Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2021/2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMuszyna
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-10-20
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00231441
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2021/2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490510448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 128

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 471-41-97

1.5.8.) Numer faksu: 18 471-40-89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@pgk-muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgk.muszyna.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2021/2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54e65349-2c02-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231441

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00030171/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2021/2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, z wyjątkiem składania ofert, odbywa się za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji wynosi 150 MB.
2. Oferty należy składać za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu składania ofert określone zostały w rozdziale XIV SWZ (sposób oraz termin składania ofert).
3. Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: ewa.dudczak@pgk.muszyna.pl
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
5. We wszelkiej komunikacji związanej z niniejszym postępowaniem prowadzonej za pośrednictwem miniPortalu i ePUAP Zamawiający i wykonawcy posługują się identyfikatorem postępowania z MiniPortalu.
6. W komunikacji prowadzonej za pomocą poczty elektronicznej Zamawiający dopuszcza posługiwanie się również oznaczeniem postępowania PGK.ZP.271.8.2021.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w rozdziale XXIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PGK.ZP.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres usług obejmuje m.in.:
1) Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu.
2) Posprzątanie po zimowym utrzymaniu na drogach.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - warunki wykonania zostały ujęte w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
4) Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek.
5) Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.
6) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wykonywane prace i najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłożyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię polisy ubezpieczeniowej z wyszczególnieniem działalności utrzymania zimowego dróg i odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich (za szkody majątkowe i osobowe), bez ograniczenia liczby zdarzeń na okres obowiązywania umowy.
7) Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:
 całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny z faksem, plus telefon komórkowy,
 łączność za pomocą tel. komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).
2. Miejsce realizacji usługi: teren Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania:
Zadanie nr Nr drogi / nr działki Nazwa drogi Standardy utrzymania Razem km


1 2 3 4 5
1 292937K ul. Rolanda V 0,52
292937K ul. Rolanda VI 0,1
292941K ul. Rolanda – dz. nr 1218 VI 0,35
dz. nr 1213 ul. Rolanda – dz. nr 1213 VI 0,15
292941K ul. Ogrodowa oraz drogi boczne V 3,5
292941K ul. Ogrodowa – dz. nr. 1198/1 VI 0,25
292941K ul. Ogrodowa – dz. nr 3744 VI 0,4
292941K ul. Ogrodowa – dz. nr 1180 („Malnik”) VI 1,5
dz. nr.1166 ul. Ogrodowa VI 0,4
292941K ul. Ogrodowa –dz. nr 1177 VI 0,65
292944K ul. Leśna – dz. nr 3731 VI 0,12
dz. nr 3781, dz. nr 3782 ul. Leśna VI 0,95
292944K ul. Leśna V 1,7
292943K ul. Podgórna V 0,8
dz. nr 10007 ul. Kościuszki VI 0,12
dz. nr 3785 ul. Kościuszki – cmentarz VI 0,15
dz. nr 3657/3 ul. Słoneczna VI 0,15
dz. nr 3661 ul. Słoneczna VI 0,4
dz. nr 3658 ul. Słoneczna VI 0,15
dz. nr 3652 ul. Słoneczna VI 0,2
dz. nr 3676/2 ul. Polna VI 0,45
292956K ul. Grunwaldzka dz.nr. 1220 (obok Cmentarza) VI 0,3
dz. nr. 3704 ul. Grunwaldzka boczna VI 0,58
dz. nr. 1219/1 ul. Grunwaldzka VI 0,4
dz. nr. 3694 ul. Grunwaldzka boczna VI 0,55
dz. nr. 3693/1 ul. Grunwaldzka boczna VI 0,13
dz. nr.3696/1 ul. Grunwaldzka VI 0,15
15,12

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 Pzp, w zakresie, którego
Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości dni świadczenia usługi w ilości nie większej niż
50% zamówienia podstawowego dla każdego odcinka drogi objętego umową.
2. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia
ilości zakresu usług w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia.
Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego
prawa opcji, zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi
możliwościami finansowymi. Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty
prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego
zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany
zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Realizacja
(uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany
warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie
zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: A. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami analogicznie dla wszystkich zadań:
Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę. 60 pkt
2. Wysokości kary umownej – jeśli Wykonawca nie prowadzi prac zgodnie z przyjętym standardem i wymogami określonymi w niniejszej umowie lub w ogóle nie rozpoczął lub zaprzestał realizacji usługi ZUD (w tym na wezwanie Zamawiającego) Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną stanowiącą równowartość ……………% (zgodnie ze złożoną ofertą) jego dziennego wynagrodzenia przysługującego mu za właściwe utrzymanie drogi (której dotyczy zwłoka w realizacji usługi, niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi), za każdy przypadek realizacji zamówienia niezgodnie z wymogami standardu oraz niniejszej umowy, o której mowa we wzorze umowy § 14 ust 1 pkt. 1).
40 pkt

B. Sposób oceny ofert w oparciu o kryteria
1. Ocenie poddane zostaną oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium na następujących zasadach:
Nr kryterium Wzór
1.
Cena Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 60, gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
Cof – cena podana w ofercie
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
2.
Wysokość kary umownej Sposób oceny:
Punktacja za wysokość kary minimum 0,1% maksimum 0,5% będzie obliczana na podstawie wzoru:
K = 100 * Kr/Kn * 0,40, gdzie:
K – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium wysokość kary
Kr – wysokość kary rozpatrywanej oferty
Kn – najwyższa zaoferowana wysokość kary
0,40 – waga kryterium
Maksymalna liczba 40 punktów. Zostanie przyznana za udzielenie 0,5% wysokość kary umownej na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania kary umownej wyższej niż 0,5% do oceny kryterium będzie brana kara w wysokości 0,5%. Minimalna wysokość kary umownej – 0,1%. Zaoferowanie niższej wysokość kary umownej spowoduje odrzucenie oferty.
3. Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+K, gdzie:
P – ostateczna liczba punktów
C – liczba punktów otrzymana za kryterium cena
K – liczba punktów otrzymana za kryterium wysokość kary umownej.
4. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.
5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.
6. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
7. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokości kary umownej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres usług obejmuje m.in.:
1) Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu.
2) Posprzątanie po zimowym utrzymaniu na drogach.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - warunki wykonania zostały ujęte w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
4) Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek.
5) Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.
6) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wykonywane prace i najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłożyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię polisy ubezpieczeniowej z wyszczególnieniem działalności utrzymania zimowego dróg i odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich (za szkody majątkowe i osobowe), bez ograniczenia liczby zdarzeń na okres obowiązywania umowy.
7) Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:
 całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny z faksem, plus telefon komórkowy,
 łączność za pomocą tel. komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).
2. Miejsce realizacji usługi: teren Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania:
Zadanie nr Nr drogi / nr działki Nazwa drogi Standardy utrzymania Razem km


1 2 3 4 5
2 292881K Żegiestów – "Rusinówka" V 0,4
292886K Żegiestów – dz. nr 310 (k/ Kościoła wraz z parkingiem) V 0,14
292885K Żegiestów - droga wzdłuż torów kolejowych VI 0,2
292882K Żegiestów- droga w kierunku zabudowań nr 91,92, stary cmentarz VI 0,18
292884K Żegiestów – cmentarz VI 0,2
292882K Żegiestów – k/ Klubu Rolnika VI 0,3
dz. nr. 281 Żegiestów - Oczyszczalnia VI 0,3
292886K Żegiestów Zdrój - Plebania VI 0,2
dz. nr. 462/5
dz. nr.459/3 Żegiestów - „Zosieńka” VI 0,1
dz. nr.580/2 Żegiestów Zdrój – Dom Zdrojowy VI 0,2
dz. nr 338/1 Żegiestów VI 0,14
dz. nr 351/3, dz. nr 351/4 Żegiestów VI 0,13
dz. nr 319 Żegiestów – Przekaźnik VI 0,45
dz. nr 484 Żegiestów VI 0,12
dz. nr 426/1 Żegiestów VI 0,3
dz. nr 269 Żegiestów VI 0,7
4,06
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 Pzp, w zakresie, którego
Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości dni świadczenia usługi w ilości nie większej niż
50% zamówienia podstawowego dla każdego odcinka drogi objętego umową.
2. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia
ilości zakresu usług w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia.
Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego
prawa opcji, zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi
możliwościami finansowymi. Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty
prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego
zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany
zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Realizacja
(uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany
warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie
zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: A. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami analogicznie dla wszystkich zadań:
Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę. 60 pkt
2. Wysokości kary umownej – jeśli Wykonawca nie prowadzi prac zgodnie z przyjętym standardem i wymogami określonymi w niniejszej umowie lub w ogóle nie rozpoczął lub zaprzestał realizacji usługi ZUD (w tym na wezwanie Zamawiającego) Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną stanowiącą równowartość ……………% (zgodnie ze złożoną ofertą) jego dziennego wynagrodzenia przysługującego mu za właściwe utrzymanie drogi (której dotyczy zwłoka w realizacji usługi, niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi), za każdy przypadek realizacji zamówienia niezgodnie z wymogami standardu oraz niniejszej umowy, o której mowa we wzorze umowy § 14 ust 1 pkt. 1).
40 pkt

B. Sposób oceny ofert w oparciu o kryteria
1. Ocenie poddane zostaną oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium na następujących zasadach:
Nr kryterium Wzór
1.
Cena Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 60, gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
Cof – cena podana w ofercie
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
2.
Wysokość kary umownej Sposób oceny:
Punktacja za wysokość kary minimum 0,1% maksimum 0,5% będzie obliczana na podstawie wzoru:
K = 100 * Kr/Kn * 0,40, gdzie:
K – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium wysokość kary
Kr – wysokość kary rozpatrywanej oferty
Kn – najwyższa zaoferowana wysokość kary
0,40 – waga kryterium
Maksymalna liczba 40 punktów. Zostanie przyznana za udzielenie 0,5% wysokość kary umownej na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania kary umownej wyższej niż 0,5% do oceny kryterium będzie brana kara w wysokości 0,5%. Minimalna wysokość kary umownej – 0,1%. Zaoferowanie niższej wysokość kary umownej spowoduje odrzucenie oferty.
3. Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+K, gdzie:
P – ostateczna liczba punktów
C – liczba punktów otrzymana za kryterium cena
K – liczba punktów otrzymana za kryterium wysokość kary umownej.
4. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.
5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.
6. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
7. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokości kary umownej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres usług obejmuje m.in.:
1) Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu.
2) Posprzątanie po zimowym utrzymaniu na drogach.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - warunki wykonania zostały ujęte w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
4) Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek.
5) Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.
6) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wykonywane prace i najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłożyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię polisy ubezpieczeniowej z wyszczególnieniem działalności utrzymania zimowego dróg i odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich (za szkody majątkowe i osobowe), bez ograniczenia liczby zdarzeń na okres obowiązywania umowy.
7) Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:
 całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny z faksem, plus telefon komórkowy,
 łączność za pomocą tel. komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).
2. Miejsce realizacji usługi: teren Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania:
Zadanie nr Nr drogi / nr działki Nazwa drogi Standardy utrzymania Razem km


1 2 3 4 5
3 292890K Andrzejówka-Wieś V 1,83
292888K Andrzejówka „Ługi” V 1,4
292890K Andrzejówka – dz. nr 346 VI 0,4
292890K Andrzejówka – dz. nr 206 VI 0,8
292890K Andrzejówka – dz. nr 215 VI 0,6
292890K Andrzejówka – dz. nr 300 (Kościół) VI 0,2
292889K Andrzejówka - dz. nr 358 VI 0,2
292888K Andrzejówka - „Ługi” - Ośrodek dz. nr 148/1 VI 0,2
dz. nr 346 Andrzejówka VI 0,1
dz.nr 292/2, dz.nr 292/3 Andrzejówka VI 0,2
dz. nr 305/7 Andrzejówka VI 0,15
dz. nr 284/4 Andrzejówka VI 0,1
dz. nr 333 Andrzejówka – Parking Szkoła VI 0,15
dz.nr.364/2, dz.nr.339/1 Andrzejówka VI 0,07
6,4
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 Pzp, w zakresie, którego
Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości dni świadczenia usługi w ilości nie większej niż
50% zamówienia podstawowego dla każdego odcinka drogi objętego umową.
2. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia
ilości zakresu usług w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia.
Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego
prawa opcji, zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi
możliwościami finansowymi. Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty
prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego
zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany
zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Realizacja
(uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany
warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie
zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: A. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami analogicznie dla wszystkich zadań:
Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę. 60 pkt
2. Wysokości kary umownej – jeśli Wykonawca nie prowadzi prac zgodnie z przyjętym standardem i wymogami określonymi w niniejszej umowie lub w ogóle nie rozpoczął lub zaprzestał realizacji usługi ZUD (w tym na wezwanie Zamawiającego) Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną stanowiącą równowartość ……………% (zgodnie ze złożoną ofertą) jego dziennego wynagrodzenia przysługującego mu za właściwe utrzymanie drogi (której dotyczy zwłoka w realizacji usługi, niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi), za każdy przypadek realizacji zamówienia niezgodnie z wymogami standardu oraz niniejszej umowy, o której mowa we wzorze umowy § 14 ust 1 pkt. 1).
40 pkt

B. Sposób oceny ofert w oparciu o kryteria
1. Ocenie poddane zostaną oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium na następujących zasadach:
Nr kryterium Wzór
1.
Cena Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 60, gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
Cof – cena podana w ofercie
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
2.
Wysokość kary umownej Sposób oceny:
Punktacja za wysokość kary minimum 0,1% maksimum 0,5% będzie obliczana na podstawie wzoru:
K = 100 * Kr/Kn * 0,40, gdzie:
K – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium wysokość kary
Kr – wysokość kary rozpatrywanej oferty
Kn – najwyższa zaoferowana wysokość kary
0,40 – waga kryterium
Maksymalna liczba 40 punktów. Zostanie przyznana za udzielenie 0,5% wysokość kary umownej na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania kary umownej wyższej niż 0,5% do oceny kryterium będzie brana kara w wysokości 0,5%. Minimalna wysokość kary umownej – 0,1%. Zaoferowanie niższej wysokość kary umownej spowoduje odrzucenie oferty.
3. Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+K, gdzie:
P – ostateczna liczba punktów
C – liczba punktów otrzymana za kryterium cena
K – liczba punktów otrzymana za kryterium wysokość kary umownej.
4. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.
5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.
6. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
7. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokości kary umownej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres usług obejmuje m.in.:
1) Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu.
2) Posprzątanie po zimowym utrzymaniu na drogach.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - warunki wykonania zostały ujęte w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
4) Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek.
5) Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.
6) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wykonywane prace i najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłożyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię polisy ubezpieczeniowej z wyszczególnieniem działalności utrzymania zimowego dróg i odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich (za szkody majątkowe i osobowe), bez ograniczenia liczby zdarzeń na okres obowiązywania umowy.
7) Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:
 całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny z faksem, plus telefon komórkowy,
 łączność za pomocą tel. komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).
2. Miejsce realizacji usługi: teren Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania:
Zadanie nr Nr drogi / nr działki Nazwa drogi Standardy utrzymania Razem km


1 2 3 4 5
4 dz. nr 163/1 Leluchów – Kościół V 0,15
dz. nr 113 Leluchów – przystanek autobusowy V 0,2
Leluchów – Parking VI 0,2
292934K 292935K Leluchów – Dubne IV 5,1
5,65
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 Pzp, w zakresie, którego
Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości dni świadczenia usługi w ilości nie większej niż
50% zamówienia podstawowego dla każdego odcinka drogi objętego umową.
2. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia
ilości zakresu usług w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia.
Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego
prawa opcji, zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi
możliwościami finansowymi. Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty
prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego
zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany
zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Realizacja
(uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany
warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie
zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: A. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami analogicznie dla wszystkich zadań:
Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę. 60 pkt
2. Wysokości kary umownej – jeśli Wykonawca nie prowadzi prac zgodnie z przyjętym standardem i wymogami określonymi w niniejszej umowie lub w ogóle nie rozpoczął lub zaprzestał realizacji usługi ZUD (w tym na wezwanie Zamawiającego) Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną stanowiącą równowartość ……………% (zgodnie ze złożoną ofertą) jego dziennego wynagrodzenia przysługującego mu za właściwe utrzymanie drogi (której dotyczy zwłoka w realizacji usługi, niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi), za każdy przypadek realizacji zamówienia niezgodnie z wymogami standardu oraz niniejszej umowy, o której mowa we wzorze umowy § 14 ust 1 pkt. 1).
40 pkt

B. Sposób oceny ofert w oparciu o kryteria
1. Ocenie poddane zostaną oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium na następujących zasadach:
Nr kryterium Wzór
1.
Cena Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 60, gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
Cof – cena podana w ofercie
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
2.
Wysokość kary umownej Sposób oceny:
Punktacja za wysokość kary minimum 0,1% maksimum 0,5% będzie obliczana na podstawie wzoru:
K = 100 * Kr/Kn * 0,40, gdzie:
K – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium wysokość kary
Kr – wysokość kary rozpatrywanej oferty
Kn – najwyższa zaoferowana wysokość kary
0,40 – waga kryterium
Maksymalna liczba 40 punktów. Zostanie przyznana za udzielenie 0,5% wysokość kary umownej na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania kary umownej wyższej niż 0,5% do oceny kryterium będzie brana kara w wysokości 0,5%. Minimalna wysokość kary umownej – 0,1%. Zaoferowanie niższej wysokość kary umownej spowoduje odrzucenie oferty.
3. Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+K, gdzie:
P – ostateczna liczba punktów
C – liczba punktów otrzymana za kryterium cena
K – liczba punktów otrzymana za kryterium wysokość kary umownej.
4. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.
5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.
6. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
7. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokości kary umownej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres usług obejmuje m.in.:
1) Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu.
2) Posprzątanie po zimowym utrzymaniu na drogach.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - warunki wykonania zostały ujęte w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
4) Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek.
5) Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.
6) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wykonywane prace i najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłożyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię polisy ubezpieczeniowej z wyszczególnieniem działalności utrzymania zimowego dróg i odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich (za szkody majątkowe i osobowe), bez ograniczenia liczby zdarzeń na okres obowiązywania umowy.
7) Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:
 całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny z faksem, plus telefon komórkowy,
 łączność za pomocą tel. komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).
2. Miejsce realizacji usługi: teren Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania:
Zadanie nr Nr drogi / nr działki Nazwa drogi Standardy utrzymania Razem km


1 2 3 4 5
5 292891K Żegiestów „Łopata” V 1,5
dz. nr 123/3, dz. nr.123/4 Żegiestów VI 0,08
dz. nr 64, dz. nr 46 Żegiestów Łopata VI 0,32
1,9

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 Pzp, w zakresie, którego
Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości dni świadczenia usługi w ilości nie większej niż
50% zamówienia podstawowego dla każdego odcinka drogi objętego umową.
2. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia
ilości zakresu usług w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia.
Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego
prawa opcji, zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi
możliwościami finansowymi. Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty
prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego
zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany
zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Realizacja
(uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany
warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie
zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: A. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami analogicznie dla wszystkich zadań:
Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę. 60 pkt
2. Wysokości kary umownej – jeśli Wykonawca nie prowadzi prac zgodnie z przyjętym standardem i wymogami określonymi w niniejszej umowie lub w ogóle nie rozpoczął lub zaprzestał realizacji usługi ZUD (w tym na wezwanie Zamawiającego) Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną stanowiącą równowartość ……………% (zgodnie ze złożoną ofertą) jego dziennego wynagrodzenia przysługującego mu za właściwe utrzymanie drogi (której dotyczy zwłoka w realizacji usługi, niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi), za każdy przypadek realizacji zamówienia niezgodnie z wymogami standardu oraz niniejszej umowy, o której mowa we wzorze umowy § 14 ust 1 pkt. 1).
40 pkt

B. Sposób oceny ofert w oparciu o kryteria
1. Ocenie poddane zostaną oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium na następujących zasadach:
Nr kryterium Wzór
1.
Cena Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 60, gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
Cof – cena podana w ofercie
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
2.
Wysokość kary umownej Sposób oceny:
Punktacja za wysokość kary minimum 0,1% maksimum 0,5% będzie obliczana na podstawie wzoru:
K = 100 * Kr/Kn * 0,40, gdzie:
K – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium wysokość kary
Kr – wysokość kary rozpatrywanej oferty
Kn – najwyższa zaoferowana wysokość kary
0,40 – waga kryterium
Maksymalna liczba 40 punktów. Zostanie przyznana za udzielenie 0,5% wysokość kary umownej na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania kary umownej wyższej niż 0,5% do oceny kryterium będzie brana kara w wysokości 0,5%. Minimalna wysokość kary umownej – 0,1%. Zaoferowanie niższej wysokość kary umownej spowoduje odrzucenie oferty.
3. Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+K, gdzie:
P – ostateczna liczba punktów
C – liczba punktów otrzymana za kryterium cena
K – liczba punktów otrzymana za kryterium wysokość kary umownej.
4. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.
5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.
6. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
7. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokości kary umownej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące formy
złożenia podmiotowych środków dowodowych zostały określone w SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 oraz art. 273 ust. 2 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, stanowiące dowód, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub wskazania danych umożliwiających Zamawiającemu dostęp do tych dokumentów.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 4 jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów np. w treści Formularza ofertowego.
6. Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 4 Zamawiający może żądać od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Forma pełnomocnictwa została wskazana w rozdziale XIV (Sposób i termin składania ofert).
7. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
8. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. (Formularz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania).
2) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania).
9. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia, w szczególności zgodnie z SWZ. Wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

Szczegółowe wymagania dotyczące formy złożenia oświadczeń i dokumentów zostały określone w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa każdy z Wykonawców.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 6 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-20 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-11

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l-Trzyciąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l. Konieczny przyjazd doradcy na miejsce montażu z uwagi na trudnodostępne miejsce. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI