III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie technicznie sprawnymi jednostkami sprzętowymi, gwarantującymi efektywne wykonywanie przedmiotu zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ich potencjał techniczny będzie oceniany łącznie). Wymagana minimalna liczba jednostek sprzętowych dla poszczególnych części zamówienia: 1) Części: I i IV: a) sprzęt do odśnieżania – pług lub odśnieżarka wirnikowa lub sprzęt równoważny – co najmniej 1szt. z wymienionych, b) sprzęt do usuwania śliskości dróg- piaskarko-solarka lub sprzęt równoważny (dopuszcza się pługo-piaskarkę) – co najmniej 1 szt. 2) Części: II, III, V, VI ,VII, VIII, IX, X, XI, XII i XIII: a) sprzęt do odśnieżania - pług lub odśnieżarka wirnikowa lub sprzęt równoważny - co najmniej 1 szt. osobno na każdą część zamówienia,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
- W celu potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej Wykonawca złoży wykaz posiadanych bądź pozostających do dyspozycji, technicznie sprawnych jednostek sprzętowych, gwarantujących efektywne wykonanie przedmiotu zamówienia, wg załącznika nr 5 do SIWZ - Wykonawca decydujący się na realizację kilku bądź wszystkich części zamówienia, składając oferty na każdą z części, musi dołączyć odpowiednią ilość wykazów, zawierających jednostki sprzętowe inne do realizacji każdej części zamówienia. Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem na każdą część zamówienia oddzielnie. Niedopuszczalne jest dysponowanie tym samym sprzętem w różnych rejonach (częściach zamówienia) – akcja zimowego utrzymania dróg musi być prowadzona w sposób sprawny, zgodnie z wymaganymi standardami. W interesie Wykonawcy należy zapewnienie takiej ilości sprzętu, który pozwoli na sprawne prowadzenie akcji zimowej, tj. zimowego utrzymania dróg gminnych objętych przedmiotem niniejszego zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
9.4.1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 9.4.2 Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 9.4.3 Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; • w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 9.4.1÷9.4.3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, • w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, dokumenty wymienione w pkt. 9.4.1÷9.4.3 należy złożyć także w odniesieniu do tych podmiotów,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz jednostek sprzętowych Wykonawcy posiadanych bądź pozostających do dyspozycji, technicznie sprawnych, gwarantujących efektywne wykonywanie przedmiotu zamówienia. • dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w pkt 5.3.3 SIWZ. • rodzaj jednostek sprzętowych należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku określonego w pkt 5.3.3 SIWZ. • wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. • w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego 5.3.3 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty składające się na ofertą Wykonawcy składaną w terminie składania oferty. 9.1.1 Sporządzony przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTY - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 9.1.2 Formularz cenowy- wg wzorów, stanowiących załączniki od nr 1.1 do nr 1.13 do SIWZ (jeden formularz cenowy do każdej złożonej oferty) 9.1.3 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Treść i zakres wymaganego oświadczenia Zamawiający przekazuje na: - załączniku nr 2a do SIWZ - dotyczy spełniania warunków udziału w postępowaniu, - załączniku nr 2b do SIWZ - dotyczy przesłanek wykluczenia z postępowania. • Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. • W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 9.1.4 Pisemne zobowiązanie (tylko w formie oryginału) podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej powołuje się Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 9.1.5 Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 9.4.1 – w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją „za zgodność z oryginałem” pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 9.4.1. oraz jej podpisem 9.1.6 Oświadczenie o powstaniu obowiązku podatkowego - na druku Formularza Ofertowego. 9.2 Oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. • Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, • Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, • Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. • W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane w załącznik nr 6 do SIWZ –WZÓR UMOWY niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy określa w wyżej wymienionym wzorze umowy okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-11-23, godzina:
10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż: 16.11. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki jest: Wójt Gminy Piecki. 16.12. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Piecki, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych – Bartoszem Wrochną na adres poczty elektronicznej inspektor@cbi24.pl . 3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów lub na podstawie udzielonej zgody. 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: - wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Gminy Piecki; - realizacji umów zawartych z kontrahentami; - w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody. 5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych. 6. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. rozporządzenia. 7. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora. 8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych. - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy cywilnoprawnej. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją nie podania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część Nr I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I 1) Przedmiot zamówienia obejmuje a) utrzymywanie przejezdności dróg poprzez odśnieżanie, b) zmniejszanie śliskości dróg, poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi, tj. mieszanką piaskowo-solną 10%. 2) Sołectwa objęte przedmiotem zamówienia: Piecki, w tym: Osiedle Lawendowe , Ostrów Pieckowski, Piersławek, Szklarnia, Krzywy Róg i Dłużec, zgodnie z załącznikiem nr 1.1a do SIWZ. 3) Szacunkowy zakres zamówienia obejmuje : a) 25 t wysypanej mieszanki piaskowo-solnej 10%, b) 180 godzin pracy sprzętu różnego rodzaju, do odśnieżania i usuwania śliskości dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-2, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wszelkie szczegółowe warunki zadania zawiera SIWZ oraz następujące załączniki: 1) Załącznik nr 1 - Formularz Oferty, 2) Załącznik Nr 1.1 - Formularz cenowy dla części nr 1* 3) Załącznik Nr 1.1a – Wykaz dróg dla części nr 1,
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część Nr II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II 1) Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymywanie przejezdności dróg poprzez odśnieżanie, 2) Sołectwo objęte przedmiotem zamówienia: Brejdyny, zgodnie z załącznikiem nr 1.2a do SIWZ. 3) Szacunkowy zakres zamówienia obejmuje : a) 25 godzin pracy sprzętu różnego rodzaju, do odśnieżania i usuwania śliskości dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wszelkie szczegółowe warunki zadania zawiera SIWZ oraz następujące załączniki: 1) Załącznik nr 1 - Formularz Oferty, 2) Załącznik Nr 1.2 - Formularz cenowy dla części nr 2* 3) Załącznik Nr 1.2a – Wykaz dróg dla części nr 2.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część Nr III |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część III 1) Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymywanie przejezdności dróg poprzez odśnieżanie. 2) Sołectwa objęte przedmiotem zamówienia: Gant oraz miejscowość Gajne, zgodnie z załącznikiem nr 1.3a do SIWZ. 3) Szacunkowy zakres zamówienia obejmuje : a) 22 godzin pracy sprzętu różnego rodzaju, do odśnieżania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wszelkie szczegółowe warunki zadania zawiera SIWZ oraz następujące załączniki: 1) Załącznik nr 1 - Formularz Oferty, 2) Załącznik Nr 1.3 - Formularz cenowy dla części nr 3* 3) Załącznik Nr 1.3a – Wykaz dróg dla części nr 3.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część Nr IV |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV 1) Przedmiot zamówienia obejmuje a) utrzymywanie przejezdności dróg poprzez odśnieżanie, b) zmniejszanie śliskości dróg, poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi, tj. mieszanką piaskowo-solną 10%. 2) Sołectwa objęte przedmiotem zamówienia: Lipowo, Głogno, Dobry Lasek i Brejdyny, zgodnie z załącznikiem nr 1.4a do SIWZ. 3) Szacunkowy zakres zamówienia obejmuje : a) 25 t wysypanej mieszanki piaskowo-solnej 10%, b) 180 godzin pracy sprzętu różnego rodzaju, do odśnieżania i usuwania śliskości dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wszelkie szczegółowe warunki zadania zawiera SIWZ oraz następujące załączniki: 1) Załącznik nr 1 - Formularz Oferty, 2) Załącznik Nr 1.4 - Formularz cenowy dla części nr 4* 3) Załącznik Nr 1.4a – Wykaz dróg dla części nr 4.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część Nr V |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część V 1) Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymywanie przejezdności dróg poprzez odśnieżanie. 2) Sołectwo objęte przedmiotem zamówienia: Bobrówko oraz miejscowość Nowy Most, zgodnie z załącznikiem nr 1.5a do SIWZ. 3) Szacunkowy zakres zamówienia obejmuje : a) 20 godzin pracy sprzętu różnego rodzaju, do odśnieżania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wszelkie szczegółowe warunki zadania zawiera SIWZ oraz następujące załączniki: 1) Załącznik nr 1 - Formularz Oferty, 2) Załącznik Nr 1.5 - Formularz cenowy dla części nr 5* 3) Załącznik Nr 1.5a – Wykaz dróg dla części nr 5.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część Nr VI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VI 1) Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymywanie przejezdności dróg poprzez odśnieżanie. 2) Sołectwa objęte przedmiotem zamówienia: Goleń, Czaszkowo i Łętowo, zgodnie z załącznikiem nr 1.6a do SIWZ. 3) Szacunkowy zakres zamówienia obejmuje : a) 25 godzin pracy sprzętu różnego rodzaju, do odśnieżania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wszelkie szczegółowe warunki zadania zawiera SIWZ oraz następujące załączniki: 1) Załącznik nr 1 - Formularz Oferty, 2) Załącznik Nr 1.6 - Formularz cenowy dla części nr 6* 3) Załącznik Nr 1.6a – Wykaz dróg dla części nr 6.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część Nr 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VII 1) Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymywanie przejezdności dróg poprzez odśnieżanie. 2) Sołectwa objęte przedmiotem zamówienia: Stare Kiełbonki, Nowe Kiełbonki i Zgon, zgodnie z załącznikiem nr 1.7a do SIWZ. 3) Szacunkowy zakres zamówienia obejmuje : a) 85 godzin pracy sprzętu różnego rodzaju, do odśnieżania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wszelkie szczegółowe warunki zadania zawiera SIWZ oraz następujące załączniki: 1) Załącznik nr 1 - Formularz Oferty, 2) Załącznik Nr 1.7 - Formularz cenowy dla części nr 7* 3) Załącznik Nr 1.7a – Wykaz dróg dla części nr 7.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część Nr VIII |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VIII 1) Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymywanie przejezdności dróg poprzez odśnieżanie. 2) Sołectwa objęte przedmiotem zamówienia: Babięta i Zyzdrojowy Piecek, zgodnie z załącznikiem nr 1.8a do SIWZ. 3) Szacunkowy zakres zamówienia obejmuje : a) 80 godzin pracy sprzętu różnego rodzaju, do odśnieżania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wszelkie szczegółowe warunki zadania zawiera SIWZ oraz następujące załączniki: 1) Załącznik nr 1 - Formularz Oferty, 2) Załącznik Nr 1.8 - Formularz cenowy dla części nr 8* 3) Załącznik Nr 1.8a – Wykaz dróg dla części nr 8.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Część Nr IX |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IX 1) Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymywanie przejezdności dróg poprzez odśnieżanie. 2) Sołectwa objęte przedmiotem zamówienia: Krutyń, Krutyński Piecek i Rosocha, zgodnie z załącznikiem nr 1.9a do SIWZ. 3) Szacunkowy zakres zamówienia obejmuje : a) 100 godzin pracy sprzętu różnego rodzaju, do odśnieżania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wszelkie szczegółowe warunki zadania zawiera SIWZ oraz następujące załączniki: 1) Załącznik nr 1 - Formularz Oferty, 2) Załącznik Nr 1.9 - Formularz cenowy dla części nr 9* 3) Załącznik Nr 1.9a – Wykaz dróg dla części nr 9.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Część Nr X |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część X 1) Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymywanie przejezdności dróg poprzez odśnieżanie. 2) Sołectwo objęte przedmiotem zamówienia: Jakubowo oraz miejscowość Probark Mały i Żabieniec, zgodnie z załącznikiem nr 1.10a do SIWZ. 3) Szacunkowy zakres zamówienia obejmuje : a) 70 godzin pracy sprzętu różnego rodzaju, do odśnieżania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wszelkie szczegółowe warunki zadania zawiera SIWZ oraz następujące załączniki: 1) Załącznik nr 1 - Formularz Oferty, 2) Załącznik Nr 1.10 - Formularz cenowy dla części nr 10* 3) Załącznik Nr 1.10a – Wykaz dróg dla części nr 10.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Część Nr XI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XI 1) Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymywanie przejezdności dróg poprzez odśnieżanie. 2) Sołectwo objęte przedmiotem zamówienia: Machary, zgodnie z załącznikiem nr 1.11a do SIWZ. 3) Szacunkowy zakres zamówienia obejmuje : a) 22 godzin pracy sprzętu różnego rodzaju, do odśnieżania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wszelkie szczegółowe warunki zadania zawiera SIWZ oraz następujące załączniki: 1) Załącznik nr 1 - Formularz Oferty, 2) Załącznik Nr 1.11 - Formularz cenowy dla części nr 11* 3) Załącznik Nr 1.11a – Wykaz dróg dla części nr 11.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Część Nr XII |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XII 1) Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymywanie przejezdności dróg poprzez odśnieżanie. 2) Sołectwa objęte przedmiotem zamówienia: Nawiady, Mojtyny i Prusinowo, zgodnie z załącznikiem nr 1.12a do SIWZ. 3) Szacunkowy zakres zamówienia obejmuje : a) 85 godzin pracy sprzętu różnego rodzaju, do odśnieżania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wszelkie szczegółowe warunki zadania zawiera SIWZ oraz następujące załączniki: 1) Załącznik nr 1 - Formularz Oferty, 2) Załącznik Nr 1.12 - Formularz cenowy dla części nr 12* 3) Załącznik Nr 1.12a – Wykaz dróg dla części nr 12.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Częśc Nr XIII |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XIII 1) Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymywanie przejezdności dróg poprzez odśnieżanie. 2) Sołectwa objęte przedmiotem zamówienia: Dobry Lasek i Cierzpięty, zgodnie z załącznikiem nr 1.13a do SIWZ. 3) Szacunkowy zakres zamówienia obejmuje : a) 24 godzin pracy sprzętu różnego rodzaju, do odśnieżania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wszelkie szczegółowe warunki zadania zawiera SIWZ oraz następujące załączniki: 1) Załącznik nr 1 - Formularz Oferty, 2) Załącznik Nr 1.13 - Formularz cenowy dla części nr 13* 3) Załącznik Nr 1.13a – Wykaz dróg dla części nr 13.