„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, ULIC, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE GMINY RAJCZA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, ULIC, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE GMINY RAJCZA W OKRESIE ZIMOWYM 2021/2022”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRajcza
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-12
  • ZamawiającyGMINA RAJCZA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-04
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, ULIC, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE GMINY RAJCZA W OKRESIE ZIMOWYM 2021/2022”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJCZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182692

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Górska 1

1.5.2.) Miejscowość: Rajcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugrajcza@rajcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, ULIC, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE GMINY RAJCZA W OKRESIE ZIMOWYM 2021/2022”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c72d681c-24f2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00202416

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012552/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Rajcza w okresie zimowym.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://rajcza.pl/zamowienia-publiczne/ https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal – skrytka ePUAP: Urząd Gminy Rajcza /d43pji4r0h/skrytka oraz poczty elektronicznej ugrajcza@rajcza.com.pl lub m.cymorek@rajcza.com.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Przystępując do
postępowania przetargowego, Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z instrukcją użytkownika systemu miniPortal i ePUAP oraz z regulaminem korzystania z systemu miniPortal.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
2) Zamawiający wskazuje, że obowiązują u niego następujące wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych za pośrednictwem poczty elektronicznej wskazanej
w pkt 1):
a) załącznik nie może być zaszyfrowany,
b) suma załączników w wiadomości email nie może przekraczać 30MB,
c) wiadomość nie może zawierać „hiperlinków” (odnośników do innych stron)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych
a) w Urzędzie Gminy Rajcza, ul. Górska 1, 34-370 Rajcza, tel. 33/8643-155 lub 158) jest Wójt Gminy
Rajcza;
b) inspektorem ochrony danych osobowych: w Urzędzie Gminy w Rajczy jest osoba wyznaczona przez Administratora danych osobowych, z którą można skontaktować się poprzez adres e-mail: iodo@marwikpoland.pl;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pan/Pani, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowania żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
10) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
11) w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.TPBN.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zimowego utrzymania dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie gminy Rajcza w okresie zimowym 2021/2022.
Szczegółowy zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, chodników, parkingów i ścieżek rowerowych na odcinkach stanowiących dojazdy do posesji w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Rajcza (10 ZADAŃ CZĘŚCIOWYCH).

Podstawowe czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg:
a) Odśnieżanie drogi należy prowadzić zgodnie z ogólną wiedzą techniczną oraz bieżącymi poleceniami koordynatora ZUD (UWAGA: Osobami koordynującymi działania związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie Gminy Rajcza w okresie sezonu zimowego 2020/2021 będą Sołtysi poszczególnych Sołectw.
b) odśnieżanie dróg: na całej szerokości i długości dróg gminnych, ulic, parkingów, placów i ścieżek rowerowych wg załączonego wykazu (załącznik nr 5 do SWZ) oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną dot. odśnieżania dróg (załącznik nr 8 do SWZ).
c) usuwanie śliskości zimowej dróg:
 zimowe utrzymanie dróg przy użyciu materiału uszorstniającego w miejscach niebezpiecznych takich jak: rozwidlenia i skrzyżowania dróg, przejazdy kolejowe, podjazdy, zjazdy, okolice szkół, wlotów ulic oraz na mostach.
d) Parkingi odśnieża się po zakończeniu prac związanych z odśnieżaniem dróg gminnych lub jednocześnie, jeśli warunki pogodowe na to pozwalają.

UWAGA: Średnia prędkość pługu i piaskarki do 20 km na godzinę. Materiały takie jak materiał uszorstniający zapewnia Wykonawca.

Całość usługi zostanie wykonana wg wykazu dróg, ulic, parkingów i placów stanowiącego załącznik Nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia.

CZĘŚĆ 1: ZADANIE 1. – CHODNIKI i DROGA GMINNA
a) Chodniki w Rajczy i Rycerce Dolnej:
• wzdłuż drogi powiatowej nr 1439 S: od granicy z Gminą Milówka do mostu na Zagorze,
• wzdłuż drogi powiatowej nr 1481 S: od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1439 S do Dworca PKP w Rajczy,
• wzdłuż drogi powiatowej nr 1439 S: od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1481 S: do granicy z Gminą Ujsoły,
• wzdłuż drogi powiatowej nr 1447 S: od ronda w Rajczy do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1444 S (skrzyżowanie na Rycerkę Dolną i Sól).
b) Droga gminna w Rycerce Dolnej:
• do Orawców.
Przewidywany, maksymalny czas przejazdu wyniesie: do 5 godzin

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie przeliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Możliwa do uzyskania liczba punktów wynosi 100.
4. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert nie podlegających odrzuceniu.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów obliczonych wg zasad w rozdz. XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zimowego utrzymania dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie gminy Rajcza w okresie zimowym 2021/2022.

1. Szczegółowy zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, chodników, parkingów i ścieżek rowerowych na odcinkach stanowiących dojazdy do posesji w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Rajcza (10 ZADAŃ CZĘŚCIOWYCH).

Podstawowe czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg:
a) Odśnieżanie drogi należy prowadzić zgodnie z ogólną wiedzą techniczną oraz bieżącymi poleceniami koordynatora ZUD (UWAGA: Osobami koordynującymi działania związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie Gminy Rajcza w okresie sezonu zimowego 2020/2021 będą Sołtysi poszczególnych Sołectw.
b) odśnieżanie dróg: na całej szerokości i długości dróg gminnych, ulic, parkingów, placów i ścieżek rowerowych wg załączonego wykazu (załącznik nr 5 do SWZ) oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną dot. odśnieżania dróg (załącznik nr 8 do SWZ).
c) usuwanie śliskości zimowej dróg:
 zimowe utrzymanie dróg przy użyciu materiału uszorstniającego w miejscach niebezpiecznych takich jak: rozwidlenia i skrzyżowania dróg, przejazdy kolejowe, podjazdy, zjazdy, okolice szkół, wlotów ulic oraz na mostach.
d) Parkingi odśnieża się po zakończeniu prac związanych z odśnieżaniem dróg gminnych lub jednocześnie, jeśli warunki pogodowe na to pozwalają.

UWAGA: Średnia prędkość pługu i piaskarki do 20 km na godzinę. Materiały takie jak materiał uszorstniający zapewnia Wykonawca.

Całość usługi zostanie wykonana wg wykazu dróg, ulic, parkingów i placów stanowiącego załącznik Nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia.


CZĘŚĆ 2. ZADANIE 2. – SOŁECTWO RAJCZA CZ. I
a) Drogi gminne:
• od granicy z Gminą Milówka do drogi powiatowej nr 1440 S – Nickulina.
b) Ścieżka rowerowa w Rajczy, tylko na odcinkach, które są jednocześnie drogami dojazdami do posesji:
• od mostu u Szewczyka do posesji Rajcza 64,
• od mostu na Zagorze do posesji Rajcza 72A.
Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 5 godzin

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie przeliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Możliwa do uzyskania liczba punktów wynosi 100.
4. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert nie podlegających odrzuceniu.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów obliczonych wg zasad w rozdz. XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zimowego utrzymania dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie gminy Rajcza w okresie zimowym 2021/2022.

1. Szczegółowy zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, chodników, parkingów i ścieżek rowerowych na odcinkach stanowiących dojazdy do posesji w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Rajcza (10 ZADAŃ CZĘŚCIOWYCH).

Podstawowe czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg:
a) Odśnieżanie drogi należy prowadzić zgodnie z ogólną wiedzą techniczną oraz bieżącymi poleceniami koordynatora ZUD (UWAGA: Osobami koordynującymi działania związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie Gminy Rajcza w okresie sezonu zimowego 2020/2021 będą Sołtysi poszczególnych Sołectw.
b) odśnieżanie dróg: na całej szerokości i długości dróg gminnych, ulic, parkingów, placów i ścieżek rowerowych wg załączonego wykazu (załącznik nr 5 do SWZ) oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną dot. odśnieżania dróg (załącznik nr 8 do SWZ).
c) usuwanie śliskości zimowej dróg:
 zimowe utrzymanie dróg przy użyciu materiału uszorstniającego w miejscach niebezpiecznych takich jak: rozwidlenia i skrzyżowania dróg, przejazdy kolejowe, podjazdy, zjazdy, okolice szkół, wlotów ulic oraz na mostach.
d) Parkingi odśnieża się po zakończeniu prac związanych z odśnieżaniem dróg gminnych lub jednocześnie, jeśli warunki pogodowe na to pozwalają.

UWAGA: Średnia prędkość pługu i piaskarki do 20 km na godzinę. Materiały takie jak materiał uszorstniający zapewnia Wykonawca.

Całość usługi zostanie wykonana wg wykazu dróg, ulic, parkingów i placów stanowiącego załącznik Nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia.

CZĘŚĆ 3: ZADANIE 3. – SOŁECTWO RAJCZA CZ. II
a) Drogi gminne:
• od skrzyżowania dróg powiatowych 1439 S z 1440 S (Rajcza-Nickulina) do ulicy Wspólnej włącznie.
Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 2 godzin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie przeliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Możliwa do uzyskania liczba punktów wynosi 100.
4. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert nie podlegających odrzuceniu.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów obliczonych wg zasad w rozdz. XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zimowego utrzymania dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie gminy Rajcza w okresie zimowym 2021/2022.

1. Szczegółowy zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, chodników, parkingów i ścieżek rowerowych na odcinkach stanowiących dojazdy do posesji w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Rajcza (10 ZADAŃ CZĘŚCIOWYCH).

Podstawowe czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg:
a) Odśnieżanie drogi należy prowadzić zgodnie z ogólną wiedzą techniczną oraz bieżącymi poleceniami koordynatora ZUD (UWAGA: Osobami koordynującymi działania związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie Gminy Rajcza w okresie sezonu zimowego 2020/2021 będą Sołtysi poszczególnych Sołectw.
b) odśnieżanie dróg: na całej szerokości i długości dróg gminnych, ulic, parkingów, placów i ścieżek rowerowych wg załączonego wykazu (załącznik nr 5 do SWZ) oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną dot. odśnieżania dróg (załącznik nr 8 do SWZ).
c) usuwanie śliskości zimowej dróg:
 zimowe utrzymanie dróg przy użyciu materiału uszorstniającego w miejscach niebezpiecznych takich jak: rozwidlenia i skrzyżowania dróg, przejazdy kolejowe, podjazdy, zjazdy, okolice szkół, wlotów ulic oraz na mostach.
d) Parkingi odśnieża się po zakończeniu prac związanych z odśnieżaniem dróg gminnych lub jednocześnie, jeśli warunki pogodowe na to pozwalają.

UWAGA: Średnia prędkość pługu i piaskarki do 20 km na godzinę. Materiały takie jak materiał uszorstniający zapewnia Wykonawca.

Całość usługi zostanie wykonana wg wykazu dróg, ulic, parkingów i placów stanowiącego załącznik Nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia.

CZĘŚĆ 4: ZADANIE 4. – SOŁECTWO RAJCZA CZ.III
a) Drogi gminne:
• Pichuci,
• Biały Potok,
• Dziaski,
• Graberki.
Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 2 godzin.
UWAGA: na tym odcinku konieczne jest posypanie drogi materiałem uszorstniającym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie przeliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Możliwa do uzyskania liczba punktów wynosi 100.
4. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert nie podlegających odrzuceniu.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów obliczonych wg zasad w rozdz. XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zimowego utrzymania dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie gminy Rajcza w okresie zimowym 2021/2022.

1. Szczegółowy zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, chodników, parkingów i ścieżek rowerowych na odcinkach stanowiących dojazdy do posesji w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Rajcza (10 ZADAŃ CZĘŚCIOWYCH).

Podstawowe czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg:
a) Odśnieżanie drogi należy prowadzić zgodnie z ogólną wiedzą techniczną oraz bieżącymi poleceniami koordynatora ZUD (UWAGA: Osobami koordynującymi działania związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie Gminy Rajcza w okresie sezonu zimowego 2020/2021 będą Sołtysi poszczególnych Sołectw.
b) odśnieżanie dróg: na całej szerokości i długości dróg gminnych, ulic, parkingów, placów i ścieżek rowerowych wg załączonego wykazu (załącznik nr 5 do SWZ) oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną dot. odśnieżania dróg (załącznik nr 8 do SWZ).
c) usuwanie śliskości zimowej dróg:
- zimowe utrzymanie dróg przy użyciu materiału uszorstniającego w miejscach niebezpiecznych takich jak: rozwidlenia i skrzyżowania dróg, przejazdy kolejowe, podjazdy, zjazdy, okolice szkół, wlotów ulic oraz na mostach.
d) Parkingi odśnieża się po zakończeniu prac związanych z odśnieżaniem dróg gminnych lub jednocześnie, jeśli warunki pogodowe na to pozwalają.

UWAGA: Średnia prędkość pługu i piaskarki do 20 km na godzinę. Materiały takie jak materiał uszorstniający zapewnia Wykonawca.

Całość usługi zostanie wykonana wg wykazu dróg, ulic, parkingów i placów stanowiącego załącznik Nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia.

CZĘŚĆ 5: ZADANIE 5. SOŁECTWO RAJCZA – PARKINGI I ULICE
a) Parkingi w centrum Rajczy:
• przy Centrum Kultury i Sportu w Rajczy,
• za cmentarzem,
• przy ośrodku zdrowia i budynku tzw. Nowego Gimnazjum,
• za i przed Urzędem Gminy,
• za kościołem.
b) Ulice w centrum Rajczy:
• ulica za kościołem do Łajczaków i Worków włącznie,
• Do Soły,
• Parkowa,
• Ludowa,
• Polna,
• Janoci,
• ulica do stadionu LKS.
Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 5 godzin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie przeliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Możliwa do uzyskania liczba punktów wynosi 100.
4. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert nie podlegających odrzuceniu.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów obliczonych wg zasad w rozdz. XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zimowego utrzymania dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie gminy Rajcza w okresie zimowym 2021/2022.

1. Szczegółowy zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, chodników, parkingów i ścieżek rowerowych na odcinkach stanowiących dojazdy do posesji w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Rajcza (10 ZADAŃ CZĘŚCIOWYCH).

Podstawowe czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg:
a) Odśnieżanie drogi należy prowadzić zgodnie z ogólną wiedzą techniczną oraz bieżącymi poleceniami koordynatora ZUD (UWAGA: Osobami koordynującymi działania związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie Gminy Rajcza w okresie sezonu zimowego 2020/2021 będą Sołtysi poszczególnych Sołectw.
b) odśnieżanie dróg: na całej szerokości i długości dróg gminnych, ulic, parkingów, placów i ścieżek rowerowych wg załączonego wykazu (załącznik nr 5 do SWZ) oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną dot. odśnieżania dróg (załącznik nr 8 do SWZ).
c) usuwanie śliskości zimowej dróg:
 zimowe utrzymanie dróg przy użyciu materiału uszorstniającego w miejscach niebezpiecznych takich jak: rozwidlenia i skrzyżowania dróg, przejazdy kolejowe, podjazdy, zjazdy, okolice szkół, wlotów ulic oraz na mostach.
d) Parkingi odśnieża się po zakończeniu prac związanych z odśnieżaniem dróg gminnych lub jednocześnie, jeśli warunki pogodowe na to pozwalają.

UWAGA: Średnia prędkość pługu i piaskarki do 20 km na godzinę. Materiały takie jak materiał uszorstniający zapewnia Wykonawca.

Całość usługi zostanie wykonana wg wykazu dróg, ulic, parkingów i placów stanowiącego załącznik Nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia.

6. ZADANIE 6. – SOŁECTWO RYCERKA DOLNA – DROGI GMINNE
a) Drogi gminne:
• do Krawców,
• po Kamieńcach,
• do Pralni,
• koło Kurowskiego,
• do Surego,
• do przystanku PKP,
• do Łabaja,
• do Bibrów,
• do Wydry,
• do Głębia,
• do Julii Radwaniak,
• koło Kapliczki,
• do Ryłków,
• do Stolarskiej,
• u Gardasa,
• obok J. Hutyry i A. Fuks,
• do Witka,
• do Gajdosa,
• po kamieńcach do wyciągu,
• do Brandysa,
• do Piroga,
• nad J. Brandys,
• do Kudłatych,
• do Cokota,
• koło Bułki,
• do Głębokiego,
• koło Kaplicy.
b) Ścieżka rowerowa w Rycerce Dolnej, tylko na odcinkach, które są jednocześnie drogami dojazdami do posesji.
Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 4 godzin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie przeliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Możliwa do uzyskania liczba punktów wynosi 100.
4. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert nie podlegających odrzuceniu.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów obliczonych wg zasad w rozdz. XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zimowego utrzymania dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie gminy Rajcza w okresie zimowym 2021/2022.

1. Szczegółowy zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, chodników, parkingów i ścieżek rowerowych na odcinkach stanowiących dojazdy do posesji w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Rajcza (10 ZADAŃ CZĘŚCIOWYCH).

Podstawowe czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg:
a) Odśnieżanie drogi należy prowadzić zgodnie z ogólną wiedzą techniczną oraz bieżącymi poleceniami koordynatora ZUD (UWAGA: Osobami koordynującymi działania związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie Gminy Rajcza w okresie sezonu zimowego 2020/2021 będą Sołtysi poszczególnych Sołectw.
b) odśnieżanie dróg: na całej szerokości i długości dróg gminnych, ulic, parkingów, placów i ścieżek rowerowych wg załączonego wykazu (załącznik nr 5 do SWZ) oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną dot. odśnieżania dróg (załącznik nr 8 do SWZ).
c) usuwanie śliskości zimowej dróg:
 zimowe utrzymanie dróg przy użyciu materiału uszorstniającego w miejscach niebezpiecznych takich jak: rozwidlenia i skrzyżowania dróg, przejazdy kolejowe, podjazdy, zjazdy, okolice szkół, wlotów ulic oraz na mostach.
d) Parkingi odśnieża się po zakończeniu prac związanych z odśnieżaniem dróg gminnych lub jednocześnie, jeśli warunki pogodowe na to pozwalają.

UWAGA: Średnia prędkość pługu i piaskarki do 20 km na godzinę. Materiały takie jak materiał uszorstniający zapewnia Wykonawca.

Całość usługi zostanie wykonana wg wykazu dróg, ulic, parkingów i placów stanowiącego załącznik Nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia.


CZĘŚĆ 7: ZADANIE 7. – SOŁECTWO RYCERKA GÓRNA
a) Drogi gminne:
• Płoskonkowie,
• Brzegi,
• do Biernatów,
• Czanieccy,
• pod Murem u Słowiaków,
• do Harmatów,
• do Spylów,
• do Dziergasów,
• na cmentarz,
• u Suławy za wodą,
• wszystkie drogi boczne od Suławów do ośrodka wypoczynkowego „Krepol” włącznie
• parking przed Kościołem,
• drogi w Kolonii,
Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 7 godzin.
UWAGA: na tym odcinku konieczne może być posypanie drogi materiałem uszorstniającym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie przeliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Możliwa do uzyskania liczba punktów wynosi 100.
4. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert nie podlegających odrzuceniu.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów obliczonych wg zasad w rozdz. XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, chodników, parkingów i ścieżek rowerowych na odcinkach stanowiących dojazdy do posesji w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Rajcza (10 ZADAŃ CZĘŚCIOWYCH).

Podstawowe czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg:
a) Odśnieżanie drogi należy prowadzić zgodnie z ogólną wiedzą techniczną oraz bieżącymi poleceniami koordynatora ZUD (UWAGA: Osobami koordynującymi działania związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie Gminy Rajcza w okresie sezonu zimowego 2020/2021 będą Sołtysi poszczególnych Sołectw.
b) odśnieżanie dróg: na całej szerokości i długości dróg gminnych, ulic, parkingów, placów i ścieżek rowerowych wg załączonego wykazu (załącznik nr 5 do SWZ) oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną dot. odśnieżania dróg (załącznik nr 8 do SWZ).
c) usuwanie śliskości zimowej dróg:
 zimowe utrzymanie dróg przy użyciu materiału uszorstniającego w miejscach niebezpiecznych takich jak: rozwidlenia i skrzyżowania dróg, przejazdy kolejowe, podjazdy, zjazdy, okolice szkół, wlotów ulic oraz na mostach.
d) Parkingi odśnieża się po zakończeniu prac związanych z odśnieżaniem dróg gminnych lub jednocześnie, jeśli warunki pogodowe na to pozwalają.

UWAGA: Średnia prędkość pługu i piaskarki do 20 km na godzinę. Materiały takie jak materiał uszorstniający zapewnia Wykonawca.

Całość usługi zostanie wykonana wg wykazu dróg, ulic, parkingów i placów stanowiącego załącznik Nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia.

CZĘŚĆ 8: ZADANIE 8. – SOŁECTWO SÓL
a) Drogi gminne:
• Walatki i Ceglina,
• do Dudysów,
• do Mików,
• do Płowuchów za starą pocztą,
• koło szkoły podstawowej,
• Polana,
• do Tomali i Drąga,
• koło Kościoła,
• na Bór w stronę Za Działu,
• koło dzwonnicy,
• koło p. Kośniewskiego,
• za mostem do P. Najzer i Bury,
• koło kółka rolniczego,
• do Żabnickich,
• do Brączka koło Kuśnierza,
• do Tokarza,
• pod Kępkę,
• do p. Pęczek,
• pod Rachowiec,
• do Waliczków i Kukuczków,
• do Piętki – Włoch,
• pod kępką do Waliczków,
• na Kopiecek,
• u Brysia w jedną i drugą stronę,
• u Jonecka za wodą do Pompików,
• u Wojciecha do Bury i Bryś,
• pod Grapką,
• Łoski,
• Madlówka,
• do Gajówki,
• Słanice,
• domki letniskowe do Zagrody,
• domki letniskowe Międzymiodowiec,
• Za Dział,
• Zagajka,
• do Długoszy i Milerowa.
Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 12 godzin
UWAGA: na tym odcinku konieczne może być posypanie drogi materiałem uszorstniającym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie przeliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Możliwa do uzyskania liczba punktów wynosi 100.
4. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert nie podlegających odrzuceniu.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów obliczonych wg zasad w rozdz. XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zimowego utrzymania dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie gminy Rajcza w okresie zimowym 2021/2022.

1. Szczegółowy zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, chodników, parkingów i ścieżek rowerowych na odcinkach stanowiących dojazdy do posesji w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Rajcza (10 ZADAŃ CZĘŚCIOWYCH).

Podstawowe czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg:
a) Odśnieżanie drogi należy prowadzić zgodnie z ogólną wiedzą techniczną oraz bieżącymi poleceniami koordynatora ZUD (UWAGA: Osobami koordynującymi działania związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie Gminy Rajcza w okresie sezonu zimowego 2020/2021 będą Sołtysi poszczególnych Sołectw.
b) odśnieżanie dróg: na całej szerokości i długości dróg gminnych, ulic, parkingów, placów i ścieżek rowerowych wg załączonego wykazu (załącznik nr 5 do SWZ) oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną dot. odśnieżania dróg (załącznik nr 8 do SWZ).
c) usuwanie śliskości zimowej dróg:
 zimowe utrzymanie dróg przy użyciu materiału uszorstniającego w miejscach niebezpiecznych takich jak: rozwidlenia i skrzyżowania dróg, przejazdy kolejowe, podjazdy, zjazdy, okolice szkół, wlotów ulic oraz na mostach.
d) Parkingi odśnieża się po zakończeniu prac związanych z odśnieżaniem dróg gminnych lub jednocześnie, jeśli warunki pogodowe na to pozwalają.

UWAGA: Średnia prędkość pługu i piaskarki do 20 km na godzinę. Materiały takie jak materiał uszorstniający zapewnia Wykonawca.

Całość usługi zostanie wykonana wg wykazu dróg, ulic, parkingów i placów stanowiącego załącznik Nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia.

CZĘŚĆ 9: ZADANIE 9. SOŁECTWO SÓL-KICZORA
a) Drogi gminne:
• Pobaska,
• do Talika,
• Szpaki,
• do Szczotki,
• do Jasińskichm,
• Piętki,
• do Kocierzy,
• do Brodów,
• do Kubiczków,
• Chromiczaki.
b) Parkingi:
• koło kościoła,
• koło świetlicy środowiskowej.
Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 8 godzin.
UWAGA: na tym odcinku konieczne może być posypanie drogi materiałem uszorstniającym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie przeliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Możliwa do uzyskania liczba punktów wynosi 100.
4. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert nie podlegających odrzuceniu.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów obliczonych wg zasad w rozdz. XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, chodników, parkingów i ścieżek rowerowych na odcinkach stanowiących dojazdy do posesji w okresie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Rajcza (10 ZADAŃ CZĘŚCIOWYCH).

Podstawowe czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg:
a) Odśnieżanie drogi należy prowadzić zgodnie z ogólną wiedzą techniczną oraz bieżącymi poleceniami koordynatora ZUD (UWAGA: Osobami koordynującymi działania związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie Gminy Rajcza w okresie sezonu zimowego 2020/2021 będą Sołtysi poszczególnych Sołectw.
b) odśnieżanie dróg: na całej szerokości i długości dróg gminnych, ulic, parkingów, placów i ścieżek rowerowych wg załączonego wykazu (załącznik nr 5 do SWZ) oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną dot. odśnieżania dróg (załącznik nr 8 do SWZ).
c) usuwanie śliskości zimowej dróg:
 zimowe utrzymanie dróg przy użyciu materiału uszorstniającego w miejscach niebezpiecznych takich jak: rozwidlenia i skrzyżowania dróg, przejazdy kolejowe, podjazdy, zjazdy, okolice szkół, wlotów ulic oraz na mostach.
d) Parkingi odśnieża się po zakończeniu prac związanych z odśnieżaniem dróg gminnych lub jednocześnie, jeśli warunki pogodowe na to pozwalają.

UWAGA: Średnia prędkość pługu i piaskarki do 20 km na godzinę. Materiały takie jak materiał uszorstniający zapewnia Wykonawca.

Całość usługi zostanie wykonana wg wykazu dróg, ulic, parkingów i placów stanowiącego załącznik Nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia.

CZĘŚĆ 10: ZADANIE 10. SOŁECTWO ZWARDOŃ – DROGI GMINNE, PARKINGI, PLACE
a) Drogi gminne:
• Pydychy – Groń,
• Pydychy – Groń do Burego,
• do Zgody,
• do zbiornika p.poż.,
• do Granicy (k. DW Szwajcaria),
• droga do Oczyszczalni,
• do Raju,
• do Cmentarza,
• na Kikule (na zlecenie Sołtysa),
• Myto Michałek,
• za Torami,
• na Chlastoczkę,
• do Tysiączka,
• do Zwardonia,
• do Śliwy,
• do Buka,
• od Centrum do PTTK do karczmy „Swojskie Klimaty”,
• droga na Stańcówkę do karczmy „Swojskie Klimaty”,
• Beskidek,
• kościół,
• na Wieczorek (Orawcowa),
• do Boru,
• do Legierskich.
b) Parkingi, place, skrzyżowania:
• parking koło kościoła,
• skrzyżowania koło P. Burowej dla potrzeb zawracania autobusów PKS i szkolnego,
• place do nawracania autobusów szkolnych na drodze gminnej „Na Mycie”,
• plac przed Remizą.
Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 10 godzin
UWAGA: na tym odcinku konieczne jest posypanie drogi materiałem uszorstniającym

Całość usługi należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym przy zachowaniu szczególnej staranności.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie przeliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Możliwa do uzyskania liczba punktów wynosi 100.
4. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert nie podlegających odrzuceniu.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów obliczonych wg zasad w rozdz. XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych niniejszej SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną wynoszącą 500.000,00 PLN (dla 10 zadań łącznie) lub dla każdego zadania oddzielnie tj.: sumę gwarancyjną, która wynosi minimum dla:
a) Zadania 1. – 50.000,00 PLN
b) Zadania 2. – 50.000,00 PLN
c) Zadania 3. – 50.000,00 PLN
d) Zadania 4. – 50.000,00 PLN
e) Zadania 5. - 50.000,00 PLN
f) Zadania 6. - 50.000,00 PLN
g) Zadania 7. - 50.000,00 PLN
h) Zadania 8. - 50.000,00 PLN
i) Zadania 9. - 50.000,00 PLN
j) Zadania 10. - 50.000,00 PLN
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. świadczył usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg (zał. nr 6 do SWZ) wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana oraz załączy dowody, że usługa ta została wykonana należycie (referencje lub inny dokument).
2.4.1.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył wykaz sprzętu (załącznik nr 7 do SWZ), z którego wynikać będzie, iż dysponuje sprzętem (do odśnieżania), który posłuży do wykonania tego typu usług (odśnieżanie dróg, ulic i placów) i zapewni ich prawidłowe zrealizowanie na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu tj.: wykonawca powinien dysponować, co najmniej następującym sprzętem:
- pługopiaskarka – 1 sztuka
- pojazd z pługiem – 1 sztuka
- pług wirnikowy – 1 sztuka (dla zadania 4 i dla zadania 10)
3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować minimalną ilością sprzętu (zgodnie z zapisem pkt 2.4.1.2) – dla każdego zadania osobno, na które ma zamiar złożyć ofertę. Oferent nie może dysponować tym samym sprzętem na dwóch różnych zadaniach i w tym samym czasie w dwóch różnych miejscach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie ; Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
d) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wskazana w rozdz. V pkt 2. 3 niniejszego SWZ oraz w projekcie umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą Zamawiającego.
3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
4. Propozycja zmian umowy inicjowana przez Wykonawcę nie ma charakteru roszczeniowego.
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian, (o których mowa w ust. 2) postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
a) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji przetargowej (wymagane załączniki), sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy;
b) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w wykazach dróg przeznaczonych do odśnieżania;
c) zajdzie konieczność zwiększenia wyliczonych limitów,
d) zajdzie konieczność uzasadnionej zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
e) działania siły wyższej,
f) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy,
g) zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy, w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja / odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonywanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednakże przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym,
h) ustawowej zmiany stawki VAT,
i) zmiany podwykonawcy występującego po stronie Wykonawcy,(w przypadku podejrzenia, że kwalifikacje podwykonawcy lub jego wyposażenie w sprzęt nie gwarantują odpowiedniej jakości wykonania usług lub dotrzymania terminów),
j) zmiana danych osobowych lub adresowych Wykonawcy.
6. Niezależnie od powyższych zapisów, zmiana umowy może zostać dokonana w sytuacjach i na warunkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4) i ust. 2 ustawy Pzp.
7. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.
8. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w skład której wejdzie Zamawiający i przedstawiciel Wykonawcy.
9. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej– aneksu podpisanego przez obie strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w terminie do dnia 12.10.2021 r. do godz. 10:00 używając w tym celu Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu – skrytka ePUAP: Urząd Gminy Rajcza /d43pji4r0h/skrytka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin zakończenia robót jest uzależniony od warunków atmosferycznych i może być przedłużony.
Oferent winien przedstawić oferty cenowe dla każdego zadania osobno! Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na odśnieżanie dróg w Gminie Rajcza z podziałem na 10 zadań. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, niektóre, bądź wszystkie części zamówienia.
Zadania nie mogą być dzielone przez oferentów. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone
Gmina Rajcza zastrzega sobie aktywny udział swojego przedstawiciela na każdym etapie prac związanych z odśnieżaniem dróg.
Każda jednostka sprzętowa używana do akcji zimowej będzie wyposażona w urządzenie GPS, do określenia lokalizacji oraz pracy sprzętu. Urządzenie GPS będzie zamontowane w sposób uniemożliwiający ingerencję w urządzenie. Montaż urządzenia rejestrującego odbędzie się w ciągu 7 dni od podpisania umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Koszt dzierżawy urządzeń GPS będzie pokrywał Zamawiający. Wykonawca będzie odpowiadał za zamontowane urządzenie GPS.
Praca urządzenia polega na:
- automatycznym zapisie danych o czasie i trasie przejazdu,
- w przypadku awarii urządzenia GPS wykonawca obowiązany jest natychmiast powiadomić Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu,
- w przypadku wykonywania prac sprzętem z niesprawnym GPS prace te nie będą uznane, co jest jednoznaczne z nie wypłaceniem za ten zakres prac należności.

Weryfikacja Raportów z zimowego utrzymania dróg na poszczególne części z uwzględnieniem zapisów sprzęt GPS będzie podstawą do wystawienia faktury VAT lub rachunku za dany miesiąc odśnieżania. Weryfikacji dokona upoważniony pracownik Gminy Rajcza odpowiedzialny za prowadzenie Zimowego Utrzymania Dróg.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI