Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kętrzyn

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kętrzyn
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKętrzyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-21
  • ZamawiającyGMINA KĘTRZYN
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00231001
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kętrzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KĘTRZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 2

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897512474

1.5.8.) Numer faksu: 897517446

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.grabias@gminaketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaketrzyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kętrzyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba13b946-2b2d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231001

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006959/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.gminaketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/zwr/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej anna.grabias@gminaketrzyn.pl (nie dotyczy składania ofert). https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.4. Za datę
przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub pocztę elektroniczną. 5. Zamawiający przekazuje link do postępowania
oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. 6. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. 7. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej
ilości plików tj.podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. 8. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert,
w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 9.Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie ofert. 10. Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty,jakie musi ponieść wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty. 11. Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony,wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski. 12. Zgodnie z
definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę. 13. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Gmina Kętrzyn, Tadeusza Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn. 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych ( IOD). Funkcję tę sprawuje: Rafał Andrzejewski. Kontakt z IOD pod adresem email: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl oraz telefonicznie pod nr telefonu: 504976690.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019), dalej „ustawa
Pzp” w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. 5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami
przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO. 8. Posiada Pani/Pan:a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących. • W przypadku korzystania z tego
uprawnienia,zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.75 ustawy Pzp). • W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust.
1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa
w art. 18 ust.2 RODO (74 ust. 3 ustawy Pzp) b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania / uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z tego
uprawnienia• nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą (zgodnie z art. 19 ust. 2ustawy Pzp); • nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników (zgodnie
z art. 76ustawy Pzp). W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego.c. na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia tego postępowania (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp) d. prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych O .... cd. w SWZ postępowania

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz Ogłoszenie pkt RODO (obowiązek informacyjny)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGG.271.66.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 12

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rejon Nr 1 obejmuje odśnieżanie dróg i chodników w miejscowości: Gnatowo, Marszewo, Gałwuny, Jeżewo, Gromki, Kaskajmy, Katkajmy, Borki, Ostry Róg, Banaszki - szacunkowa długość dróg 12 km; chodniki o szacunkowej długości 630 m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje dla każdej z części udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegających na wykonaniu usług podobnych do objętych niniejszym zamówieniem, tj. zamówień polegających na powtórzeniu wszystkich lub części z rodzajów usług objętych niniejszym zamówieniem, o wielkości nie większej niż 50% wartości szacunkowej brutto zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia tego zamówienia zgodne będą z warunkami określonymi w SWZ dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty, które nie podlegają odrzuceniu, zostaną ocenione
odrębnie dla każdej części zamówienia zgodnie z następującymi kryteriami:
1. Cena brutto (C) 60%
2. Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania (TR) 20%
3. Czas zakończenia odśnieżania / posypywania (TZ) 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas zakończenia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rejon Nr 2 obejmuje odśnieżanie dróg i chodników w miejscowości Trzy Lipy, Biedaszki, Biedaszki Małe, Linkowo, Smokowo, Filipówka, Grabno, Kotkowo - szacunkowa długość dróg 14,5 km; drogi, place i chodniki przy Szkole Podstawowej w Biedaszkach, chodniki o szacunkowej długości 1800 m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje dla każdej z części udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegających na wykonaniu usług podobnych do objętych niniejszym zamówieniem, tj. zamówień polegających na powtórzeniu wszystkich lub części z rodzajów usług objętych niniejszym zamówieniem, o wielkości nie większej niż 50% wartości szacunkowej brutto zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia tego zamówienia zgodne będą z warunkami określonymi w SWZ dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty, które nie podlegają odrzuceniu, zostaną ocenione
odrębnie dla każdej części zamówienia zgodnie z następującymi kryteriami:
1. Cena brutto (C) 60%
2. Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania (TR) 20%
3. Czas zakończenia odśnieżania / posypywania (TZ) 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas zakończenia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rejon Nr 3 obejmuje odśnieżenie dróg i chodników w miejscowości: Stara Różanka, Nowa Różanka, Bałtrucie - szacunkowa długość dróg 20 km; chodniki o szacunkowej długości 360 m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje dla każdej z części udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegających na wykonaniu usług podobnych do objętych niniejszym zamówieniem, tj. zamówień polegających na powtórzeniu wszystkich lub części z rodzajów usług objętych niniejszym zamówieniem, o wielkości nie większej niż 50% wartości szacunkowej brutto zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia tego zamówienia zgodne będą z warunkami określonymi w SWZ dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty, które nie podlegają odrzuceniu, zostaną ocenione
odrębnie dla każdej części zamówienia zgodnie z następującymi kryteriami:
1. Cena brutto (C) 60%
2. Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania (TR) 20%
3. Czas zakończenia odśnieżania / posypywania (TZ) 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas zakończenia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rejon Nr 4 obejmuje odśnieżenie dróg i chodników w miejscowości Wopławki, Czerniki, Gierłoż, Rybniki, Karolewo, Kruszewiec, Cegielnia - szacunkowa długość dróg 13,5 km; drogi, place i chodniki przy Szkole Podstawowej w Karolewie nr 9 i Kruszewcu 20, chodniki o szacunkowej długości 1800 m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje dla każdej z części udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegających na wykonaniu usług podobnych do objętych niniejszym zamówieniem, tj. zamówień polegających na powtórzeniu wszystkich lub części z rodzajów usług objętych niniejszym zamówieniem, o wielkości nie większej niż 50% wartości szacunkowej brutto zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia tego zamówienia zgodne będą z warunkami określonymi w SWZ dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty, które nie podlegają odrzuceniu, zostaną ocenione
odrębnie dla każdej części zamówienia zgodnie z następującymi kryteriami:
1. Cena brutto (C) 60%
2. Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania (TR) 20%
3. Czas zakończenia odśnieżania / posypywania (TZ) 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas zakończenia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rejon Nr 5 obejmuje odśnieżenie dróg w miejscowości Kwiedzina, Pożarki, Martiany, Owczarnia, Wilamowo - szacunkowa długość dróg 12 km;

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje dla każdej z części udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegających na wykonaniu usług podobnych do objętych niniejszym zamówieniem, tj. zamówień polegających na powtórzeniu wszystkich lub części z rodzajów usług objętych niniejszym zamówieniem, o wielkości nie większej niż 50% wartości szacunkowej brutto zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia tego zamówienia zgodne będą z warunkami określonymi w SWZ dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty, które nie podlegają odrzuceniu, zostaną ocenione
odrębnie dla każdej części zamówienia zgodnie z następującymi kryteriami:
1. Cena brutto (C) 60%
2. Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania (TR) 20%
3. Czas zakończenia odśnieżania / posypywania (TZ) 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas zakończenia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rejon Nr 6 obejmuje odśnieżenie dróg i chodników w miejscowości Muławki, Pręgowo, Wilkowo, Stadniki, Łazdoje, Stachowizna - szacunkowa długość dróg 11,5 km; drogi, place i chodniki przy Szkole Podstawowej w Wilkowie, chodniki o szacunkowej długości 200 m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje dla każdej z części udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegających na wykonaniu usług podobnych do objętych niniejszym zamówieniem, tj. zamówień polegających na powtórzeniu wszystkich lub części z rodzajów usług objętych niniejszym zamówieniem, o wielkości nie większej niż 50% wartości szacunkowej brutto zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia tego zamówienia zgodne będą z warunkami określonymi w SWZ dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty, które nie podlegają odrzuceniu, zostaną ocenione
odrębnie dla każdej części zamówienia zgodnie z następującymi kryteriami:
1. Cena brutto (C) 60%
2. Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania (TR) 20%
3. Czas zakończenia odśnieżania / posypywania (TZ) 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas zakończenia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rejon Nr 7 obejmuje odśnieżenie dróg i chodników w miejscowości Wajsznory, Jurki, Nowa Wieś Kętrzyńska - szacunkowa długość dróg 5 km, chodniki o szacunkowej długości 190 m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje dla każdej z części udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegających na wykonaniu usług podobnych do objętych niniejszym zamówieniem, tj. zamówień polegających na powtórzeniu wszystkich lub części z rodzajów usług objętych niniejszym zamówieniem, o wielkości nie większej niż 50% wartości szacunkowej brutto zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia tego zamówienia zgodne będą z warunkami określonymi w SWZ dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty, które nie podlegają odrzuceniu, zostaną ocenione
odrębnie dla każdej części zamówienia zgodnie z następującymi kryteriami:
1. Cena brutto (C) 60%
2. Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania (TR) 20%
3. Czas zakończenia odśnieżania / posypywania (TZ) 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas zakończenia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rejon Nr 8 obejmuje odśnieżenie dróg i chodników w miejscowości Nakomiady, Koczarki, Godzikowo, Langanki - szacunkowa długość dróg 15 km; drogi, place i chodniki przy Szkole Podstawowej w Nakomiadach

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje dla każdej z części udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegających na wykonaniu usług podobnych do objętych niniejszym zamówieniem, tj. zamówień polegających na powtórzeniu wszystkich lub części z rodzajów usług objętych niniejszym zamówieniem, o wielkości nie większej niż 50% wartości szacunkowej brutto zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia tego zamówienia zgodne będą z warunkami określonymi w SWZ dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty, które nie podlegają odrzuceniu, zostaną ocenione
odrębnie dla każdej części zamówienia zgodnie z następującymi kryteriami:
1. Cena brutto (C) 60%
2. Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania (TR) 20%
3. Czas zakończenia odśnieżania / posypywania (TZ) 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas zakończenia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rejon Nr 9 obejmuje odśnieżenie dróg w miejscowości Salpik, Bałowo, Sykstyny, Ugiertowo - szacunkowa długość dróg 4,6 km;

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje dla każdej z części udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegających na wykonaniu usług podobnych do objętych niniejszym zamówieniem, tj. zamówień polegających na powtórzeniu wszystkich lub części z rodzajów usług objętych niniejszym zamówieniem, o wielkości nie większej niż 50% wartości szacunkowej brutto zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia tego zamówienia zgodne będą z warunkami określonymi w SWZ dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty, które nie podlegają odrzuceniu, zostaną ocenione
odrębnie dla każdej części zamówienia zgodnie z następującymi kryteriami:
1. Cena brutto (C) 60%
2. Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania (TR) 20%
3. Czas zakończenia odśnieżania / posypywania (TZ) 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas zakończenia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rejon Nr 10 obejmuje odśnieżenie dróg w miejscowości Mażany, Jankowo, Parcz - szacunkowa długość dróg 2,9 km;

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje dla każdej z części udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegających na wykonaniu usług podobnych do objętych niniejszym zamówieniem, tj. zamówień polegających na powtórzeniu wszystkich lub części z rodzajów usług objętych niniejszym zamówieniem, o wielkości nie większej niż 50% wartości szacunkowej brutto zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia tego zamówienia zgodne będą z warunkami określonymi w SWZ dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty, które nie podlegają odrzuceniu, zostaną ocenione
odrębnie dla każdej części zamówienia zgodnie z następującymi kryteriami:
1. Cena brutto (C) 60%
2. Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania (TR) 20%
3. Czas zakończenia odśnieżania / posypywania (TZ) 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas zakończenia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rejon Nr 11 obejmuje odśnieżenie dróg w miejscowości Sławkowo, Wólka, Poganowo, Windykajmy, Mała Nowa Wieś - szacunkowa długość dróg 7,4 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje dla każdej z części udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegających na wykonaniu usług podobnych do objętych niniejszym zamówieniem, tj. zamówień polegających na powtórzeniu wszystkich lub części z rodzajów usług objętych niniejszym zamówieniem, o wielkości nie większej niż 50% wartości szacunkowej brutto zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia tego zamówienia zgodne będą z warunkami określonymi w SWZ dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty, które nie podlegają odrzuceniu, zostaną ocenione
odrębnie dla każdej części zamówienia zgodnie z następującymi kryteriami:
1. Cena brutto (C) 60%
2. Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania (TR) 20%
3. Czas zakończenia odśnieżania / posypywania (TZ) 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas zakończenia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Posypywanie dróg gminnych na terenie Gminy Kętrzyn o szacunkowej długości 60 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje dla każdej z części udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegających na wykonaniu usług podobnych do objętych niniejszym zamówieniem, tj. zamówień polegających na powtórzeniu wszystkich lub części z rodzajów usług objętych niniejszym zamówieniem, o wielkości nie większej niż 50% wartości szacunkowej brutto zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia tego zamówienia zgodne będą z warunkami określonymi w SWZ dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty, które nie podlegają odrzuceniu, zostaną ocenione
odrębnie dla każdej części zamówienia zgodnie z następującymi kryteriami:
1. Cena brutto (C) 60%
2. Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania (TR) 20%
3. Czas zakończenia odśnieżania / posypywania (TZ) 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczęcia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas zakończenia odśnieżania / posypywania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Za minimalny poziom zdolności technicznej lub zawodowej uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje:
dla części I – XI: co najmniej jednym pługiem odśnieżnym na samochodzie ciężarowym lub na ciągniku dla maksymalnie dwóch rejonów, na które składania jest oferta, przy czym ilość sprzętu musi gwarantować prawidłowe wykonanie zamówienia. Pojazd ten musi być na podwoziu kołowym z napędem 2 osi i posiadać moc co najmniej 70 KM. Przez pług odśnieżny, o którym
mowa wyżej rozumie się specjalistyczny osprzęt do odśnieżania dróg.
dla części XII: co najmniej jedną posypywarką do dróg.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wyposażenia zakładu (pojazdów) dostępnych wykonawcy w celu
wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; wzór wykazu stanowi załącznik do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
część I: 500,00 PLN (pięćset złotych),
część II: 600,00 PLN (sześćset złotych),
część III: 700,00 PLN (siedemset złotych),
część IV: 600,00 PLN (sześćset złotych),
część V: 400,00 PLN (czterysta złotych),
część VI: 400,00 PLN (czterysta złotych),
część VII: 200,00 PLN (dwieście złotych),
część VIII: 500,00 PLN (pięćset złotych),
część IX: 100,00 PLN (sto złotych),
część X: 100,00 PLN (sto złotych),
część XI: 200,00 PLN (dwieście złotych),
część XII: 400,00 PLN (czterysta złotych).
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 21.11.2021
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy numer 20 1160 2202 0000 0004 5328 6682.
5) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego),
gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Kętrzyn, 11- 400 Kętrzyn, ul. Tadeusza Kościuszki 2
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający
odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Jeżeli
została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ustawy dopuszczalne są następujące istotne zmiany zawartej umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki Vat w przypadku zmiany obowiązujących przepisów dotyczących podatku VAT wynagrodzenie brutto Wykonawcy będzie równe dotychczasowemu wynagrodzeniu netto, powiększonemu o kwotę podatku Vat, wynikającą z zastosowania nowej stawki; zmiana dotyczy Wykonawców będący płatnikami Vat w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-21 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady do szpachlowania - Ostróda
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma poszukuje brygady do prac szpachlarskich. Inwestycje na terenie woj. warmińsko-mazurskiego. Budynki mieszkalne wielorodzinne. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI