Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Woźniki.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Woźniki.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWoźniki
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-08
  • ZamawiającyGmina Woźniki
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-30
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00468175
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Woźniki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Woźniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 11

1.5.2.) Miejscowość: Woźniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-289

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 36 69 900

1.5.8.) Numer faksu: 36 69 905

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wozniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wozniki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Woźniki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ab15257-7709-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468175

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039257/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.wozniki.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Woźnik. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 271.12.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych będących w zarządzie gminy Woźniki w zakresie odśnieżania i usuwania gołoledzi z jezdni i chodników na terenie miasta Woźniki o łącznej długości dróg 29,240 km i długości chodników 4,830 km.

STANDARD II
Przebieg drogi powiatowej:
1. Ligota Woźnicka - Czarny Las - skrzyżowanie za zamkiem: numer drogi 2310 S; długość - 2,570 km
2. Woźniki (od ul. Dworcowej ) - Cynków (do granicy powiatu): numer drogi 2312 S; długość - 3,773 km
3. Woźniki ul. Tarnogórska: numer drogi 2312 S; długość - 1,100 km
4. Woźniki ul. Lompy i Harcerska do granicy lasu (rejon oczyszczalni): numer drogi 2335 S; długość -1,988 km
5. Woźniki (ul. Florianek) - Ligota Woźnicka (ul. Woźnicka skrzyż. z ul. Kwiatową): numer drogi 2336 S; długość - 2,330 km
6. Pakuły - Ligota Woźnicka: numer drogi 2339 S; długość - 4,676 km
Razem 16,437 km

STANDARD III
Przebieg drogi powiatowej:
1. Woźniki (Polski Las) - (Kolonia Woźnicka) do granicy powiatu: numer drogi 2335 S; długość - 8,624 km
2. Czarny Las od skrzyż. z d.p. 2310S - Mzyki do granicy powiatu: numer drogi 2311 S; długość - 0,820 km
Razem 9,444 km

STANDARD IV
Przebieg drogi powiatowej:
Czarny Las od skrzyż. za zamkiem do Niegolewki do granicy powiatu: numer drogi 2310 S; długość - 3,359 km
Razem 3,359 km

CHODNIKI, DROGI PIESZO-ROWEROWE
w km
1. Woźniki, ulice Koziegłowska, Rynek, Krakowska: nr drogi 2312 S; długość - 1,280 km
2. Woźniki, ulice Lompy, Harcerska: nr drogi 2335 S; długość - 2,100 km
3. Ligota Woźnicka, ul. Woźnicka, Woźniki, ulica Florianek; nr drogi 2336 S; długość - 1,250 km
4. Ligota Woźnicka, ulica Czarnoleśna: nr drogi 2339 S; długość - 0,200 km
Razem 4,830 km

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w:
- Specyfikacji technicznej zadania: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Woźniki, ktora stanowi załącznik do SWZ,
- Zasadach odśnieżania, usuwania gołoledzi z dróg na terenie Gminy Woźniki w sezonie 2023/2024, które stanowią załącznik do SWZ,
- Wykazie, który stanowi załącznik do SWZ.

Zgodnie z art. 100 "Pzp" Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria: Cena - waga 60%; Czas reakcji od zgłoszenia- waga 40%. Punkty przyznawane zapodane kryteria będą liczone według następujących wzorów: - Cena : Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga; gdzie: Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert, Cof – cena podana w ofercie,-Czas reakcji od zgłoszenia: Liczba punktów = Ozn war2 gdzie:0 pkt - Czas reakcji od zgłoszenia 60 min. 20 pkt - Czas reakcji od zgłoszenia 50 min. 40 pkt. - Czas reakcji od zgłoszenia 40 min. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. Jeżeli zaoferowana cena, lub jej istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny, lub jej istotnych części składowych. Wyjaśnienia mogą dotyczyć zagadnień wskazanych w art. 224 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji od zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych będących w zarządzie gminy Woźniki w zakresie odśnieżania i usuwania gołoledzi z jezdni i chodników na terenie gminy Woźniki o łącznej długości dróg 16,668 km i długości chodników 10,990 km.

STANDARD II
Przebieg drogi powiatowej:
1. od DW 905 Babienica ul. Stawowa- skrzyżowanie z d.p.2343S: numer drogi 2341 S; długość - 1,402 km
2. od DW 905 Psary ul. Główna do skrzyż. z DW 908 w Lubszy: numer drogi 2342 S; długość - 4,494 km
3. Od skrzyż. z d.p.2342 w Psarach do skrzyż. z DW 908 w Kamienicy: numer drogi 2343 S; długość - 2,226 km
4. Kamienica - Kamieńskie Młyny - Pakuły: numer drogi 1023 S; długość - 4,206 km
5. Ligota Woźnicka (ul. Kwiatowa- skrzyż z ul. Woźnicką) - Lubsza do DW 908: numer drogi 2336 S; długość- 3,115 km
Razem 15,443 km

STANDARD IV
Przebieg drogi powiatowej:
Babienica - Łazy: numer drogi 2333 S; długość - 1,225
Razem 1,225 km

CHODNIKI, DROGI PIESZO-ROWEROWE
1. Lubsza, ul. Ligocka, Ligota ul. Kwiatowa: nr drogi 2336 S; długość - 1,380 km
2. Psary, ul. Lompy Lubsza; ulica Szkolna: nr drogi 2342 S; długość - 1,375 km
3. Kamienica, ulica Lubliniecka, Babienica; ul. Główna, Psary; ul. Główna: nr drogi 2343 S; długość - 6,450 km
4. Kamienica, ul. Klonowa, Kamieńskie Młyny ul. Romanowska: nr drogi 1023 S; długość - 1,785 km
Razem: 10,990 km

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w:
- Specyfikacji technicznej zadania: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Woźniki, ktora stanowi załącznik do SWZ,
- Zasadach odśnieżania, usuwania gołoledzi z dróg na terenie Gminy Woźniki w sezonie 2023/2024, które stanowią załącznik do SWZ,
- Wykazie, który stanowi załącznik do SWZ.

Zgodnie z art. 100 "Pzp" Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria: Cena - waga 60%; Czas reakcji od zgłoszenia- waga 40%. Punkty przyznawane zapodane kryteria będą liczone według następujących wzorów: - Cena : Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga; gdzie: Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert, Cof – cena podana w ofercie,-Czas reakcji od zgłoszenia: Liczba punktów = Ozn war2 gdzie:0 pkt - Czas reakcji od zgłoszenia 60 min. 20 pkt - Czas reakcji od zgłoszenia 50 min. 40 pkt. - Czas reakcji od zgłoszenia 40 min. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. Jeżeli zaoferowana cena, lub jej istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny, lub jej istotnych części składowych. Wyjaśnienia mogą dotyczyć zagadnień wskazanych w art. 224 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji od zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowościach Psary, Babienica, Mzyki, Piasek, Lubsza, Kamieńskie Młyny, Pakuły, Huta Karola, Drogobycza, Okrąglik, Niwy, Kamienica będących w zarządzie gminy Woźniki w zakresie odśnieżania, usuwania gołoledzi z jezdni o łącznej długości dróg 35,038 km.

STANDARD II
Drogi gminne:
1. Kamienica: numer drogi: 635059S; 635060S; 635061S; 635062S; 635063; 635064S; 635065S; długość - 2,510 km
2. Drogobycza, Okrąglik, Niwy: numer drogi: 635100S; 635057S; 635058S; 635102S; długość - 4,071 km
3. Kamieńskie Młyny, Pakuły, Huta Karola: numer drogi: 635066S; 635067S; 635068S; 635079S; 635080S; 635081S; długość - 6,282 km
4. Lubsza: numer drogi: 635069S; 635070S; 635071S; 635072S; 635073S; 635074S; 635075S; długość - 3,321 km
5. Psary: numer drogi: 635088S; 635089S; 635090S; 635091S; 635092S; 635093S; 635094S; 635095S; 635096S; 635097S; 635098S; 635099S; długość - 5,970 km
6. Piasek: numer drogi: 635082S; 635083S; 635084S; 635085S; 635086S; 635087S; 635099S; długość - 3,679 km
7. Babienica , Mzyki: numer drogi: 635052S; 635053S; 635054S; 635055S; 635056S; 635076S; 635077S; 635078S; długość - 7,115 km
Razem 32,948 km

STANDARD IV
Drogi wewnętrzne:
1. Kamieńskie Młyny (boczna ul. Tysiąclecia w kierunku PKS), Niwy (boczna w Niwach) , Lubsza (boczna ul. Plebiscytowej) - długość: 0,770 km
2. Psary (dojazd do oczyszczalni ścieków, boczna ul. Głównej przy torowisku), Mzyki (przedłużenie ul. Krótkiej w Mzykach w kierunku m.Sitki) - długość: 1,320 km
Razem 2,090 km

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w:
- Specyfikacji technicznej zadania: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Woźniki, ktora stanowi załącznik do SWZ,
- Zasadach odśnieżania, usuwania gołoledzi z dróg na terenie Gminy Woźniki w sezonie 2023/2024, które stanowią załącznik do SWZ,
- Wykazie, który stanowi załącznik do SWZ.

Zgodnie z art. 100 "Pzp" Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria: Cena - waga 60%; Czas reakcji od zgłoszenia- waga 40%. Punkty przyznawane zapodane kryteria będą liczone według następujących wzorów: - Cena : Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga; gdzie: Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert, Cof – cena podana w ofercie,-Czas reakcji od zgłoszenia: Liczba punktów = Ozn war2 gdzie:0 pkt - Czas reakcji od zgłoszenia 60 min. 20 pkt - Czas reakcji od zgłoszenia 50 min. 40 pkt. - Czas reakcji od zgłoszenia 40 min. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. Jeżeli zaoferowana cena, lub jej istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny, lub jej istotnych części składowych. Wyjaśnienia mogą dotyczyć zagadnień wskazanych w art. 224 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji od zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowościach Woźniki, Ligota Woźnicka, Górale, Czarny Las, Skrzesówka, Sośnica, Dyrdy, będących w zarządzie gminy Woźniki w zakresie odśnieżania, usuwania gołoledzi z jezdni o łącznej długości dróg 33,286 km

STANDARD II
Drogi gminne:
1. Woźniki:
numer drogi: 635001S; 635002S; 635003S; 635004S; 635005S; 635006S; 635007S; 635008S; 635009S; 635010S; 635011S; 635012S; 635013S; 635014S; 635015S; 635016S; 635017S; 635018S; 635019S; 635020S; 635021S; 635022S; 635023S; 635024S; 635025S; 635026S: 635027S; 635028S; 635029S; 635030S; 635031S; 635032S; 635033S; 635034S; 635035S; 635103S
długość: 19,405km
2. Ligota Woźnicka, Górale, Czarny Las, Skrzesówka
numer drogi: 635036S; 635037S; 635038S; 635039S; 635040S; 635041S; 635042S; 635046S; 635047S; 635048S; 635049S; 635050S; 635051S
długość: 9,174 km
3. Sośnica, Dyrdy
numer drogi: 635043S; 635044S; 635045S; 635101S
długość: 3,817 km
Razem 32,396 km

STANDARD IV
Drogi wewnętrzne:
1. Woźniki ul. Florianek (droga do p. Cyprys) - długość: 0,090 km
2. Woźniki ul. Florianek (droga do szkoły) - długość: 0,120 km
3. Woźniki ul. Statek (droga do p. Janus) - długość: 0,085 km
4. Woźniki ul. Powstańców (droga do p. Mazur) - długość: 0,170 km
5. Woźniki ul. Młyńska (droga do transformatora) - długość: 0,120 km
6. Woźniki droga do oczyszczalni - długość: 0,090 km
7. Ligota Woźnicka ul. K. Miarki (droga do p. Dyrdzik) - długość: 0,065 km
8. Czarny Las (droga do p. Ryszka) - długość:0,150 km
Razem 0,890 km

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w:
- Specyfikacji technicznej zadania: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Woźniki, ktora stanowi załącznik do SWZ,
- Zasadach odśnieżania, usuwania gołoledzi z dróg na terenie Gminy Woźniki w sezonie 2023/2024, które stanowią załącznik do SWZ,
- Wykazie, który stanowi załącznik do SWZ.

Zgodnie z art. 100 "Pzp" Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria: Cena - waga 60%; Czas reakcji od zgłoszenia- waga 40%. Punkty przyznawane zapodane kryteria będą liczone według następujących wzorów: - Cena : Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga; gdzie: Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert, Cof – cena podana w ofercie,-Czas reakcji od zgłoszenia: Liczba punktów = Ozn war2 gdzie:0 pkt - Czas reakcji od zgłoszenia 60 min. 20 pkt - Czas reakcji od zgłoszenia 50 min. 40 pkt. - Czas reakcji od zgłoszenia 40 min. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. Jeżeli zaoferowana cena, lub jej istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny, lub jej istotnych części składowych. Wyjaśnienia mogą dotyczyć zagadnień wskazanych w art. 224 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji od zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności:
- Dla zadania nr 1 - na kwotę minimum: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
- Dla zadania nr 2 - na kwotę minimum: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
- Dla zadania nr 3 - na kwotę minimum: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
- Dla zadania nr 4 - na kwotę minimum: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy w zakresie warunku wykażą:
1. dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym. Wymagane minimum sprzętu zgodnie ze specyfikacją techniczną zadania: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY WOŹNIKI

Dla zadania nr 1:
- dysponujący co najmniej następującym sprzętem:
- pługo-piaskarka - 2 szt.,
- sprzęt pomocniczy: ładowarka - 1 szt.,
Dla zadania nr 2:
- dysponujący co najmniej następującym sprzętem:
- pługo-piaskarka - 2 szt.,
- sprzęt pomocniczy: ładowarka - 1 szt.,
Dla zadania nr 3:
- dysponujący co najmniej następującym sprzętem:
- pługo-piaskarka - 2 szt.,
- sprzęt pomocniczy: ładowarka - 1 szt.,
Dla zadania nr 4:
- dysponujący co najmniej następującym sprzętem:
- pługo-piaskarka - 2 szt.,
- sprzęt pomocniczy: ładowarka - 1 szt.,
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.; Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. W przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat, wraz z zaświadczeniem, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.; Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. W przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.; Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.; Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.; Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.; Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.; Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego" lub "Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że Wykonawca nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.;
Arkusz kalkulacyjny z wyliczeniem ceny dla zadania 1, który stanowi załącznik do SWZ:
- Kalkulacja odśnieżanie
- Kalkulacja posypywanie i odśnieżanie
- Kalkulacja posypywanie.;
Arkusz kalkulacyjny z wyliczeniem ceny dla zadania 2, który stanowi załącznik do SWZ:
- Kalkulacja odśnieżanie
- Kalkulacja posypywanie i odśnieżanie
- Kalkulacja posypywanie.;
Arkusz kalkulacyjny z wyliczeniem ceny dla zadania 3, który stanowi załącznik do SWZ:
- Kalkulacja odśnieżanie
- Kalkulacja posypywanie i odśnieżanie
- Kalkulacja posypywanie.;
Arkusz kalkulacyjny z wyliczeniem ceny dla zadania 4, który stanowi załącznik do SWZ:
- Kalkulacja odśnieżanie
- Kalkulacja posypywanie i odśnieżanie
- Kalkulacja posypywanie.;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarto w §10 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-08 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI