Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 na terenie gminy Jor

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 na terenie gminy Jordanów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJordanów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jordanów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-21
  • Numer ogłoszenia587503-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 587503-N-2020 z dnia 2020-09-21 r.

Gmina Jordanów: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 na terenie gminy Jordanów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jordanów, krajowy numer identyfikacyjny 49189225100000, ul. ul. Rynek  2 , 34-240  Jordanów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 26 87 600, , e-mail przetargi@gmina-jordanow.pl, , faks 18 26 87 629.
Adres strony internetowej (URL): www.gmina-jordanow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.gmina-jordanow.pl - BIP- Zamówienia publiczne i ogłoszenia

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gmina-jordanow.pl - BIP- Zamówienia publiczne i ogłoszenia

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie
Adres:
ul.Rynek 2,34-240 Jordanów (wejście od ul. Różanej)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 na terenie gminy Jordanów
Numer referencyjny: ZP.271.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiot zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 na terenie gminy Jordanów - w miejscowościach: Naprawa, Łętownia, Osielec, Toporzysko, Wysoka z podziałem na poszczególne części:Część I: miejscowość ŁętowniaDrogi objęte zimowym utrzymaniem dróg w VI standardzie:- droga Zembolowa o długości – 1,65 km- Dom Pomocy Społecznej o długości – 0,55 km- droga Budy- Jakubczęcia o długości – 0,73 km- droga Zagrody Wyżne o długości – 0,72 kmRAZEM część I - 3,65 kmCzęść II: miejscowość WysokaDrogi objęte zimowym utrzymaniem dróg w VI standardzie:- droga Skawska o długości – 2,14 km- droga do Szkoły o długości - 0,24 km- droga Nad Las - Toporzysko-Wysoka o długości - 2,82 kmRAZEM część II - 5,20 kmCzęść III: miejscowość OsielecDroga objęta zimowym utrzymaniem dróg w VI standardzie:- Osielec – droga Zawodzie – przez most – pod drogę krajową – o długości 2,22 kmCześć IV: ToporzyskoDrogi objęte zimowym utrzymaniem dróg w VI standardzie: – droga Dydowa o długości – 0,45 km – droga Bąkałowa o długości - 0,20 km – droga Strzelcowa o długości – 0,06 km – droga Rączkowa o długości – 0,28 kmRAZEM część IV - 0,99 km Część V: miejscowość NaprawaDrogi objęte zimowym utrzymaniem dróg w VI standardzie:– droga Tatarkowa o długości – 0,50 km– droga Wawrzyńcowa –Dział o długości – 1,11 km– droga Pasiowa –Brzeźniowa o długości – 0,60 km –droga Syberia od drogi krajowej nr 7 o długości – 0,10 km – droga Luboń Mały od dr. krajowej nr 7 o długości– 0,93 km – droga Tłukowa – Piecygrochowa – o długości - 0,62 kmRAZEM część V - 3,86 kmCzęść VI: miejscowość NaprawaDrogi objęte zimowym utrzymaniem dróg w IV standardzie ( Uwaga! standard wyższy):- droga Naprawa przez Wieś o długości – 3,86 km – droga Dyrdołowa o długości – 0,81 kmRAZEM część VI - 4,67 kmZakres usług został określony w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ.2.Zakres usług dla wszystkich częściach obejmuje:- odśnieżanie jezdni na całej szerokości,- odśnieżanie poboczy i chodników oraz obiektów towarzyszących w tym przystanków komunikacji zbiorowej i skrzyżowań,- posypywanie jezdni na odcinkach decydujących o ruchu, a w szczególności odcinkach położonych o pochyleniu powyżej 4%, skrzyżowań, obiektów mostowych, przystanków komunikacji zbiorowej, niebezpieczne łuki poziome,- w przypadku wystąpienia lodowicy spowodowanej opadami marznącej mżawki posypywanie dróg całej długości,- usunięcie materiału uszorstniającego, zalegającego na jezdniach i poboczach dróg i rowach po zakończeniu sezonu zimowego,- w miejscowości Naprawa w IV standardzie utrzymania do zakresu prac należy również wywóz śniegu z chodników po nagromadzeniu się dużej ilości śniegu w uzgodnieniu z Zamawiającym.3.Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Ofertę można składać na jedną lub kilka części zamówienia.4.W nagłych sytuacjach zagrażających mieszkańcom Gminy Jordanów Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług określonych w niniejszej SIWZ.5.Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 należy rozpocząć bez wezwania ze strony Zamawiającego niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub zjawisk atmosferycznych, które mogą powodować utrudnienia w ruchu drogowym. 6.Do obowiązków Wykonawcy należy zgłaszanie Zamawiającemu meldunków o stanie przejezdności dróg oraz ilości odśnieżonych dróg. Meldunek należy podawać telefonicznie codziennie w godzinach pracy Urzędu Gminy.7.Materiał służący do posypywania dróg zabezpiecza na koszt własny Wykonawca.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-03-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony poprzez przedłożenie przez Wykonawcę:wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym zasobami tj:A)Dla dróg objętych zimowym utrzymanie dróg w standardzie VI: - co najmniej 1 ciągnik z pługiem i przyczepionym rozsiewaczem materiału uszorstniającego,B)Dla dróg objętych utrzymaniem dróg w standardzie IV ( droga Naprawa przez Wieś, droga Dyrdołowa co najmniej: - 1 samochód z pługiem i rozsiewaczem materiału uszorstniającego, - 1 koparko-ładowarkę do wywozu śniegu oraz - 1 ciągnik z pługiem do odśnieżania chodników.Ad A) Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część (w standardzie VI) wystarczy, że spełni wymagania jak dla jednej części tzn. co najmniej 1ciągnik z pługiem i przyczepionym rozsiewaczem materiału uszorstniającego wystarczy do spełnienia warunku na kilka części zamówienia)Ad B) Wykonawca składający ofertę na część w standardzie VI i IV dla spełnienia warunków udziału w postępowaniu powinien spełniać wymagania jak dla punktu B.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych określonych w rozdziale 5 pkt 3 – c, dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik SIWZ nr 5,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę,2) Wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy zgodnie z załącznikiem 1a do SIWZ3) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy):a) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty ( w przypadku, gdy ofertę podpisuje upoważniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza,b) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza.4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - (jeśli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
w paragrafie 2 umowy - Wykaz dróg objętych kompleksowym zimowym utrzymaniem zawarty jest w załączniku Nr 1a do umowy, przy czym Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian w stosunku do wykazu (dodatkowe drogi), w razie zaistnienia takiej potrzeby, w szczególności w nagłych sytuacjach zagrażających mieszkańcom Gminy Jordanów i/lub wystąpienia intensywnych opadów śniegu. Do rozliczenia wynagrodzenia za usługę wykonaną na drodze nieobjętej ww. wykazem Strony stosować będą odpowiednio zasady opisane w §7 umowy. w paragrafie 16 umowy :1. Zmiana istotnych postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w przypadku: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w sytuacji zaistnienia warunków pogodowych, w których konieczne będzie prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych w sezonie 2020/2021, 2) zmiany zakresu planowanych do wykonania usług przy zachowaniu wymogów jakościowych zawartych w nn. Umowie i jej załącznikach.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy z Wykonawcą wynikających z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy będą się odbywały w formie aneksów podpisanych przez obie Strony
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski. dokumenty złożone w języku obcym są skłądne wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczone przez WYkonawcę
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 w miejścowości ŁĘTOWNIA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I: miejscowość ŁętowniaDrogi objęte zimowym utrzymaniem dróg w VI standardzie:- droga Zembolowa o długości – 1,65 km- Dom Pomocy Społecznej o długości – 0,55 km- droga Budy- Jakubczęcia o długości – 0,73 km- droga Zagrody Wyżne o długości – 0,72 kmRAZEM część I - 3,65 km- odśnieżanie jezdni na całej szerokości,- odśnieżanie poboczy i chodników oraz obiektów towarzyszących w tym przystanków komunikacji zbiorowej i skrzyżowań,- posypywanie jezdni na odcinkach decydujących o ruchu, a w szczególności odcinkach położonych o pochyleniu powyżej 4%, skrzyżowań, obiektów mostowych, przystanków komunikacji zbiorowej, niebezpieczne łuki poziome,- w przypadku wystąpienia lodowicy spowodowanej opadami marznącej mżawki posypywanie dróg całej długości,- usunięcie materiału uszorstniającego, zalegającego na jezdniach i poboczach dróg i rowach po zakończeniu sezonu zimowego,Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 należy rozpocząć bez wezwania ze strony Zamawiającego niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub zjawisk atmosferycznych, które mogą powodować utrudnienia w ruchu drogowym. Do obowiązków Wykonawcy należy zgłaszanie Zamawiającemu meldunków o stanie przejezdności dróg oraz ilości odśnieżonych dróg. Meldunek należy podawać telefonicznie codziennie w godzinach pracy Urzędu Gminy.Materiał służący do posypywania dróg zabezpiecza na koszt własny Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część II- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 w miejścowości WYSOKA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II: miejscowość WysokaDrogi objęte zimowym utrzymaniem dróg w VI standardzie:- droga Skawska o długości – 2,14 km- droga do Szkoły o długości - 0,24 km- droga Nad Las - Toporzysko-Wysoka o długości - 2,82 kmRAZEM część II - 5,20 km- odśnieżanie jezdni na całej szerokości,- odśnieżanie poboczy i chodników oraz obiektów towarzyszących w tym przystanków komunikacji zbiorowej i skrzyżowań,- posypywanie jezdni na odcinkach decydujących o ruchu, a w szczególności odcinkach położonych o pochyleniu powyżej 4%, skrzyżowań, obiektów mostowych, przystanków komunikacji zbiorowej, niebezpieczne łuki poziome,- w przypadku wystąpienia lodowicy spowodowanej opadami marznącej mżawki posypywanie dróg całej długości,- usunięcie materiału uszorstniającego, zalegającego na jezdniach i poboczach dróg i rowach po zakończeniu sezonu zimowego,Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 należy rozpocząć bez wezwania ze strony Zamawiającego niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub zjawisk atmosferycznych, które mogą powodować utrudnienia w ruchu drogowym. Do obowiązków Wykonawcy należy zgłaszanie Zamawiającemu meldunków o stanie przejezdności dróg oraz ilości odśnieżonych dróg. Meldunek należy podawać telefonicznie codziennie w godzinach pracy Urzędu Gminy.Materiał służący do posypywania dróg zabezpiecza na koszt własny Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część III- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 w miejścowości OSIELEC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III: miejscowość OsielecDroga objęta zimowym utrzymaniem dróg w VI standardzie:- Osielec – droga Zawodzie – przez most – pod drogę krajową – o długości 2,22 km- odśnieżanie jezdni na całej szerokości,- odśnieżanie poboczy i chodników oraz obiektów towarzyszących w tym przystanków komunikacji zbiorowej i skrzyżowań,- posypywanie jezdni na odcinkach decydujących o ruchu, a w szczególności odcinkach położonych o pochyleniu powyżej 4%, skrzyżowań, obiektów mostowych, przystanków komunikacji zbiorowej, niebezpieczne łuki poziome,- w przypadku wystąpienia lodowicy spowodowanej opadami marznącej mżawki posypywanie dróg całej długości,- usunięcie materiału uszorstniającego, zalegającego na jezdniach i poboczach dróg i rowach po zakończeniu sezonu zimowego,Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 należy rozpocząć bez wezwania ze strony Zamawiającego niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub zjawisk atmosferycznych, które mogą powodować utrudnienia w ruchu drogowym. .Do obowiązków Wykonawcy należy zgłaszanie Zamawiającemu meldunków o stanie przejezdności dróg oraz ilości odśnieżonych dróg. Meldunek należy podawać telefonicznie codziennie w godzinach pracy Urzędu Gminy..Materiał służący do posypywania dróg zabezpiecza na koszt własny Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część IV- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 w miejścowości TOPORZYSKO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cześć IV: ToporzyskoDrogi objęte zimowym utrzymaniem dróg w VI standardzie: – droga Dydowa o długości – 0,45 km – droga Bąkałowa o długości - 0,20 km – droga Strzelcowa o długości – 0,06 km – droga Rączkowa o długości – 0,28 kmRAZEM część IV - 0,99 km - odśnieżanie jezdni na całej szerokości,- odśnieżanie poboczy i chodników oraz obiektów towarzyszących w tym przystanków komunikacji zbiorowej i skrzyżowań,- posypywanie jezdni na odcinkach decydujących o ruchu, a w szczególności odcinkach położonych o pochyleniu powyżej 4%, skrzyżowań, obiektów mostowych, przystanków komunikacji zbiorowej, niebezpieczne łuki poziome,- w przypadku wystąpienia lodowicy spowodowanej opadami marznącej mżawki posypywanie dróg całej długości,- usunięcie materiału uszorstniającego, zalegającego na jezdniach i poboczach dróg i rowach po zakończeniu sezonu zimowego,Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 należy rozpocząć bez wezwania ze strony Zamawiającego niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub zjawisk atmosferycznych, które mogą powodować utrudnienia w ruchu drogowym. Do obowiązków Wykonawcy należy zgłaszanie Zamawiającemu meldunków o stanie przejezdności dróg oraz ilości odśnieżonych dróg. Meldunek należy podawać telefonicznie codziennie w godzinach pracy Urzędu Gminy.Materiał służący do posypywania dróg zabezpiecza na koszt własny Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Część V- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 w miejścowości NAPRAWA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część V: miejscowość NaprawaDrogi objęte zimowym utrzymaniem dróg w VI standardzie:– droga Tatarkowa o długości – 0,50 km– droga Wawrzyńcowa –Dział o długości – 1,11 km– droga Pasiowa –Brzeźniowa o długości – 0,60 km –droga Syberia od drogi krajowej nr 7 o długości – 0,10 km – droga Luboń Mały od dr. krajowej nr 7 o długości– 0,93 km – droga Tłukowa – Piecygrochowa – o długości - 0,62 kmRAZEM część V - 3,86 km- odśnieżanie jezdni na całej szerokości,- odśnieżanie poboczy i chodników oraz obiektów towarzyszących w tym przystanków komunikacji zbiorowej i skrzyżowań,- posypywanie jezdni na odcinkach decydujących o ruchu, a w szczególności odcinkach położonych o pochyleniu powyżej 4%, skrzyżowań, obiektów mostowych, przystanków komunikacji zbiorowej, niebezpieczne łuki poziome,- w przypadku wystąpienia lodowicy spowodowanej opadami marznącej mżawki posypywanie dróg całej długości,- usunięcie materiału uszorstniającego, zalegającego na jezdniach i poboczach dróg i rowach po zakończeniu sezonu zimowego,Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 należy rozpocząć bez wezwania ze strony Zamawiającego niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub zjawisk atmosferycznych, które mogą powodować utrudnienia w ruchu drogowym. Do obowiązków Wykonawcy należy zgłaszanie Zamawiającemu meldunków o stanie przejezdności dróg oraz ilości odśnieżonych dróg. Meldunek należy podawać telefonicznie codziennie w godzinach pracy Urzędu Gminy.Materiał służący do posypywania dróg zabezpiecza na koszt własny Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Część VI- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 w miejścowości NAPRAWA w IV standardzie (standart wyższy)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VI: miejscowość NaprawaDrogi objęte zimowym utrzymaniem dróg w IV standardzie ( Uwaga! standart wyższy):- droga Naprawa przez Wieś o długości – 3,86 km – droga Dyrdołowa o długości – 0,81 kmRAZEM część VI - 4,67 km- odśnieżanie jezdni na całej szerokości,- odśnieżanie poboczy i chodników oraz obiektów towarzyszących w tym przystanków komunikacji zbiorowej i skrzyżowań,- posypywanie jezdni na odcinkach decydujących o ruchu, a w szczególności odcinkach położonych o pochyleniu powyżej 4%, skrzyżowań, obiektów mostowych, przystanków komunikacji zbiorowej, niebezpieczne łuki poziome,- w przypadku wystąpienia lodowicy spowodowanej opadami marznącej mżawki posypywanie dróg całej długości,- usunięcie materiału uszorstniającego, zalegającego na jezdniach i poboczach dróg i rowach po zakończeniu sezonu zimowego,- w miejscowości Naprawa w IV standardzie utrzymania do zakresu prac należy również wywóz śniegu z chodników po nagromadzeniu się dużej ilości śniegu w uzgodnieniu z Zamawiającym.Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 należy rozpocząć bez wezwania ze strony Zamawiającego niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub zjawisk atmosferycznych, które mogą powodować utrudnienia w ruchu drogowym. Do obowiązków Wykonawcy należy zgłaszanie Zamawiającemu meldunków o stanie przejezdności dróg oraz ilości odśnieżonych dróg. Meldunek należy podawać telefonicznie codziennie w godzinach pracy Urzędu Gminy.Materiał służący do posypywania dróg zabezpiecza na koszt własny Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje monterów sieci wod kan - Libiąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuje monterów sieci wod kan. Zapraszam również do kontaktu operatorów koparki. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia na terenie Libiąża. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI