Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2020/2021.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrościenko nad Dunajcem
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Krościenko nad Dunajcem
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-26
  • Numer ogłoszenia602204-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 602204-N-2020 z dnia 2020-10-26 r.

Gmina Krościenko nad Dunajcem: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2020/2021.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krościenko nad Dunajcem, krajowy numer identyfikacyjny 49189232800000, ul. Rynek   35 , 34-450  Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 262 3077, e-mail przetargi@kroscienko-nad-dunajcem.pl, faks 18 262 3455.
Adres strony internetowej (URL): www.kroscienko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.malopolska.pl/ugkroscienkonaddunajcem,m,330073,2020.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/ugkroscienkonaddunajcem,m,330073,2020.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę opatrzoną własnoręcznym podpisem, należy złożyć w formie pisemnej (w wersji papierowej), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego.
Adres:
Gmina Krościenko nad Dunajcem, Rynek 35, 34-450 Krościenko nad Dunajcem

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2020/2021.
Numer referencyjny: ZP.PN.271.5.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2020/2021. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie zimowego utrzymania pasa drogowego dróg gminnych, placów i chodników w sezonie zimowym 2020/2021 na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem. Celem zadania jest zapewnienie przejezdności i płynności ruchu drogowego na drogach, placach i chodnikach będących w zarządzie Gminy Krościenko nad Dunajcem na terenie sołectw: Dziadowe Kąty, Grywałd, Hałuszowa, Kąty – Niwki, Krośnica oraz Tylka – Biały Potok w okresie zimowym tj. od dnia 20.11.2020r. do dnia 15.03.2021r., a w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi. Zakres świadczonych usług może być uściślony przez Zamawiającego do jego potrzeb z uwzględnieniem warunków terenowo - pogodowych i możliwości finansowych. Zamówienie polegać będzie na: przygotowaniu sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania poprzez zakup, najem, magazynowanie, ładowanie i transport, odśnieżaniu i likwidacji śliskości jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących tj. mijanki, zatoki autobusowe, chodniki, parkingi, place, usuwaniu śliskości zimowej na drogach, placach i chodnikach przez posypywanie nawierzchni drogi materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymywania dróg takich jak: piasek, grys, sól, dyżurze sprzętu, zapewnieniu łączności z pracującym lub dyżurującym sprzętem, likwidacji szkód powstałych podczas wykonywania usługi, pozimowym sprzątaniu dróg, placów i chodników.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2
90610000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-03-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) dysponują potencjałem technicznym – to znaczy dla każdej z części zamówienia dysponują minimum 1 pojazdem samochodowym kołowym z pługiem lub minimum 1 ciągnikiem rolniczym wyposażonym w pług albo minimum 1 pługopiaskarką – dopuszczonymi do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020r., poz. 110 ze zm.), w przypadku składania ofert na więcej niż 1 część zamówienia powyższe wymagania podlegają sumowaniu; b) dysponują osobami skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – to znaczy dla każdej z części zamówienia dysponują minimum 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami samochodowymi lub ciągnikami rolniczymi, o których mowa w ustawie z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2020r., poz. 1268 ze zm.), w przypadku składania ofert na więcej niż 1 część zamówienia powyższe wymagania podlegają sumowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2) Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności oraz o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (Załącznik nr 8 SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz sprzętu którym dysponuje Wykonawca w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (Załącznika nr 7 SIWZ). 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6 SIWZ). 3) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ),
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy), lub inny dokument, z którego pełnomocnictwo wynika. 2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. (Załącznik nr 4 do SIWZ.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 20,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres dopuszczalnych zmian umowy oraz warunki, na jakich zostaną dokonane określa wzór umowy, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie sołectwa Biały Potok – Tylka w sezonie zimowym 2020/2021
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2020/2021. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie zimowego utrzymania pasa drogowego dróg gminnych, placów i chodników w sezonie zimowym 2020/2021 na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem. Celem zadania jest zapewnienie przejezdności i płynności ruchu drogowego na drogach, placach i chodnikach będących w zarządzie Gminy Krościenko nad Dunajcem na terenie sołectwa Biały Potok - Tylka w okresie zimowym tj. od dnia 20.11.2020r. do dnia 15.03.2021r., a w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi. Zamówienie polegać będzie na przygotowaniu sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania poprzez zakup, najem, magazynowanie, ładowanie i transport, odśnieżaniu i likwidacji śliskości jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących tj. mijanki, zatoki autobusowe, chodniki, parkingi, place, usuwaniu śliskości zimowej na drogach, placach i chodnikach przez posypywanie nawierzchni drogi materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymywania dróg takich jak: piasek, grys, sól, dyżurze sprzętu, zapewnieniu łączności z pracującym lub dyżurującym sprzętem, likwidacji szkód powstałych podczas wykonywania usługi, pozimowym sprzątaniu dróg, placów i chodników.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 20,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie sołectwa Dziadowe Kąty w sezonie zimowym 2020/2021
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2020/2021. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie zimowego utrzymania pasa drogowego dróg gminnych, placów i chodników w sezonie zimowym 2020/2021 na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem. Celem zadania jest zapewnienie przejezdności i płynności ruchu drogowego na drogach, placach i chodnikach będących w zarządzie Gminy Krościenko nad Dunajcem na terenie sołectwa Dziadowe Kąty w okresie zimowym tj. od dnia 20.11.2020r. do dnia 15.03.2021r., a w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi. Zamówienie polegać będzie na przygotowaniu sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania poprzez zakup, najem, magazynowanie, ładowanie i transport, odśnieżaniu i likwidacji śliskości jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących tj. mijanki, zatoki autobusowe, chodniki, parkingi, place, usuwaniu śliskości zimowej na drogach, placach i chodnikach przez posypywanie nawierzchni drogi materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymywania dróg takich jak: piasek, grys, sól, dyżurze sprzętu, zapewnieniu łączności z pracującym lub dyżurującym sprzętem, likwidacji szkód powstałych podczas wykonywania usługi, pozimowym sprzątaniu dróg, placów i chodników.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 20,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie sołectwa Kąty - Niwki w sezonie zimowym 2020/2021
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2020/2021. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie zimowego utrzymania pasa drogowego dróg gminnych, placów i chodników w sezonie zimowym 2020/2021 na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem. Celem zadania jest zapewnienie przejezdności i płynności ruchu drogowego na drogach, placach i chodnikach będących w zarządzie Gminy Krościenko nad Dunajcem na terenie sołectwa Kąty - Niwki w okresie zimowym tj. od dnia 20.11.2020r. do dnia 15.03.2021r., a w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi. Zamówienie polegać będzie na przygotowaniu sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania poprzez zakup, najem, magazynowanie, ładowanie i transport, odśnieżaniu i likwidacji śliskości jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących tj. mijanki, zatoki autobusowe, chodniki, parkingi, place, usuwaniu śliskości zimowej na drogach, placach i chodnikach przez posypywanie nawierzchni drogi materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymywania dróg takich jak: piasek, grys, sól, dyżurze sprzętu, zapewnieniu łączności z pracującym lub dyżurującym sprzętem, likwidacji szkód powstałych podczas wykonywania usługi, pozimowym sprzątaniu dróg, placów i chodników.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 20,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie sołectwa Krośnica w sezonie zimowym 2020/2021
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2020/2021. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie zimowego utrzymania pasa drogowego dróg gminnych, placów i chodników w sezonie zimowym 2020/2021 na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem. Celem zadania jest zapewnienie przejezdności i płynności ruchu drogowego na drogach, placach i chodnikach będących w zarządzie Gminy Krościenko nad Dunajcem na terenie sołectwa Krośnica w okresie zimowym tj. od dnia 20.11.2020r. do dnia 15.03.2021r., a w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi. Zamówienie polegać będzie na przygotowaniu sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania poprzez zakup, najem, magazynowanie, ładowanie i transport, odśnieżaniu i likwidacji śliskości jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących tj. mijanki, zatoki autobusowe, chodniki, parkingi, place, usuwaniu śliskości zimowej na drogach, placach i chodnikach przez posypywanie nawierzchni drogi materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymywania dróg takich jak: piasek, grys, sól, dyżurze sprzętu, zapewnieniu łączności z pracującym lub dyżurującym sprzętem, likwidacji szkód powstałych podczas wykonywania usługi, pozimowym sprzątaniu dróg, placów i chodników.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 20,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie sołectwa Hałuszowa w sezonie zimowym 2020/2021
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2020/2021. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie zimowego utrzymania pasa drogowego dróg gminnych, placów i chodników w sezonie zimowym 2020/2021 na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem. Celem zadania jest zapewnienie przejezdności i płynności ruchu drogowego na drogach, placach i chodnikach będących w zarządzie Gminy Krościenko nad Dunajcem na terenie sołectwa Hałuszowa w okresie zimowym tj. od dnia 20.11.2020r. do dnia 15.03.2021r., a w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi. Zamówienie polegać będzie na przygotowaniu sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania poprzez zakup, najem, magazynowanie, ładowanie i transport, odśnieżaniu i likwidacji śliskości jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących tj. mijanki, zatoki autobusowe, chodniki, parkingi, place, usuwaniu śliskości zimowej na drogach, placach i chodnikach przez posypywanie nawierzchni drogi materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymywania dróg takich jak: piasek, grys, sól, dyżurze sprzętu, zapewnieniu łączności z pracującym lub dyżurującym sprzętem, likwidacji szkód powstałych podczas wykonywania usługi, pozimowym sprzątaniu dróg, placów i chodników
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 20,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie sołectwa Grywałd w sezonie zimowym 2020/2021
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2020/2021. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie zimowego utrzymania pasa drogowego dróg gminnych, placów i chodników w sezonie zimowym 2020/2021 na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem. Celem zadania jest zapewnienie przejezdności i płynności ruchu drogowego na drogach, placach i chodnikach będących w zarządzie Gminy Krościenko nad Dunajcem na terenie sołectwa Grywałd w okresie zimowym tj. od dnia 20.11.2020r. do dnia 15.03.2021r. a w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi. Zamówienie polegać będzie na przygotowaniu sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania poprzez zakup, najem, magazynowanie, ładowanie i transport, odśnieżaniu i likwidacji śliskości jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących tj. mijanki, zatoki autobusowe, chodniki, parkingi, place, usuwaniu śliskości zimowej na drogach, placach i chodnikach przez posypywanie nawierzchni drogi materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymywania dróg takich jak: piasek, grys, sól, dyżurze sprzętu, zapewnieniu łączności z pracującym lub dyżurującym sprzętem, likwidacji szkód powstałych podczas wykonywania usługi, pozimowym sprzątaniu dróg, placów i chodników.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 20,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy do współpracy firm do elewacji i dociepleń budynków jednorodzinnych - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy do współpracy firm do elewacji i dociepleń budynków jednorodzinnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI