Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Białe Błota

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Białe Błota
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałe Błota
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Białe Błota
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-29
  • Numer ogłoszenia590813-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 590813-N-2020 z dnia 2020-09-29 r.

Gmina Białe Błota: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Białe Błota
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Białe Błota, krajowy numer identyfikacyjny 092350636, ul. Szubińska  7 , 86-005  Białe Błota, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. +48523239090, e-mail katarzyna.robotnikowska@bialeblota.eu, faks +48523239080.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.bialeblota.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.bialeblota.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.bialeblota.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim
Adres:
Gmina Biale Błota, ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Białe Błota
Numer referencyjny: RZP.271.79.2020.KZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg na terenie Gminy Białe Błota. Zamówienie obejmuje m. in.:a) Odśnieżanie dróg, chodników, parkingów, ścieżek rowerowych na całej szerokości zgodnie z zasadami i standardami zimowego utrzymania,b) Usuwaniu śliskości zimowej,c) Wywożenie śniegu z dróg oraz innych miejsc ustalonych przez wyznaczonego pracownika Gminy Białe Błota,d) Utrzymaniu gotowości do realizacji przedmiotu zamówienia,e) Prace porządkowe po zakończeniu akcji zimowej polegające na usunięciu z dróg i poboczy materiałów uszorstniających (w terminie do 30 dni po zakończeniu akcji zimowej).Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia, określone zostaływ załącznikach do SIWZ, stanowiących jej integralną część, tj.:we wzorze Umowy, w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ)

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-04-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawcy:Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu lub wykonywaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówienia polegającego na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na drogach publicznych o długości nie mniejszej niż 180 km, przystanków minimum 50 szt., ciągów pieszych lub pieszo - rowerowych 40 km.b) Zdolności technicznej:Wykonawca zobowiązany jest dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga dysponowania następującym potencjałem technicznym:Lp. Wymagany potencjał techniczny Minimalna wymagana ilość (szt.)Koparko - ładowarka - 1Pojazd samowyładowczy (w celu wywożenia zalegającego śniegu) - 1Pługi przystosowane do odśnieżania dróg - 2Pługi przystosowane do odśnieżania chodników - 2Piaskarko - solarka - 3Pojazd z napędem na 4 koła o mocy nie mniejszej niż 70 kW (w celu usuwania z dróg pojazdów, stanowiących zagrożenie dla innych użytkowników dróg, które ze względu na panujące warunki drogowe nie mogą samodzielnie się przemieścić) - 1
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający wymaga, aby Wszystkie pojazdy przeznaczone do wykonywania prac związanych z realizacją zamówienia, w tym również niewymagane w pkt. 10.3.b), najpóźniej do dnia podpisania umowy były wyposażone w urządzenia zapewniające bieżący monitoring pracy, tj. odbiorniki GPS. Urządzenia mają rejestrować dane związane z pracą pojazdów dotyczące aktualnego położenia pojazdu na e-mapie. Aktualizacja położenia winna być rejestrowana z częstotliwością nie mniejszą niż co do 1 minuty.2. Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy, dostarczy Zamawiającemu kod, nazwę użytkownika i hasło celem logowania do systemu GPS przez przeglądarkę stron internetowych oraz dostęp do danych historycznych za cały okres trwania umowy, oraz kopię umowy zawartej przez Wykonawcę z podmiotem udostępniającym korzystanie z systemu GPS przez Wykonawcę.3. System GPS będzie funkcjonował przez cały okres trwania umowy. Wyposażenie pojazdów w odbiorniki GPS będzie służyć Zamawiającemu jako system kontroli realizacji zamówienia.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp (np. konsorcjum, spółka cywilna) ww. warunki udziału w postępowaniu spełniają łącznie.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresieostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane,(sporządzony wg wzoru Zamawiającego), z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub sąwykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterzeWykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lubciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny byćwydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) wykazu urządzeń technicznych dostępnychWykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (sporządzony wgwzoru Zamawiającego).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
*** Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi,zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. *** Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.*** Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu częścizamówienia (zakresu rzeczowego) i podania przez wykonawcę firm wykonawców (o ile są już znane), których wykonaniezamierza powierzyć podwykonawcy. Brak takiej informacji oznaczać będzie, że wykonawca zamierza samodzielnierealizować całość zamówienia. *** Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocązobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza, jak za własne zachowanie (art.474K.c). *** *** *** *** Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownychsytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lubzawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadachokreślonych w art. 22a ustawy Pzp *** *** *** *** *** Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki sąwystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lubprzestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanufaktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych ikadrowych, które są odpowiednie do zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym oraznieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Regulacji, o której mowa w zdaniu pierwszym nie stosuje się jeżeli wobecwykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzieleniezamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. ********* Wykonawca nie podlegawykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczającedowody przedstawione na podstawie pkt 10.9. SIWZ. ********* W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościachtechnicznych lub zawodowych innych podmiotów, Zamawiający zbada czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawywykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp. ********* Zamawiający możewykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego **** **** **** **** ****Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasobach określonych w art. 22a ustawy Pzporaz zamierzających powierzyć część zamówienia podwykonawcom: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunkówudziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych wart. 22a ustawy Pzp w związku z art. 25a ust. 3 ustawy Pzp, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówieniebędzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemnezobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz zdowodami, że osoba podpisująca zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego. Pisemnezobowiązanie musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie,odpowiedniego zasobu oraz musi wskazywać, w szczególności: 1. nazwę dającego zobowiązanie oraz wskazanie siedziby; 2.nazwę podmiotu, którego to dotyczy (czyli wykonawcę); 3. określenie zadania: „Zimowe utrzymanie dróg na terenie GminyBiałe Błota”. 4. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu w czasie realizacji zamówienia, oraz okres ichudostępnienia (tj. informacje, jakie konkretnie zasoby zostaną udostępnione oraz okres udziału podmiotu w czasie realizacjizamówienia, 5. sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu przy realizacji zamówienia, (tj. informacje,jak zasoby te będą wykorzystywane przy realizacji zamówienia); 6. charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innympodmiotem, (tj. informacje, na jakiej podstawie wykonawca będzie nimi dysponował); 7. czy podmiot na zdolnościach któregowykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia, zrealizuje usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, z uwzględnieniem postanowień pkt. 10.6SIWZ. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale i dołączyć do oświadczenia o spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacjiwykonawca polega, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunkówudziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawcaw terminie określonym przez Zamawiającego zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia,jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. ****** ****** Informacjadla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne/konsorcja): Wykonawcy mogąwspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem pkt. 16.6. SIWZ. ****** ****** Wykonawca w terminie 3–ch dni od dniazamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemuoświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia możeprzedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu oudzielenie zamówienia. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawyPzp, oddzielnie składa ww. oświadczenie (oświadczenie sporządzone według wzoru Zamawiającego, należy złożyć woryginale). ***** ***** ***** Dokumenty innych podmiotów udostępniających wykonawcy swoje zasoby: Zamawiającyoceni czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne pozwala na wykazanie przez wykonawcęspełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 11.2 i 11.7 SIWZ oraz bada,czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i 8ustawy Pzp, na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 11.8 SIWZ. ***** Dokumenty podmiotów zagranicznych:Oświadczenie wstępne, o którym mowa w pkt. 11.1.2 SIWZ, jest jednocześnie oświadczeniem ostatecznym. *****Dokumenty składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp(np. spółki cywilne, konsorcja): Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawyPzp, warunki udziału w postępowaniu spełniają w sposób opisany w pkt. 10.3 SIWZ oraz oddzielnie wykazują brak podstawdo wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 13-22 oraz ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp, w związku z tym każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia składa, oświadczenia wymienione w pkt 11.1 SIWZ. ***** . W przypadku wskazania przez wykonawcędostępności oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawyPzp, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane oświadczenia lub dokumenty. ***** W przypadku wskazaniaprzez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 11 SIWZ, które znajdują się w posiadaniuZamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzystaz posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. ***** Zamawiający wymaga od wykonawcyprzedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającegodokumentów sporządzonych w języku innym niż polski. ***** Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, naktórego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, nie potwierdzająspełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia,Zamawiający zażąda, zgodnie z art. 22a ust. 6 pkt 2 ustawy Pzp, aby wykonawca w terminie określonym przezZamawiającego zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności technicznelub zawodowe lub sytuację ekonomiczną lub zawodową, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. ***** Zamawiającymoże, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowaniezasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywnywpływ na realizację zamówienia, zgodnie z art. 22d ust 2 ustawy Pzp. ***** W zakresie nieuregulowanym SIWZ,zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakichmoże żądać Zamawiający do wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).******* Zamawiający żąda, aby: 1. oświadczenia składane przez wykonawców oraz inne podmioty (pisemne zobowiązanie)złożone zostały w oryginale; 2. dokumenty inne niż oświadczenia złożone zostały w oryginale lub kopii poświadczonej zazgodność z oryginałem z zastrzeżeniem zapisów § 14 ust. 3 - 4 ww. rozporządzenia; 3. poświadczenia za zgodność zoryginałem dokonał odpowiednio wykonawca, podmiot za zasobach którego wykonawca polega albo wykonawca wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; poświadczenie„za zgodność z oryginałem” następuje w formie pisemnej; 4. dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz ztłumaczeniem na język polski; Wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co dojej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Czas reakcji 20,00
ochrona środowiska 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
zawarte w SIWZ - wzór / projekt umowy

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ustala się w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,wyłącznie w zakresie wskazanym we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Modernizacja dróg (Część II bis)
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Białe Błota: Budowa ul. Chełmskiej, Chmielarskiej i Cedrowej w Białych Błotach
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Iwkowa w sezonie zimowym 2020/2021”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI