Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
Zgodnie z zawartym porozumieniem na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Pzp (Dz.U 2022 poz. 1710)
Zamówienia publicznego
Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych oraz dróg gminnych na terenie Gminy Kluczbork w sezonie zimowym 2022/2023
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych oraz ciągów pieszo-rowerowych i chodników w sezonie zimowym 2022/2023
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Przedmiot zamówienia obejmuje Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług
sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie
Powiatu Kluczborskiego oraz dróg gminnych na terenie Gminy Kluczbork w sezonie
zimowym 2022/2023;
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 8 części. Wykonawca może złożyć tylko
jedną ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na 8 części lub na dowolną ilość części.
2.1. Część nr I - obejmuje Zadanie nr 1 – Świadczenie usług sprzętowo-transportowych
w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu
Kluczborskiego i dróg gminnych na terenie Gminy Kluczbork w sezonie zimowym
2022/ 2023 przy użyciu sprzętu do załadunku i pielęgnacji mieszanki piaskowo-solnej
oraz zapewnieniu placu do składowania mieszanki piaskowo- solnej – 1 ładowarka
o wysokości podnoszenia wynoszącym min. 3,0 m
2.1.1. Wykonawca zadania nr 1 zapewni plac składowy na terenie miasta Kluczbork
lub w promieniu nie większym niż 5 km od miasta Kluczbork.
2.1.2. Oferta Wykonawcy który, wskaże w Formularzu ofertowym plac składowy
w promieniu większym niż 5 km zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII
określony jest w załączniku nr 7A i 7B do SWZ oraz załącznikach nr 6A, 6B i 6C „Wzór umowy”
4. Ilości podane w formularzach cenowych są ilościami orientacyjnymi.
Ilości w poszczególnych asortymentach robót mogą ulec zmianie, a ich ilość jest uzależniona od warunków atmosferycznych jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.
5. Wykonawca zapewni podstawienie środków sprzętowo-transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII);
6. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje podstawienia środków sprzętowo transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie dłuższym niż 4 godziny zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII);
7. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu gotowości (dyspozycyjności) do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023;
8. W zakresie części I, II, III, IV, V, VI na każdą część zamówienia, na którą
Wykonawca składa ofertę, musi posiadać do dyspozycji środki sprzętowo transportowe określone w załączniku nr 7A i 7B do SWZ;
9. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
90620000 - 9: Usługi odśnieżania
90630000 – 2: Usługi usuwania lodu
10. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- operatorzy sprzętów;
- kierowcy pojazdów;
- oraz wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne przy realizacji przedmiotu
zamówienia z wyjątkiem osób prowadzących samodzielną działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo).
Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu
według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę
pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia
pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.
11. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić
podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców;
12. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 10, 11 i 12
wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 6a, 6b, 6c.
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
1. Przedmiot zamówienia obejmuje Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług
sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie
Powiatu Kluczborskiego oraz dróg gminnych na terenie Gminy Kluczbork w sezonie
zimowym 2022/2023;
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 8 części. Wykonawca może złożyć tylko
jedną ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na 8 części lub na dowolną ilość części.
2.2. Część nr II - obejmuje Zadanie nr 2 – Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu
Kluczborskiego - rejon 1 (gmina BYCZYNA) w sezonie zimowym 2022/ 2023 przy użyciu: - 1 pługopiaskarką na samochodzie ciężarowym o nośności powyżej 8 ton;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII
określony jest w załączniku nr 7A i 7B do SWZ oraz załącznikach nr 6A, 6B i 6C „Wzór umowy”
4. Ilości podane w formularzach cenowych są ilościami orientacyjnymi.
Ilości w poszczególnych asortymentach robót mogą ulec zmianie, a ich ilość jest uzależniona od warunków atmosferycznych jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.
5. Wykonawca zapewni podstawienie środków sprzętowo-transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII);
6. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje podstawienia środków sprzętowo transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie dłuższym niż 4 godziny
zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII);
7. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu gotowości (dyspozycyjności) do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023;
8. W zakresie części I, II, III, IV, V, VI na każdą część zamówienia, na którą
Wykonawca składa ofertę, musi posiadać do dyspozycji środki sprzętowo transportowe określone w załączniku nr 7A i 7B do SWZ;
9. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
90620000 - 9: Usługi odśnieżania
90630000 – 2: Usługi usuwania lodu
10. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące
czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- operatorzy sprzętów;
- kierowcy pojazdów;
- oraz wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne przy realizacji przedmiotu
zamówienia z wyjątkiem osób prowadzących samodzielną działalność gospodarczą na
podstawie umowy o podwykonawstwo).
Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia
przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o
zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie
realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru
stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli
zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu
według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi
czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę
pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie
wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia
pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar
umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.
11. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić
podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców;
12. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 10, 11 i 12
wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 6a, 6b, 6c.
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
1. Przedmiot zamówienia obejmuje Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług
sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie
Powiatu Kluczborskiego oraz dróg gminnych na terenie Gminy Kluczbork w sezonie
zimowym 2022/2023;
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 8 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na 8 części lub na dowolną ilość części.
2.3. Część nr III – obejmuje Zadanie nr 3 - Świadczenie usług sprzętowo transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie
Powiatu Kluczborskiego - rejon 2 (gmina LASOWICE WIELKIE) w sezonie
zimowym 2022/ 2023 przy użyciu: 1 pługopiaskarką na samochodzie ciężarowym o nośności powyżej 8 ton;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII określony jest w załączniku nr 7A i 7B do SWZ oraz załącznikach nr 6A , 6B i 6C „Wzór umowy”
4. Ilości podane w formularzach cenowych są ilościami orientacyjnymi.
Ilości w poszczególnych asortymentach robót mogą ulec zmianie, a ich ilość jest uzależniona od warunków atmosferycznych jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.
5. Wykonawca zapewni podstawienie środków sprzętowo-transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu przyjęcia
zgłoszenia od Zamawiającego - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII);
6. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje podstawienia środków sprzętowo transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie dłuższym niż 4 godziny
zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII);
7. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również gotowość do świadczenia usług
polegające na zapewnieniu gotowości (dyspozycyjności) do wykonania usługi
zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023;
8. W zakresie części I, II, III, IV, V, VI na każdą część zamówienia, na którą
Wykonawca składa ofertę, musi posiadać do dyspozycji środki sprzętowo transportowe określone w załączniku nr 7A i 7B do SWZ;
9. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
90620000 - 9: Usługi odśnieżania
90630000 – 2: Usługi usuwania lodu
10. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące
czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- operatorzy sprzętów;
- kierowcy pojazdów;
- oraz wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne przy realizacji przedmiotu
zamówienia z wyjątkiem osób prowadzących samodzielną działalność gospodarczą na
podstawie umowy o podwykonawstwo).
Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie
do 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia
przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o
zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie
realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru
stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli
zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu
według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi
czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę
pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie
wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia
pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar
umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.
11. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić
podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców;
12. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 10, 11 i 12 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 6a, 6b, 6c.
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
1. Przedmiot zamówienia obejmuje Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie
Powiatu Kluczborskiego oraz dróg gminnych na terenie Gminy Kluczbork w sezonie zimowym 2022/2023;
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 8 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na 8 części lub na dowolną ilość części.
2.4. Część nr IV – obejmuje Zadanie nr 4 – Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego - rejon 3 (gmina Wołczyn) w sezonie zimowym 2022/ 2023 przy użyciu: 1 pługopiaskarką na samochodzie ciężarowym o nośności powyżej 8 ton;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII określony jest w załączniku nr 7A i 7B do SWZ oraz załącznikach nr 6A, 6B i 6C Wzór umowy”
4. Ilości podane w formularzach cenowych są ilościami orientacyjnymi.
Ilości w poszczególnych asortymentach robót mogą ulec zmianie, a ich ilość jest uzależniona od warunków atmosferycznych jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.
5. Wykonawca zapewni podstawienie środków sprzętowo-transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII);
6. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje podstawienia środków sprzętowo transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie dłuższym niż 4 godziny zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII);
7. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu gotowości (dyspozycyjności) do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023;
8. W zakresie części I, II, III, IV, V, VI na każdą część zamówienia, na którą
Wykonawca składa ofertę, musi posiadać do dyspozycji środki sprzętowo transportowe określone w załączniku nr 7A i 7B do SWZ;
9. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
90620000 - 9: Usługi odśnieżania
90630000 – 2: Usługi usuwania lodu
10. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- operatorzy sprzętów;
- kierowcy pojazdów;
- oraz wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne przy realizacji przedmiotu
zamówienia z wyjątkiem osób prowadzących samodzielną działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo).
Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę
pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.
11. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców;
12. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 10, 11 i 12 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 6a, 6b, 6c.
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
1. Przedmiot zamówienia obejmuje Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie
Powiatu Kluczborskiego oraz dróg gminnych na terenie Gminy Kluczbork w sezonie zimowym 2022/2023;
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 8 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na 8 części lub na dowolną ilość części.
2.5. Część nr V – obejmuje Zadanie nr 5 – Świadczenie usług sprzętowo-transportowych
w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu
Kluczborskiego (drogi zamiejskie) i dróg gminnych na terenie Gminy Kluczbork
(drogi zamiejskie) - rejon 4 w sezonie zimowym 2022/ 2023 przy użyciu:
1 pługopiaskarką na samochodzie ciężarowym o nośności powyżej 8 ton ;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII określony jest w załączniku nr 7A i 7B do SWZ oraz załącznikach nr 6A, 6B i 6C „Wzór umowy”
4. Ilości podane w formularzach cenowych są ilościami orientacyjnymi.
Ilości w poszczególnych asortymentach robót mogą ulec zmianie, a ich ilość jest uzależniona od warunków atmosferycznych jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.
5. Wykonawca zapewni podstawienie środków sprzętowo-transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII);
6. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje podstawienia środków sprzętowo transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie dłuższym niż 4 godzinyzostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII);
7. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu gotowości (dyspozycyjności) do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023;
8. W zakresie części I, II, III, IV, V, VI na każdą część zamówienia, na którą
Wykonawca składa ofertę, musi posiadać do dyspozycji środki sprzętowo transportowe określone w załączniku nr 7A i 7B do SWZ;
9. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
90620000 - 9: Usługi odśnieżania
90630000 – 2: Usługi usuwania lodu
10. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- operatorzy sprzętów;
- kierowcy pojazdów;
- oraz wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne przy realizacji przedmiotu
zamówienia z wyjątkiem osób prowadzących samodzielną działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo).
Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.
11. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców;
12. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 10, 11 i 12 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 6a, 6b, 6c.
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
1. Przedmiot zamówienia obejmuje Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie
Powiatu Kluczborskiego oraz dróg gminnych na terenie Gminy Kluczbork w sezonie zimowym 2022/2023;
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 8 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na 8 części lub na dowolną ilość części.
2.6. Część nr VI – obejmuje Zadanie nr 6 - Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego (miasto Kluczbork) i dróg gminnych na terenie Gminy Kluczbork (miasto Kluczbork) - rejon 5 w sezonie zimowym 2022/ 2023 przy użyciu: 2 pługopiaskarki na samochodzie ciężarowym o nośności powyżej 8 ton; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII określony jest w załączniku nr 7A i 7B do SWZ oraz załącznikach nr 6A ,6B i 6C „Wzór umowy”
4. Ilości podane w formularzach cenowych są ilościami orientacyjnymi.
Ilości w poszczególnych asortymentach robót mogą ulec zmianie, a ich ilość jest uzależniona od warunków atmosferycznych jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.
5. Wykonawca zapewni podstawienie środków sprzętowo-transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII);
6. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje podstawienia środków sprzętowo transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie dłuższym niż 4 godzinyzostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII);
7. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu gotowości (dyspozycyjności) do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023;
8. W zakresie części I, II, III, IV, V, VI na każdą część zamówienia, na którą
Wykonawca składa ofertę, musi posiadać do dyspozycji środki sprzętowo transportowe określone w załączniku nr 7A i 7B do SWZ;
9. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
90620000 - 9: Usługi odśnieżania
90630000 – 2: Usługi usuwania lodu
10. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące
czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- operatorzy sprzętów;
- kierowcy pojazdów;
- oraz wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne przy realizacji przedmiotu
zamówienia z wyjątkiem osób prowadzących samodzielną działalność gospodarczą na
podstawie umowy o podwykonawstwo).
Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie
do 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia
przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.
11. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców;
12. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 10, 11 i 12 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 6a, 6b, 6c.
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
1. Przedmiot zamówienia obejmuje Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego oraz dróg gminnych na terenie Gminy Kluczbork w sezonie zimowym 2022/2023;
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 8 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na 8 części lub na dowolną ilość części.
2.7. Część nr VII – obejmuje Zadanie nr 7 - Świadczenie usług sprzętowo transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie
Powiatu Kluczborskiego i dróg gminnych na terenie Gminy Kluczbork - rejon 6 (Gmina Kluczbork), w sezonie zimowym 2022/ 2023 w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości na przejściach dla pieszych, chodnikach i drogach dla pieszych i rowerów;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII
określony jest w załączniku nr 7A i 7B do SWZ oraz załącznikach nr 6A, 6B i 6C „Wzór umowy”
4. Ilości podane w formularzach cenowych są ilościami orientacyjnymi.
Ilości w poszczególnych asortymentach robót mogą ulec zmianie, a ich ilość jest uzależniona od warunków atmosferycznych jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.
5. Wykonawca zapewni podstawienie środków sprzętowo-transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII);
6. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje podstawienia środków sprzętowo transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie dłuższym niż 4 godziny zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII);
7. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu gotowości (dyspozycyjności) do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023;
8. W zakresie części I, II, III, IV, V, VI na każdą część zamówienia, na którą
Wykonawca składa ofertę, musi posiadać do dyspozycji środki sprzętowo transportowe określone w załączniku nr 7A i 7B do SWZ;
9. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
90620000 - 9: Usługi odśnieżania
90630000 – 2: Usługi usuwania lodu
10. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- operatorzy sprzętów;
- kierowcy pojazdów;
- oraz wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne przy realizacji przedmiotu
zamówienia z wyjątkiem osób prowadzących samodzielną działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo). Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.
11. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców;
12. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 10, 11 i 12 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 6a, 6b, 6c.
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
1. Przedmiot zamówienia obejmuje Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego oraz dróg gminnych na terenie Gminy Kluczbork w sezonie zimowym 2022/2023;
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 8 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na 8 części lub na dowolną ilość części.
2.8. Część nr VIII – obejmuje Zadanie nr 8 - Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego – rejon 7 (gmina Byczyna, Wołczyn i Lasowice Wielkie), w sezonie zimowym 2022/ 2023 w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości na przejściach dla pieszych, chodnikach i drogach dla pieszych i rowerów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII określony jest w załączniku nr 7A i 7B do SWZ oraz załącznikach nr 6A, 6B i 6C„Wzór umowy”
4. Ilości podane w formularzach cenowych są ilościami orientacyjnymi.
Ilości w poszczególnych asortymentach robót mogą ulec zmianie, a ich ilość jest uzależniona od warunków atmosferycznych jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.
5. Wykonawca zapewni podstawienie środków sprzętowo-transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII);
6. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje podstawienia środków sprzętowo transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie dłuższym niż 4 godzinyzostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII);
7. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu gotowości (dyspozycyjności) do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023;
8. W zakresie części I, II, III, IV, V, VI na każdą część zamówienia, na którą
Wykonawca składa ofertę, musi posiadać do dyspozycji środki sprzętowo transportowe określone w załączniku nr 7A i 7B do SWZ;
9. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
90620000 - 9: Usługi odśnieżania
90630000 – 2: Usługi usuwania lodu
10. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące
czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- operatorzy sprzętów;
- kierowcy pojazdów;
- oraz wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne przy realizacji przedmiotu
zamówienia z wyjątkiem osób prowadzących samodzielną działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo).
Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.
11. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców;
12. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 10, 11 i 12 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 6a, 6b, 6c.
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
Art. 109 ust. 1 pkt 4
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy