Zimowe utrzymanie dróg Gminy Supraśl w sezonie zimowym 2022/2023

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg Gminy Supraśl w sezonie zimowym 2022/2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSupraśl
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-19
  • ZamawiającyGmina Supraśl
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00382840
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg Gminy Supraśl w sezonie zimowym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Supraśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659148

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego 58

1.5.2.) Miejscowość: Supraśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@suprasl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg Gminy Supraśl w sezonie zimowym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2c156ee-4628-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382840

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013282/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg Gminy Supraśl w sezonie zimowym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://suprasl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://suprasl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną: ;
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem:
https://suprasl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

4. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowych Wykonawcy, aby móc
korzystać z Platformy.
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
− Internet Explorer 10 i nowsze, Edge
− Google Chrome
− Mozilla Firefox
− Opera
5. Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
6. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Supraśla z siedzibą 16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, w imieniu którego działania realizuje Urząd Miejski w Supraślu z siedzibą 16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego 58;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@suprasl.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.19.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg Gminy Supraśl w sezonie zimowym 2022/2023 -Lewa strona od ul. Szosa Baranowicka - ulice i drogi w miejscowościach: Zaścianki, Grabówka - ogółem ok. 38,836 km (+/- 3 km) w tym 1 pętla autobusowa.
3. Zakres prac obejmuje usługę odśnieżania dróg, ulic, pętli autobusowych, w tym usuwanie śniegu, błota pośniegowego oraz usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie piaskiem - dotyczy wskazanych przez Zamawiającego: pętli autobusowych, przejść dla pieszych, skrzyżowań ulic, wzniesień oraz odcinków dróg według potrzeb.
4. Ustala się następujący standard zimowego utrzymania dróg:
a) jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości.
b) wskazane przez Zamawiającego odcinki dróg, skrzyżowania, zakręty, wzniesienia i pętle autobusowe należy posypać piaskiem, który Wykonawca zobowiązuje się zapewnić w ramach własnych środków.
5. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnej gotowości do pracy, tak, aby wyjazd do pracy mógł nastąpić najpóźniej w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić niezbędną ilość osób do obsługi sprzętu celem należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
7. Usuwanie i zwalczanie śliskości powinno odbywać się najpóźniej w ciągu 3 godzin po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego w formie e-mail-a, faksu lub zgłoszenia telefonicznego.
8. Do Wykonawcy przy obsłudze sprzętu do zwalczania śliskości i odśnieżania należy:
a) wyposażenie swoich środków transportowych w telefony komórkowe i w ostrzegawcze światła pulsujące,
b) zamontowanie do swoich środków transportowych czołownic (zawieszeń) pługów wraz z pługami, oraz piaskarek i sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania zamontowanego sprzętu bez dodatkowego obciążenia kosztami Zamawiającego,
c) tankowanie i rozliczanie paliwa na swój własny koszt,
d) obsługa piaskarki i pługa.
9. Wykonawca podczas wykonywania prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg jest zobowiązany do przestrzegania dyscypliny pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów prawa o ruchu drogowym. Za ewentualne szkody powstałe osobom trzecim podczas wykonywania tych prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg Gminy Supraśl w sezonie zimowym 2022/2023 - Prawa strona od ul. Szosa Baranowicka - ulice i drogi w miejscowościach: Zaścianki, Sobolewo, Henrykowo - ogółem ok. 39,938 km (+/- 3 km) oraz 2 pętle autobusowe i teren przed Zespołem Szkół w Sobolewie.
3. Zakres prac obejmuje usługę odśnieżania dróg, ulic, pętli autobusowych, w tym usuwanie śniegu, błota pośniegowego oraz usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie piaskiem - dotyczy wskazanych przez Zamawiającego: pętli autobusowych, przejść dla pieszych, skrzyżowań ulic, wzniesień oraz odcinków dróg według potrzeb.
4. Ustala się następujący standard zimowego utrzymania dróg:
a) jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości.
b) wskazane przez Zamawiającego odcinki dróg, skrzyżowania, zakręty, wzniesienia i pętle autobusowe należy posypać piaskiem, który Wykonawca zobowiązuje się zapewnić w ramach własnych środków.
5. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnej gotowości do pracy, tak, aby wyjazd do pracy mógł nastąpić najpóźniej w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić niezbędną ilość osób do obsługi sprzętu celem należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
7. Usuwanie i zwalczanie śliskości powinno odbywać się najpóźniej w ciągu 3 godzin po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego w formie e-mail-a, faksu lub zgłoszenia telefonicznego.
8. Do Wykonawcy przy obsłudze sprzętu do zwalczania śliskości i odśnieżania należy:
a) wyposażenie swoich środków transportowych w telefony komórkowe i w ostrzegawcze światła pulsujące,
b) zamontowanie do swoich środków transportowych czołownic (zawieszeń) pługów wraz z pługami, oraz piaskarek i sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania zamontowanego sprzętu bez dodatkowego obciążenia kosztami Zamawiającego,
c) tankowanie i rozliczanie paliwa na swój własny koszt,
d) obsługa piaskarki i pługa.
9. Wykonawca podczas wykonywania prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg jest zobowiązany do przestrzegania dyscypliny pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów prawa o ruchu drogowym. Za ewentualne szkody powstałe osobom trzecim podczas wykonywania tych prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg Gminy Supraśl w sezonie zimowym 2022/2023 - Ogrodniczki ogółem ok. 6,225 km (+/- 2 km),
3. Zakres prac obejmuje usługę odśnieżania dróg, ulic, pętli autobusowych, w tym usuwanie śniegu, błota pośniegowego oraz usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie piaskiem - dotyczy wskazanych przez Zamawiającego: pętli autobusowych, przejść dla pieszych, skrzyżowań ulic, wzniesień oraz odcinków dróg według potrzeb.
4. Ustala się następujący standard zimowego utrzymania dróg:
a) jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości.
b) wskazane przez Zamawiającego odcinki dróg, skrzyżowania, zakręty, wzniesienia i pętle autobusowe należy posypać piaskiem, który Wykonawca zobowiązuje się zapewnić w ramach własnych środków.
5. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnej gotowości do pracy, tak, aby wyjazd do pracy mógł nastąpić najpóźniej w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić niezbędną ilość osób do obsługi sprzętu celem należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
7. Usuwanie i zwalczanie śliskości powinno odbywać się najpóźniej w ciągu 3 godzin po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego w formie e-mail-a, faksu lub zgłoszenia telefonicznego.
8. Do Wykonawcy przy obsłudze sprzętu do zwalczania śliskości i odśnieżania należy:
a) wyposażenie swoich środków transportowych w telefony komórkowe i w ostrzegawcze światła pulsujące,
b) zamontowanie do swoich środków transportowych czołownic (zawieszeń) pługów wraz z pługami, oraz piaskarek i sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania zamontowanego sprzętu bez dodatkowego obciążenia kosztami Zamawiającego,
c) tankowanie i rozliczanie paliwa na swój własny koszt,
d) obsługa piaskarki i pługa.
9. Wykonawca podczas wykonywania prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg jest zobowiązany do przestrzegania dyscypliny pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów prawa o ruchu drogowym. Za ewentualne szkody powstałe osobom trzecim podczas wykonywania tych prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg Gminy Supraśl w sezonie zimowym 2022/2023 - Karakule ogółem ok. 9,595 km (+/- 2 km),
3. Zakres prac obejmuje usługę odśnieżania dróg, ulic, pętli autobusowych, w tym usuwanie śniegu, błota pośniegowego oraz usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie piaskiem - dotyczy wskazanych przez Zamawiającego: pętli autobusowych, przejść dla pieszych, skrzyżowań ulic, wzniesień oraz odcinków dróg według potrzeb.
4. Ustala się następujący standard zimowego utrzymania dróg:
a) jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości.
b) wskazane przez Zamawiającego odcinki dróg, skrzyżowania, zakręty, wzniesienia i pętle autobusowe należy posypać piaskiem, który Wykonawca zobowiązuje się zapewnić w ramach własnych środków.
5. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnej gotowości do pracy, tak, aby wyjazd do pracy mógł nastąpić najpóźniej w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić niezbędną ilość osób do obsługi sprzętu celem należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
7. Usuwanie i zwalczanie śliskości powinno odbywać się najpóźniej w ciągu 3 godzin po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego w formie e-mail-a, faksu lub zgłoszenia telefonicznego.
8. Do Wykonawcy przy obsłudze sprzętu do zwalczania śliskości i odśnieżania należy:
a) wyposażenie swoich środków transportowych w telefony komórkowe i w ostrzegawcze światła pulsujące,
b) zamontowanie do swoich środków transportowych czołownic (zawieszeń) pługów wraz z pługami, oraz piaskarek i sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania zamontowanego sprzętu bez dodatkowego obciążenia kosztami Zamawiającego,
c) tankowanie i rozliczanie paliwa na swój własny koszt,
d) obsługa piaskarki i pługa.
9. Wykonawca podczas wykonywania prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg jest zobowiązany do przestrzegania dyscypliny pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów prawa o ruchu drogowym. Za ewentualne szkody powstałe osobom trzecim podczas wykonywania tych prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg Gminy Supraśl w sezonie zimowym 2022/2023 - Sowlany ogółem ok. 7,478 km (+/- 2 km),
3. Zakres prac obejmuje usługę odśnieżania dróg, ulic, pętli autobusowych, w tym usuwanie śniegu, błota pośniegowego oraz usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie piaskiem - dotyczy wskazanych przez Zamawiającego: pętli autobusowych, przejść dla pieszych, skrzyżowań ulic, wzniesień oraz odcinków dróg według potrzeb.
4. Ustala się następujący standard zimowego utrzymania dróg:
a) jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości.
b) wskazane przez Zamawiającego odcinki dróg, skrzyżowania, zakręty, wzniesienia i pętle autobusowe należy posypać piaskiem, który Wykonawca zobowiązuje się zapewnić w ramach własnych środków.
5. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnej gotowości do pracy, tak, aby wyjazd do pracy mógł nastąpić najpóźniej w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić niezbędną ilość osób do obsługi sprzętu celem należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
7. Usuwanie i zwalczanie śliskości powinno odbywać się najpóźniej w ciągu 3 godzin po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego w formie e-mail-a, faksu lub zgłoszenia telefonicznego.
8. Do Wykonawcy przy obsłudze sprzętu do zwalczania śliskości i odśnieżania należy:
a) wyposażenie swoich środków transportowych w telefony komórkowe i w ostrzegawcze światła pulsujące,
b) zamontowanie do swoich środków transportowych czołownic (zawieszeń) pługów wraz z pługami, oraz piaskarek i sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania zamontowanego sprzętu bez dodatkowego obciążenia kosztami Zamawiającego,
c) tankowanie i rozliczanie paliwa na swój własny koszt,
d) obsługa piaskarki i pługa.
9. Wykonawca podczas wykonywania prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg jest zobowiązany do przestrzegania dyscypliny pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów prawa o ruchu drogowym. Za ewentualne szkody powstałe osobom trzecim podczas wykonywania tych prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg Gminy Supraśl w sezonie zimowym 2022/2023 - Ciasne ogółem ok. 6,695 km (+/- 2 km),
3. Zakres prac obejmuje usługę odśnieżania dróg, ulic, pętli autobusowych, w tym usuwanie śniegu, błota pośniegowego oraz usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie piaskiem - dotyczy wskazanych przez Zamawiającego: pętli autobusowych, przejść dla pieszych, skrzyżowań ulic, wzniesień oraz odcinków dróg według potrzeb.
4. Ustala się następujący standard zimowego utrzymania dróg:
a) jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości.
b) wskazane przez Zamawiającego odcinki dróg, skrzyżowania, zakręty, wzniesienia i pętle autobusowe należy posypać piaskiem, który Wykonawca zobowiązuje się zapewnić w ramach własnych środków.
5. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnej gotowości do pracy, tak, aby wyjazd do pracy mógł nastąpić najpóźniej w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić niezbędną ilość osób do obsługi sprzętu celem należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
7. Usuwanie i zwalczanie śliskości powinno odbywać się najpóźniej w ciągu 3 godzin po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego w formie e-mail-a, faksu lub zgłoszenia telefonicznego.
8. Do Wykonawcy przy obsłudze sprzętu do zwalczania śliskości i odśnieżania należy:
a) wyposażenie swoich środków transportowych w telefony komórkowe i w ostrzegawcze światła pulsujące,
b) zamontowanie do swoich środków transportowych czołownic (zawieszeń) pługów wraz z pługami, oraz piaskarek i sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania zamontowanego sprzętu bez dodatkowego obciążenia kosztami Zamawiającego,
c) tankowanie i rozliczanie paliwa na swój własny koszt,
d) obsługa piaskarki i pługa.
9. Wykonawca podczas wykonywania prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg jest zobowiązany do przestrzegania dyscypliny pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów prawa o ruchu drogowym. Za ewentualne szkody powstałe osobom trzecim podczas wykonywania tych prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg Gminy Supraśl w sezonie zimowym 2022/2023 - Supraśl ogółem ok. 21,657 km (+/- 3 km).
3. Zakres prac obejmuje usługę odśnieżania dróg, ulic, pętli autobusowych, w tym usuwanie śniegu, błota pośniegowego oraz usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie piaskiem - dotyczy wskazanych przez Zamawiającego: pętli autobusowych, przejść dla pieszych, skrzyżowań ulic, wzniesień oraz odcinków dróg według potrzeb.
4. Ustala się następujący standard zimowego utrzymania dróg:
a) jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości.
b) wskazane przez Zamawiającego odcinki dróg, skrzyżowania, zakręty, wzniesienia i pętle autobusowe należy posypać piaskiem, który Wykonawca zobowiązuje się zapewnić w ramach własnych środków.
5. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnej gotowości do pracy, tak, aby wyjazd do pracy mógł nastąpić najpóźniej w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić niezbędną ilość osób do obsługi sprzętu celem należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
7. Usuwanie i zwalczanie śliskości powinno odbywać się najpóźniej w ciągu 3 godzin po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego w formie e-mail-a, faksu lub zgłoszenia telefonicznego.
8. Do Wykonawcy przy obsłudze sprzętu do zwalczania śliskości i odśnieżania należy:
a) wyposażenie swoich środków transportowych w telefony komórkowe i w ostrzegawcze światła pulsujące,
b) zamontowanie do swoich środków transportowych czołownic (zawieszeń) pługów wraz z pługami, oraz piaskarek i sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania zamontowanego sprzętu bez dodatkowego obciążenia kosztami Zamawiającego,
c) tankowanie i rozliczanie paliwa na swój własny koszt,
d) obsługa piaskarki i pługa.
9. Wykonawca podczas wykonywania prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg jest zobowiązany do przestrzegania dyscypliny pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów prawa o ruchu drogowym. Za ewentualne szkody powstałe osobom trzecim podczas wykonywania tych prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg Gminy Supraśl w sezonie zimowym 2022/2023 - Wsie Puszczańskie: Sadowy Stok, Jałówka, Pieczonka, Łaźnie, Podłaźnie, Sokołda, Woronicze-Międzyrzecze, Cieliczanka, Kol. Kozły, Surażkowo, Dębowik - ogółem ok. 24,830 km (+/- 2 km),
3. Zakres prac obejmuje usługę odśnieżania dróg, ulic, pętli autobusowych, w tym usuwanie śniegu, błota pośniegowego oraz usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie piaskiem - dotyczy wskazanych przez Zamawiającego: pętli autobusowych, przejść dla pieszych, skrzyżowań ulic, wzniesień oraz odcinków dróg według potrzeb.
4. Ustala się następujący standard zimowego utrzymania dróg:
a) jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości.
b) wskazane przez Zamawiającego odcinki dróg, skrzyżowania, zakręty, wzniesienia i pętle autobusowe należy posypać piaskiem, który Wykonawca zobowiązuje się zapewnić w ramach własnych środków.
5. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnej gotowości do pracy, tak, aby wyjazd do pracy mógł nastąpić najpóźniej w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić niezbędną ilość osób do obsługi sprzętu celem należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
7. Usuwanie i zwalczanie śliskości powinno odbywać się najpóźniej w ciągu 3 godzin po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego w formie e-mail-a, faksu lub zgłoszenia telefonicznego.
8. Do Wykonawcy przy obsłudze sprzętu do zwalczania śliskości i odśnieżania należy:
a) wyposażenie swoich środków transportowych w telefony komórkowe i w ostrzegawcze światła pulsujące,
b) zamontowanie do swoich środków transportowych czołownic (zawieszeń) pługów wraz z pługami, oraz piaskarek i sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania zamontowanego sprzętu bez dodatkowego obciążenia kosztami Zamawiającego,
c) tankowanie i rozliczanie paliwa na swój własny koszt,
d) obsługa piaskarki i pługa.
9. Wykonawca podczas wykonywania prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg jest zobowiązany do przestrzegania dyscypliny pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów prawa o ruchu drogowym. Za ewentualne szkody powstałe osobom trzecim podczas wykonywania tych prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym sprzętem:
a) dla części I-II-VII-VIII wymagane jest dysponowanie dwoma pługami nastawnymi wolnobieżnymi o mocy min. 100 KM plus jeden zestaw posypujący. Do rozsypywania należy używać rozsypywarek dających gwarancje ich rozsypywania z wydatkiem jednostkowym 400 g/m2. Posiadanie co najmniej jednego samochodu osobowego do patrolowania dróg.
b) dla części III-IV-V-VI wymagane jest dysponowanie jednym pługiem nastawnym wolnobieżnym o mocy min. 100 KM plus jeden zestaw posypujący. Do rozsypywania należy używać rozsypywarek dających gwarancje ich rozsypywania z wydatkiem jednostkowym 400 g/m2. Posiadanie co najmniej jednego samochodu osobowego do patrolowania dróg.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
4) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania zasobami - załącznik nr 6 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) kosztorys ofertowy (wzór – zał. nr 3.1 do SIWZ);
3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-19 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://suprasl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-19 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-17

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 p.z.p. i zastrzega sobie prawo do zaproszenia do negocjacji maksymalnie trzech Wykonawców, których oferty przedstawiają najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w pkt XIX SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odłączenie grzejnika i połączenie instalacji - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania03-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odłączenie grzejnika i połączenie instalacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI