I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie, krajowy numer identyfikacyjny
49051044800000, ul.
ul. Piłsudskiego
39
,
33-370
Muszyna, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 471 40 89, e-mail
pgk.muszyna@wp.pl, faks
18 471 40 89.
Adres strony internetowej (URL):
http://pgk.muszyna.pl/
Adres profilu nabywcy:
https://bip.malopolska.pl/pgkmuszyna/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Komunalna Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Nie dotyczy.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://pgk.muszyna.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://pgk.muszyna.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna w sekretariacie (pokój nr 1) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.10.2019 r. do godz.: 13:30 2. Otwarcie ofert nastąpi w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna dnia 18.10.2019 r., godz. 13:45 – pokój nr 15 (sala konferencyjna).
Adres:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie ul. Piłsudskiego 128 33-370 Muszyna
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Wysokość kary umownej |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy w zakresie określonym w art. 144 ustawy Pzp oraz warunki takich zmian określa szczegółowo wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-10-18, godzina:
13:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Oferta musi być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
KRYTERIA OFERT I ICH ZNACZENIE: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny całkowitej brutto przy realizacji przedmiotu zamówienia obliczone przez Wykonawcę, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w rozdziale 13 SIWZ i podanej w „formularzu ofertowym” (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz kryterium „wysokość kary umownej”, analogicznie dla zadania nr 1, 2, 3, 4 i 5. Nr Nazwa kryterium Waga 1 Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę. - 60 pkt 2 Wysokości kary umownej – za każdą dobę nieprzejezdności drogi powyżej czasu dopuszczalnego w specyfikacji technicznej naliczona będzie kara w postaci (0,1% do 0,5 % w zależności od oferty Wykonawcy) kwoty wynagrodzenia za dany miesiąc kalendarzowy, o której mowa we wzorze umowy § 15 ust 2 pkt. b). - 40 pkt 2. Punkty przyznawane za podane w pkt. 1 kryteria będą liczone według następujących wzorów oraz sposobów: Nr kryterium Wzór 1 Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 60, gdzie: Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert Cof – cena podana w ofercie Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną. 2 Sposób oceny: Punktacja za wysokość kary minimum 0,1% maksimum 0,5% będzie obliczana na podstawie wzoru: K = 100 * Kr/Kn * 0,40, gdzie: K – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium wysokość kary Kr – wysokość kary rozpatrywanej oferty Kn – najwyższa zaoferowana wysokość kary 0,40 – waga kryterium Maksymalna liczba 40 punktów. Zostanie przyznana za udzielenie 0,5% wysokość kary umownej na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania kary umownej wyższej niż 0,5% do oceny kryterium będzie brana kara w wysokości 0,5%. Minimalna wysokość kary umownej – 0,1%. Zaoferowanie niższej wysokość kary umownej spowoduje odrzucenie oferty. 3. Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P = C + K, gdzie: P – ostateczna liczba punktów C – liczba punktów otrzymana za kryterium cena K – liczba punktów otrzymana za kryterium wysokość kary umownej. 4. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt. 5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów. 6. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert. 7. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
ZADANIE NR 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR DROGI / DZIAŁKI NAZWA DROGI STANDARDY UTRZYMANIA RAZEM KM 1 2 3 4 5 ZADANIE NR 1 292937K ul. Rolanda V 0,52 292937K ul. Rolanda VI 0,1 292941K / dz. nr 1218 ul. Rolanda VI 0,35 dz. nr 1213, dz. nr 1213 ul. Rolanda VI 0,15 292941K ul. Ogrodowa oraz drogi boczne V 3,5 292941K / dz. nr 1198/1 ul. Ogrodowa VI 0,25 292941K / dz. nr 3744 ul. Ogrodowa VI 0,4 292941K / dz. nr 1180 ul. Ogrodowa – („Malnik”) VI 1,5 dz. nr. 1166 ul. Ogrodowa VI 0,4 292941K / dz. nr 1177 ul. Ogrodowa VI 0,65 292944K / dz. nr 3731 ul. Leśna VI 0,12 dz. nr 3781, dz. nr 3782 ul. Leśna VI 0,95 292944K ul. Leśna V 1,7 292943K ul. Podgórna V 0,8 dz. nr 10007 ul. Kościuszki VI 0,12 dz. nr 3785 ul. Kościuszki – cmentarz VI 0,15 dz. nr 3657/3 ul. Słoneczna VI 0,15 dz. nr 3661 ul. Słoneczna VI 0,4 dz. nr 3658 ul. Słoneczna VI 0,15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90611000-3, 90611000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Wysokość kary umownej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 1. Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia rozpoczyna się od dnia podpisania umowy (od dnia podpisania umowy obowiązuje Wykonawcę dyspozycyjność, Zamawiający poinformuje Wykonawcę o faktycznym terminie rozpoczęcia - zależy od warunków atmosferycznych). 2. Zamówienie należy wykonać do dnia 31 marca 2020 r. (dyspozycyjność od daty podpisania umowy do 15 kwietnia 2020 r.) z możliwością przyspieszenia, skrócenia lub wydłużenia tego okresu w zależności od występujących warunków atmosferycznych.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
ZADANIE NR 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR DROGI / DZIAŁKI NAZWA DROGI STANDARDY UTRZYMANIA RAZEM KM ZADANIE NR 2 292881K Żegiestów – "Rusinówka" V 0,4 292886K / dz. nr 310 Żegiestów (k/ Kościoła wraz z parkingiem) V 0,14 292885K Żegiestów - droga wzdłuż torów kolejowych VI 0,2 292882K Żegiestów – droga w kierunku zabudowań nr 91, 92, stary cmentarz VI 0,18 292884K Żegiestów – cmentarz VI 0,2 292882K Żegiestów – k/ Klubu Rolnika VI 0,3 dz. nr 281 Żegiestów - Oczyszczalnia VI 0,3 292886K Żegiestów Zdrój - Plebania VI 0,2 dz. nr. 462/5, dz. nr 459/3 Żegiestów - „Zosieńka” VI 0,1 dz. nr 580/2 Żegiestów Zdrój – Dom Zdrojowy VI 0,2 dz. nr 338/1 Żegiestów VI 0,14 dz. nr 351/3, dz. nr 351/4 Żegiestów VI 0,13 dz. nr 319 Żegiestów VI 0,45 dz. nr 484 Żegiestów VI 0,12 dz. nr 426/1 Żegiestów VI 0,3 dz. nr 269 Żegiestów VI 0,7
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90611000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Wysokość kary umownej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 1. Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia rozpoczyna się od dnia podpisania umowy (od dnia podpisania umowy obowiązuje Wykonawcę dyspozycyjność, Zamawiający poinformuje Wykonawcę o faktycznym terminie rozpoczęcia - zależy od warunków atmosferycznych). 2. Zamówienie należy wykonać do dnia 31 marca 2020 r. (dyspozycyjność od daty podpisania umowy do 15 kwietnia 2020 r.) z możliwością przyspieszenia, skrócenia lub wydłużenia tego okresu w zależności od występujących warunków atmosferycznych.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
ZADANIE NR 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR DROGI / DZIAŁKI NAZWA DROGI STANDARDY UTRZYMANIA RAZEM KM ZADANIE NR 3 292890K Andrzejówka - Wieś V 1,83 292888K Andrzejówka „Ługi” V 1,4 292890K / dz. nr 346 Andrzejówka VI 0,4 292890K / dz. nr 206 Andrzejówka VI 0,8 292890K / dz. nr 215 Andrzejówka VI 0,6 292890K / dz. nr 300 Andrzejówka – (Kościół) VI 0,2 292889K / dz. nr 358 Andrzejówka VI 0,2 292888K / dz. nr 148/1 Andrzejówka - „Ługi” - Ośrodek VI 0,2 dz. nr 346 Andrzejówka VI 0,1 dz. nr 292/2, dz. nr 292/3 Andrzejówka VI 0,2 dz. nr 305/7 Andrzejówka VI 0,15 dz. nr 284/4 Andrzejówka VI 0,1 dz. nr 333 Andrzejówka – Parking Szkoła VI 0,15 dz. nr 364/2, dz. nr 339/1 Andrzejówka VI 0,07 RAZEM 6,4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90611000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Wysokość kary umownej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 1. Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia rozpoczyna się od dnia podpisania umowy (od dnia podpisania umowy obowiązuje Wykonawcę dyspozycyjność, Zamawiający poinformuje Wykonawcę o faktycznym terminie rozpoczęcia - zależy od warunków atmosferycznych). 2. Zamówienie należy wykonać do dnia 31 marca 2020 r. (dyspozycyjność od daty podpisania umowy do 15 kwietnia 2020 r.) z możliwością przyspieszenia, skrócenia lub wydłużenia tego okresu w zależności od występujących warunków atmosferycznych.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
ZADANIE NR 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR DROGI / DZIAŁKI NAZWA DROGI STANDARDY UTRZYMANIA RAZEM KM ZADANIE NR 4 dz. nr 163/1 Leluchów – Kościół V 0,15 dz. nr 113 Leluchów – przystanek autobusowy V 0,2 Leluchów – Parking VI 0,2 292934K, 292935K Leluchów – Dubne IV 5,1 RAZEM 5,65
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90611000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Wysokość kary umownej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 1. Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia rozpoczyna się od dnia podpisania umowy (od dnia podpisania umowy obowiązuje Wykonawcę dyspozycyjność, Zamawiający poinformuje Wykonawcę o faktycznym terminie rozpoczęcia - zależy od warunków atmosferycznych). 2. Zamówienie należy wykonać do dnia 31 marca 2020 r. (dyspozycyjność od daty podpisania umowy do 15 kwietnia 2020 r.) z możliwością przyspieszenia, skrócenia lub wydłużenia tego okresu w zależności od występujących warunków atmosferycznych.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
ZADANIE NR 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR DROGI / DZIAŁKI NAZWA DROGI STANDARDY UTRZYMANIA RAZEM KM ZADANIE NR 5 292891K Żegiestów „Łopata” V 1,5 dz. nr 123/3, dz. nr 123/4 Żegiestów VI 0,08 dz. nr 64, dz. nr 46 Żegiestów Łopata VI 0,32 RAZEM 1,9
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90611000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Wysokość kary umownej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 1. Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia rozpoczyna się od dnia podpisania umowy (od dnia podpisania umowy obowiązuje Wykonawcę dyspozycyjność, Zamawiający poinformuje Wykonawcę o faktycznym terminie rozpoczęcia - zależy od warunków atmosferycznych). 2. Zamówienie należy wykonać do dnia 31 marca 2020 r. (dyspozycyjność od daty podpisania umowy do 15 kwietnia 2020 r.) z możliwością przyspieszenia, skrócenia lub wydłużenia tego okresu w zależności od występujących warunków atmosferycznych.