III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną wynoszącą 500.000,00 PLN (dla 10 zadań łącznie) lub dla każdego zadania oddzielnie tj.: sumę gwarancyjną, która wynosi minimum dla: a) Zadania 1. – 50.000,00 PLNb) Zadania 2. – 50.000,00 PLNc) Zadania 3. – 50.000,00 PLNd) Zadania 4. – 50.000,00 PLNe) Zadania 5. - 50.000,00 PLNf) Zadania 6. - 50.000,00 PLNg) Zadania 7. - 50.000,00 PLNh) Zadania 8. - 50.000,00 PLNi) Zadania 9. - 50.000,00 PLNj) Zadania 10. - 50.000,00 PLN
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1.2.2.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. świadczył usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg (zał. nr 7 do SIWZ) wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana oraz załączy dowody, że usługa ta została wykonana należycie (referencje lub inny dokument).1.2.2.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył wykaz sprzętu (załącznik nr 8 do SIWZ), z którego wynikać będzie, iż dysponuje sprzętem (do odśnieżania), który posłuży do wykonania tego typu usług (odśnieżanie dróg, ulic i placów) i zapewni ich prawidłowe zrealizowanie na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu tj.: wykonawca powinien dysponować, co najmniej następującym sprzętem: pługopiaskarka – 1 sztuka pług klinowy lub boczny – 1 sztuka pług wirnikowy – 1 sztuka (dla zadania 4 i dla zadania 10)2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści dokumentów musi wynikać, jakie zasoby podmiot udostępnia i na jakich zasadach oraz w jakim okresie, w jaki sposób te zasoby zostaną wykorzystane przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, zaś w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia – z treści dokumentów musi wynikać deklaracja faktycznego udziału podmiotu trzeciego w realizacji zamówienia.5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22.6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 3, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 3.9. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.10. W przypadku, gdy złożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej specyfikacji, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu.11. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym:http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.htmlZamawiający będzie korzystał z Archiwum kursów średnich – tabela A .http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę szczególnych dokumentów, celem potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, poza dokumentami wymienionymi w pkt V SIWZ. 2. Biorąc pod uwagę powyższą regulację pkt 1, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.rajcza.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do Specyfikacji Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Zobowiązanie lub inne dokumenty o którym mowa w pkt IV.4, na podstawie których wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Zamawiający wymaga załączenia tego zobowiązania do oferty - załącznik nr 10 do SIWZ do ewentualnego wykorzystania.3. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą:1) Wypełnione Formularze ofertowe (Załączniki Nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H, 1I, 1J do Specyfikacji), zawierające m.in.: a) oświadczenie o przyjęciu: terminu płatności i terminu związania ofertą,b) oświadczenie o oferowanym czasie reakcji (w minutach),2) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw.4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.5. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.6. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.7. Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.8. W przypadku, gdy złożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej specyfikacji, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu.Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym:http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.htmlZamawiający będzie korzystał z Archiwum kursów średnich – tabela A.http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.2. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą Zamawiającego.3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.4. Propozycja zmian umowy inicjowana przez Wykonawcę nie ma charakteru roszczeniowego.5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian, (o których mowa w ust. 2) postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:a) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji przetargowej (wymagane załączniki), sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy;b) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w wykazach dróg przeznaczonych do odśnieżania;c) zajdzie konieczność zwiększenia wyliczonych limitów, d) zajdzie konieczność uzasadnionej zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, e) działania siły wyższej,f) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy,g) zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy, w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja / odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonywanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednakże przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym,h) ustawowej zmiany stawki VAT, i) zmiany podwykonawcy występującego po stronie Wykonawcy, (w przypadku podejrzenia, że kwalifikacje podwykonawcy lub jego wyposażenie w sprzęt nie gwarantują odpowiedniej jakości wykonania usług lub dotrzymania terminów),j) zmiana danych osobowych lub adresowych Wykonawcy.6. Niezależnie od powyższych zapisów, zmiana umowy może zostać dokonana w sytuacjach i na warunkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Pzp. 7. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.8. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w skład której wejdzie Zamawiający i przedstawiciel Wykonawcy. 9. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej – aneksu podpisanego przez obie strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-06, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
ZADANIE 1. – CHODNIKI i DROGA GMINNA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Chodniki w Rajczy i Rycerce Dolnej:• wzdłuż drogi powiatowej nr 1439 S: od granicy z Gminą Milówka do mostu na Zagorze,• wzdłuż drogi powiatowej nr 1481 S: od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1439 S do Dworca PKP w Rajczy, • wzdłuż drogi powiatowej nr 1439 S: od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1481 S: do granicy z Gminą Ujsoły,• wzdłuż drogi powiatowej nr 1447 S: od ronda w Rajczy do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1444 S (skrzyżowanie na Rycerkę Dolną i Sól).b) Droga gminna w Rycerce Dolnej:• do Orawców.Przewidywany, maksymalny czas przejazdu wyniesie: do 5 godzin
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90612000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin zakończenia usług jest uzależniony od warunków atmosferycznych i może być przedłużony poza datę 15.04.2021 r.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
ZADANIE 2. – SOŁECTWO RAJCZA CZ. I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Drogi gminne:• od granicy z Gminą Milówka do drogi powiatowej nr 1440 S – Nickulina.b) Ścieżka rowerowa w Rajczy, tylko na odcinkach, które są jednocześnie drogami dojazdami do posesji: • od mostu u Szewczyka do posesji Rajcza 64,• od mostu na Zagorze do posesji Rajcza 72A. Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 5 godzin
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90612000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin zakończenia usługi jest uzależniony od warunków atmosferycznych i może być przedłużony poza datę 15.04.2021 r.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
ZADANIE 3. – SOŁECTWO RAJCZA CZ. II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Drogi gminne:• od skrzyżowania dróg powiatowych 1439 S z 1440 S (Rajcza-Nickulina) do ulicy Wspólnej włącznie. Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 2 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90612000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin zakończenia usług jest uzależniony od warunków atmosferycznych i może być przedłużony poza datę 15.04.2021 r.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
ZADANIE 4. – SOŁECTWO RAJCZA CZ.III |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Drogi gminne:• Pichuci,• Biały Potok, • Dziaski,• Graberki.Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 2,5 godziny. UWAGA: na tym odcinku konieczne jest posypanie drogi materiałem uszorstniającym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90612000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin zakończenia usług jest uzależniony od warunków atmosferycznych i może być przedłużony poza datę 15.04.2021 r.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
ZADANIE 5. SOŁECTWO RAJCZA – PARKINGI I ULICE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Parkingi w centrum Rajczy:• przy Centrum Kultury i Sportu w Rajczy,• za cmentarzem, • przy ośrodku zdrowia i budynku tzw. Nowego Gimnazjum, • za i przed Urzędem Gminy,• za kościołem.b) Ulice w centrum Rajczy: • ulica za kościołem do Łajczaków i Worków włącznie,• Do Soły,• Parkowa,• Ludowa, • Polna, • Janoci, • ulica do stadionu LKS.Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 5 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90612000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin zakończenia usług jest uzależniony od warunków atmosferycznych i może być przedłużony poza datę 15.04.2021 r.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
ZADANIE 6. – SOŁECTWO RYCERKA DOLNA – DROGI GMINNE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Drogi gminne:• do Krawców,• po Kamieńcach,• do Pralni,• koło Kurowskiego,• do Surego,• do przystanku PKP,• do Łabaja,• do Bibrów, • do Wydry, • do Głębia, • do Julii Radwaniak, • koło Kapliczki, • do Ryłków, • do Stolarskiej, • u Gardasa, • obok J. Hutyry i A. Fuks,• do Witka,• do Gajdosa, • po kamieńcach do wyciągu,• do Brandysa,• do Piroga,• nad J. Brandys,• do Kudłatych,• do Cokota,• koło Bułki,• do Głębokiego,• koło Kaplicy.b) Ścieżka rowerowa w Rycerce Dolnej, tylko na odcinkach, które są jednocześnie drogami dojazdami do posesji. Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 4 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90612000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin zakończenia usług jest uzależniony od warunków atmosferycznych i może być przedłużony poza datę 15.04.2021 r.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
ZADANIE 7. – SOŁECTWO RYCERKA GÓRNA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Drogi gminne: • Płoskonkowie,• Brzegi,• do Biernatów,• Czanieccy,• pod Murem u Słowiaków, • do Harmatów,• do Spylów,• do Dziergasów,• na cmentarz, • u Suławy za wodą, • wszystkie drogi boczne od Suławów do ośrodka wypoczynkowego „Krepol” włącznie • parking przed Kościołem,• drogi w Kolonii,Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 7 godzin.UWAGA: na tym odcinku konieczne może być posypanie drogi materiałem uszorstniającym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90612000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin zakończenia usług jest uzależniony od warunków atmosferycznych i może być przedłużony poza datę 15.04.2021 r.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
ZADANIE 8. – SOŁECTWO SÓL |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Drogi gminne:• Walatki i Ceglina, • do Dudysów, • do Mików, • do Płowuchów za starą pocztą, • koło szkoły podstawowej, • Polana, • do Tomali i Drąga, • koło Kościoła, • na Bór w stronę Za Działu,• koło dzwonnicy, • koło p. Kośniewskiego, • za mostem do P. Najzer i Bury, • koło kółka rolniczego, • do Żabnickich, • do Brączka koło Kuśnieża, • do Tokarza, • pod Kępkę, • do p. Pęczek,• dod Rachowiec, • do Waliczków i Kukuczków, • do Piętki – Włoch,• pod kępką do Waliczków, • na Kopiecek, • u Brysia w jedną i drugą stronę, • u Jonecka za wodą do Pompików, • u Wojciecha do Bury i Bryś, • pod Grapką, • Łoski,• Madlówka, • do Gajówki, • Słanice,• domki letniskowe do Zagrody, • domki letniskowe Międzymiodowiec, • Za Dział, • Zagajka, • do Długoszy i Milerowa.Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 12 godzinUWAGA: na tym odcinku konieczne może być posypanie drogi materiałem uszorstniającym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90612000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin zakończenia usług jest uzależniony od warunków atmosferycznych i może być przedłużony poza datę 15.04.2021 r.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
ZADANIE 9. SOŁECTWO SÓL-KICZORA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Drogi gminne:• Pobaska, • do Talika, • Szpaki,• do Szczotki, • do Jasińskichm, • Piętki,• do Kocierzy, • do Brodów,• do Kubiczków,• Chromiczaki. b) Parkingi:• koło kościoła,• koło świetlicy środowiskowej. Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 8 godzin.UWAGA: na tym odcinku konieczne może być posypanie drogi materiałem uszorstniającym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90612000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin zakończenia usług jest uzależniony od warunków atmosferycznych i może być przedłużony poza datę 15.04.2021 r.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
ZADANIE 10. SOŁECTWO ZWARDOŃ – DROGI GMINNE, PARKINGI, PLACE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Drogi gminne: • Pydychy – Groń, • Pydychy – Groń do Burego, • do Zgody, • do zbiornika p.poż.,• do Granicy (k. DW Szwajcaria),• droga do Oczyszczalni, • do Raju, • do Cmentarza, • na Kikule (na zlecenie Sołtysa), • Myto Michałek, • za Torami, • na Chlastoczkę,• do Tysiączka,• do Zwardonia,• do Śliwy,• do Buka, • od Centrum do PTTK do karczmy „Swojskie Klimaty”,• droga na Stańcówkę do karczmy „Swojskie Klimaty”,• Beskidek, • kościół, • na Wieczorek (Orawcowa), • do Boru,• do Legierskich.b) Parkingi, place, skrzyżowania: • parking koło kościoła,• skrzyżowania koło P. Burowej dla potrzeb zawracania autobusów PKS i szkolnego,• place do nawracania autobusów szkolnych na drodze gminnej „Na Mycie”,• plac przed Remizą.Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 10 godzin UWAGA: na tym odcinku konieczne jest posypanie drogi materiałem uszorstniającym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90612000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin zakończenia usług jest uzależniony od warunków atmosferycznych i może być przedłużony poza datę 15.04.2021 r.