Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Wejherowo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Wejherowo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWejherowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-09-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wejherowo
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-17
  • Numer ogłoszenia617960-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 617960-N-2018 z dnia 2018-09-17 r.

Gmina Wejherowo: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Wejherowo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wejherowo, krajowy numer identyfikacyjny 54511300000, ul. ul. Transportowa  1 , 84-200   Wejherowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 779 701, e-mail sekretariat@ug.wejherowo.pl, faks 586 779 700.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ugwejherowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.ugwejherowo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.ugwejherowo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu – z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca, nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej
Adres:
Urząd Gminy Wejherowo, ul. Transportowa 1, 84-200 Wejherowo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Wejherowo
Numer referencyjny: RZPiFZ.271.70.2018.JA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Wejherowo z podziałem na 4 części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części stanowi załącznik nr 9 do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111291-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-04-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2.1) DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA Na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności technicznej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest w trakcie wykonywania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie, które określa się jako wymóg minimalny polegający na świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania przez co najmniej jeden sezon zimowy, drogi na odcinku nie krótszym niż 5 km, b) dysponuje (lub przedstawi informację o podstawie do dysponowania) następującym potencjałem technicznym, który określa się, jako wymóg minimalny dla realizacji danej części. Nazwa sprzętu Wymagana ilość szt. Samochód ciężarowy wyposażonym w pług odśnieżny, przystosowany do posypywania jezdni 2 szt. Ciągnik o dwóch osiach napędowych i mocy nie mniejszej niż 90KM z pługiem, przystosowany do posypywania jezdni 2szt. Równiarka samobieżna o mocy min. 100 KM 1 szt. Ładowarka 1 szt. Ciągnikowy zestaw do odśnieżania i usuwania śliskości chodników 1 szt. 2.2) DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA Na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności technicznej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, jest w trakcie wykonywania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie, które określa się jako wymóg minimalny polegający na świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania przez co najmniej jeden sezon zimowy, drogi na odcinku nie krótszym niż 5 km, b) dysponuje (lub przedstawi informację o podstawie do dysponowania) następującym potencjałem technicznym, który określa się jako wymóg minimalny dla realizacji danej części. Nazwa sprzętu Wymagana ilość szt. Samochód ciężarowy wyposażonym w pług odśnieżny, przystosowany do posypywania jezdni 2 szt. Ciągnik o dwóch osiach napędowych i mocy nie mniejszej niż 90KM z pługiem, przystosowany do posypywania jezdni 2 szt. Równiarka samobieżna o mocy min. 100 KM 1 szt. Ładowarka 1 szt. Ciągnikowy zestaw do odśnieżania i usuwania śliskości chodników 1 szt. 2.3) DLA CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA Na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności technicznej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje (lub przedstawi informację o podstawie do dysponowania) następującym potencjałem technicznym, który określa się jako wymóg minimalny dla realizacji danej części. Nazwa sprzętu Ilość szt. wymagana Samochód ciężarowy wyposażonym w pług odśnieżny, przystosowany do posypywania jezdni lub ciągnik o dwóch osiach napędowych i mocy nie mniejszej niż 90KM z pługiem, przystosowany do posypywania jezdni 1 szt. 2.4) DLA CZĘŚCI 4 ZAMÓWIENIA Na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności technicznej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje (lub przedstawi informację o podstawie do dysponowania) następującym potencjałem technicznym, który określa się jako wymóg minimalny dla realizacji danej części Nazwa sprzętu Ilość szt. wymagana Samochód ciężarowy wyposażonym w pług odśnieżny, przystosowany do posypywania jezdni lub ciągnik o dwóch osiach napędowych i mocy nie mniejszej niż 90KM z pługiem, przystosowany do posypywania jezdni 1 szt. UWAGA: 1. Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część Wykonawca ma wykazać się dysponowaniem innych jednostek sprzętowych dla poszczególnych części, na które składa ofertę. 2. Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na część 1 i 2 zamówienia wystarczy, iż Wykonawca wykaże spełnienie warunku zdolności technicznej – doświadczenia dla jednej części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku zdolności technicznej: a) DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług (w ilości i zakresie niezbędnym dla potwierdzenia spełnienia warunku), w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem informacji określonych w załączniku nr 5 do SIWZ oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami w niniejszym postępowaniu są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, - wykazu posiadanego sprzętu wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym sprzętem - załącznik nr 6.1 do SIWZ. b) DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług (w ilości i zakresie niezbędnym dla potwierdzenia spełnienia warunku), w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem informacji określonych w załączniku nr 5 do SIWZ oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami w niniejszym postępowaniu są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. - wykazu posiadanego sprzętu wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym sprzętem - załącznik nr 6.2 do SIWZ. c) DLA CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA - wykazu posiadanego sprzętu wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym sprzętem - załącznik nr 6.3 do SIWZ. d) DLA CZĘŚCI 4 ZAMÓWIENIA - wykazu posiadanego sprzętu wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym sprzętem - załącznik nr 6.4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu Wykonawcy w terminie 3 dni po zamieszczeniu na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty, składają oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
posiadania GPS 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej. 2) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 3) Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców; 4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144, ust. 1 pkt 1e ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) innych zmian określonych poniżej: a) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających warunki określone w SIWZ, c) zmiany Podwykonawcy, który zgodnie z art. 22a ust.1 ustawy Pzp, będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia; w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego Podwykonawcę spełniającego warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ, d) wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Zamawiającego), przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot umowy, e) wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne, spełniające warunki określone w SIWZ, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego, f) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), - zmiany danych teleadresowych, - rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy 2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, aneksu podpisanego przez strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-26, godzina: 11:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Utrzymanie n/w dróg wraz z przyległymi chodnikami
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie n/w dróg wraz z przyległymi chodnikami (jeśli występują) wg wymagań j.n.: 1 Ulica Drzewiarza w Gościcinie od drogi krajowej nr 6 do pętli autobusowej. 1,50 km 2 Ulica Słoneczna w Gościcinie od skrzyżowania z drogą nr 6 wraz pętlą autobusową (zwrócić szczególna uwagę na prawidłowe utrzymanie przejazdu pod wiaduktem kolejowym) 2,00 km 3 Ulica Robakowska w Gościcinie od skrzyżowania z ul. Drzewiarza do ul. Słonecznej 0,95 km 4 Pętla autobusowa przy drodze na Kochanowo 0,05 km 5 Droga zbiorcza równoległa do drogi nr 6 w Bolszewie i w Gościcinie, wraz z dojazdami. 1,50 km 6 Ulica Szkolna i ul. Główna w Bolszewie od granicy administracyjnej gminy Wejherowo z miastem Wejherowo do skrzyżowania z ul. Zamostną oraz od ul. Zamostnej do drogi zbiorczej przy drodze krajowej nr 6 (za hotelem Victoria) 1,70 km 7 Droga Sopieszyno – Ustarbowo 1,40 km 8 Ulica Długa w Sopieszynie od skrzyżowania z drogą wojewódzką do pętli autobusowej przy ul. Bukowej wraz z pętlą. 0,40 km 9 Ulica Południowa w Gościcinie od skrzyżowania z ul. Drzewiarza do ul. Sucharskiego w Wejherowie 1,80 km 10 Droga Ustarbowo – Gowino (ul. Topolowa i Gowińska w Ustarbowie i Brzozowa w Gowinie) 2,3 km 11 ul. Kazimierza Grubby w Gościcinie i Gowinie (od ul. Południowej w Gościcinie do drogi powiatowej w Gowinie) 1,9 km 12 ul. Fabryczna w Gościcinie wraz z pętlą autobusową i parkingiem 0,29 km + 1750 m2 Łączna ilość 15,79 km + 1750 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 45111291-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
posiadanie GPS 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Utrzymanie n/w dróg wraz z przyległymi chodnikami
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ulica Szeroka – Leśna wraz z pętlą autobusową przy ulicy Zamostnej oraz pętlą autobusową przy gimnazjum w Bolszewie. 2,10 km Droga do Kąpina od granicy gminy Wejherowo z miastem Wejherowo do ul. Wiejskiej. 1,15 km Ulica Wiejska w Kąpinie wraz z pętlą autobusową (tylko nawierzchnia asfaltowa) 0,50 km Ulica Długa w Bolszewie i ulica Wejhera w Orlu (od skrzyżowania z drogą powiatową - ulica Zamostna, do szkoły w Orlu, łącznie z parkingiem przy szkole w Orlu i pętlami autobusowymi) 3,00 km Ulica Wiejska w Górze od drogi powiatowej do szkoły podstawowej wraz z pętla autobusową 2,50 km Ulica Zamostna w Orlu – od drogi powiatowej w Górze do ul. Wejhera w Orlu 2,00 km Ulica Parkowa w Kąpinie – od ul. Wiejskiej do drogi wojewódzkiej 218 2,00 km Łączna ilość 13,25 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 45111291-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
posiadanie GPS 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Utrzymanie n/w dróg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie drogi leśnej Zbychowo – Reda od granicy miasta Reda do skrzyżowania z ul. Spacerową w Zbychowie (łącznie z ul. Redzką) (4 km).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 45111291-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
posiadanie GPS 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Utrzymanie ul. Obwodowej w Łężycach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie ul. Obwodowej w Łężycach (0,85 km)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 45111291-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI