„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBulkowo
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Bulkowo
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-21
  • Numer ogłoszenia587606-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 587606-N-2020 z dnia 2020-09-21 r.

Gmina Bulkowo: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bulkowo, krajowy numer identyfikacyjny 61101570900000, ul. ul. Szkolna  1 , 09-454  Bulkowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 24 265 20 13, , e-mail r.frankiewicz@bulkowo.pl, , faks 24 265 23 50.
Adres strony internetowej (URL): bulkowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.bulkowo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.bulkowo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
tak, forma pisemna
Adres:
Urząd Gminy Bulkowo, ul. Szkolna 1 09-454 Bulkowo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021”
Numer referencyjny: RRA.IZ.271.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021”. Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu dla każdej części wynosi około 200 roboczogodzin.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań. Ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań. Ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi dysponować na czas realizacji przedmiotu zamówienia (na każdą część na którą składa ofertę) niezbędnym sprzętem zgodnym z wymaganiami określonymi w SIWZ. Wykonawca sporządza wykaz narzędzi wg. Wzoru który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować technicznie sprawnymi jednostkami sprzętowymi gwarantującymi efektywne prowadzenie akcji zimowej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ich potencjał techniczny będzie oceniany łącznie): Wymagana minimalna liczba jednostek sprzętowych: dla części I: sprzęt lekki do odśnieżania – pług ciągnikowy - 1szt.dla części II: sprzęt lekki do odśnieżania – pług ciągnikowy - 1szt.dla części III: sprzęt lekki do odśnieżania – pług ciągnikowy - 1szt.dla części IV: sprzęt lekki do odśnieżania – pług ciągnikowy - 1szt.dla części V: sprzęt lekki do odśnieżania – pług ciągnikowy - 1szt.dla części VI: sprzęt lekki do odśnieżania – pług ciągnikowy - 1szt.dla części VII: sprzęt lekki do odśnieżania – pług ciągnikowy - 1szt.dla części VIII: sprzęt ciężki do odśnieżania – samochód ciężarowy z pługiem lub koparko – ładowarka lub fadroma – 1 szt.dla części IX: sprzęt ciężki do odśnieżania – samochód ciężarowy z pługiem lub koparko - ładowarka lub fadroma – 1 szt.Uwaga! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem na każdą część oddzielnie. Niedopuszczalne jest dysponowanie tym samym sprzętem w różnych rejonach – akcja zima musi być prowadzona w sposób sprawny, zgodnie z wymaganymi standardami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.Uwaga: W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia dokumentu o którym mowa powyżej dotyczy każdego partnera konsorcjum/wspólnika spółki cywilnej.Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu, o którym mowa powyżej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. - załącznik nr 6 do SIWZW przypadku Oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wystarczającym jest aby dokument o którym mowa powyżej został złożony przez jednego z partnera konsorcjum/wspólnika spółki cywilnej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy jest dopuszczalna w niżej wymienionym zakresie: a) zmiany zakresu rzeczowego w przypadku, gdy zmiana ta wynika z okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) przedłużenia terminu zakończenia umowy jeżeli czas trwania okresu zimowego będzie dłuższy niż zakładano do realizacji umowy,c) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiany danych teleadresowych),d) zmiany osobowe tj. zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego,e) danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021” obejmuje drogi w następujących miejscowościach: Nowe Krubice, Dobra, Krubice Stare, Osiek.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.5. Zimowe utrzymanie dróg należy wykonać wg standardu: a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości/minimalna szerokość odśnieżania 4 – 6 m (uzależniona od szerokości pasa drogowego). Dopuszcza się mniejszą szerokość odśnieżania jeżeli nie pozwala na to szerokość jezdni. Nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm,b) odśnieżanie, realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. sprzętu lekkiego (pług ciągnikowy).3.6. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) odśnieżania dróg w sytuacji wystąpienia zjawiska nadmiernych opadów śniegu,b) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg,c) bezwzględnego respektowania poleceń pracownika Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Bulkowo odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania,d) potwierdzenia wykonania poleceń telefonicznych Zamawiającego, najpóźniej przy rozliczaniu zrealizowanych etapów usług, e) odśnieżania w pierwszej kolejności dróg, którymi kursują autobusy szkolne,f) odśnieżania drogi w innych miejscowościach niż wyszczególnione w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego,g) zapewnienia całodobowej telefonicznej łączności z Zamawiającym w celu odbierania poleceń, uwag oraz dyspozycji od koordynatora akcji zimowej,h) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. 2007 r. Nr 186, poz.1322 ze zm.),i) zapewnienia, w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi, zastępczego pojazdu spełniającego wymagania zawarte w niniejszej SIWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów,j) zapewnienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne) specjalistycznego sprzętu koniecznego do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. Zamawiający również nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021” obejmuje drogi w następujących miejscowościach: Worowice, Szasty, Pilichówko, Pilichowo, Gniewkowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.5. Zimowe utrzymanie dróg należy wykonać wg standardu: a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości/minimalna szerokość odśnieżania 4 – 6 m (uzależniona od szerokości pasa drogowego). Dopuszcza się mniejszą szerokość odśnieżania jeżeli nie pozwala na to szerokość jezdni. Nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm,b) odśnieżanie, realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. sprzętu lekkiego (pług ciągnikowy).3.6. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) odśnieżania dróg w sytuacji wystąpienia zjawiska nadmiernych opadów śniegu,b) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg,c) bezwzględnego respektowania poleceń pracownika Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Bulkowo odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania,d) potwierdzenia wykonania poleceń telefonicznych Zamawiającego, najpóźniej przy rozliczaniu zrealizowanych etapów usług, e) odśnieżania w pierwszej kolejności dróg, którymi kursują autobusy szkolne,f) odśnieżania drogi w innych miejscowościach niż wyszczególnione w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego,g) zapewnienia całodobowej telefonicznej łączności z Zamawiającym w celu odbierania poleceń, uwag oraz dyspozycji od koordynatora akcji zimowej,h) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. 2007 r. Nr 186, poz.1322 ze zm.),i) zapewnienia, w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi, zastępczego pojazdu spełniającego wymagania zawarte w niniejszej SIWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów,j) zapewnienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne) specjalistycznego sprzętu koniecznego do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. Zamawiający również nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021” obejmuje drogi w następujących miejscowościach: Daniszewo, Włóki, Daniszewo (Malenie)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.5. Zimowe utrzymanie dróg należy wykonać wg standardu: a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości/minimalna szerokość odśnieżania 4 – 6 m (uzależniona od szerokości pasa drogowego). Dopuszcza się mniejszą szerokość odśnieżania jeżeli nie pozwala na to szerokość jezdni. Nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm,b) odśnieżanie, realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. sprzętu lekkiego (pług ciągnikowy).3.6. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) odśnieżania dróg w sytuacji wystąpienia zjawiska nadmiernych opadów śniegu,b) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg,c) bezwzględnego respektowania poleceń pracownika Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Bulkowo odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania,d) potwierdzenia wykonania poleceń telefonicznych Zamawiającego, najpóźniej przy rozliczaniu zrealizowanych etapów usług, e) odśnieżania w pierwszej kolejności dróg, którymi kursują autobusy szkolne,f) odśnieżania drogi w innych miejscowościach niż wyszczególnione w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego,g) zapewnienia całodobowej telefonicznej łączności z Zamawiającym w celu odbierania poleceń, uwag oraz dyspozycji od koordynatora akcji zimowej,h) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. 2007 r. Nr 186, poz.1322 ze zm.),i) zapewnienia, w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi, zastępczego pojazdu spełniającego wymagania zawarte w niniejszej SIWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów,j) zapewnienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne) specjalistycznego sprzętu koniecznego do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. Zamawiający również nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021” obejmuje drogi w następujących miejscowościach: Słupca Nowa, Słupca, Majdany, Nadułki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.5. Zimowe utrzymanie dróg należy wykonać wg standardu: a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości/minimalna szerokość odśnieżania 4 – 6 m (uzależniona od szerokości pasa drogowego). Dopuszcza się mniejszą szerokość odśnieżania jeżeli nie pozwala na to szerokość jezdni. Nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm,b) odśnieżanie, realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. sprzętu lekkiego (pług ciągnikowy).3.6. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) odśnieżania dróg w sytuacji wystąpienia zjawiska nadmiernych opadów śniegu,b) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg,c) bezwzględnego respektowania poleceń pracownika Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Bulkowo odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania,d) potwierdzenia wykonania poleceń telefonicznych Zamawiającego, najpóźniej przy rozliczaniu zrealizowanych etapów usług, e) odśnieżania w pierwszej kolejności dróg, którymi kursują autobusy szkolne,f) odśnieżania drogi w innych miejscowościach niż wyszczególnione w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego,g) zapewnienia całodobowej telefonicznej łączności z Zamawiającym w celu odbierania poleceń, uwag oraz dyspozycji od koordynatora akcji zimowej,h) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. 2007 r. Nr 186, poz.1322 ze zm.),i) zapewnienia, w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi, zastępczego pojazdu spełniającego wymagania zawarte w niniejszej SIWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów,j) zapewnienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne) specjalistycznego sprzętu koniecznego do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. Zamawiający również nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021” obejmuje drogi w następujących miejscowościach: Rogowo, Krzykosy, Nowy Podleck, Stary Podleck, Gocłowo, Blichowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.5. Zimowe utrzymanie dróg należy wykonać wg standardu: a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości/minimalna szerokość odśnieżania 4 – 6 m (uzależniona od szerokości pasa drogowego). Dopuszcza się mniejszą szerokość odśnieżania jeżeli nie pozwala na to szerokość jezdni. Nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm,b) odśnieżanie, realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. sprzętu lekkiego (pług ciągnikowy).3.6. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) odśnieżania dróg w sytuacji wystąpienia zjawiska nadmiernych opadów śniegu,b) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg,c) bezwzględnego respektowania poleceń pracownika Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Bulkowo odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania,d) potwierdzenia wykonania poleceń telefonicznych Zamawiającego, najpóźniej przy rozliczaniu zrealizowanych etapów usług, e) odśnieżania w pierwszej kolejności dróg, którymi kursują autobusy szkolne,f) odśnieżania drogi w innych miejscowościach niż wyszczególnione w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego,g) zapewnienia całodobowej telefonicznej łączności z Zamawiającym w celu odbierania poleceń, uwag oraz dyspozycji od koordynatora akcji zimowej,h) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. 2007 r. Nr 186, poz.1322 ze zm.),i) zapewnienia, w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi, zastępczego pojazdu spełniającego wymagania zawarte w niniejszej SIWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów,j) zapewnienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne) specjalistycznego sprzętu koniecznego do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. Zamawiający również nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021” obejmuje drogi w następujących miejscowościach: Stare Łubki, Nowe Łubki, Sochocino-Praga
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.5. Zimowe utrzymanie dróg należy wykonać wg standardu: a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości/minimalna szerokość odśnieżania 4 – 6 m (uzależniona od szerokości pasa drogowego). Dopuszcza się mniejszą szerokość odśnieżania jeżeli nie pozwala na to szerokość jezdni. Nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm,b) odśnieżanie, realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. sprzętu lekkiego (pług ciągnikowy).3.6. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) odśnieżania dróg w sytuacji wystąpienia zjawiska nadmiernych opadów śniegu,b) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg,c) bezwzględnego respektowania poleceń pracownika Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Bulkowo odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania,d) potwierdzenia wykonania poleceń telefonicznych Zamawiającego, najpóźniej przy rozliczaniu zrealizowanych etapów usług, e) odśnieżania w pierwszej kolejności dróg, którymi kursują autobusy szkolne,f) odśnieżania drogi w innych miejscowościach niż wyszczególnione w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego,g) zapewnienia całodobowej telefonicznej łączności z Zamawiającym w celu odbierania poleceń, uwag oraz dyspozycji od koordynatora akcji zimowej,h) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. 2007 r. Nr 186, poz.1322 ze zm.),i) zapewnienia, w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi, zastępczego pojazdu spełniającego wymagania zawarte w niniejszej SIWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów,j) zapewnienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne) specjalistycznego sprzętu koniecznego do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. Zamawiający również nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021” obejmuje drogi w następujących miejscowościach: Sochocino-Czyżewo, Sochocino-Badurki, Wołowa, Golanki, Chlebowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.5. Zimowe utrzymanie dróg należy wykonać wg standardu: a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości/minimalna szerokość odśnieżania 4 – 6 m (uzależniona od szerokości pasa drogowego). Dopuszcza się mniejszą szerokość odśnieżania jeżeli nie pozwala na to szerokość jezdni. Nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm,b) odśnieżanie, realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. sprzętu lekkiego (pług ciągnikowy).3.6. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) odśnieżania dróg w sytuacji wystąpienia zjawiska nadmiernych opadów śniegu,b) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg,c) bezwzględnego respektowania poleceń pracownika Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Bulkowo odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania,d) potwierdzenia wykonania poleceń telefonicznych Zamawiającego, najpóźniej przy rozliczaniu zrealizowanych etapów usług, e) odśnieżania w pierwszej kolejności dróg, którymi kursują autobusy szkolne,f) odśnieżania drogi w innych miejscowościach niż wyszczególnione w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego,g) zapewnienia całodobowej telefonicznej łączności z Zamawiającym w celu odbierania poleceń, uwag oraz dyspozycji od koordynatora akcji zimowej,h) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. 2007 r. Nr 186, poz.1322 ze zm.),i) zapewnienia, w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi, zastępczego pojazdu spełniającego wymagania zawarte w niniejszej SIWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów,j) zapewnienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne) specjalistycznego sprzętu koniecznego do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. Zamawiający również nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021” obejmuje odśnieżanie dróg w części I, II, III, IV, w razie dużych zamieci powodujących zatory komunikacyjne oraz wypychanie zasp śnieżnych poza pobocza dróg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.5. Zimowe utrzymanie dróg należy wykonać wg standardu: a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości/minimalna szerokość odśnieżania 4 – 6 m (uzależniona od szerokości pasa drogowego). Dopuszcza się mniejszą szerokość odśnieżania jeżeli nie pozwala na to szerokość jezdni. Nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm,b) odśnieżanie, realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. sprzętu ciężkiego (samochód ciężarowy z pługiem, koparko – ładowarka, fadroma).3.6. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) odśnieżania dróg w sytuacji wystąpienia zjawiska nadmiernych opadów śniegu,b) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg,c) bezwzględnego respektowania poleceń pracownika Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Bulkowo odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania,d) potwierdzenia wykonania poleceń telefonicznych Zamawiającego, najpóźniej przy rozliczaniu zrealizowanych etapów usług, e) odśnieżania w pierwszej kolejności dróg, którymi kursują autobusy szkolne,f) odśnieżania drogi w innych miejscowościach niż wyszczególnione w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego,g) zapewnienia całodobowej telefonicznej łączności z Zamawiającym w celu odbierania poleceń, uwag oraz dyspozycji od koordynatora akcji zimowej,h) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. 2007 r. Nr 186, poz.1322 ze zm.),i) zapewnienia, w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi, zastępczego pojazdu spełniającego wymagania zawarte w niniejszej SIWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów,j) zapewnienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne) specjalistycznego sprzętu koniecznego do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. Zamawiający również nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021” obejmuje odśnieżanie dróg w części V, VI, VII, w razie dużych zamieci powodujących zatory komunikacyjne oraz wypychanie zasp śnieżnych poza pobocza dróg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.5. Zimowe utrzymanie dróg należy wykonać wg standardu: a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości/minimalna szerokość odśnieżania 4 – 6 m (uzależniona od szerokości pasa drogowego). Dopuszcza się mniejszą szerokość odśnieżania jeżeli nie pozwala na to szerokość jezdni. Nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm,b) odśnieżanie, realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. sprzętu ciężkiego ( samochód ciężarowy z pługiem, koparko – ładowarka, fadroma).3.6. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) odśnieżania dróg w sytuacji wystąpienia zjawiska nadmiernych opadów śniegu,b) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg,c) bezwzględnego respektowania poleceń pracownika Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Bulkowo odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania,d) potwierdzenia wykonania poleceń telefonicznych Zamawiającego, najpóźniej przy rozliczaniu zrealizowanych etapów usług, e) odśnieżania w pierwszej kolejności dróg, którymi kursują autobusy szkolne,f) odśnieżania drogi w innych miejscowościach niż wyszczególnione w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego,g) zapewnienia całodobowej telefonicznej łączności z Zamawiającym w celu odbierania poleceń, uwag oraz dyspozycji od koordynatora akcji zimowej,h) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. 2007 r. Nr 186, poz.1322 ze zm.),i) zapewnienia, w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi, zastępczego pojazdu spełniającego wymagania zawarte w niniejszej SIWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów,j) zapewnienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne) specjalistycznego sprzętu koniecznego do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. Zamawiający również nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę nadbudówkę piętra i remont łazienki - Piastów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę nadbudówkę piętra i remont łazienki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bulkowo: „Budowa drogi gminnej nr 290410W w m. Sochocino – Praga”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Adaptacja i przebudowa pomieszczeń Miejskiej biblioteki publicznej w Ustroniu im. Jana Wantuły
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI