ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY GOLESZÓW W SEZONACH ZIMOWYCH 2023/2024...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY GOLESZÓW W SEZONACH ZIMOWYCH 2023/2024 i 2024/2025
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGoleszów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-14
  • ZamawiającyGMINA GOLESZÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-03
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00475185
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY GOLESZÓW W SEZONACH ZIMOWYCH 2023/2024 i 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOLESZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182433

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 5

1.5.2.) Miejscowość: Goleszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ir@goleszow.pl, urzad@goleszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY GOLESZÓW W SEZONACH ZIMOWYCH 2023/2024 i 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-373b4701-7a2e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001413/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-373b4701-7a2e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiający dopuszcza także komunikację e-mail (z wyłączeniem składania ofert) na adres
urzad@goleszow.pl, ir@goleszow.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku
załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być
opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem
podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Zmiany i wyjaśnienia treści specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z
postępowaniem o udzielenie zamówienia zamieszczane będą na platformie e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje dotyczące RODO zawarte są w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dotyczące RODO zawarte są w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.38.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3.1. Część nr 1 Bażanowice.
Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 8 do SWZ. Na polecenie Zamawiającego wykonać jednocześnie odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą:
 odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie zasp na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi, wyrażonej w godzinach. Rzeczywisty czas świadczonych usług ustalany będzie w oparciu o odczyt z urządzeń GPS z zastrzeżeniem, że średnia prędkość przejazdu podczas odśnieżania i zwalczania śliskości nie może być mniejsza niż 10 km/h,
 oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończonym sezonie zimowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu rozpoczęcia pracy sprzetu

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3.2. Część nr 2 Kisielów.
Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 8 do SWZ. Na polecenie Zamawiającego wykonać jednocześnie odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą:
 odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie zasp na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi, wyrażonej w godzinach. Rzeczywisty czas świadczonych usług ustalany będzie w oparciu o odczyt z urządzeń GPS z zastrzeżeniem, że średnia prędkość przejazdu podczas odśnieżania i zwalczania śliskości nie może być mniejsza niż 10 km/h,
 oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończonym sezonie zimowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu rozpoczęcia pracy sprzetu

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3.3. Część nr 3 Goleszów Dolny.
Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 8 do SWZ. Na polecenie Zamawiającego wykonać jednocześnie odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą:
 odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie zasp na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi, wyrażonej w godzinach. Rzeczywisty czas świadczonych usług ustalany będzie w oparciu o odczyt z urządzeń GPS z zastrzeżeniem, że średnia prędkość przejazdu podczas odśnieżania i zwalczania śliskości nie może być mniejsza niż 10 km/h,
 oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończonym sezonie zimowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu rozpoczęcia pracy sprzetu

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3.4. Część nr 4 Godziszów.
Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 8 do SWZ. Na polecenie Zamawiającego wykonać jednocześnie odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą:
 odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie zasp na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi, wyrażonej w godzinach. Rzeczywisty czas świadczonych usług ustalany będzie w oparciu o odczyt z urządzeń GPS z zastrzeżeniem, że średnia prędkość przejazdu podczas odśnieżania i zwalczania śliskości nie może być mniejsza niż 10 km/h,
 oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończonym sezonie zimowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu rozpoczęcia pracy sprzetu

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3.5. Część nr 5 Kozakowice Górne i Dolne.
Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 8 do SWZ. Na polecenie Zamawiającego wykonać jednocześnie odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą:
 odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie zasp na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi, wyrażonej w godzinach. Rzeczywisty czas świadczonych usług ustalany będzie w oparciu o odczyt z urządzeń GPS z zastrzeżeniem, że średnia prędkość przejazdu podczas odśnieżania i zwalczania śliskości nie może być mniejsza niż 10 km/h,
 oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończonym sezonie zimowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu rozpoczęcia pracy sprzetu

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3.6. Część nr 6 Puńców.
Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 8 do SWZ. Na polecenie Zamawiającego wykonać jednocześnie odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą:
 odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie zasp na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi, wyrażonej w godzinach. Rzeczywisty czas świadczonych usług ustalany będzie w oparciu o odczyt z urządzeń GPS z zastrzeżeniem, że średnia prędkość przejazdu podczas odśnieżania i zwalczania śliskości nie może być mniejsza niż 10 km/h,
 oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończonym sezonie zimowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu rozpoczęcia pracy sprzetu

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca wykaże, że przy świadczeniu usługi dysponuje lub
będzie dysponował, na każdą z części, na którą składa ofertę, poniższym sprzętem:
1 Bażanowice
Ciągnik o mocy minimum 80 KM z napędem na obie osie z pługiem czołowym ogumionym – szt. 1. Piaskarka lub ciągnik z
rozrzutnikiem - szt. 1. Koparko spycharka, pług wirnikowy samojezdny, pług wirnikowy podwieszany, ładowarka lub inny
sprzęt - 1 szt.
2 Kisielów
Ciągnik o mocy minimum 80 KM z napędem na obie osie z pługiem czołowym ogumionym – szt. 1. Piaskarka lub ciągnik z
rozrzutnikiem - szt. 1. Koparko spycharka, pług wirnikowy samojezdny, pług wirnikowy podwieszany, ładowarka lub inny
sprzęt - 1 szt.
3 Goleszów Dolny
Ciągnik o mocy minimum 80 KM z napędem na obie osie z pługiem czołowym ogumionym – szt. 1. Piaskarka lub ciągnik z
rozrzutnikiem - szt. 1. Koparko spycharka, pług wirnikowy samojezdny, pług wirnikowy podwieszany, ładowarka lub inny
sprzęt - 1 szt.
4 Godziszów
Ciągnik o mocy minimum 80 KM z napędem na obie osie z pługiem czołowym ogumionym – szt. 1. Piaskarka lub ciągnik z
rozrzutnikiem - szt. 1. Koparko spycharka, pług wirnikowy samojezdny, pług wirnikowy podwieszany, ładowarka lub inny
sprzęt - 1 szt.
5 Kozakowice Górne i Dolne
Ciągnik o mocy minimum 80 KM z napędem na obie osie z pługiem czołowym ogumionym – szt. 1. Piaskarka lub ciągnik z
rozrzutnikiem - szt. 1. Koparko spycharka, pług wirnikowy samojezdny, pług wirnikowy podwieszany, ładowarka lub inny
sprzęt - 1 szt.
6 Puńców
Ciągnik o mocy minimum 80 KM z napędem na obie osie z pługiem czołowym ogumionym – szt. 1. Piaskarka lub ciągnik z
rozrzutnikiem - szt. 1. Koparko spycharka, pług wirnikowy samojezdny, pług wirnikowy podwieszany, ładowarka lub inny
sprzęt - 1 szt.
b) Za minimalny poziom zdolności zawodowej uznane zostanie jeżeli Wykonawca wykaże, że przy świadczeniu usługi
dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga wykazania, że na
każdą z części zamówienia Wykonawca posiada minimum jedną osobę posiadającą stosowne, aktualne uprawnienia do
kierowania i obsługi sprzętu. Do wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia winno zostać dołączone oświadczenie,
że osoby te posiadają wymagane uprawnienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 ustawy Pzp oraz zgodnie z zapisami par. 11 wzoru umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-14 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego - Jankowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego o salę weselną wraz z pokojami noclegowymi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI