania minimalne: samochód lub ciągnik, napęd min. na dwie osie, naciski na oś po załadunku materiałów zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym, dostosowanie do montażu pługów tj. montażu czołownic i sterowania hydraulicznego. Pługi – w ilości co najmniej 1 szt. Wymagania minimalne: pług czołowy, szerokość odśnieżania min. 2,5 m, sterowanie hydrauliczne z kabiny. Zadanie Nr 3 Nośnik do pługa czołowego – w ilości co najmniej 1 szt. Wymagania minimalne: samochód lub ciągnik, napęd na dwie osie, naciski na oś po załadunku materiałów zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym, dostosowanie do montażu pługów tj. montażu czołownic i sterowania hydraulicznego. Pługi – w ilości co najmniej 1 szt. Wymagania minimalne: pług czołowy , szerokość odśnieżania min. 2,5m, sterowanie hydrauliczne z kabiny. Zadanie Nr 4 Pług wirnikowy do odśnieżania – w ilości co najmniej 1 szt. Zadanie Nr 5 Ładowarka do odśnieżania o poj. łyżki min. 1,5 m3 – w ilości co najmniej 1 szt. Zadanie Nr 6 Ładowarka do odśnieżania o poj. łyżki min. 1,5 m3 – w ilości co najmniej 1 szt. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie musi dysponować oddzielnym sprzętem dla każdego zadania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp - Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o: przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej [w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2020.1076 z dnia 2020.06.22), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia], o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że ewentualne powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - (Wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
POTENCJAŁ TECHNICZNY – WYKAZ NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA I DOSTĘPNYCH WYKONAWCY NARZĘDZI, WYPOSAŻENIA ZAKŁADU I URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH (zał. nr 5 do SIWZ) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, dostępnych Wykonawcy do realizacji przedmiotowego zamówienia, wg wymagań Zamawiającego j.n.: Zadanie Nr 1 Nośnik do pługów i piaskarko-solarek – w ilości co najmniej 8 szt. Pługi – w ilości co najmniej 8 szt., Piaskarko-solarki – w ilości co najmniej 4 szt. Ładowarka/ koparka, o poj. łyżki min. 1,5 m3 - w ilości co najmniej 1 szt. Zadanie Nr 2 Nośnik do pługa czołowego – w ilości co najmniej 1 szt. Pługi – w ilości co najmniej 1 szt. Zadanie Nr 3 Nośnik do pługa czołowego – w ilości co najmniej 1 szt. Pługi – w ilości co najmniej 1 szt. Zadanie Nr 4 Pług wirnikowy do odśnieżania – w ilości co najmniej 1 szt. Zadanie Nr 5 Ładowarka do odśnieżania o poj. łyżki min. 1,5 m3 – w ilości co najmniej 1 szt. Zadanie Nr 6 Ładowarka do odśnieżania o poj. łyżki min. 1,5 m3 – w ilości co najmniej 1 szt.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
POTENCJAŁ TECHNICZNY – WYKAZ NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA I DOSTĘPNYCH WYKONAWCY NARZĘDZI, WYPOSAŻENIA ZAKŁADU I URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH (zał. nr 5 do SIWZ) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, dostępnych Wykonawcy do realizacji przedmiotowego zamówienia, wg wymagań Zamawiającego j.n.: Zadanie Nr 1 Nośnik do pługów i piaskarko-solarek – w ilości co najmniej 8 szt. Pługi – w ilości co najmniej 8 szt., Piaskarko-solarki – w ilości co najmniej 4 szt. Ładowarka/ koparka, o poj. łyżki min. 1,5 m3 - w ilości co najmniej 1 szt. Zadanie Nr 2 Nośnik do pługa czołowego – w ilości co najmniej 1 szt. Pługi – w ilości co najmniej 1 szt. Zadanie Nr 3 Nośnik do pługa czołowego – w ilości co najmniej 1 szt. Pługi – w ilości co najmniej 1 szt. Zadanie Nr 4 Pług wirnikowy do odśnieżania – w ilości co najmniej 1 szt. Zadanie Nr 5 Ładowarka do odśnieżania o poj. łyżki min. 1,5 m3 – w ilości co najmniej 1 szt. Zadanie Nr 6 Ładowarka do odśnieżania o poj. łyżki min. 1,5 m3 – w ilości co najmniej 1 szt.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca może przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w „stosownych sytuacjach” oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na: zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Warunki wystąpienia stosownych sytuacji: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów - musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponować niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia b) W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Zobowiązanie innego podmiotu musi być złożone w oryginale np. w formie pisemnego oświadczenia innego podmiotu (Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) jak również w postaci innych dokumentów (np. przedwstępna lub generalna umowa o współpracy). Zobowiązanie innego podmiotu powinno wskazywać w sposób jednoznaczny i bezwarunkowy oświadczenie woli innego podmiotu do udostępnienia swoich zasobów Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. c) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22. UWAGA! W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, tylko wtedy jeśli podmioty te zrealizują usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z jednym wykonawcą
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia sprzętu 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zmiany mogą dotyczyć następujących sytuacji: 1. Zmiana terminu realizacji umowy. Strony mają prawo zmiany terminu realizacji umowy w następujących sytuacjach: a) wystąpienia warunków atmosferycznych, zmuszających do wydłużenia akcji zimowej. b) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. d) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty, e) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu złożenia odwołania, f) jeżeli zmiana jest konieczna z przyczyn losowych uniemożliwiających realizację zamówienia w zakładanym terminie, g) jeżeli zmiany będą następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z ww. okoliczności termin wykonania całej umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiany osób i podmiotów: a) konieczność zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, b) konieczność zmiany podwykonawcy lub rezygnacja z udziału podwykonawcy albo konieczność wprowadzenia podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia (na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy wraz z oświadczeniem podwykonawcy, który zostaje zmieniony lub zrezygnowano z jego usług o uregulowaniu wobec niego zobowiązań wynikających z realizowanej umowy). 3. Zmiany terminów i warunków płatności wynagrodzenia: a) będące następstwem wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy, b) będące następstwem korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań zaproponowanych przez Wykonawcę, c) konieczność zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek nieprzewidzianych wcześniej okoliczności, lub inne zmiany będące następstwem zmian dokumentów określających źródła finansowania zamówienia, d) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:  stawki podatku od towarów i usług;  wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;  zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę 4. Pozostałe zmiany: a) zmiany dotyczące nazwy i siedziby Wykonawcy, jego formy organizacyjno-prawnej, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych w trakcie trwania umowy lub następstwo prawne, b) zmiany mające na celu poprawę oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w umowie, c) zmiany technologiczne wywołane w szczególności pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany Umowy są uprawnieniem, a nie zobowiązaniem i mogą być dokonywane na wniosek przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej, w drodze aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego, w sezonie zimowym: 2020/2021, 2021/2022 przy użyciu: pługo-piaskarki, pługa odśnieżnego i ładowarki/koparki.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego, w sezonie zimowym: 2020/2021, 2021/2022 przy użyciu: pługo-piaskarki, pługa odśnieżnego i ładowarki/koparki. I. Przetargiem objęte są usługi zimowego utrzymania jezdni, chodników, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych związanych z: Zad. 1A. Pełnieniem dyżuru sprzętu (pług i pługo-piaskarka). Zad. 1B. Odśnieżaniem i usuwaniem śliskości zimowej przy użyciu nośnika z piaskarko-solarką i pługiem odśnieżnym średnim sterowanym hydraulicznie (nośnik i osprzęt wykonawcy), w ilości 4 kpl. Zad. 1C. Odśnieżaniem nawierzchni dróg przy użyciu nośnika z pługiem odśnieżnym średnim sterowanym hydraulicznie (nośnik i osprzęt wykonawcy), w ilości 4 kpl.; Zad. 1D Odśnieżaniem i posypywaniem chodników, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych. Zad. 1E. Pełnieniu dyżuru sprzętu (ładowarki, koparki) i operatora na terenie bazy materiałowo - sprzętowej Wykonawcy. Sprzęt jest w dyspozycji dyżurnego akcji zimowej. Zad. 1F. Załadunkiem, pielęgnacją i wykonaniem mieszanki piaskowo-solnej (z nabytych i dowiezionych przez Zamawiającego składników) przy użyciu ładowarki/ koparki, o poj. łyżki min. 1,5 m3 w ilości 1 szt. na placu składowym Wykonawcy. UWAGA: Wykonawca przed rozpoczęciem sezonu zimowego zapewni we własnym zakresie transport (w tym załadunek i rozładunek) mieszanki piaskowo-solnej, zgromadzonej na placu składowym ODM w Wołczynie w ilości 208,50 Mg, na swoją bazę materiałowo-sprzętową. Wykonawca zapewni załadunek mieszanki piaskowo-solnej na podstawione piaskarki. Ładowarka/ koparka musi posiadać wydajność min. 25m3/ godz., min. poj. łyżki 1,5 m3 i wysokość podnoszenia zapewniającą swobodny załadunek piaskarki z terenu, tj. min. 3,0 m. Wymagany czas załadunku piaskarki od 10 do 15 min. Przewiduje się także interwencyjne wykorzystanie ładowarki do załadunku śniegu i lodu oraz do odśnieżania dróg i ulic. Zad. 1G Interwencyjnym odśnieżaniem dróg i ulic przy użyciu ładowarki oraz interwencyjnym załadunkiem śniegu i lodu z pasa drogowego dróg powiatowych, na podstawione przez Wykonawcę pojazdy. Zad. 1H Dysponowaniem bazą materiałowo-sprzętową, w tym zabezpieczeniem pomieszczeń socjalnych dla kierowców i operatorów sprzętowo-transportowych wezwanych do realizacji usług (w tym dyżurów) związanych z zimowym utrzymaniem dróg. UWAGA: Przedstawiciele Zamawiającego mają prawo wstępu na plac składowy Wykonawcy w celu inwentaryzacji materiałów do akcji zimowej (mieszanka piaskowo-solna). II. Usługi zimowego utrzymania dróg polegać będą na: Zad. 1A Pełnieniu dyżuru sprzętu (pług i pługo-piaskarka) wraz z operatorem na terenie bazy materiałowo - sprzętowej Wykonawcy. Sprzęt sprawny, gotowy do działania, jest w dyspozycji dyżurnego akcji zimowej. Zad. 1B, 1C Zwalczaniu śliskości z zastosowaniem mieszanki piaskowo-solnej lub soli (materiał zakupiony przez Zamawiającego) przy użyciu piaskarko-solarki w ilości 4 szt. i odśnieżaniu przy użyciu pługów odśnieżnych średnich sterowanych hydraulicznie w ilości 8 szt. z zachowaniem standardów zimowego utrzymania określonych w materiałach przetargowych. Utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu/ osprzętu i nośników z obsługą, przewidzianych do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu ich do dyspozycji ZDP w Kluczborku. Zapewnieniu we własnym zakresie przez wykonawcę stałej obsługi naprawczo-remontowej dla środków transportowych oraz sprzętu/ osprzętu stosowanego do robót zimowego utrzymania dróg. W skład czynności obsługi piaskarki wchodzi również praca przy usuwaniu nadziarna z kraty piaskarki. Zad. 1D Usuwaniu śliskości zimowej oraz odśnieżaniu chodników, ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-rowerowych. Zad. 1E Pełnieniu dyżuru sprzętu (ładowarki, koparki) i operatora na terenie bazy sprzętowo - materiałowej Wykonawcy. Sprzęt sprawny, gotowy do działania, jest w dyspozycji dyżurnego akcji zimowej. Zad. 1F Załadunku mieszanki piaskowo-solnej na podstawione piaskarki. Wymagany czas załadunku piaskarki od 10 do 15 min. Zad. 1G Interwencyjnym odśnieżaniu dróg i ulic przy użyciu ładowarki oraz interwencyjnym załadunku śniegu i lodu znajdującego się w pasie drogowym dróg powiatowych, na podstawione przez Wykonawcę pojazdy. Zad. 1H Zapewnieniu bazy materiałowo-sprzętowej, w tym pomieszczeń socjalnych dla kierowców i operatorów sprzętowo-transportowych. Utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu/ osprzętu i nośników z obsługą, przewidzianych do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu ich do dyspozycji ZDP w Kluczborku. Zapewnieniu we własnym zakresie przez wykonawcę stałej obsługi naprawczo-remontowej dla sprzętu/ osprzętu stosowanego do robót zimowego utrzymania dróg. III. STAN GOTOWOŚCI (dyspozycyjność) Wykonawcy do wykonania usługi zimowego utrzymania drógZamawiający przewiduje wynagrodzenie za gotowość Wykonawcy do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg wg zasad jn.:1. Pod pojęciem gotowości (dyspozycyjności) do wykonania usługi należy rozumieć zapłatę dla Wykonawcy za poniesione koszty wynagrodzeń osób wykonujących zamówienie, w związku z pozostawaniem w dyspozycji Zamawiającego we wszystkie dni, łącznie z dniami wolnymi i świętami, płaconą dla sprzętu podstawowego, tj.: pługo-piaskarki – 4 szt.  ładowarki do załadunku – 1 szt. w sezonie zimowym, za dni, w których nie wykonywano usług (pracy czynnej lub biernej) - z zastrzeżeniem pkt. 5 i 6.2. Praca bierna (przestój technologiczny, tzw. „dyżur”, „postój”) – oczekiwanie na wykonywanie pracy przez operatora sprzętu podstawowego wraz ze sprzętem, w miejscu kierowania (prowadzenia) akcją zud, wynikające z podanej godziny podstawienia jednostki sprzętowej, lub przerw w prowadzeniu usług zud danym sprzętem do czasu ponownego wykonywania usług lub zakończenia pracy. 3. Stosowana jednostka obmiarowa dla wynagrodzenia za gotowość do świadczenia usług: 1 dzień  dla nośnika z pługo-piaskarką  dla ładowarki do załadunku4. Wynagrodzenie za gotowość płatne jest miesięcznie, za każdy dzień kalendarzowy w sezonie zimowym, w którym jednostka pozostawała bez pracy (biernej lub czynnej), z zastrzeżeniem pkt. 5 i 6.5. Minimalny/ gwarantowany okres wynagrodzenia za gotowość sprzętu do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg (sprzęt w dyspozycji Zamawiającego): nie później niż od 1 grudnia do 28 lutego w każdym sezonie zimowym.6. Przewiduje się możliwość wydłużenia okresu wynagrodzenia za gotowość sprzętu do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg w przypadku: wcześniejszego rozpoczęcia akcji zimowej - przed dniem 01 grudnia każdego sezonu zimowego; przywrócenia, przedłużenia akcji zimowego utrzymania dróg – po 28 lutym każdego sezonu zimowego.7. Na polecenie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania/ uruchomienia sprzętu, gotowości (dyspozycyjności) do wykonania usługi w ciągu 4 dni od zawiadomienia przez Zamawiającego o wcześniejszym rozpoczęciu, przedłużeniu lub przywróceniu akcji zimowej zgodnie z pkt. 6. W tym czasie sprzęt musi być zamontowany na nośnikach w sposób gwarantujący prawidłową pracę i realizację usług zimowego utrzymania dróg.Miejsce wykonywania zamówienia:  drogi powiatowe administrowane przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kluczborku  baza materiałowo-sprzętowa Wykonawcy  interwencyjnie inne miejsca wskazane przez zamawiającego. Wielkość lub zakres zamówienia: Zadanie Nr 1 Przewidywany zakres: dyżur pługa, pługopiaskarki – 200 godz. praca piaskarki – 700 godz., praca pługa – 400 godz., dyżur ładowarki przy załadunku – 80 godz., praca ładowarki przy załadunku – 80 godz., praca ładowarki przy interwencyjnym odśnieżaniu i załadunku śniegu (interwencyjne odśnieżanie) - 20 godz., odśnieżanie, posypywanie chodnika/ ścieżki rowerowej – 253 299,90 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 63000000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia sprzętu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/2021, 2021/2022 przy użyciu pługa czołowego (1 szt.)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/2021, 2021/2022 przy użyciu pługa czołowego (1 szt.) Usługi zimowego utrzymania dróg polegać będą na: a) interwencyjnym odśnieżaniu dróg i ulic przy użyciu: pługa czołowego w ilości 1 szt.; b) utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu przewidzianego do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu go do dyspozycji ZDP w Kluczborku wraz z obsługą sprzętu; c) zapewnieniu we własnym zakresie przez Wykonawcę stałej obsługi naprawczo – remontowej sprzętu. Miejsce wykonywania zamówienia:  drogi powiatowe administrowane przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kluczborku  baza materiałowo-sprzętowa Wykonawcy  interwencyjnie inne miejsca wskazane przez zamawiającego. Przewidywany zakres: praca pługa czołowego – 60 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 63000000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia sprzętu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/2021, 2021/2022 przy użyciu pługa czołowego (1 szt.)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/2021, 2021/2022 przy użyciu pługa czołowego (1 szt.) Usługi zimowego utrzymania dróg polegać będą na: a) interwencyjnym odśnieżaniu dróg i ulic przy użyciu: pługa czołowego w ilości 1 szt.; b) utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu przewidzianego do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu go do dyspozycji ZDP w Kluczborku wraz z obsługą sprzętu; c) zapewnieniu we własnym zakresie przez Wykonawcę stałej obsługi naprawczo – remontowej sprzętu. Miejsce wykonywania zamówienia:  drogi powiatowe administrowane przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kluczborku  baza materiałowo-sprzętowa Wykonawcy  interwencyjnie inne miejsca wskazane przez zamawiającego. Przewidywany zakres: praca pługa czołowego – 60 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 63000000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia sprzętu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/2021, 2021/2022 przy użyciu pługa wirnikowego (1 szt.)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/2021, 2021/2022 przy użyciu pługa wirnikowego (1 szt.) Usługi zimowego utrzymania dróg polegać będą na: a) interwencyjnym odśnieżaniu dróg i ulic przy użyciu: pługa wirnikowego w ilości 1 szt.; b) utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu przewidzianego do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu go do dyspozycji ZDP w Kluczborku wraz z obsługą sprzętu; c) zapewnieniu we własnym zakresie przez Wykonawcę stałej obsługi naprawczo – remontowej sprzętu. Miejsce wykonywania zamówienia:  drogi powiatowe administrowane przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kluczborku  baza materiałowo-sprzętowa Wykonawcy  interwencyjnie inne miejsca wskazane przez zamawiającego. Przewidywany zakres: praca pługa wirnikowego – 60 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 63000000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia sprzętu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/2021, 2021/2022 przy użyciu ładowarki o pojemności łyżki min. 1,5 m3 (1 szt.)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/2021, 2021/2022 przy użyciu ładowarki o pojemności łyżki min. 1,5 m3 (1 szt.) Usługi zimowego utrzymania dróg polegać będą na: a) interwencyjnym odśnieżaniu dróg i ulic przy użyciu: ładowarki o poj. łyżki 1,5 m3 w ilości 1 szt.; b) utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu przewidzianego do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu go do dyspozycji ZDP w Kluczborku wraz z obsługą sprzętu; c) zapewnieniu we własnym zakresie przez Wykonawcę stałej obsługi naprawczo – remontowej sprzętu. Miejsce wykonywania zamówienia:  drogi powiatowe administrowane przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kluczborku  baza materiałowo-sprzętowa Wykonawcy  interwencyjnie inne miejsca wskazane przez zamawiającego. Przewidywany zakres: praca ładowarki o poj. łyżki min. 1,5 m3 – 50 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 63000000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia sprzętu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/2021, 2021/2022 przy użyciu ładowarki o pojemności łyżki min. 1,5 m3 (1 szt.)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/2021, 2021/2022 przy użyciu ładowarki o pojemności łyżki min. 1,5 m3 (1 szt.) Usługi zimowego utrzymania dróg polegać będą na: a) interwencyjnym odśnieżaniu dróg i ulic przy użyciu: ładowarki o poj. łyżki 1,5 m3 w ilości 1 szt. b) utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu przewidzianego do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu go do dyspozycji ZDP w Kluczborku wraz z obsługą sprzętu; c) zapewnieniu we własnym zakresie przez Wykonawcę stałej obsługi naprawczo – remontowej sprzętu. Miejsce wykonywania zamówienia:  drogi powiatowe administrowane przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kluczborku  baza materiałowo-sprzętowa Wykonawcy  interwencyjnie inne miejsca wskazane przez zamawiającego. Przewidywany zakres: praca ładowarki o poj. łyżki min. 1,5 m3 – 50 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 63000000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia sprzętu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę budynku mieszkalnego na miejsca noclegowe - Pawłowiczki
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę budynku mieszkalnego na miejsca noclegowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI