Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Tymbark w okresie zimowym 2019/

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Tymbark w okresie zimowym 2019/2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTymbark
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-11-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy w Tymbarku
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-28
  • Numer ogłoszenia615649-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 615649-N-2019 z dnia 2019-10-28 r.

Urząd Gminy w Tymbarku: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Tymbark w okresie zimowym 2019/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Tymbarku, krajowy numer identyfikacyjny 55078100000000, ul. Rynek  49 , 34-650  Tymbark, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 183 325 637, e-mail ug.tymbark@interia.pl, faks 183 325 632.
Adres strony internetowej (URL): www.tymbark.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.malopolska.pl/ugtymbark,m,317082,2019.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Sekretariat Urzędu Gminy w Tymbarku Adres: 34-650 Tymbark 49

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Tymbark w okresie zimowym 2019/2020
Numer referencyjny: IGKOŚ3.271.17.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie Gminy Tymbark w okresie zimowym 2019/2020. Zakres usługi będzie obejmował odśnieżanie 59 km dróg gminnych. DROGI: JASNA PODŁOPIEŃ 1.Dyrlówka – V standard 0,5 km 2.Kapralówka - V standard 0,5 km 3.Rola - V standard 0,7 km 4.Nowakówka- VI standard 0,5 km 5.Droga-działka 886 - VI standard 0,1 km 6.Szewce - VI standard 0,3 km 7.Wysmolce - VI standard 0,35 km 8.Kucówka dz. ewid. nr 576/2 w Podłopieniu - VI standard 0,2 km 9. Cygańska (Tymbark) - VI standard - 0,7 km ZAWADKA 1.Zagórze - (od drogi powiatowej do skrzyżowania dróg Dudówka i P. Leśniak) VI standard 3,2 km 2.Gąsiorówka - VI standard 0,7 km 3.Gizówka - VI standard 0,3 km 4.Bokówka (dz.ew.399) - V standard 0,20 km 5. Malarze przed Wilkowiskiem - VI standard 0,3 km 6.Kordeczkówka dz. ewid. nr 296 w Zawadce - VI standard 0,9 km 7.Bindówka dz. ewid. 395/13, 395/7, 396/2 - VI standard 0,2 km 8. Zawadka-Zarąbki-Piekiełko (dz.ew. 243) VI standard 1,0 km 9. Droga Zagórze – VI standard 1,0 km 10. Droga „Do Aniołów” dz. ewid. 53/1 do budynków nr 208, 209, VI standard 0,28 km 11. Bindówka – VI standard 0,38 km 12. Zagroda (dz. ew. 108) - V standard - 0,42 km TYMBARK 1. Rynek i chodniki - (przed Urzędem Gminy, chodniki) - V standard 0,3 km 2. Armii Krajowej _ (od Mleczarni do skrzyżowania G.S.) V standard 0,35 km 3. Przemysłowa - (od G.S. do drogi powiatowej) V standard 0,35 km 4. Rzeczna - (od Zajazdu pod Jodłową Górą do bramy towarowej) V standard 0,3 km 5. Dworkowa - (od powiatowej do jońca V standard 0,25 km 6. Do dworu V standard 0,2 km 7. Szewczykówny - (od Urzędu Gminy do PCK) V standard 0,1km 8. Szkolna - V standard 0,1 km 9. Pieguszewskiego - (od drogi powiatowej do Polnej) V standard 0,1 km 10. Targowa – (do drogi krajowej nr 28) V standard 0,8 km 11. Parking - ( od PCK do bramy cmentarza) V standard 0,15 km 12. Ogrodowa - (od rynku do skrzyżowania ze Sołtystwem) V standard 0,6 km 13. Podlas - (od drogi krajowej nr 28) V standard 1 km 14. Kościelna z uliczkami - ( od rynku do drogi krajowej) V standard 1,2 km 15. Polna - (od Ośrodka Zdrowia do drogi powiatowej) VI standard 0,9 km 16. Leśna - plus Rakówka VI standard 2 km 17. Słoneczna - VI standard 0,25 km 18. Na Stoku (478) - VI standard 0,55 km 19. Pod Technikum - VI standard 0,47 km 20. Droga Zawodzie - VI standard 0,3 km 21. Zęzów - Górska - VI standard 0,62 km 22. Droga 926 (Wożniak - Juszczak) - VI standard 0,25 km 23. Parking przy Przedszkolu, Hali, Biblioteki - VI standard 0,1 km 24. Droga księgarnia do Pyrca - VI standard 0,12 km 25. Od Bloków nad stadionem (487) - VI standard 0,22 km 26. Droga „Zimna Woda" - VI standard 0,15 km 27. Droga dz. ewid. 956 „Do Wojtasa” - VI standard 0,15 km 28. Zmulisko – Wodarówka – VI standard 0,52 km PODŁOPIEŃ 1.Zagonie – V standard 3,6 km 2.Kowalówka – V standard (od drogi krajowej nr 28 do drogi powiatowej) 1,0 km 3.Pasterniki – V standard (od Frimy FLORAD) 1,2 km 4.Jamrózówka – VI standard 0,35 km 5.Do Przekaźnika (cała wraz z nowym odcinkiem z płyt) – VI standard 1,0 km 6.Smagówka - V standard 0,9 km 7.Kwaśniakówka - V standard 0,9 km 8.Droga nad Rzeką - VI standard 0,5 km 9.Nowakówka- VI standard 0,27 km 10.Droga-działka 886 - VI standard 0,19 km 11.Droga Kurkowka - VI standard 0,27 km 12.Szewce - VI standard 0,3 km 13.Wysmolce - VI standard 0,35 km 14.Srokówka- VI standard 0,13 km 15.Piętonówka - VI standard 0,3 km 16.Podlas - VI standard 0,54 km 17.Bokówka - VI standard 0,24 km 18.Bogaczówka – VI standard 0,68 km 19.Rysiówka dz. ew. nr 945 – VI standard 0,22 km 20.Jakubówka dz. ewid. nr 2467 w Podłopieniu - VI standard 0,52 km 21.Kucówka dz. ewid. nr 576/2 w Podłopieniu - VI standard 0, 20 km 22.Surdzielówka dz. ewid. 1085 - VI standard 0,5 km 23.Droga Kurkówka - VI standard 0,7 km PIEKIEŁKO 1. Węglarka - (od kapliczki do skrzyżowania Sołtystwo) V standard 1,6 km 2. Jackówka - ( od kapliczki do drogi powiatowej) V standard 1,8 km 3. Kopana Droga - ( od P. Pazdana do drogi powiatowej) VI standard 2,1 km 4. Do Koszar - VI standard 0,4 km 5. Rola - (od Kopanej Drogi do drogi powiatowej) VI standard 0,5 km 6. Droga za „Rzeką"- VI standard 0,45 km 7. Pod Zezów w stronę Zawadki - VI standard 2,5 km 8. Droga gminna Olejarnia - VI standard – 0,15 km 9. Droga gminna Do Smotra - VI standard 0,25 km 10. Droga Zawodzie - VI standard 0,3 km 11.Dojazdowa do Szkoły – V standard 0,1 km ZAMIEŚCIE 1. Brodkówka - (od drogi krajowej nr 28 do Karpolu) V standard 1,4 km 2. Sołtystwo - (od Zaolzia do drogi krajowej nr 28) V standard 1,65 km 3. Góry Rysie - (od drogi krajowej nr 28 do granicy gminy) VI standard 1,1 km 4. Trybucówka - VI standard 0,25 km 5. Pod Górą - VI standard 0,28 km 6. Malarzówka - VI standard 0,42 km 7. Szwabówka - VI standard 0,57 km 8. Skrzatki po obu stronach drogi powiatowej - VI standard 0,34 km 9. Puty po obu stronach drogi powiatowej - VI standard 0,46 km 10. Pasykówka - VI standard 0,1 km 11. Zagroda - VI standard 0,15 km 12. Droga Tajdusie - VI standard 0,23 km 13.Działy dz. ewid. nr 1663 w Zamieściu - VI standard 0,33 km CHODNIKI: Łączna długość chodników do odśnieżania – 2,3 km 1.Chodnik przed Urzędem Gminy do drogi powiatowej 2.Chodnik obustronnie wzdłuż drogi Armii Krajowej(od mleczarni do Domu Kultury) 3.Chodnik od drogi powiatowej do Zespołu Szkół w Tymbarku 4.Chodnik przy drodze Kościelna w Tymbarku 5.Chodnik od drogi powiatowej do Ośrodka Zdrowia Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia 1)Wykonawca wyjeżdża odśnieżać drogi gminne oraz chodniki w kolejności zgodnej ze standardami odśnieżania. 2)Drogi powinny być odśnieżane w miarę możliwości i usytuowania terenu na maksymalną szerokość drogi. 3)Drogi i chodniki należy odśnieżać po ustaniu opadów śniegu. 4)W przypadku obfitych opadów śniegu w pierwszej kolejności powinien być odśnieżony minimum jeden pas ruchu oraz wykonane mijanki na drogach z wyższym standardem. 5)W przypadku opadów nocnych nieustających po godzinie 23:00 rozpoczęcie usuwania śniegu powinno rozpocząć się nie później niż o godzinie 4:00 dnia następnego bez wezwania Zamawiającego. 6)W przypadku długotrwałych opadów śniegu kolejność odśnieżania dróg zostanie ustalona z Zamawiającym. Zamawiający o każdej porze dnia i nocy może zlecić (telefonicznie) wykonywanie w pierwszej kolejności odśnieżania wybranych odcinków dróg danego sołectwa. 7)Szerokość odśnieżanej drogi nie powinna być mniejsza niż szerokość jezdni drogi, a w przypadku trudnych warunków atmosferycznych należy odśnieżyć tylko jeden pas ruchu i wykonać mijanki w miejscach widocznych i dostosowanych do tego celu. 8)Odśnieżanie dróg należy wykonywać według V i VI standardu odśnieżania, w ramach posiadanych środków finansowych. 9) Czas przystąpienia do rozpoczęcia wykonywania usługi nie może wynosić więcej niż 2 godz. od momentu zgłoszenia. Czas odśnieżania zaczyna się liczyć od momentu dojazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 10) Zamawiający wymaga posiadania zarejestrowanego sprzętu (zgodnie z prawem o ruchu drogowym) przystosowanego do odśnieżania dróg z aktualnym przeglądem technicznym i ubezpieczeniem w zakresie OC. 11) Środki transportowe oferowane przez wykonawcę winny spełniać wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz wymagania techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.Nr 32 poz 262 z 26.02.2003 z późn. zm.) 12) Wszystkie pojazdy używane do wykonania prac przy odśnieżaniu powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym oraz w system lokalizacji GPS. 13) W celu ewidencji świadczonych usług wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia karty pracy sprzętu zawierającego datę odśnieżania i kilometraż dróg odśnieżonych 14) Doraźne zwalczanie śliskości na drogach i chodnikach odbywa się tylko na wezwanie Zamawiającego z wyraźnym wskazaniem zakresu prac. 15) Sprzęt i materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza wykonawca.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  4   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-03-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: -Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował sprzętem do odśnieżania: ciągnik co najmniej 70kM z przednim napędem z pługiem dwustronnym lub skośnym bądź samochód/pojazd z pługiem dwustronnym lub skośnym – wymóg dla dróg, -Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował sprzętem do odśnieżania: miniciągnik co najmniej 20kM z przednim napędem z pługiem dwustronnym lub skośnym bądź samochód/pojazd z pługiem dwustronnym lub skośnym – wymóg dla chodników. Wykaz sprzętu do odśnieżania należy sporządzić na wzorze stanowiącym (załącznik nr 5 do SIWZ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku 3 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz narzędzi/sprzętu skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania (Załącznik Nr 5 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: - zmiany zakresu prac wykonywanych przy pomocy podwykonawców w przypadku niemożności wykonania siłami własnymi z uwagi na awarie, akty wandalizmu zdarzenia losowe, - zmiana sprzętu pod warunkiem że odpowiada warunkom podanym w SIWZ, - zmiana obowiązującej stawki VAT, - zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstania obowiązku podatkowego, Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności o których mowa w ust.1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI