Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Iława i gminy Lubawa (bez miasta Iława i

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Iława i gminy Lubawa (bez miasta Iława i Lubawa) w marcu 2021 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIława
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-02-25
  • ZamawiającyPOWIATOWY ZARZĄD DRÓG W IŁAWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00008216
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Iława i gminy Lubawa (bez miasta Iława i Lubawa) w marcu 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W IŁAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510854569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 33A

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat-ilawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-ilawski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Iława i gminy Lubawa (bez miasta Iława i Lubawa) w marcu 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7749ab2-711d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002406/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Iława i gminy Lubawa (bez miasta Iława i Lubawa) w marcu 2021 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użyciaśrodkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego orazudostępnienia iprzechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej:“Rozporządzenie wsprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiającepracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet ogwarantowanej przepustowościnie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC onastępującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c)zainstalowana dowolna przeglądarkainternetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100.,d) włączona obsługa JavaScript,e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub innyobsługujący format plików .pdf,f)Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego wkomunikacji sieciowej - kodowanieUTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformęzakupową stanowi datę oraz dokładnyczas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwerasynchronizowanego z zegarem GłównegoUrzędu Miar.6. Wykonawca, przystępując do niniejszegopostępowania o udzielenie zamówieniapublicznego:a) akceptuje warunki korzystania zplatformazakupowa.pl określone w Regulaminiezamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem wzakładce „Regulamin" oraz uznaje go zawiążący,b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składaniaofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 2.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc.xls .jpg (.jpeg) ze szczególnymwskazaniem na .pdf2. W celu ewentualnej kompresji danychZamawiający rekomenduje wykorzystaniejednego z formatów:a) .zip b) .7Z3. Wśród formatówpowszechnych a NIE występujących wrozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages.Dokumenty złożone w takich plikachzostaną uznane za złożone nieskutecznie.4. Zamawiający zwracauwagę na ograniczenia wielkościplików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB,oraz na ograniczenie wielkościplików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składaniapodpisu osobistego, który wynosi max5MB.5. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralnościpliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę naformat .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 6.Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawcapowinien pamiętać, aby plik zpodpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.7.Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679,zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest PowiatowyZarząd Dróg w Iławie ul. Tadeusza Kościuszki 33A, 14 – 200 Iława 2) inspektorem ochrony danychosobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Iławie jest Pani Emilia Magalska, kontakt:iodo@pzd.ilawa.pl, tel. 692 434 620, 3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z przedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 4) w odniesieniu do danych osobowych osóbfizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22rozporządzenia 2016/679; 5) osoba fizyczna posiada: a) na podstawie art. 15 rozporządzenia2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; b) na podstawie art. 16rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych; c) na podstawie art. 18rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizycznauzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia2016/679; 6) osobie fizycznej nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679; c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniadanych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679. 11. Wykonawcaubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkichobowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązkówwynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany wart. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i odktórych dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna,której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679). 12.Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których danepośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 rozporządzenia 2016/679. 13. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązkiinformacyjne wynikające z rozporządzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesówosoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z ubieganiem się wykonawcy o udzieleniezamówienia w postępowaniu, wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przezniego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679.Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DT4B.260.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Iława i gminy Lubawa (bez miasta Iława i Lubawa), o łącznej długości 214,344 km, polegające na:a) przygotowaniu 20% mieszanki piasku z solą w ilości 1000 ton (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki)b) odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg powiatowych, c) zamontowanie sprzętu na nośniki, uzbrojenie w sprzęt zimowy i w urządzenie GPS oraz utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznejd) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe)e) gotowość sprzętu do świadczenia usług będzie płatna w wysokości maksymalnie 3 000 zł netto za 1 szt. wymaganego sprzętu za jeden miesiącGotowość sprzętu do świadczenia usług będzie płatna w wysokości: 100% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg do 10 dni w ciągu miesiąca 50% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg od 11 dni do 20 dni w ciągu miesiąca 0% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg przez 21 dni lub więcej w ciągu miesiącaPonadto Wykonawca zobowiązany jest do:- umożliwienia Zamawiającemu podglądu w czasie rzeczywistym pracy sprzętu wyposażonego w GPS poprzez odpowiedni program komputerowy. Wykonawca raz na miesiąc kalendarzowy przekaże Zamawiającemu zarchiwizowaną historię pracy sprzętu na płycie CD,- prowadzenia codziennych wykazów pracy sprzętu i ilości zużytych materiałówZimowe utrzymanie dróg będzie prowadzone w zakresie określonym w załączniku Nr 1 do umowy, na odcinkach dróg wyszczególnionych w załączniku nr 2 do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-03-01 do 2021-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozpoczęcie realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada następujący sprzęt do zimowego utrzymania:a) Nośnik z piaskarką i pługiem jednostronnym (sprzęt i obsługa Wykonawcy) – 5 jednostekb) Pozostały sprzęt wymieniony w załączniku nr 1 i 1a (sprzęt i obsługa wykonawcy)Posiada doświadczenie zawodowe w zakresie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na utrzymywaniu przejezdności i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach, ulicach, o długości minimum 214 km.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej zamawiający żąda wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.4. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda doświadczenia zawodowego, co najmniej jednej usługi polegającej na utrzymywaniu przejezdności i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach w celu wykonania zamówienia publicznego wraz poświadczeniami lub referencjami; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej zamawiający żąda wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.4. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda doświadczenia zawodowego, co najmniej jednej usługi polegającej na utrzymywaniu przejezdności i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach w celu wykonania zamówienia publicznego wraz poświadczeniami lub referencjami; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wykonawcadołączaoświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp.2. Oświadczenie, o którym mowa wart. 125ust. 1 Pzp, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianiewarunkówudziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępującywymagane przezzamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Wzór oświadczenia stanowiZałącznik nr 2 doSWZ.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezwykonawców,oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa każdy z wykonawców.Oświadczeniate potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału wpostępowaniulub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazujespełnianie warunkówudziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. 4. Wykonawca, w przypadkupolegania nazdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz zoświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, także oświadczeniepodmiotuudostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotuorazspełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje sięnajego zasoby.5. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się,podrygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonejpodpisemkwalifikowanym lub zaufanym lub podpisem osobistym.6. Oferty, oświadczenia, októrych mowaw art. 125 ust. 1 Pzp, oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp,zobowiązaniepodmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp orazpełnomocnictwo,sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych wprzepisachwydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacjidziałalnościpodmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695,1517 i 2320), zzastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniemrodzajuprzekazywanych danych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium2. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości:4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 3. Wykonawca wnosi wadium następujących formach: w pieniądzu: przelewem na konto zamawiającego:Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, Bank BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział w Iławie Nr 65 2030 0045 1110 0000 0167 0730z adnotacją: Wadium- nr sprawy DT4B.260.3.2021 – Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Iława i gminy Lubawa (bez miasta Iława i Lubawa) w marcu 2021 r. 4. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuję się termin uznania na rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. 6. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 7. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 8. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 9. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej:- beneficjent gwarancji, tj. Powiat Iławski, ul. Gen Wł. Andersa 2 A, 14-200 Iława, NIP 744-17-74-059 reprezentowanym przez jego jednostkę organizacyjną – Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Tadeusza Kościuszki 33A, 14-200 Iława.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-25 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-02-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam brygad cieśli, zbrojarzy, murarzy - Bartoszyce
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam brygad cieśli, zbrojarzy, murarzy Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI