IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: część Nr 1 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100); część Nr 2 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100); część Nr 3-– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100); część Nr 4 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100); część Nr 5 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100); część Nr 6 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100); część Nr 7 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100); część Nr 8 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100); część Nr 9 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100); część Nr 10 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100); Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z poniższych form: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek 25 8113 1020 2002 0000 0648 0039 z zaznaczeniem „Zimowe utrzymanie dróg - część Nr ……” (wskazać część zamówienia, której dotyczy wadium) a potwierdzenie dokonanego przelewu zaleca się dołączyć do oferty. Wadium wniesione w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, jeżeli środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się możliwość dokonania poniższych istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty: 1) zmiany wynagrodzenia, w następstwie ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT; 2) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. danych teleadresowych Wykonawcy, Zamawiającego itp.); 3) zmiany podwykonawcy, będącego jednocześnie podmiotem trzecim, na którego zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4) zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy w następstwie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność kontynuacji świadczenia usług w zakresie zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2020/2021 po 30 kwietnia 2021 r. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - aneks do umowy. 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych jest nieważna. 4. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej Umowy zobowiązana jest do uzasadnienia i udokumentowania zaistnienia okoliczności o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-09-24, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Bażanowice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp, oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą: odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości przejechanych kilometrów zgodnych z odczytem z urządzeń GPS, usuwanie zasp – na podstawie stawek jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi wyrażonego w godzinach pracy, czyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego – ryczałt wynoszący 20 % rzeczywistego, zaakceptowanego przez Zamawiającego, wynagrodzenia Wykonawcy za dany sezon zimowego utrzymania dróg w zakresie usługi polegającej na zwalczaniu śliskości zimowej. Minimalna gwarantowana wielkość zamówienia: odśnieżanie ciągnikiem z napędem na dwie osie i mocy minimalnej 80 KM wyposażonym w pług czołowy ogumiony – 560 km; zwalczanie śliskości zimowej pojazdem wyposażonym w posypywarkę - 280 km; usuwanie zasp sprzętem wskazanym w ofercie: 6 godzin; Zamawiający informuje, że przy realizacji części Nr 1 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacz, że podane ilości są wielkościami minimalnymi. W przypadku gdy zakres usług dla części Nr 1 będzie większy Zamawiającemu przysługuje prawo opcji zwiększającej zamówienie do wielkości maksymalnej wynoszącej 95 000,00 zł brutto. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wynikających z występujących warunków atmosferycznych i jest uprawnieniem, z którego może lecz nie musi skorzystać, 2) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie trwania umowy, 3) zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Cisownica |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp, oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą: odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości przejechanych kilometrów zgodnych z odczytem z urządzeń GPS, usuwanie zasp – na podstawie stawek jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi wyrażonego w godzinach pracy, czyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego – ryczałt wynoszący 20 % rzeczywistego, zaakceptowanego przez Zamawiającego, wynagrodzenia Wykonawcy za dany sezon zimowego utrzymania dróg w zakresie usługi polegającej na zwalczaniu śliskości zimowej. Minimalna gwarantowana wielkość zamówienia: odśnieżanie ciągnikiem z napędem na dwie osie i mocy minimalnej 80 KM wyposażonym w pług czołowy ogumiony – 800 km; zwalczanie śliskości zimowej pojazdem wyposażonym w posypywarkę - 400 km; usuwanie zasp sprzętem wskazanym w ofercie: 20 godzin; Zamawiający informuje, że przy realizacji części Nr 2 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacz, że podane ilości są wielkościami minimalnymi. W przypadku gdy zakres usług dla części Nr 2 będzie większy Zamawiającemu przysługuje prawo opcji zwiększającej zamówienie do wielkości maksymalnej wynoszącej 135 000,00 zł brutto. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wynikających z występujących warunków atmosferycznych i jest uprawnieniem, z którego może lecz nie musi skorzystać, 2) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie trwania umowy, 3) zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dzięgielów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp, oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą: odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości przejechanych kilometrów zgodnych z odczytem z urządzeń GPS, usuwanie zasp – na podstawie stawek jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi wyrażonego w godzinach pracy, czyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego – ryczałt wynoszący 20 % rzeczywistego, zaakceptowanego przez Zamawiającego, wynagrodzenia Wykonawcy za dany sezon zimowego utrzymania dróg w zakresie usługi polegającej na zwalczaniu śliskości zimowej. Minimalna gwarantowana wielkość zamówienia: odśnieżanie ciągnikiem z napędem na dwie osie i mocy minimalnej 80 KM wyposażonym w pług czołowy ogumiony – 480 km; zwalczanie śliskości zimowej pojazdem wyposażonym w posypywarkę - 240 km; usuwanie zasp sprzętem wskazanym w ofercie: 6 godzin; Zamawiający informuje, że przy realizacji części Nr 3 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacz, że podane ilości są wielkościami minimalnymi. W przypadku gdy zakres usług dla części Nr 3 będzie większy Zamawiającemu przysługuje prawo opcji zwiększającej zamówienie do wielkości maksymalnej wynoszącej 85 000,00 zł brutto. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wynikających z występujących warunków atmosferycznych i jest uprawnieniem, z którego może lecz nie musi skorzystać, 2) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie trwania umowy, 3) zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Godziszów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp, oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą: odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości przejechanych kilometrów zgodnych z odczytem z urządzeń GPS, usuwanie zasp – na podstawie stawek jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi wyrażonego w godzinach pracy, czyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego – ryczałt wynoszący 20 % rzeczywistego, zaakceptowanego przez Zamawiającego, wynagrodzenia Wykonawcy za dany sezon zimowego utrzymania dróg w zakresie usługi polegającej na zwalczaniu śliskości zimowej. Minimalna gwarantowana wielkość zamówienia: odśnieżanie ciągnikiem z napędem na dwie osie i mocy minimalnej 80 KM wyposażonym w pług czołowy ogumiony – 400 km; zwalczanie śliskości zimowej pojazdem wyposażonym w posypywarkę - 200 km; usuwanie zasp sprzętem wskazanym w ofercie: 6 godzin; Zamawiający informuje, że przy realizacji części Nr 4 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacz, że podane ilości są wielkościami minimalnymi. W przypadku gdy zakres usług dla części Nr 4 będzie większy Zamawiającemu przysługuje prawo opcji zwiększającej zamówienie do wielkości maksymalnej wynoszącej 75 000,00 zł brutto. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wynikających z występujących warunków atmosferycznych i jest uprawnieniem, z którego może lecz nie musi skorzystać, 2) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie trwania umowy, 3) zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Goleszów Dolny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp, oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą: odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości przejechanych kilometrów zgodnych z odczytem z urządzeń GPS, usuwanie zasp – na podstawie stawek jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi wyrażonego w godzinach pracy, czyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego – ryczałt wynoszący 20 % rzeczywistego, zaakceptowanego przez Zamawiającego, wynagrodzenia Wykonawcy za dany sezon zimowego utrzymania dróg w zakresie usługi polegającej na zwalczaniu śliskości zimowej. Minimalna gwarantowana wielkość zamówienia: odśnieżanie ciągnikiem z napędem na dwie osie i mocy minimalnej 80 KM wyposażonym w pług czołowy ogumiony – 640 km; zwalczanie śliskości zimowej pojazdem wyposażonym w posypywarkę - 320 km; usuwanie zasp sprzętem wskazanym w ofercie: 6 godzin; Zamawiający informuje, że przy realizacji części Nr 5 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacz, że podane ilości są wielkościami minimalnymi. W przypadku gdy zakres usług dla części Nr 5 będzie większy Zamawiającemu przysługuje prawo opcji zwiększającej zamówienie do wielkości maksymalnej wynoszącej 120 000,00 zł brutto. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wynikających z występujących warunków atmosferycznych i jest uprawnieniem, z którego może lecz nie musi skorzystać, 2) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie trwania umowy, 3) zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Goleszów Równia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp, oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą: odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości przejechanych kilometrów zgodnych z odczytem z urządzeń GPS, usuwanie zasp – na podstawie stawek jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi wyrażonego w godzinach pracy, czyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego – ryczałt wynoszący 20 % rzeczywistego, zaakceptowanego przez Zamawiającego, wynagrodzenia Wykonawcy za dany sezon zimowego utrzymania dróg w zakresie usługi polegającej na zwalczaniu śliskości zimowej. Minimalna gwarantowana wielkość zamówienia: odśnieżanie ciągnikiem z napędem na dwie osie i mocy minimalnej 80 KM wyposażonym w pług czołowy ogumiony – 400 km; zwalczanie śliskości zimowej pojazdem wyposażonym w posypywarkę - 200 km; usuwanie zasp sprzętem wskazanym w ofercie: 6 godzin; Zamawiający informuje, że przy realizacji części Nr 6 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacz, że podane ilości są wielkościami minimalnymi. W przypadku gdy zakres usług dla części Nr 6 będzie większy Zamawiającemu przysługuje prawo opcji zwiększającej zamówienie do wielkości maksymalnej wynoszącej 70 000,00 zł brutto. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wynikających z występujących warunków atmosferycznych i jest uprawnieniem, z którego może lecz nie musi skorzystać, 2) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie trwania umowy, 3) zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Kisielów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp, oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą: odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości przejechanych kilometrów zgodnych z odczytem z urządzeń GPS, usuwanie zasp – na podstawie stawek jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi wyrażonego w godzinach pracy, czyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego – ryczałt wynoszący 20 % rzeczywistego, zaakceptowanego przez Zamawiającego, wynagrodzenia Wykonawcy za dany sezon zimowego utrzymania dróg w zakresie usługi polegającej na zwalczaniu śliskości zimowej. Minimalna gwarantowana wielkość zamówienia: odśnieżanie ciągnikiem z napędem na dwie osie i mocy minimalnej 80 KM wyposażonym w pług czołowy ogumiony – 240 km; zwalczanie śliskości zimowej pojazdem wyposażonym w posypywarkę - 120 km; usuwanie zasp sprzętem wskazanym w ofercie: 6 godzin; Zamawiający informuje, że przy realizacji części Nr 7 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacz, że podane ilości są wielkościami minimalnymi. W przypadku gdy zakres usług dla części Nr 7 będzie większy Zamawiającemu przysługuje prawo opcji zwiększającej zamówienie do wielkości maksymalnej wynoszącej 45 000,00 zł brutto. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wynikających z występujących warunków atmosferycznych i jest uprawnieniem, z którego może lecz nie musi skorzystać, 2) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie trwania umowy, 3) zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Kozakowice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp, oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą: odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości przejechanych kilometrów zgodnych z odczytem z urządzeń GPS, usuwanie zasp – na podstawie stawek jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi wyrażonego w godzinach pracy, czyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego – ryczałt wynoszący 20 % rzeczywistego, zaakceptowanego przez Zamawiającego, wynagrodzenia Wykonawcy za dany sezon zimowego utrzymania dróg w zakresie usługi polegającej na zwalczaniu śliskości zimowej. Minimalna gwarantowana wielkość zamówienia: odśnieżanie ciągnikiem z napędem na dwie osie i mocy minimalnej 80 KM wyposażonym w pług czołowy ogumiony – 320 km; zwalczanie śliskości zimowej pojazdem wyposażonym w posypywarkę - 160 km; usuwanie zasp sprzętem wskazanym w ofercie: 6 godzin; Zamawiający informuje, że przy realizacji części Nr 8 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacz, że podane ilości są wielkościami minimalnymi. W przypadku gdy zakres usług dla części Nr 8 będzie większy Zamawiającemu przysługuje prawo opcji zwiększającej zamówienie do wielkości maksymalnej wynoszącej 55 000,00 zł brutto. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wynikających z występujących warunków atmosferycznych i jest uprawnieniem, z którego może lecz nie musi skorzystać, 2) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie trwania umowy, 3) zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Leszna Górna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp, oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą: odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości przejechanych kilometrów zgodnych z odczytem z urządzeń GPS, usuwanie zasp – na podstawie stawek jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi wyrażonego w godzinach pracy, czyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego – ryczałt wynoszący 20 % rzeczywistego, zaakceptowanego przez Zamawiającego, wynagrodzenia Wykonawcy za dany sezon zimowego utrzymania dróg w zakresie usługi polegającej na zwalczaniu śliskości zimowej. Minimalna gwarantowana wielkość zamówienia: odśnieżanie ciągnikiem z napędem na dwie osie i mocy minimalnej 80 KM wyposażonym w pług czołowy ogumiony – 560 km; zwalczanie śliskości zimowej pojazdem wyposażonym w posypywarkę - 280 km; usuwanie zasp sprzętem wskazanym w ofercie: 20 godzin; Zamawiający informuje, że przy realizacji części Nr 9 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacz, że podane ilości są wielkościami minimalnymi. W przypadku gdy zakres usług dla części Nr 9 będzie większy Zamawiającemu przysługuje prawo opcji zwiększającej zamówienie do wielkości maksymalnej wynoszącej 90 000,00 zł brutto. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wynikających z występujących warunków atmosferycznych i jest uprawnieniem, z którego może lecz nie musi skorzystać, 2) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie trwania umowy, 3) zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Puńców |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp, oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą: odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości przejechanych kilometrów zgodnych z odczytem z urządzeń GPS, usuwanie zasp – na podstawie stawek jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi wyrażonego w godzinach pracy, czyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończeniu sezonu zimowego – ryczałt wynoszący 20 % rzeczywistego, zaakceptowanego przez Zamawiającego, wynagrodzenia Wykonawcy za dany sezon zimowego utrzymania dróg w zakresie usługi polegającej na zwalczaniu śliskości zimowej. Minimalna gwarantowana wielkość zamówienia: odśnieżanie ciągnikiem z napędem na dwie osie i mocy minimalnej 80 KM wyposażonym w pług czołowy ogumiony – 640 km; zwalczanie śliskości zimowej pojazdem wyposażonym w posypywarkę - 320 km; usuwanie zasp sprzętem wskazanym w ofercie: 6 godzin; Zamawiający informuje, że przy realizacji części Nr 10 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacz, że podane ilości są wielkościami minimalnymi. W przypadku gdy zakres usług dla części Nr 10 będzie większy Zamawiającemu przysługuje prawo opcji zwiększającej zamówienie do wielkości maksymalnej wynoszącej 95 000,00 zł brutto. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wynikających z występujących warunków atmosferycznych i jest uprawnieniem, z którego może lecz nie musi skorzystać, 2) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie trwania umowy, 3) zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: