Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie zimowym 2022-202

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie zimowym 2022-2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPyrzyce
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-14
  • ZamawiającyStarostwo Powiatowe w Pyrzycach
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00380957
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie zimowym 2022-2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pyrzycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipiańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pyrzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie zimowym 2022-2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c2e6c5d-4536-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380957

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019346/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie 2022-2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pyrzyce

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pyrzyce

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający określa możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pyrzyce
2. Wykonawca kontaktuje się z zamawiającym za pomocą formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania na Platformie, w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
5. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy.
6. Szczegółowa instrukcja dla wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie platformazakupowa.pl, który zamieszczony jest na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący, Regulamin dołączony jest również do SWZ i stanowi załącznik B;
2) zapoznał się i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków, która zamieszczona jest na stronie https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view Instrukcja dołączona jest również do SWZ i stanowi załącznik A.
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl
9. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHz lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf,
6) szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
10. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
11. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego:
1) dokumenty w formacie pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym wykonawca będzie zobowiązany załączyć, oprócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
12. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: pdf, doc, xls, jpg (jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.
13. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatu zip lub 7Z.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w rozdziale XXIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OP.272.13.2022.WD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z likwidacją śliskości i odśnieżaniem na drogach powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego zgodnie z poniższym wykazem:
 usuwanie śliskości jezdni - 50 km (średnia ilość przejechanych km przy usuwaniu śliskości w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.),
 odśnieżanie jezdni - 30 godz. (średnia ilość godzin odśnieżania w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.).
Drogi:
1351Z Gardno-Pyrzyce,
1356Z Gryfino-Linie,
1370Z Babin-Kartno,
1550Z Będgoszcz-Parsów,
1551Z Będgoszcz-Chabówko,
1552Z Stare Chrapowo-Nowe Chrapowo,
1588Z Pyrzyce-Rzepnowo wraz z ciągiem ul. Równej w mieście Pyrzyce.
Zakres usług do wykonania w ramach zamówienia częściowego nr 1 opisuje szczegółowo załącznik nr 8 do SWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-15 do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miesięczne wynagrodzenie podstawowe

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z likwidacją śliskości i odśnieżaniem na drogach powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego zgodnie z poniższym wykazem:
 usuwanie śliskości jezdni - 70 km (średnia ilość przejechanych km przy usuwaniu śliskości w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.),
 odśnieżanie jezdni - 50 godz. (średnia ilość godzin odśnieżania w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.).
Drogi:
1572Z Brzesko-Lipiany,
1567Z Lipiany-Czajczyn,
1568Z Lipiany-Miedzyń,
1557Z Derczewo-Lipiany,
1565Z Batowo-Sitno,
1563Z Obromino-Batowo,
1564Z Pstrowice-Derczewko,
1561Z Polnik-Brzesko wraz z ciągiem ulicy Czerwonomłyńskiej w mieście Pyrzyce,
1562Z Mechowo-Letnin.
Zakres usług do wykonania w ramach zamówienia częściowego nr 2 opisuje szczegółowo załącznik nr 8 do SWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-15 do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miesięczne wynagrodzenie podstawowe

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z likwidacją śliskości i odśnieżaniem na drogach powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego zgodnie z poniższym wykazem:
 usuwanie śliskości jezdni - 90 km (średnia ilość przejechanych km przy usuwaniu śliskości w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.),
 odśnieżanie jezdni - 75 godz. (średnia ilość godzin odśnieżania w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.).
Drogi:
1580Z Płońsko-Laskowo,
1574Z Ślazowo-Kluki,
1575Z Jesionowo-granica powiatu,
1576Z skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 122-Kosin-granica powiatu (Barlinek),
1577Z Oćwieka-Kosin,
1578Z Ukiernica-Płońsko,
1579Z Kłodzino-Topolinek,
1778Z Przelewice-granica powiatu,
1586Z Gardziec-Wołdowo-Laskowo,
1587Z Topolinek-Lucin.
Zakres usług do wykonania w ramach zamówienia częściowego nr 3 opisuje szczegółowo załącznik nr 8 do SWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-15 do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miesięczne wynagrodzenie podstawowe

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z likwidacją śliskości i odśnieżaniem na drogach powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego zgodnie z poniższym wykazem:
 usuwanie śliskości jezdni - 40 km (średnia ilość przejechanych km przy usuwaniu śliskości w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.),
 odśnieżanie jezdni - 35 godz. (średnia ilość godzin odśnieżania w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.).
Drogi:
1569Z Obryta-Wierzbno,
1570Z Warnice-Obryta,
1571Z Obryta-Lubiatowo,
1712Z Kunowo-Stary Przylep,
1573Z Stary Przylep-Nowy Przylep,
1713Z Warnice-Koszewo,
1776Z Barnim-Moskorzyn.
Zakres usług do wykonania w ramach zamówienia częściowego nr 4 opisuje szczegółowo załącznik nr 8 do SWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-15 do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miesięczne wynagrodzenie podstawowe

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z likwidacją śliskości i odśnieżaniem na drogach powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego zgodnie z poniższym wykazem:
 usuwanie śliskości jezdni - 75 km (średnia ilość przejechanych km przy usuwaniu śliskości w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.),
 odśnieżanie jezdni - 30 godz. (średnia ilość godzin odśnieżania w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.).
Drogi:
1371Z Piaseczno-Tetyń,
1553Z Czarnowo-Zadeklino,
1554Z Łozice-Trzebórz,
1555Z Pyrzyce-Załęże wraz z ciągiem ulicy bez nazwy w kierunku Załęża,
1556Z Przydarłów-Derczewko,
1581Z przejście przez Kozielice.
Zakres usług do wykonania w ramach zamówienia częściowego nr 5 opisuje szczegółowo załącznik nr 8 do SWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-15 do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miesięczne wynagrodzenie podstawowe

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z likwidacją śliskości i odśnieżaniem na drogach powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego zgodnie z poniższym wykazem:
 usuwanie śliskości jezdni - 30 km (średnia ilość przejechanych km przy usuwaniu śliskości w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.),
 odśnieżanie jezdni - 30 godz. (średnia ilość godzin odśnieżania w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.).
Drogi:
1558Z Giżyn-Młyny,
1559Z Żabów-Mechowo,
1560Z Ryszewo-Brzezin,
1583Z Stacja PKP Nowielin-droga wojewódzka nr 119,
1584Z Nieborowo-Ryszewko.
Zakres usług do wykonania w ramach zamówienia częściowego nr 6 opisuje szczegółowo załącznik nr 8 do SWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-15 do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miesięczne wynagrodzenie podstawowe

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z likwidacją śliskości i odśnieżaniem na drogach powiatowych (ulic i chodników) w mieście Lipiany zgodnie z poniższym wykazem:
 usuwanie śliskości jezdni - 80 km (średnia ilość przejechanych km przy usuwaniu śliskości w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.),
 odśnieżanie jezdni - 32 godz. (średnia ilość godzin odśnieżania w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.),
 usuwanie śliskości chodników – 74 000 m2 (średnia ilość m2 przy usuwaniu śliskości w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.),
 ręczne odśnieżanie chodników – 10 rg (średnia ilość roboczogodzin odśnieżania w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 1 grudnia 2021 r. do 31 marca 2022 r.),
 mechaniczne odśnieżanie chodników – 13 godz. (średnia ilość godzin odśnieżania w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.).
Drogi:
1566Z ul. Stefana Żeromskiego,
1572Z ul. Sikorskiego,
1589Z ul. Armii Krajowej,
1590Z ul. Ciasna,
1591Z ul. Górna,
1592Z ul. Kopernika,
1593Z ul. Kościuszki,
1594Z ul. Lipowa,
1595Z ul. Okrzei,
1596Z ul. Oświęcimska,
1598Z ul. Polna,
1599Z ul. Niepodległości,
1600Z ul. Sienkiewicza,
1601Z ul. Szkolna,
1602Z ul. Traugutta,
1603Z ul. Wodna,
1608Z ul. Jedności Narodowej, ul. Mickiewicza, ul. Mostowa.
Chodniki:
1566Z ul. Stefana Żeromskiego,
1572Z ul. Sikorskiego,
1589Z ul. Armii Krajowej,
1592Z ul. Kopernika,
1593Z ul. Kościuszki,
1594Z ul. Lipowa,
1595Z ul. Okrzei,
1600Z ul. Sienkiewicza,
1601Z ul. Szkolna,
1608Z ul. Jedności Narodowej, ul. Mickiewicza, ul. Mostowa.
Zakres usług do wykonania w ramach zamówienia częściowego nr 7 opisuje szczegółowo załącznik nr 9 do SWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-17 do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miesięczne wynagrodzenie podstawowe

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj.:
Zamówienie częściowe nr 1
a) nośnik, pług odśnieżny, urządzenie do zapobiegania śliskości (1 jednostka)
lub
b) nośnik i pług odśnieżny (1 jednostka), nośnik i urządzenie do zapobiegania śliskości (1 jednostka),
Zamówienie częściowe nr 2
a) nośnik, pług odśnieżny, urządzenie do zapobiegania śliskości (1 jednostka)
lub
b) nośnik i urządzenie do zapobiegania śliskości (1 jednostka), nośnik i pług odśnieżny (1 jednostka)
Zamówienie częściowe nr 3
a) nośnik, pług odśnieżny, urządzenie do zapobiegania śliskości (1 jednostka),
lub
b) nośnik i pług odśnieżny (1 jednostka) nośnik i urządzenie do zapobiegania śliskości (1 jednostka), nośnik i pług odśnieżny (2 jednostki),
Zamówienie częściowe nr 4
a) nośnik, pług odśnieżny, urządzenie do zapobiegania śliskości (1 jednostka)
lub
b) nośnik i urządzenie do zapobiegania śliskości (1 jednostka), nośnik i pług odśnieżny (1 jednostka)
Zamówienie częściowe nr 5
a) nośnik, pług odśnieżny, urządzenie do zapobiegania śliskości (1 jednostka)
lub
b) nośnik i urządzenie do zapobiegania śliskości (1 jednostka), nośnik i pług odśnieżny (1 jednostka),
Zamówienie częściowe nr 6
a) nośnik, pług odśnieżny, urządzenie do zapobiegania śliskości (1 jednostka)
lub
b) nośnik i urządzenie do zapobiegania śliskości (1 jednostka), nośnik i pług odśnieżny (1 jednostka).
Zamówienie częściowe nr 7
a) nośnik, pług odśnieżny, urządzenie do zapobiegania śliskości (1 jednostka)
lub
b) nośnik i urządzenie do zapobiegania śliskości (1 jednostka), nośnik i pług odśnieżny (1 jednostka).

Zamawiający żąda, aby wykonawca wykazał, składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, że dysponuje sprzętem na każdą z części zamówienia osobno.
Wymagania techniczne dla sprzętu (dotyczy wszystkich zamówień częściowych):
1) pojazdy (nośniki) - samochody ciężarowe (w tym: skrzyniowe, samowyładowcze, ciągniki siodłowe, specjalistyczne, inne), ciągniki rolnicze, koparko-ładowarki - minimalna moc 80 KM.
2) pługi odśnieżne - pługi czołowe skośne średnie - minimalna szerokość odśnieżania 2,50 m.
3) urządzenia do zapobiegania śliskości - piaskarki, solarki, piaskarko-solarki, rozsypywacze rolnicze środków chemicznych - możliwość regulacji szerokości rozsypywania w zakresie
od 3 m do 6 m, ładowność minimalna 2 m3.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 - 4 oraz pkt 6 Pzp,
b) art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 Pzp,
c) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) - załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz sprzętu dostępnego wykonawcy, w celu realizacji zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w § 14, we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/pyrzyce

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-14 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam fachowca do ustawienia i wymiany uszczelek w oknach plastikowych - Stargard
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam fachowca do ustawienia i wymiany uszczelek w oknach plastikowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI