IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
20,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres dopuszczalnych zmian umowy oraz warunki, na jakich zostaną dokonane określa wzór umowy, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-11-06, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie sołectwa Biały Potok – Tylka w sezonie zimowym 2019/2020 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2019/2020. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie zimowego utrzymania pasa drogowego dróg gminnych, placów i chodników w sezonie zimowym 2019/2020 na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem. Celem zadania jest zapewnienie przejezdności i płynności ruchu drogowego na drogach, placach i chodnikach będących w zarządzie Gminy Krościenko nad Dunajcem na terenie sołectwa Biały Potok - Tylka w okresie zimowym tj. od dnia 20.11.2019r. do dnia 20.03.2020r., a w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi. Zamówienie polegać będzie na przygotowaniu sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania poprzez zakup, najem, magazynowanie, ładowanie i transport, odśnieżaniu i likwidacji śliskości jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących tj. mijanki, zatoki autobusowe, chodniki, parkingi, place, usuwaniu śliskości zimowej na drogach, placach i chodnikach przez posypywanie nawierzchni drogi materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymywania dróg takich jak: piasek, grys, sól, dyżurze sprzętu, zapewnieniu łączności z pracującym lub dyżurującym sprzętem, likwidacji szkód powstałych podczas wykonywania usługi, pozimowym sprzątaniu dróg, placów i chodników.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
20,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie sołectwa Dziadowe Kąty w sezonie zimowym 2019/2020 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2019/2020. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie zimowego utrzymania pasa drogowego dróg gminnych, placów i chodników w sezonie zimowym 2019/2020 na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem. Celem zadania jest zapewnienie przejezdności i płynności ruchu drogowego na drogach, placach i chodnikach będących w zarządzie Gminy Krościenko nad Dunajcem na terenie sołectwa Dziadowe Kąty w okresie zimowym tj. od dnia 20.11.2019r. do dnia 20.03.2020r., a w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi. Zamówienie polegać będzie na przygotowaniu sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania poprzez zakup, najem, magazynowanie, ładowanie i transport, odśnieżaniu i likwidacji śliskości jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących tj. mijanki, zatoki autobusowe, chodniki, parkingi, place, usuwaniu śliskości zimowej na drogach, placach i chodnikach przez posypywanie nawierzchni drogi materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymywania dróg takich jak: piasek, grys, sól, dyżurze sprzętu, zapewnieniu łączności z pracującym lub dyżurującym sprzętem, likwidacji szkód powstałych podczas wykonywania usługi, pozimowym sprzątaniu dróg, placów i chodników.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
20,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie sołectwa Kąty - Niwki w sezonie zimowym 2019/2020 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2019/2020. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie zimowego utrzymania pasa drogowego dróg gminnych, placów i chodników w sezonie zimowym 2019/2020 na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem. Celem zadania jest zapewnienie przejezdności i płynności ruchu drogowego na drogach, placach i chodnikach będących w zarządzie Gminy Krościenko nad Dunajcem na terenie sołectwa Kąty - Niwki w okresie zimowym tj. od dnia 20.11.2019r. do dnia 20.03.2020r., a w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi. Zamówienie polegać będzie na przygotowaniu sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania poprzez zakup, najem, magazynowanie, ładowanie i transport, odśnieżaniu i likwidacji śliskości jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących tj. mijanki, zatoki autobusowe, chodniki, parkingi, place, usuwaniu śliskości zimowej na drogach, placach i chodnikach przez posypywanie nawierzchni drogi materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymywania dróg takich jak: piasek, grys, sól, dyżurze sprzętu, zapewnieniu łączności z pracującym lub dyżurującym sprzętem, likwidacji szkód powstałych podczas wykonywania usługi, pozimowym sprzątaniu dróg, placów i chodników.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
20,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie sołectwa Krośnica w sezonie zimowym 2019/2020 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2019/2020. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie zimowego utrzymania pasa drogowego dróg gminnych, placów i chodników w sezonie zimowym 2019/2020 na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem. Celem zadania jest zapewnienie przejezdności i płynności ruchu drogowego na drogach, placach i chodnikach będących w zarządzie Gminy Krościenko nad Dunajcem na terenie sołectwa Krośnica w okresie zimowym tj. od dnia 20.11.2019r. do dnia 20.03.2020r., a w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi. Zamówienie polegać będzie na przygotowaniu sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania poprzez zakup, najem, magazynowanie, ładowanie i transport, odśnieżaniu i likwidacji śliskości jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących tj. mijanki, zatoki autobusowe, chodniki, parkingi, place, usuwaniu śliskości zimowej na drogach, placach i chodnikach przez posypywanie nawierzchni drogi materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymywania dróg takich jak: piasek, grys, sól, dyżurze sprzętu, zapewnieniu łączności z pracującym lub dyżurującym sprzętem, likwidacji szkód powstałych podczas wykonywania usługi, pozimowym sprzątaniu dróg, placów i chodników.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
20,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie sołectwa Hałuszowa w sezonie zimowym 2019/2020 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2019/2020. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie zimowego utrzymania pasa drogowego dróg gminnych, placów i chodników w sezonie zimowym 2019/2020 na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem. Celem zadania jest zapewnienie przejezdności i płynności ruchu drogowego na drogach, placach i chodnikach będących w zarządzie Gminy Krościenko nad Dunajcem na terenie sołectwa Hałuszowa w okresie zimowym tj. od dnia 20.11.2019r. do dnia 20.03.2020r., a w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi. Zamówienie polegać będzie na przygotowaniu sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania poprzez zakup, najem, magazynowanie, ładowanie i transport, odśnieżaniu i likwidacji śliskości jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących tj. mijanki, zatoki autobusowe, chodniki, parkingi, place, usuwaniu śliskości zimowej na drogach, placach i chodnikach przez posypywanie nawierzchni drogi materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymywania dróg takich jak: piasek, grys, sól, dyżurze sprzętu, zapewnieniu łączności z pracującym lub dyżurującym sprzętem, likwidacji szkód powstałych podczas wykonywania usługi, pozimowym sprzątaniu dróg, placów i chodników.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
20,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie sołectwa Grywałd w sezonie zimowym 2019/2020 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2019/2020. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie zimowego utrzymania pasa drogowego dróg gminnych, placów i chodników w sezonie zimowym 2019/2020 na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem. Celem zadania jest zapewnienie przejezdności i płynności ruchu drogowego na drogach, placach i chodnikach będących w zarządzie Gminy Krościenko nad Dunajcem na terenie sołectwa Grywałd w okresie zimowym tj. od dnia 20.11.2019r. do dnia 20.03.2020r. a w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi. Zamówienie polegać będzie na przygotowaniu sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania poprzez zakup, najem, magazynowanie, ładowanie i transport, odśnieżaniu i likwidacji śliskości jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących tj. mijanki, zatoki autobusowe, chodniki, parkingi, place, usuwaniu śliskości zimowej na drogach, placach i chodnikach przez posypywanie nawierzchni drogi materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymywania dróg takich jak: piasek, grys, sól, dyżurze sprzętu, zapewnieniu łączności z pracującym lub dyżurującym sprzętem, likwidacji szkód powstałych podczas wykonywania usługi, pozimowym sprzątaniu dróg, placów i chodników.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
20,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: