Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Nawojowa w sezonie zimowym 2020

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Nawojowa w sezonie zimowym 2020/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNawojowa
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Nawojowa
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-09
  • Numer ogłoszenia595243-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 595243-N-2020 z dnia 2020-10-09 r.

Gmina Nawojowa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Nawojowa w sezonie zimowym 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nawojowa, krajowy numer identyfikacyjny 49189252900000, ul. Ogrodowa  2 , 33-335  Nawojowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 445 70 68, e-mail wojt@nawojowa.pl, faks 18 445 70 10.
Adres strony internetowej (URL): www.nawojowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.nawojowa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe lub za pośrednictwem posłańca lub osobiście
Adres:
Urząd Gminy Nawojowa ul. Ogrodowa 2 33-335 Nawojowa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Nawojowa w sezonie zimowym 2020/2021
Numer referencyjny: IRB.271.17.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Nawojowa w sezonie zimowym 2019/2020.2. Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na zasadach określonych w Zarządzeniu nr 0050.119.2019 Wójta Gminy Nawojowa z dnia 11 września 2019 roku w sprawie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Nawojowa oraz m.in. na:2.1. Odśnieżaniu całej szerokości jezdni oraz poboczy na drogach wymienionych w specyfikacji.2.2. Likwidacji śliskości pośniegowej i lodowej na podjazdach i skrzyżowaniach poprzez posypanie jezdni odpowiednimi środkami, jakie mogą być używane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach /Dz.U. Nr 230 poz. 1960/. (Zamawiający dysponuje kruszywem naturalnym o uziarnieniu do 4 mm oraz solą, który składowany jest przy budynku dawnej „Hamerni” w Nawojowej. Wykonawca realizujący zadanie we własnym zakresie ma go pobierać z miejsca składowania).2.3. Prowadzeniu prac (odśnieżania, likwidacja śliskości) w niekorzystnych warunkach atmosferycznych (niskie temperatury, w czasie zawiei i zamieci śnieżnych) całodobowo, we wszystkie dni tygodnia, a w przypadku nagłych zmian pogody rozpoczęcie prac natychmiast oraz na każdorazowe polecenie Zamawiającego, utrzymanie przejezdności na drogach w okresie zimowym.3. Zimowe utrzymanie na dodatkowych drogach polega na przywróceniu przejezdności po opadach – odśnieżanie drogi po zakończeniu opadu śniegu. Stawka za 1 km odśnieżania drogi wynosi ½ stawki na innych drogach gminnych w Sołectwie Nawojowa, Frycowa, Żeleźnikowa Mała i Żeleźnikowa Wielka.4. Droga do stacji wodociągowej w Bączej-Kuninie odśnieżana będzie tylko na każdorazowe polecenie Urzędu Gminy Nawojowa.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 90.62.00.00-9 – Usługi odśnieżania, 90.63.00.00-2 – Usługi usuwania oblodzeń6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:a/ zadanie nr I: Sołectwo BĄCZA KUNINA:1) Droga „Nosalówka”– od sklepu do wylotu na drogę powiatową koło Pana Janikowskiego - długość drogi 1,8 km2) Droga „Od mostu (k. Kaplicy) do drogi powiatowej Frycowa - Złotne” (Bącza-Kunina Potok) oraz boczna Osiedle Potok - długość drogi 2,3 km3) Droga „koło Szkoły” - długość drogi 0,3 km4) Droga do stacji wodociągowej – długość drogi 0,25 kmb/ zadanie nr II: Sołectwo NAWOJOWA (część południowo – zachodnia):1) ul. Szkolna w Nawojowej (droga Szkoła – Barnakówka – Horoskówka) - długość drogi 0,8 km2) ul. Wspólna w Nawojowej (droga „Dutkówka” do sołtysa) - długość drogi 0,3 km 3) ul. Ks. Stanisława Kruczka (Droga Plebańskie Pola w Nawojowej) – długość drogi 0,3 km4) ul. Polna (Droga ,,Do Kali” w Nawojowej) – długość drogi 0,5 km5) ulice: Parkowa - Sikornik – Wąska – Widokowa - Łącznik (od drogi Powiatowej – Cmentarz – Sikornik – Bukowiec – Łęg oraz od cmentarza do drogi krajowej) - długość drogi 3,8 kmc/ zadanie nr III: Sołectwo NAWOJOWA (część północno – zachodnia):1) ulice: Urocza – Osiedlowa – Kwiatowa (Osiedle Podkamienne) - długość drogi 1,3 km2) ul. Leśna (Nawojowa – Ciecierz) - długość drogi 0,9 km 3) ul. Zielona (Nawojowa – Górki Zawadzkie) - długość drogi 0,6 km4) ul. Zagórze (Od drogi powiatowej do drogi gminnej Majdan – Sowina w Żeleźnikowej Wielkiej) - długość drogi 2,2 km5) ul. Podgórska (droga do „Kozerów”) - długość drogi 0,6 km6) Droga Podkamienne (za potokiem) - długość drogi 0,3 km Parkingi:7) Koło Szkoły Podstawowej w Nawojowej o powierzchni 618 m²;8) Koło Kaplicy Cmentarnej w Nawojowej o powierzchni 1141 m²;9) Koło kiosków handlowych w Nawojowej o powierzchni 1600 m²;10) Koło Kościoła w Nawojowej (2 parkingi – przed i za Kościołem) o łącznej powierzchni 1000 m²;d/ zadanie nr IV: Sołectwo FRYCOWA: 1) Rybień przez osiedle oraz w kierunku „Margonia” - długość drogi 2,3 km2) Droga „Zawodzie” do osiedla „Wójtowiczów” i „Dolinki – Zagroda” -długość drogi 4,1 km 3) Frycowa – osiedle i osiedle k. Szkoły + 2 drogi boczne (do Lelity i Poradowskiego oraz łącznik do drogi powiatowej), - długość drogi 2,3 km 4) Droga „Do lasu na Rybniu” – długość drogi 0,7 km5) Droga „Do osiedla pod Pułankami” – długość drogi 0,35 km„dodatkowe” drogi:6) Droga do „Ormantego” we Frycowej - długość drogi 0,4 km 7) Droga do Homoncików i Zaczyków we Frycowej - długość drogi 0,6 km8) Frycowa – Pułanki - długość drogi 1,2 km 9) FRYCOWA – droga Rybień - do Cyconia - długość drogi 1,5 km10) Frycowa – boczna droga do Wiktorów i innych dz. nr 775 - długość drogi 0,1 km11) Droga do Kowalików i innych we Frycowej – długość drogi 0,4 km e/ zadanie nr V: Sołectwo ŻELEŹNIKOWA WIELKA:1) Od pętli autobusowej do Sowiny (Wiejskie – Kącina) - długość drogi 1,9 km2) Od Cmentarza do Poręby oraz droga Majdan – Sowina - długość drogi 3,1 km 3) Od Szkoły w kierunku Zagórza od Popowic oraz droga Zagórze od Popowic - długość drogi 3,9 km 4) Drogi (2 drogi) ,,Na Pustkach” – długość 0,8 km5) Droga ,,Gajówka” w Żeleźnikowej Wielkiej – długość drogi 1 km;6) Droga osiedle Plebańskie w Żeleźnikowej Wielkiej – długość drogi 0,2 km „dodatkowe” drogi:7) Droga do Barnachów, Michalików i Lelitów - długość drogi 0,7 km8) Droga Zagórze od Popowic do osiedla „Szmitów-Buczków”- długość drogi 0,6 km9) ŻELEŹNIKOWA WIELKA – droga do Myślca (do mostu) - długość drogi 0,5 km10) Droga do Barnachów, Pawlików i Legutków w Żeleźnikowej Wielkiej– długość drogi 0,9 km, 11) Parking Koło Kościoła o powierzchni 762 m²;f/ zadanie nr VI: Sołectwo POPARDOWA WYŻNA: 1) Od drogi krajowej do Pana Frączka i Kulpy oraz w kierunku osiedla „Wiktorów”, most na rzece Kamienica, ul. Krótka (Stary Tracz) i ul. Nad Kamienicą (do osiedla „Baranów” w Nawojowej) - długość drogi 4,9 kmg/ zadanie nr VII: Sołectwo POPARDOWA NIŻNA: 1) ul. Ogrodowa w Nawojowej i dalej droga Nawojowa – Popardowa Niżna (do końca asfaltu) - długość drogi 3,0 km 2) Do osiedla pod Mała Górą - długość drogi 0,2 km3) ul. Lipowa (Droga Przedszkole – Hamernia i Aleja Lipowa) oraz ul. Cicha (do osiedla „Za Murem”) - długość drogi 1,1 km Parkingi: 4) Koło Urzędu Gminy Nawojowa o powierzchni 480 m²;5) Wzdłuż ul. Ogrodowej o powierzchni 485 m²;6) parking przy ul. Lipowej (przy drodze w kierunku Hamernii za Przedszkolem) o powierzchni 380 m²;h/ zadanie nr VIII: Sołectwo ŻELEŹNIKOWA MAŁA1) Droga „Podlas”- długość drogi 0,3 km2) Droga Moczurki – Stajanie- długość drogi 1,6 km„dodatkowe” drogi:3) Droga do Pawlików, Gawlaka i innych w Żeleźnikowej Małej - długość drogi 0,6 km4) Droga od pętli autobusowej do osiedla Łąki w Żeleźnikowej Małej - długość drogi 0,6 km.5) droga ,,Do Krzesza i innych” w Żeleźnikowej Małej - długość drogi 0,1 km.7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-04-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: należy wykazać, że wykonawca: posiada doświadczenie, polegające na wykonywaniu co najmniej 1 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia (tj. zimowe utrzymanie dróg publicznych). przy realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj., co najmniej ciągnikiem o podwójnym napędzie i pługiem do odśnieżania
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 oraz:1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;2) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5;3) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 4 i 5 SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6;4) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 6 SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7;5) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r., poz. 716), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8;6) oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź inne informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt.5. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów, o których mowa w ust. 2, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zamawiający żąda oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 oraz:1) w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności:a) oświadczenia o posiadaniu niezbędnych kompetencji lub uprawnień do realizacji zamówienia – ocena spełniania warunku w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1);2) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) oświadczenia o sytuacji ekonomicznej lub finansowej do realizacji zamówienia – ocena spełniania warunku w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1);3) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (zał. nr 2);b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zał. nr 3);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Referencje
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpoczęcia prac 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-19, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych przez ZamawiającegoZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Nawojowa; inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nawojowa jest Pan Robert Baran, e-mail: iod@nawojowa.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr IRB.271.17.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Sołectwo BĄCZA KUNINA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Droga „Nosalówka”– od sklepu do wylotu na drogę powiatową koło Pana Janikowskiego - długość drogi 1,8 km2) Droga „Od mostu (k. Kaplicy) do drogi powiatowej Frycowa - Złotne” (Bącza-Kunina Potok) oraz boczna Osiedle Potok - długość drogi 2,3 km3) Droga „koło Szkoły” - długość drogi 0,3 km4) Droga do stacji wodociągowej – długość drogi 0,25 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpoczęcia prac 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Sołectwo NAWOJOWA (część południowo – zachodnia)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) ul. Szkolna w Nawojowej (droga Szkoła – Barnakówka – Horoskówka) - długość drogi 0,8 km2) ul. Wspólna w Nawojowej (droga „Dutkówka” do sołtysa) - długość drogi 0,3 km 3) ul. Ks. Stanisława Kruczka (Droga Plebańskie Pola w Nawojowej) – długość drogi 0,3 km4) ul. Polna (Droga ,,Do Kali” w Nawojowej) – długość drogi 0,5 km5) ulice: Parkowa - Sikornik – Wąska – Widokowa - Łącznik (od drogi Powiatowej – Cmentarz – Sikornik – Bukowiec – Łęg oraz od cmentarza do drogi krajowej) - długość drogi 3,8 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpoczęcia prac 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Sołectwo NAWOJOWA (część północno – zachodnia)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) ulice: Urocza – Osiedlowa – Kwiatowa (Osiedle Podkamienne) - długość drogi 1,3 km2) ul. Leśna (Nawojowa – Ciecierz) - długość drogi 0,9 km 3) ul. Zielona (Nawojowa – Górki Zawadzkie) - długość drogi 0,6 km4) ul. Zagórze (Od drogi powiatowej do drogi gminnej Majdan – Sowina w Żeleźnikowej Wielkiej) - długość drogi 2,2 km5) ul. Podgórska (droga do „Kozerów”) - długość drogi 0,6 km6) Droga Podkamienne (za potokiem) - długość drogi 0,3 km Parkingi:7) Koło Szkoły Podstawowej w Nawojowej o powierzchni 618 m²;8) Koło Kaplicy Cmentarnej w Nawojowej o powierzchni 1141 m²;9) Koło kiosków handlowych w Nawojowej o powierzchni 1600 m²;10) Koło Kościoła w Nawojowej (2 parkingi – przed i za Kościołem) o łącznej powierzchni 1000 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpoczęcia prac 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Sołectwo FRYCOWA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Rybień przez osiedle oraz w kierunku „Margonia” - długość drogi 2,3 km2) Droga „Zawodzie” do osiedla „Wójtowiczów” i „Dolinki – Zagroda” -długość drogi 4,1 km 3) Frycowa – osiedle i osiedle k. Szkoły + 2 drogi boczne (do Lelity i Poradowskiego oraz łącznik do drogi powiatowej), - długość drogi 2,3 km 4) Droga „Do lasu na Rybniu” – długość drogi 0,7 km5) Droga „Do osiedla pod Pułankami” – długość drogi 0,35 km„dodatkowe” drogi:6) Droga do „Ormantego” we Frycowej - długość drogi 0,4 km 7) Droga do Homoncików i Zaczyków we Frycowej - długość drogi 0,6 km8) Frycowa – Pułanki - długość drogi 1,2 km 9) FRYCOWA – droga Rybień - do Cyconia - długość drogi 1,5 km10) Frycowa – boczna droga do Wiktorów i innych dz. nr 775 - długość drogi 0,1 km11) Droga do Kowalików i innych we Frycowej – długość drogi 0,4 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpoczęcia prac 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Sołectwo ŻELEŹNIKOWA WIELKA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Od pętli autobusowej do Sowiny (Wiejskie – Kącina) - długość drogi 1,9 km2) Od Cmentarza do Poręby oraz droga Majdan – Sowina - długość drogi 3,1 km 3) Od Szkoły w kierunku Zagórza od Popowic oraz droga Zagórze od Popowic - długość drogi 3,9 km 4) Drogi (2 drogi) ,,Na Pustkach” – długość 0,8 km5) Droga ,,Gajówka” w Żeleźnikowej Wielkiej – długość drogi 1 km;6) Droga osiedle Plebańskie w Żeleźnikowej Wielkiej – długość drogi 0,2 km „dodatkowe” drogi:7) Droga do Barnachów, Michalików i Lelitów - długość drogi 0,7 km8) Droga Zagórze od Popowic do osiedla „Szmitów-Buczków”- długość drogi 0,6 km9) ŻELEŹNIKOWA WIELKA – droga do Myślca (do mostu) - długość drogi 0,5 km10) Droga do Barnachów, Pawlików i Legutków w Żeleźnikowej Wielkiej– długość drogi 0,9 km, 11) Parking Koło Kościoła o powierzchni 762 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpoczęcia prac 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Sołectwo POPARDOWA WYŻNA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Od drogi krajowej do Pana Frączka i Kulpy oraz w kierunku osiedla „Wiktorów”, most na rzece Kamienica, ul. Krótka (Stary Tracz) i ul. Nad Kamienicą (do osiedla „Baranów” w Nawojowej) - długość drogi 4,9 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpoczęcia prac 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Sołectwo POPARDOWA NIŻNA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) ul. Ogrodowa w Nawojowej i dalej droga Nawojowa – Popardowa Niżna (do końca asfaltu) - długość drogi 3,0 km 2) Do osiedla pod Mała Górą - długość drogi 0,2 km3) ul. Lipowa (Droga Przedszkole – Hamernia i Aleja Lipowa) oraz ul. Cicha (do osiedla „Za Murem”) - długość drogi 1,1 km Parkingi: 4) Koło Urzędu Gminy Nawojowa o powierzchni 480 m²;5) Wzdłuż ul. Ogrodowej o powierzchni 485 m²;6) parking przy ul. Lipowej (przy drodze w kierunku Hamernii za Przedszkolem) o powierzchni 380 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpoczęcia prac 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Sołectwo ŻELEŹNIKOWA MAŁA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Droga „Podlas”- długość drogi 0,3 km2) Droga Moczurki – Stajanie- długość drogi 1,6 km„dodatkowe” drogi:3) Droga do Pawlików, Gawlaka i innych w Żeleźnikowej Małej - długość drogi 0,6 km4) Droga od pętli autobusowej do osiedla Łąki w Żeleźnikowej Małej - długość drogi 0,6 km.5) droga ,,Do Krzesza i innych” w Żeleźnikowej Małej - długość drogi 0,1 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpoczęcia prac 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje wykonawcy do kompleksowego remontu balkonów - Tarnów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuje doświadczonego wykonawcy (firmy) do kompleksowego remontu 8 szt. balkonów o wym. 3x1,2m w kamienicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Nawojowa: Przebudowa drogi leśnej nr 78 (nr inw. 220/731) w L-ctwie Homrzyska
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Nawojowa: Remont odcinka drogi gminnej – ul. Widokowa w Nawojowej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa wapna palonego – mielonego, suchego, wysoko reaktywnego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2020/2022"
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI