Zimowe utrzymanie dróg na terenie m. Legnicy w okresie: 01.11.2022 r. ÷ 30.04.2023...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie m. Legnicy w okresie: 01.11.2022 r. ÷ 30.04.2023 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLegnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-13
  • ZamawiającyZarząd Dróg Miejskich w Legnicy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00379838
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie m. Legnicy w okresie: 01.11.2022 r. ÷ 30.04.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Legnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390278090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm@zdm.legnica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.legnica.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie m. Legnicy w okresie: 01.11.2022 r. ÷ 30.04.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bdfe363-4547-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379838

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037148/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności ws. minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
h) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
i) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DP/31/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest zimowe utrzymanie sieci dróg na terenie m. Legnicy administrowanych przez ZDM w Legnicy w okresie: od dnia 01.11.2022r. do dnia 30.04.2023 r. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego rozpoczęcia realizacji usługi w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych. Zarząd Dróg Miejskich w Legnicy posiada w administracji 286,6 km dróg publicznych, z czego plan zimowego utrzymania obejmuje: utrzymanie 150,1 km dróg publicznych w zakresie jezdni, a także utrzymanie chodników wzdłuż wyznaczonych odcinków dróg obustronnie o długości 26,6 km. Pozostałe drogi są również objęte zimowym utrzymaniem jednakże wg potrzeb, na podstawie typowania przez zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
a) Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/li co najmniej 1 zadanie związane z obsługą w zakresie zimowego utrzymania dróg o łącznej długości min. 100 km, w mieście o liczbie mieszkańców powyżej 90 tysięcy, oraz na kwotę brutto minimum – 500 000,00 zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane prawidłowo ukończone np. referencje, itp.

b) Wykonawca musi wykazywać się możliwością korzystania z następujących
maszyn i sprzętu gwarantującego właściwą jakość robót:
Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem niezbędnym wyposażeniem do realizacji usługi, który jest dopuszczony do pracy na drodze pod ruchem, jest oznakowany zgodnie załącznikiem nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczególnych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczanie na drodze oraz posiadać wymagane zezwolenia i legalizacje. Wykonawca musi dysponować niżej wymienionymi urządzeniami, narzędziami i wyposażeniem zakładu :
a) samochód samowyładowczy do 5t - 1szt.,
b) samochód dostawczy min - 2szt.,
c) pługopiaskarki – min. 4 szt. w tym 4 szt. z urządzeniami do stosowania środków
chemicznych np. solarkami ( na dzień składania ofert) z możliwością zwiększenia
ilości jednostek do 8 szt.,
• pługopiaskarki powinny znajdować się na podwoziach samochodowych o ładowności
dopuszczalnej nie mniejszej niż 6 ton.,
• każda jednostka podstawowa musi posiadać sprawny system lokalizacji i kontroli
pracy GPS,
• każda jednostka podstawowa musi być wyposażona w 2 kamery wraz z rejestracją
zapisu obrazu kamer zainstalowanych w każdej pługopiaskarce z zapisem obrazu
jezdni w obszarze roboczym do 10m przed i za pługopiaskarką,
• wykonawca na czas realizacji usługi zainstaluje specjalistyczne oprogramowanie
GPS wraz z mapą Legnicy do monitorowania lokalizacji pojazdów uczestniczących
w akcji zimowego utrzymania dróg, które zagwarantują automatyczne zapisywanie
i archiwizowanie danych:
- zapis kamer znajdujących się w pojazdach,
- informacji o liczbie jednostek realizujących usługi,
- informacji o lokalizacji każdej jednostki sprzętowej: pługopiaskarki,
- informacji o trasie przejazdu z oznaczeniem/wykazem odcinków dróg
podlegających usłudze zimowego utrzymania wraz z określeniem długości tych
odcinków,
System GPS musi być skonfigurowany aby wszystkie dane były pokazywane
w czasie rzeczywistym oraz archiwizowane i w sposób jednoznaczny
przedstawiały pracę jednostek i ich osprzętu. Zamawiający musi mieć możliwość
przeglądu danych i pobierania danych dotyczących przedmiotu umowy.
Zamawiający wymaga licencji dostępowych do serwera usług dla 4 osób.

d) stację wytwarzania lub wytwornicę roztworu środków chemicznych np. solanki oraz
zbiornik z zapasem roztworu – 1 zestaw,
e) przenośne środki łączności - każdy kierowca/operator obsługujący pługopiaskarki
musi posiadać tel. komórkowy,
f) ręczne narzędzia do zastosowania w zimowym utrzymaniu dróg i chodników –
niezbędna ilość
g) koparka lub ładowarka - min. 1 szt.,
h) mikrociągnik lub inny małogabarytowy pojazd do odśnieżania chodników i wąskich
ulic – 2 szt.,
i) stację meteo na terenie miasta Legnicy – 1 zestaw,
j) bazę magazynowo – transportową spełniającą wymagania zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 11. 01. 2013 r (Dz. U. z dn.
25.01. 2013 r. poz. 122).

Baza magazynowo – transportowa powinna posiadać powierzchnię i wyposażenie
umożliwiające obsługę warsztatową jednostek sprzętowych niezależnie od pory doby
i warunków atmosferycznych oraz zmagazynowanie środków do zwalczania śliskości
w ilości nie mniejszej niż 500 ton z utrzymywaniem powyższego stanu w okresie
trwania umowy.
W przypadku niespełnienia ww. wymogów zamawiający odmówi podpisania umowy
z przyczyn zależnych od Wykonawcy.


c) do wykonania zleconych prac Wykonawca musi wykazywać się możliwością
korzystania z personelu gwarantującego właściwą jakość robót:

Wykonawca musi dysponować co najmniej:
- Kierownik prac – 1 osoba nadzorująca, posiadająca doświadczenie w realizacji zimowego
utrzymania dróg,
- pracownicy do obsługi zimowego utrzymania dróg – min 6 osób.

3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców oprócz doświadczenia zawodowego .

4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego rozpoczęcia realizacji umowy w przypadku wystąpienia
niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia w następujących przypadkach:
2.1) zwiększenie lub zmniejszenie zakresu robót wynikające z rzeczywistych obmiarów
przy rozliczeniu ryczałtowo – ilościowym – zgodnie z art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp.
2.2) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia
proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla
Zamawiającego.
2.3) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są
konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
2.4) z powodu siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego,
które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było
zapobiec mimo dochowania należytej staranności.
3. Warunkiem zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem
nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy, za wyjątkiem postanowień ust. 2.2.
4. O wystąpieniu okoliczności zmiany; przedstawiciela zamawiającego, kierownika prac ze strony wykonawcy,
zmiany osób reprezentujących strony, zmiany formy prawnej którejkolwiek ze stron, strony powinny
poinformować się pisemnie wraz z dokumentami niezbędnymi do udokumentowania zaistniałych
okoliczności. Powyższe postanowienia nie stanowią zmiany umowy.
5. Jeżeli warunki w poszczególnych dokumentach są różne to będą stosowane wymagania bardziej
rygorystyczne.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-13 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-12

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę osiedla domów jednorodzinnych SSO bez dachu - Siechnice
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę osiedla domów jednorodzinnych SSO bez dachu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI