Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Stryszów w sezonie 2021/2022

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Stryszów w sezonie 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStryszów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-29
  • ZamawiającyGmina Stryszów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00240550
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Stryszów w sezonie 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stryszów 149

1.5.2.) Miejscowość: Stryszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-146

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338797412

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stryszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stryszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Stryszów w sezonie 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84d1e848-31a0-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240550

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003699/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
7. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert):
7.1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
7.2.Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: gmina@stryszow.pl
7.3.Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 7.2 adres email.
7.4.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
8.Wykonawca składa ofertę, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne dotyczące RODO zostały zawarte w
Rozdziale XXV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IiR.271.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectwa Stryszów.
Usługa obejmuje odśnieżanie oraz likwidację śliskości.
Przez odśnieżanie dróg rozumie się zabiegi mające na celu całkowite, względnie częściowe usunięcie śniegu za pomocą pługów odśnieżnych z jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących, jakimi są zatoki autobusowe, parkingi przydrożne.
Zwalczanie śliskości drogowej to zabieg mający na celu zapobieganie występowaniu względnie likwidujące powstałą śliskość zimową.
Standard zimowego utrzymania dróg w ramach niniejszego zamówienia przewiduje:
- odśnieżenie jezdni na całej szerokości wraz z poboczami utwardzonymi,
- likwidację śliskości na skrzyżowaniach z innymi drogami, przejazdami kolejowymi, odcinkach o spadkach powyżej 4%, mostach, innych odcinkach mających wpływ na zachowanie bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- w przypadku wystąpienia gołoledzi lub lodowicy likwidację śliskości na całej długości dróg,
- czas likwidacji śliskości - do 3 godzin po ustaniu opadów śniegu,
- możliwość występowania na jezdni śniegu zajeżdżonego,
- w warunkach ekstremalnych (ciągłe, intensywne opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne) możliwość czasowych przerw w komunikacji.
Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
2. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w niniejszym postępowaniu.
3. Ocena ofert będzie dokonywana odrębnie dla każdej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectwa Dąbrówka.
Usługa obejmuje odśnieżanie oraz likwidację śliskości.
Przez odśnieżanie dróg rozumie się zabiegi mające na celu całkowite, względnie częściowe usunięcie śniegu za pomocą pługów odśnieżnych z jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących, jakimi są zatoki autobusowe, parkingi przydrożne.
Zwalczanie śliskości drogowej to zabieg mający na celu zapobieganie występowaniu względnie likwidujące powstałą śliskość zimową.
Standard zimowego utrzymania dróg w ramach niniejszego zamówienia przewiduje:
- odśnieżenie jezdni na całej szerokości wraz z poboczami utwardzonymi,
- likwidację śliskości na skrzyżowaniach z innymi drogami, przejazdami kolejowymi, odcinkach o spadkach powyżej 4%, mostach, innych odcinkach mających wpływ na zachowanie bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- w przypadku wystąpienia gołoledzi lub lodowicy likwidację śliskości na całej długości dróg,
- czas likwidacji śliskości - do 3 godzin po ustaniu opadów śniegu,
- możliwość występowania na jezdni śniegu zajeżdżonego,
- w warunkach ekstremalnych (ciągłe, intensywne opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne) możliwość czasowych przerw w komunikacji.
Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
2. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w niniejszym postępowaniu.
3. Ocena ofert będzie dokonywana odrębnie dla każdej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectwa Łękawica.
Usługa obejmuje odśnieżanie oraz likwidację śliskości.
Przez odśnieżanie dróg rozumie się zabiegi mające na celu całkowite, względnie częściowe usunięcie śniegu za pomocą pługów odśnieżnych z jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących, jakimi są zatoki autobusowe, parkingi przydrożne.
Zwalczanie śliskości drogowej to zabieg mający na celu zapobieganie występowaniu względnie likwidujące powstałą śliskość zimową.
Standard zimowego utrzymania dróg w ramach niniejszego zamówienia przewiduje:
- odśnieżenie jezdni na całej szerokości wraz z poboczami utwardzonymi,
- likwidację śliskości na skrzyżowaniach z innymi drogami, przejazdami kolejowymi, odcinkach o spadkach powyżej 4%, mostach, innych odcinkach mających wpływ na zachowanie bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- w przypadku wystąpienia gołoledzi lub lodowicy likwidację śliskości na całej długości dróg,
- czas likwidacji śliskości - do 3 godzin po ustaniu opadów śniegu,
- możliwość występowania na jezdni śniegu zajeżdżonego,
- w warunkach ekstremalnych (ciągłe, intensywne opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne) możliwość czasowych przerw w komunikacji.
Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
2. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w niniejszym postępowaniu.
3. Ocena ofert będzie dokonywana odrębnie dla każdej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectwa Zakrzów.
Usługa obejmuje odśnieżanie oraz likwidację śliskości.
Przez odśnieżanie dróg rozumie się zabiegi mające na celu całkowite, względnie częściowe usunięcie śniegu za pomocą pługów odśnieżnych z jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących, jakimi są zatoki autobusowe, parkingi przydrożne.
Zwalczanie śliskości drogowej to zabieg mający na celu zapobieganie występowaniu względnie likwidujące powstałą śliskość zimową.
Standard zimowego utrzymania dróg w ramach niniejszego zamówienia przewiduje:
- odśnieżenie jezdni na całej szerokości wraz z poboczami utwardzonymi,
- likwidację śliskości na skrzyżowaniach z innymi drogami, przejazdami kolejowymi, odcinkach o spadkach powyżej 4%, mostach, innych odcinkach mających wpływ na zachowanie bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- w przypadku wystąpienia gołoledzi lub lodowicy likwidację śliskości na całej długości dróg,
- czas likwidacji śliskości - do 3 godzin po ustaniu opadów śniegu,
- możliwość występowania na jezdni śniegu zajeżdżonego,
- w warunkach ekstremalnych (ciągłe, intensywne opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne) możliwość czasowych przerw w komunikacji.
Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
2. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w niniejszym postępowaniu.
3. Ocena ofert będzie dokonywana odrębnie dla każdej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectwa Stronie.
Usługa obejmuje odśnieżanie oraz likwidację śliskości.
Przez odśnieżanie dróg rozumie się zabiegi mające na celu całkowite, względnie częściowe usunięcie śniegu za pomocą pługów odśnieżnych z jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących, jakimi są zatoki autobusowe, parkingi przydrożne.
Zwalczanie śliskości drogowej to zabieg mający na celu zapobieganie występowaniu względnie likwidujące powstałą śliskość zimową.
Standard zimowego utrzymania dróg w ramach niniejszego zamówienia przewiduje:
- odśnieżenie jezdni na całej szerokości wraz z poboczami utwardzonymi,
- likwidację śliskości na skrzyżowaniach z innymi drogami, przejazdami kolejowymi, odcinkach o spadkach powyżej 4%, mostach, innych odcinkach mających wpływ na zachowanie bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- w przypadku wystąpienia gołoledzi lub lodowicy likwidację śliskości na całej długości dróg,
- czas likwidacji śliskości - do 3 godzin po ustaniu opadów śniegu,
- możliwość występowania na jezdni śniegu zajeżdżonego,
- w warunkach ekstremalnych (ciągłe, intensywne opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne) możliwość czasowych przerw w komunikacji.
Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
2. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w niniejszym postępowaniu.
3. Ocena ofert będzie dokonywana odrębnie dla każdej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectwa Leśnica.
Usługa obejmuje odśnieżanie oraz likwidację śliskości.
Przez odśnieżanie dróg rozumie się zabiegi mające na celu całkowite, względnie częściowe usunięcie śniegu za pomocą pługów odśnieżnych z jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących, jakimi są zatoki autobusowe, parkingi przydrożne.
Zwalczanie śliskości drogowej to zabieg mający na celu zapobieganie występowaniu względnie likwidujące powstałą śliskość zimową.
Standard zimowego utrzymania dróg w ramach niniejszego zamówienia przewiduje:
- odśnieżenie jezdni na całej szerokości wraz z poboczami utwardzonymi,
- likwidację śliskości na skrzyżowaniach z innymi drogami, przejazdami kolejowymi, odcinkach o spadkach powyżej 4%, mostach, innych odcinkach mających wpływ na zachowanie bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- w przypadku wystąpienia gołoledzi lub lodowicy likwidację śliskości na całej długości dróg,
- czas likwidacji śliskości - do 3 godzin po ustaniu opadów śniegu,
- możliwość występowania na jezdni śniegu zajeżdżonego,
- w warunkach ekstremalnych (ciągłe, intensywne opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne) możliwość czasowych przerw w komunikacji.
Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
2. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w niniejszym postępowaniu.
3. Ocena ofert będzie dokonywana odrębnie dla każdej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w formularzu ofertowym należy wymienić dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, ze wskazaniem Pełnomocnika do ich reprezentowania i załączeniem pełnomocnictwa.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania.
3. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są dostarczyć zamawiającemu w terminie przez niego wyznaczonym umowę regulującą ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-26

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zamontowanie mechanizmu otwierania bramy dwuskrzydłowej BFT- Michałowice-Osiedle
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zamontowanie mechanizmu otwierania bramy dwuskrzydłowej firmy BFT. Miejsce realizacji Więcławice Dworskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI