Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu krotoszyńskiego w sezonie zimowym 2022

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu krotoszyńskiego w sezonie zimowym 2022/2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrotoszyn
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-11-07
  • ZamawiającyPOWIATOWY ZARZĄD DRÓG W KROTOSZYNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00409170
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu krotoszyńskiego w sezonie zimowym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W KROTOSZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250864824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Transportowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 7226531

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdkrotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdkrotoszyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu krotoszyńskiego w sezonie zimowym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3f8d762-5458-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020568/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu krotoszyńskiego w sezonie zimowym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_krotoszyn

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_krotoszyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy Zakupowej (zwanej dalej„ Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_krotoszyn
2. Za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” odbywa się komunikacja wykonawcy z zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, odpowiedzi na pytania, modyfikacji, przekazywanie wezwań i zawiadomień w ramach prowadzonego postępowania.
3. Środkiem komunikacji elektronicznej służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie, w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4. Za datę przekazania (wpływu)oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez funkcję „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po której pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: biuro@pzdkrotoszyn.pl
5. Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty” wszelką korespondencję, której zgodnie z obowiązującymi przepisami, adresatem jest konkretny wykonawca.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek na bieżąco monitorować wszelką korespondencję umieszczaną przez zamawiającego w zakładce „komunikaty” i bezpośrednio na Platformie. System powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić co folderu SPAM.
7. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 poz.1320;
dalej „Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania
sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych-MS Windows 7 ,MAC Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript.,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików PDF,
f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej-kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego”
a) Akceptuje warunki korzystania z platforma zakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ”Regulamin” oraz uznaje go wiążący ,
b) Zapoznał się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępne linkiem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując obowiązki, o których mowa w art. 13, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016.119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Krotoszynie ulica Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn, tel. 62 722 65 31, e:mail: biuro@pzdkrotoszyn.pl ; www.pzdkrotoszyn.pl,
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Krotoszynie jest Pan Łukasz Rabenda, e-mail: iod@bhp.krotoszyn.net.pl, tel. 62 722 65 31, z którą można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego z przetwarzaniem danych niezbędnych do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy w postępowaniu pn.: Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu krotoszyńskiego w sezonie zimowym 2022/2023, prowadzonym w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz.1710) ,dalej „ustawą Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jest wymogiem określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. Posiadają Pani/Pana:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych**
c) podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

9. Nie przysługuje Pani/Pana:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.252.21.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 292567,21 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Rozdrażew na następujących odcinkach ulic i dróg
powiatowych
GMINA ROZDRAŻEW
I kolejność –standard 3
Droga powiatowa nr 4331P (Nowy Świat)-granica powiatu krotoszyńskiego- Nowa Wieś-
Rozdrażew – Krotoszyn do skrzyżowania z drogą krajową nr 15

II kolejność –standard 4
Droga powiatowa nr 5152 P Rozdrażew- Koźmin ( od ul. Krotoszyńskiej do bazy SKR w
Rozdrażewie),

II kolejność standard 5
Droga powiatowa nr 5151P Rozdrażew- Trzemeszno-Grębów,
Droga powiatowa nr 5149 P Wyki od skrzyżowania z drogą gminną- gr. powiatu pleszewskiego
(Koźminiec),
Droga powiatowa nr 5155P Rozdrażew-Rozdrażewek –Różopole do skrzyżowania z drogą nr
5158 P,
Droga powiatowa nr 5153 P Nowa Wieś –Maciejew-Rozdrażewek,
Droga powiatowa nr 5154P Rozdrażew-Rozdrażewek,
Droga powiatowa nr 5156 P Rozdrażew- Dąbrowa- Kobierno ( skrzyżowanie z drogą 5158P),
Droga powiatowa nr 5168P droga krajowa nr 15 –Dzielice,
Droga powiatowa nr 5148 P Grębów od skrzyżowania z drogą Trzemeszno- Cegielnia-Nowa Wieś-
Koźminiec,

4.2.5.) Wartość części: 52779,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 136 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp stosowanym na podstawie art. 305 pkt. 1 tejże ustawy. Zakres powyższego zamówienia będzie polegał na powtórzeniu podobnych usług jak w zadaniu podstawowym i będzie obejmował w szczególności: usługi w zakresie odśnieżania

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego z zadań osobno na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji rozpoczęcia pracy od wezwania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Krotoszyna –wschód na następujących odcinkach
ulic i dróg powiatowych
DROGI POZA MIEJSKIE KROTOSZYN
I kolejność standard 4
Droga powiatowa nr 5158 P Krotoszyn (Raszkowska) –Kobierno- Różopole-Roszki- gr. powiatu
ostrowskiego,
Droga powiatowa nr 5166P Krotoszyn (Bolewskiego) Chachalnia skrzyżowania z drogą 5165P -do
drogi wojewódzkiej nr 444 Krotoszyn- Sulmierzyce,

II kolejność standard 5
Droga powiatowa nr 4332P Roszki- Orpiszew- gr. powiatu ostrowskiego Janków Zaleśny,
Droga powiatowa nr 5165 P gr. powiatu Ostrowskiego –Chwaliszew –Chachalnia do drogi
wojewódzkiej nr 444 Krotoszyn – Sulmierzyce,
Droga powiatowa nr 5161 P Ugrzele- Baszyny- gr, powiatu ostrowskiego (Janków Zaleśny),
Droga powiatowa nr 5159 P Krotoszyn(Spartańska)- Tomnice-Jasne Pole- Orpiszew-Baszyny,
Droga powiatowa nr 5155P Biadki- Duszna Górka (skrzyżowanie z drogą nr 5162P) ,
Droga powiatowa nr 5162 P Krotoszyn (Stawna, Gorzupska- Gorzupia-Świnków- gr. powiatu
ostrowskiego –Janków Zaleśny,
Droga powiatowa nr 5163 P Orpiszew- Świnków-Biadki do drogi krajowej nr 36,
Droga powiatowa nr 5157 P Kobierno- Tomnice-Gorzupia –Smoszew do drogi krajowej nr 36,
Droga powiatowa nr 5164P Biadki- Chwaliszew do skrzyżowania z drogą 5165P,

zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Krotoszyna –wschód na następujących odcinkach
ulic i dróg powiatowych
DROGI POZA MIEJSKIE KROTOSZYN
I kolejność standard 4
Droga powiatowa nr 5158 P Krotoszyn (Raszkowska) –Kobierno- Różopole-Roszki- gr. powiatu
ostrowskiego,
Droga powiatowa nr 5166P Krotoszyn (Bolewskiego) Chachalnia skrzyżowania z drogą 5165P -do
drogi wojewódzkiej nr 444 Krotoszyn- Sulmierzyce,

II kolejność standard 5
Droga powiatowa nr 4332P Roszki- Orpiszew- gr. powiatu ostrowskiego Janków Zaleśny,
Droga powiatowa nr 5165 P gr. powiatu Ostrowskiego –Chwaliszew –Chachalnia do drogi
wojewódzkiej nr 444 Krotoszyn – Sulmierzyce,
Droga powiatowa nr 5161 P Ugrzele- Baszyny- gr, powiatu ostrowskiego (Janków Zaleśny),
Droga powiatowa nr 5159 P Krotoszyn(Spartańska)- Tomnice-Jasne Pole- Orpiszew-Baszyny,
Droga powiatowa nr 5155P Biadki- Duszna Górka (skrzyżowanie z drogą nr 5162P) ,
Droga powiatowa nr 5162 P Krotoszyn (Stawna, Gorzupska- Gorzupia-Świnków- gr. powiatu
ostrowskiego –Janków Zaleśny,
Droga powiatowa nr 5163 P Orpiszew- Świnków-Biadki do drogi krajowej nr 36,
Droga powiatowa nr 5157 P Kobierno- Tomnice-Gorzupia –Smoszew do drogi krajowej nr 36,
Droga powiatowa nr 5164P Biadki- Chwaliszew do skrzyżowania z drogą 5165P,

4.2.5.) Wartość części: 95121,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 136 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp stosowanym na podstawie art. 305 pkt. 1 tejże ustawy. Zakres powyższego zamówienia będzie polegał na powtórzeniu podobnych usług jak w zadaniu podstawowym i będzie obejmował w szczególności: usługi w zakresie odśnieżania

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego z zadań osobno na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji rozpoczęcia pracy od wezwania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Krotoszyna – zachód na następujących odcinkach
ulic i dróg powiatowych
I kolejność standard 4
Droga powiatowa nr 4918P –Wielowieś od skrzyżowania z drogą nr 5136P –Benice- Wróżewy-
Krotoszyn (Szosa Benicka),
II kolejność standard 5
Droga powiatowa nr 5140 P Wronów od skrzyżowania z drogą gminną- Benice,
Droga powiatowa nr 5141 P Benice-Ustków,
Droga powiatowa nr 5136 P Wielowieś –Wyganów ,
Droga powiatowa nr 5142P do drogi krajowej nr 15 Bożacin-Wróżewy- Lutogniew,
Droga powiatowa nr 5242 P od drogi krajowej nr 36 Lutogniew-Dzierżanów- Rojew do
skrzyżowania z drogą 4097 P ,

4.2.5.) Wartość części: 39663,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 136 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp stosowanym na podstawie art. 305 pkt. 1 tejże ustawy. Zakres powyższego zamówienia będzie polegał na powtórzeniu podobnych usług jak w zadaniu podstawowym i będzie obejmował w szczególności: usługi w zakresie odśnieżania

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego z zadań osobno na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji rozpoczęcia pracy od wezwania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy i Miasta Zduny na następujących odcinkach ulic i
dróg powiatowych
MIASTO ZDUNY-(ulice )
I kolejność standard 3
-Kobylińska; Pl. Kościuszki ; Mickiewicza; 1 Maja ; Ostrowska ; Rynek; Plac Ks. Skargi,
II kolejność standard 4
Sulmierzycka,
DROGI POZA MIEJSKIE ZDUNY
I kolejność standard 3
Droga powiatowa nr 5129P od drogi krajowej nr 15 –Zduny ul. Kobylińska-Baszków do kościoła-
skrzyżowanie z drogą 5500P,
II kolejność standard 4
Droga powiatowa nr 5500 P Krotoszyn Konarzew-Baszków,
II kolejność- standard 5
Droga powiatowa nr 5165 P Zduny-Rynek, Mickiewicza, Pl. Skargi, Ostrowska- Chachalnia –Ujazd,
Droga powiatowa nr 5144 P Baszków- Bestwin-Ruda –gr województwa dolnośląskiego ,
Droga powiatowa nr 5167P – Zduny ( ul. Sulmierzycka) –granica woj. dolnośląskiego Ujazd ,
Droga powiatowa nr 5500P Baszków- gr. powiatu Jutrosin do ostatnich zabudowań,

4.2.5.) Wartość części: 45981,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 136 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp stosowanym na podstawie art. 305 pkt. 1 tejże ustawy. Zakres powyższego zamówienia będzie polegał na powtórzeniu podobnych usług jak w zadaniu podstawowym i będzie obejmował w szczególności: usługi w zakresie odśnieżania

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego z zadań osobno na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji rozpoczęcia pracy od wezwania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Kobylin na następujących odcinkach ulic i
dróg powiatowych
MIASTO KOBYLIN ( ulice)
I kolejność standard 3.
Al. Powstańców Wlkp; Baszkowska; Dworcowa ;Grunwaldzka; Krobska; Kolejowa; Kopernika;
Rzemiechowska; Strzelecka,

DROGI POZA MIEJSKIE KOBYLIN
I Kolejność standard 3
Droga powiatowa nr 5129 P Kobylin (Baszkowska ) –Baszków do kościoła do skrzyżowania z drogą nr 5500P,
II kolejność standard 4
Droga powiatowa nr 5129 P Kobylin (Baszkowska ) –Baszków do kościoła do skrzyżowania z
drogą nr 5500P,
Droga powiatowa nr 5133 P Kromolice- Targoszyce- Łagiewniki,
Droga powiatowa nr 4097 P Rojew-Kuklinów- Kromolice,
Droga powiatowa nr 4803P Pępowo- Sroki- Górka-Kobylin,
Droga powiatowa nr 4920 P (Ochla) gr. Powiatu Krotoszyńskiego- Łagiewniki- Starkówiec- Kobylin,
Droga powiatowa nr 4921 P(Gumienice)-gr .powiatu krotoszyńskiego- Zalesie Wielkie- Zalesie
Małe-Górka,
Droga powiatowa nr 5132 P Zalesie Wielkie –Łagiewniki,
Droga powiatowa nr 5150P Smolice-Rogożewo,


II kolejność standard 5
Droga powiatowa nr 5130P Kobylin (Berdychowska) -Berdychów wieś,
Droga powiatowa nr 5131 Starkówiec- Fijałów-Wyganów do drogi krajowej nr 36 ,
Droga powiatowa nr 5134P Zalesie Wielkie- do drogi 4921P,
Droga powiatowa nr 5135P od drogi krajowej nr 36 Kuklinów-Starygród-Benice (do kościoła do drogi nr 4918P),
Droga powiatowa nr 5242 Kobylin (ul. Rzemiechowska)-Rzemiechów wieś,
Droga powiatowa nr 4923 P (Pępowo)- gr. powiatu krotoszyńskiego - Zalesie Małe,
Droga powiatowa nr 4925 P (Czeluścin)- gr. powiatu krotoszyńskiego- Rębiechów-Kobylin,
Droga powiatowa nr 5125 P (Sroki) –gr. powiatu krotoszyńskiego (Czeluścin) –Sroki ,
Droga powiatowa nr 4926 P (Pasierby) –gr, powiatu krotoszyńskiego- Raszewy-Smolice,

4.2.5.) Wartość części: 59022,95 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 136 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp stosowanym na podstawie art. 305 pkt. 1 tejże ustawy. Zakres powyższego zamówienia będzie polegał na powtórzeniu podobnych usług jak w zadaniu podstawowym i będzie obejmował w szczególności: usługi w zakresie odśnieżania

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego z zadań osobno na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji rozpoczęcia pracy od wezwania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają
określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące (dotyczy każdego z zadań oddzielnie):
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile to wynika z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, co oznacza, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 zł .
4) zdolności technicznej lub zawodowej co oznacza, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że
a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: osobami, które uczestniczą w realizacji zamówienia powinny dysponować odpowiednimi uprawnieniami do kierowania pojazdami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury (Dz. U. nr 24 poz. 215 ze zm.) z dnia 21.01.2004 r. w sprawie wydawania uprawnień do kierowania pojazdem.
b) dysponuje - dla każdego z zadań oddzielnie - sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.:



Nr Zadania Rodzaj sprzętu
Zadanie 1 a). pług odśnieżny minimum średni lub ciężki na ciągnikach o mocy powyżej 100KM – 4 sztuk
Zadanie 2 a).pług ciężki minimum średni lub ciężki na ciągnikach o mocy powyżej 100 KM – 4 sztuki.
Zadanie 3 a) . pług odśnieżny minimum średni lub ciężki na ciągnikach o mocy powyżej 100KM – 4 sztuki
Zadanie 4 a). pług odśnieżny minimum średni lub ciężki na ciągnikach o mocy powyżej 100KM – 4 sztuk
Zadanie 5 a). pług odśnieżny minimum średni lub ciężki na ciągnikach o mocy powyżej 100KM – 4 sztuk

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp:
Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji jeżeli Wykonawca nie wskazał w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
 na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z art. 109 ust 1 pkt 5 i 7 ustawy Pzp:
Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.
 na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) wraz z tym dokumentem należy przedłożyć dowód opłaty. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć ww. dokumentu dotyczącego sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganego przez zamawiającego, wykonawca może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
c) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
7. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
2. Oświadczenie, o którym mowa powyżej stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnienia warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert; stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy spółek cywilnych, Konsorcjum), oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem o którym mowa w pkt. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5. Jeżeli zachodzą podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zmówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku o którym mowa powyżej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Zamawiający nie może wymagać od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.
4) Jeżeli została wybrana oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5) Zamawiający może określić szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełnienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i jest proporcjonalne.
6) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeśli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
7) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8) W przypadku, o którym mowa w pkt 6) i 7) – Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Treść oświadczenia stanowi załącznik 3 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projekt umowy stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.
2. Zamawiający i wykonawca wybrany w postępowaniu o udzielenie zamówienia obowiązani są
współdziałać przy wykonaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, zwanej dalej „umową”,
w celu należytego wykonania zamówienia.
3. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
4 .Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art.
455 ustawy Pzp.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie wskazanym w projekcie
umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
6. Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_krotoszyn

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-07 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI