Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Świnna w sezonie 2023/2024
1.3.1 ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY ŚWINNA W SEZONIE 2023/2024
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Świnna w sezonie 2023/2024.
2.Część zamówienia nr 1 Rejon I sołectwo Świnna - drogi o długości 17 826 m
3. Wykaz ulic objętych zimowych utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi załącznik
nr 4 do SWZ.
4. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegają na ręcznym i mechanicznym usuwania śniegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji śliskości powstałej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
5. Odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni (minimum 2,7 m).
6. Likwidowanie śliskości na całej szerokości dróg a przede wszystkim na odcinkach decydujących o bezpieczeństwie ruchu – niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urząd Gminy.
7. Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca odśnieżając drogi równocześnie je posypywał jeżeli istnieje potrzeba posypywania.
8. Wszędzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagają, wykonawca wyposaży sprzęt używany do wykonywania usługi w łańcuchy na koła.
9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania usługi.
10. Wymagana jest dyspozycyjność całodobowa, konieczność posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobę obsługującą sprzęt tj. odśnieżającą (telefon w kabinie ciągnika) jak i osobę koordynującą odśnieżanie u Wykonawcy.
11. Materiał do zwalczania gołoledzi:
a) sól drogowa w ilości 2 tony zapewnia Wykonawca;
b) materaił sypki zapewnia Zamawiający;
12. Terminy odśnieżania dróg uzależnione będą od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przes sołtysa danego sołectwa jednak nie później niż w ciągu 60 minut od wezwania do odnieżania (dla każdej części przedmiotu zamówienia).
13. Wykonawca, w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy będzie zobowiązany do udostępnienia jednostki sprzętowej w celu montażu urządzenia GPS, które zapewnia Zamawiający. O terminie przybycia do tut. Urzędu w celu montażu urządzenia GPS Wykonawca będzie powiadomiony telefonicznie.
14. Warunki płatności oraz sumy gwarantowanej za wykonanie usługi, szczegółowo zostało opisane w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
15. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
16. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania m.in. następujących przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2023r. poz.1047 z późn. zm.),
b) ustawy z 21.03.1985r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2023r. poz. 645 z późn. zm.),
c) ustawy z 14.12.2012r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1587 z późn zm.),
d) ustawy z 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2023r.
poz 1469 z późn. zm.)
e)Rozporządzenia Ministra Środowiska z 27.10.2005r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków jakie mogą być stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. nr 230
poz. 1960)
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Świnna w sezonie 2023/2024.
2. Część zamówienia nr 2 Rejon II sołectwo Przyłęków – drogi o długości 6 223 m
3. Wykaz ulic objętych zimowych utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi załącznik
nr 4 do SWZ.
4. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegają na ręcznym i mechanicznym usuwania śniegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji śliskości powstałej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
5. Odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni (minimum 2,7 m).
6. Likwidowanie śliskości na całej szerokości dróg a przede wszystkim na odcinkach decydujących o bezpieczeństwie ruchu – niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urząd Gminy.
7. Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca odśnieżając drogi równocześnie je posypywał jeżeli istnieje potrzeba posypywania.
8. Wszędzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagają, wykonawca wyposaży sprzęt używany do wykonywania usługi w łańcuchy na koła.
9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania usługi.
10. Wymagana jest dyspozycyjność całodobowa, konieczność posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobę obsługującą sprzęt tj. odśnieżającą (telefon w kabinie ciągnika) jak i osobę koordynującą odśnieżanie u Wykonawcy.
11. Materiał do zwalczania gołoledzi:
a) sól drogowa w ilości 2 tony zapewnia Wykonawca;
b) materaił sypki zapewnia Zamawiający;
12. Terminy odśnieżania dróg uzależnione będą od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przes sołtysa danego sołectwa jednak nie później niż w ciągu 60 minut od wezwania do odnieżania (dla każdej części przedmiotu zamówienia).
13. Wykonawca, w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy będzie zobowiązany do udostępnienia jednostki sprzętowej w celu montażu urządzenia GPS, które zapewnia Zamawiający. O terminie przybycia do tut. Urzędu w celu montażu urządzenia GPS Wykonawca będzie powiadomiony telefonicznie.
14. Warunki płatności oraz sumy gwarantowanej za wykonanie usługi, szczegółowo zostało opisane w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
15. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
16. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania m.in. następujących przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2023r. poz.1047 z późn. zm.),
b) ustawy z 21.03.1985r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2023r. poz. 645 z późn. zm.),
c) ustawy z 14.12.2012r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1587 z późn zm.),
d) ustawy z 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2023r.
poz 1469 z późn. zm.)
e)Rozporządzenia Ministra Środowiska z 27.10.2005r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków jakie mogą być stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. nr 230
poz. 1960)
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Świnna w sezonie 2023/2024.
2. Część zamówienia nr 3 Rejon III sołectwo Pewel Mała – drogi o długości 11 699 m
3. Wykaz ulic objętych zimowych utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi załącznik
nr 4 do SWZ.
4. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegają na ręcznym i mechanicznym usuwania śniegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji śliskości powstałej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
5. Odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni (minimum 2,7 m).
6. Likwidowanie śliskości na całej szerokości dróg a przede wszystkim na odcinkach decydujących o bezpieczeństwie ruchu – niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urząd Gminy.
7. Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca odśnieżając drogi równocześnie je posypywał jeżeli istnieje potrzeba posypywania.
8. Wszędzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagają, wykonawca wyposaży sprzęt używany do wykonywania usługi w łańcuchy na koła.
9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania usługi.
10. Wymagana jest dyspozycyjność całodobowa, konieczność posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobę obsługującą sprzęt tj. odśnieżającą (telefon w kabinie ciągnika) jak i osobę koordynującą odśnieżanie u Wykonawcy.
11. Materiał do zwalczania gołoledzi:
a) sól drogowa w ilości 2 tony zapewnia Wykonawca;
b) materaił sypki zapewnia Zamawiający;
12. Terminy odśnieżania dróg uzależnione będą od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przes sołtysa danego sołectwa jednak nie później niż w ciągu 60 minut od wezwania do odnieżania (dla każdej części przedmiotu zamówienia).
13. Wykonawca, w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy będzie zobowiązany do udostępnienia jednostki sprzętowej w celu montażu urządzenia GPS, które zapewnia Zamawiający. O terminie przybycia do tut. Urzędu w celu montażu urządzenia GPS Wykonawca będzie powiadomiony telefonicznie.
14. Warunki płatności oraz sumy gwarantowanej za wykonanie usługi, szczegółowo zostało opisane w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
15. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
16. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania m.in. następujących przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2023r. poz.1047 z późn. zm.),
b) ustawy z 21.03.1985r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2023r. poz. 645 z późn. zm.),
c) ustawy z 14.12.2012r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1587 z późn zm.),
d) ustawy z 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2023r.
poz 1469 z późn. zm.)
e)Rozporządzenia Ministra Środowiska z 27.10.2005r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków jakie mogą być stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. nr 230
poz. 1960)
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Świnna w sezonie 2023/2024.
2. Część zamówienia nr 4 Rejon IV sołectwo Pewel Ślemieńska – drogi o długości 12 834 m
3. Wykaz ulic objętych zimowych utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi załącznik
nr 4 do SWZ.
4. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegają na ręcznym i mechanicznym usuwania śniegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji śliskości powstałej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
5. Odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni (minimum 2,7 m).
6. Likwidowanie śliskości na całej szerokości dróg a przede wszystkim na odcinkach decydujących o bezpieczeństwie ruchu – niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urząd Gminy.
7. Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca odśnieżając drogi równocześnie je posypywał jeżeli istnieje potrzeba posypywania.
8. Wszędzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagają, wykonawca wyposaży sprzęt używany do wykonywania usługi w łańcuchy na koła.
9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania usługi.
10. Wymagana jest dyspozycyjność całodobowa, konieczność posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobę obsługującą sprzęt tj. odśnieżającą (telefon w kabinie ciągnika) jak i osobę koordynującą odśnieżanie u Wykonawcy.
11. Materiał do zwalczania gołoledzi:
a) sól drogowa w ilości 2 tony zapewnia Wykonawca;
b) materaił sypki zapewnia Zamawiający;
12. Terminy odśnieżania dróg uzależnione będą od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przes sołtysa danego sołectwa jednak nie później niż w ciągu 60 minut od wezwania do odnieżania (dla każdej części przedmiotu zamówienia).
13. Wykonawca, w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy będzie zobowiązany do udostępnienia jednostki sprzętowej w celu montażu urządzenia GPS, które zapewnia Zamawiający. O terminie przybycia do tut. Urzędu w celu montażu urządzenia GPS Wykonawca będzie powiadomiony telefonicznie.
14. Warunki płatności oraz sumy gwarantowanej za wykonanie usługi, szczegółowo zostało opisane w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
15. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
16. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania m.in. następujących przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2023r. poz.1047 z późn. zm.),
b) ustawy z 21.03.1985r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2023r. poz. 645 z późn. zm.),
c) ustawy z 14.12.2012r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1587 z późn zm.),
d) ustawy z 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2023r.
poz 1469 z późn. zm.)
e)Rozporządzenia Ministra Środowiska z 27.10.2005r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków jakie mogą być stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. nr 230
poz. 1960)
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Świnna w sezonie 2023/2024.
2.Część zamówienia nr 5 Rejon V sołectwo Rychwałdek – drogi o długości 6 308 m
3. Wykaz ulic objętych zimowych utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi załącznik
nr 4 do SWZ.
4. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegają na ręcznym i mechanicznym usuwania śniegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji śliskości powstałej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
5. Odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni (minimum 2,7 m).
6. Likwidowanie śliskości na całej szerokości dróg a przede wszystkim na odcinkach decydujących o bezpieczeństwie ruchu – niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urząd Gminy.
7. Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca odśnieżając drogi równocześnie je posypywał jeżeli istnieje potrzeba posypywania.
8. Wszędzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagają, wykonawca wyposaży sprzęt używany do wykonywania usługi w łańcuchy na koła.
9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania usługi.
10. Wymagana jest dyspozycyjność całodobowa, konieczność posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobę obsługującą sprzęt tj. odśnieżającą (telefon w kabinie ciągnika) jak i osobę koordynującą odśnieżanie u Wykonawcy.
11. Materiał do zwalczania gołoledzi:
a) sól drogowa w ilości 2 tony zapewnia Wykonawca;
b) materaił sypki zapewnia Zamawiający;
12. Terminy odśnieżania dróg uzależnione będą od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przes sołtysa danego sołectwa jednak nie później niż w ciągu 60 minut od wezwania do odnieżania (dla każdej części przedmiotu zamówienia).
13. Wykonawca, w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy będzie zobowiązany do udostępnienia jednostki sprzętowej w celu montażu urządzenia GPS, które zapewnia Zamawiający. O terminie przybycia do tut. Urzędu w celu montażu urządzenia GPS Wykonawca będzie powiadomiony telefonicznie.
14. Warunki płatności oraz sumy gwarantowanej za wykonanie usługi, szczegółowo zostało opisane w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
15. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
16. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania m.in. następujących przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2023r. poz.1047 z późn. zm.),
b) ustawy z 21.03.1985r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2023r. poz. 645 z późn. zm.),
c) ustawy z 14.12.2012r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1587 z późn zm.),
d) ustawy z 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2023r.
poz 1469 z późn. zm.)
e)Rozporządzenia Ministra Środowiska z 27.10.2005r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków jakie mogą być stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. nr 230
poz. 1960)
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Świnna w sezonie 2023/2024.
2 Część zamówienia nr 6
Rejon VI sołectwo Trzebinia – drogi o długości 11 438 m
3. Wykaz ulic objętych zimowych utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi załącznik
nr 4 do SWZ.
4. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegają na ręcznym i mechanicznym usuwania śniegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji śliskości powstałej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
5. Odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni (minimum 2,7 m).
6. Likwidowanie śliskości na całej szerokości dróg a przede wszystkim na odcinkach decydujących o bezpieczeństwie ruchu – niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urząd Gminy.
7. Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca odśnieżając drogi równocześnie je posypywał jeżeli istnieje potrzeba posypywania.
8. Wszędzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagają, wykonawca wyposaży sprzęt używany do wykonywania usługi w łańcuchy na koła.
9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania usługi.
10. Wymagana jest dyspozycyjność całodobowa, konieczność posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobę obsługującą sprzęt tj. odśnieżającą (telefon w kabinie ciągnika) jak i osobę koordynującą odśnieżanie u Wykonawcy.
11. Materiał do zwalczania gołoledzi:
a) sól drogowa w ilości 2 tony zapewnia Wykonawca;
b) materaił sypki zapewnia Zamawiający;
12. Terminy odśnieżania dróg uzależnione będą od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przes sołtysa danego sołectwa jednak nie później niż w ciągu 60 minut od wezwania do odnieżania (dla każdej części przedmiotu zamówienia).
13. Wykonawca, w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy będzie zobowiązany do udostępnienia jednostki sprzętowej w celu montażu urządzenia GPS, które zapewnia Zamawiający. O terminie przybycia do tut. Urzędu w celu montażu urządzenia GPS Wykonawca będzie powiadomiony telefonicznie.
14. Warunki płatności oraz sumy gwarantowanej za wykonanie usługi, szczegółowo zostało opisane w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
15. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
16. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania m.in. następujących przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2023r. poz.1047 z późn. zm.),
b) ustawy z 21.03.1985r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2023r. poz. 645 z późn. zm.),
c) ustawy z 14.12.2012r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1587 z późn zm.),
d) ustawy z 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2023r.
poz 1469 z późn. zm.)
e)Rozporządzenia Ministra Środowiska z 27.10.2005r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków jakie mogą być stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. nr 230
poz. 1960)
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy