IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy jest dopuszczalna w niżej wymienionym zakresie: a) zmiany zakresu rzeczowego w przypadku, gdy zmiana ta wynika z okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) przedłużenia terminu zakończenia umowy jeżeli czas trwania okresu zimowego będzie dłuższy niż zakładano do realizacji umowy,c) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiany danych teleadresowych),d) zmiany osobowe tj. zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego,e) danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-30, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021” obejmuje drogi w następujących miejscowościach: Nowe Krubice, Dobra, Krubice Stare, Osiek. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.5. Zimowe utrzymanie dróg należy wykonać wg standardu: a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości/minimalna szerokość odśnieżania 4 – 6 m (uzależniona od szerokości pasa drogowego). Dopuszcza się mniejszą szerokość odśnieżania jeżeli nie pozwala na to szerokość jezdni. Nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm,b) odśnieżanie, realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. sprzętu lekkiego (pług ciągnikowy).3.6. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) odśnieżania dróg w sytuacji wystąpienia zjawiska nadmiernych opadów śniegu,b) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg,c) bezwzględnego respektowania poleceń pracownika Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Bulkowo odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania,d) potwierdzenia wykonania poleceń telefonicznych Zamawiającego, najpóźniej przy rozliczaniu zrealizowanych etapów usług, e) odśnieżania w pierwszej kolejności dróg, którymi kursują autobusy szkolne,f) odśnieżania drogi w innych miejscowościach niż wyszczególnione w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego,g) zapewnienia całodobowej telefonicznej łączności z Zamawiającym w celu odbierania poleceń, uwag oraz dyspozycji od koordynatora akcji zimowej,h) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. 2007 r. Nr 186, poz.1322 ze zm.),i) zapewnienia, w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi, zastępczego pojazdu spełniającego wymagania zawarte w niniejszej SIWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów,j) zapewnienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne) specjalistycznego sprzętu koniecznego do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. Zamawiający również nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
"Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021” obejmuje drogi w następujących miejscowościach: Worowice, Szasty, Pilichówko, Pilichowo, Gniewkowo |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.5. Zimowe utrzymanie dróg należy wykonać wg standardu: a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości/minimalna szerokość odśnieżania 4 – 6 m (uzależniona od szerokości pasa drogowego). Dopuszcza się mniejszą szerokość odśnieżania jeżeli nie pozwala na to szerokość jezdni. Nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm,b) odśnieżanie, realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. sprzętu lekkiego (pług ciągnikowy).3.6. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) odśnieżania dróg w sytuacji wystąpienia zjawiska nadmiernych opadów śniegu,b) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg,c) bezwzględnego respektowania poleceń pracownika Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Bulkowo odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania,d) potwierdzenia wykonania poleceń telefonicznych Zamawiającego, najpóźniej przy rozliczaniu zrealizowanych etapów usług, e) odśnieżania w pierwszej kolejności dróg, którymi kursują autobusy szkolne,f) odśnieżania drogi w innych miejscowościach niż wyszczególnione w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego,g) zapewnienia całodobowej telefonicznej łączności z Zamawiającym w celu odbierania poleceń, uwag oraz dyspozycji od koordynatora akcji zimowej,h) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. 2007 r. Nr 186, poz.1322 ze zm.),i) zapewnienia, w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi, zastępczego pojazdu spełniającego wymagania zawarte w niniejszej SIWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów,j) zapewnienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne) specjalistycznego sprzętu koniecznego do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. Zamawiający również nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021” obejmuje drogi w następujących miejscowościach: Daniszewo, Włóki, Daniszewo (Malenie) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.5. Zimowe utrzymanie dróg należy wykonać wg standardu: a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości/minimalna szerokość odśnieżania 4 – 6 m (uzależniona od szerokości pasa drogowego). Dopuszcza się mniejszą szerokość odśnieżania jeżeli nie pozwala na to szerokość jezdni. Nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm,b) odśnieżanie, realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. sprzętu lekkiego (pług ciągnikowy).3.6. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) odśnieżania dróg w sytuacji wystąpienia zjawiska nadmiernych opadów śniegu,b) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg,c) bezwzględnego respektowania poleceń pracownika Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Bulkowo odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania,d) potwierdzenia wykonania poleceń telefonicznych Zamawiającego, najpóźniej przy rozliczaniu zrealizowanych etapów usług, e) odśnieżania w pierwszej kolejności dróg, którymi kursują autobusy szkolne,f) odśnieżania drogi w innych miejscowościach niż wyszczególnione w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego,g) zapewnienia całodobowej telefonicznej łączności z Zamawiającym w celu odbierania poleceń, uwag oraz dyspozycji od koordynatora akcji zimowej,h) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. 2007 r. Nr 186, poz.1322 ze zm.),i) zapewnienia, w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi, zastępczego pojazdu spełniającego wymagania zawarte w niniejszej SIWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów,j) zapewnienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne) specjalistycznego sprzętu koniecznego do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. Zamawiający również nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021” obejmuje drogi w następujących miejscowościach: Słupca Nowa, Słupca, Majdany, Nadułki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.5. Zimowe utrzymanie dróg należy wykonać wg standardu: a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości/minimalna szerokość odśnieżania 4 – 6 m (uzależniona od szerokości pasa drogowego). Dopuszcza się mniejszą szerokość odśnieżania jeżeli nie pozwala na to szerokość jezdni. Nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm,b) odśnieżanie, realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. sprzętu lekkiego (pług ciągnikowy).3.6. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) odśnieżania dróg w sytuacji wystąpienia zjawiska nadmiernych opadów śniegu,b) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg,c) bezwzględnego respektowania poleceń pracownika Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Bulkowo odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania,d) potwierdzenia wykonania poleceń telefonicznych Zamawiającego, najpóźniej przy rozliczaniu zrealizowanych etapów usług, e) odśnieżania w pierwszej kolejności dróg, którymi kursują autobusy szkolne,f) odśnieżania drogi w innych miejscowościach niż wyszczególnione w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego,g) zapewnienia całodobowej telefonicznej łączności z Zamawiającym w celu odbierania poleceń, uwag oraz dyspozycji od koordynatora akcji zimowej,h) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. 2007 r. Nr 186, poz.1322 ze zm.),i) zapewnienia, w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi, zastępczego pojazdu spełniającego wymagania zawarte w niniejszej SIWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów,j) zapewnienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne) specjalistycznego sprzętu koniecznego do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. Zamawiający również nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021” obejmuje drogi w następujących miejscowościach: Rogowo, Krzykosy, Nowy Podleck, Stary Podleck, Gocłowo, Blichowo |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.5. Zimowe utrzymanie dróg należy wykonać wg standardu: a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości/minimalna szerokość odśnieżania 4 – 6 m (uzależniona od szerokości pasa drogowego). Dopuszcza się mniejszą szerokość odśnieżania jeżeli nie pozwala na to szerokość jezdni. Nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm,b) odśnieżanie, realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. sprzętu lekkiego (pług ciągnikowy).3.6. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) odśnieżania dróg w sytuacji wystąpienia zjawiska nadmiernych opadów śniegu,b) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg,c) bezwzględnego respektowania poleceń pracownika Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Bulkowo odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania,d) potwierdzenia wykonania poleceń telefonicznych Zamawiającego, najpóźniej przy rozliczaniu zrealizowanych etapów usług, e) odśnieżania w pierwszej kolejności dróg, którymi kursują autobusy szkolne,f) odśnieżania drogi w innych miejscowościach niż wyszczególnione w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego,g) zapewnienia całodobowej telefonicznej łączności z Zamawiającym w celu odbierania poleceń, uwag oraz dyspozycji od koordynatora akcji zimowej,h) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. 2007 r. Nr 186, poz.1322 ze zm.),i) zapewnienia, w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi, zastępczego pojazdu spełniającego wymagania zawarte w niniejszej SIWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów,j) zapewnienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne) specjalistycznego sprzętu koniecznego do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. Zamawiający również nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021” obejmuje drogi w następujących miejscowościach: Stare Łubki, Nowe Łubki, Sochocino-Praga |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.5. Zimowe utrzymanie dróg należy wykonać wg standardu: a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości/minimalna szerokość odśnieżania 4 – 6 m (uzależniona od szerokości pasa drogowego). Dopuszcza się mniejszą szerokość odśnieżania jeżeli nie pozwala na to szerokość jezdni. Nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm,b) odśnieżanie, realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. sprzętu lekkiego (pług ciągnikowy).3.6. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) odśnieżania dróg w sytuacji wystąpienia zjawiska nadmiernych opadów śniegu,b) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg,c) bezwzględnego respektowania poleceń pracownika Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Bulkowo odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania,d) potwierdzenia wykonania poleceń telefonicznych Zamawiającego, najpóźniej przy rozliczaniu zrealizowanych etapów usług, e) odśnieżania w pierwszej kolejności dróg, którymi kursują autobusy szkolne,f) odśnieżania drogi w innych miejscowościach niż wyszczególnione w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego,g) zapewnienia całodobowej telefonicznej łączności z Zamawiającym w celu odbierania poleceń, uwag oraz dyspozycji od koordynatora akcji zimowej,h) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. 2007 r. Nr 186, poz.1322 ze zm.),i) zapewnienia, w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi, zastępczego pojazdu spełniającego wymagania zawarte w niniejszej SIWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów,j) zapewnienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne) specjalistycznego sprzętu koniecznego do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. Zamawiający również nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021” obejmuje drogi w następujących miejscowościach: Sochocino-Czyżewo, Sochocino-Badurki, Wołowa, Golanki, Chlebowo |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.5. Zimowe utrzymanie dróg należy wykonać wg standardu: a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości/minimalna szerokość odśnieżania 4 – 6 m (uzależniona od szerokości pasa drogowego). Dopuszcza się mniejszą szerokość odśnieżania jeżeli nie pozwala na to szerokość jezdni. Nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm,b) odśnieżanie, realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. sprzętu lekkiego (pług ciągnikowy).3.6. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) odśnieżania dróg w sytuacji wystąpienia zjawiska nadmiernych opadów śniegu,b) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg,c) bezwzględnego respektowania poleceń pracownika Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Bulkowo odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania,d) potwierdzenia wykonania poleceń telefonicznych Zamawiającego, najpóźniej przy rozliczaniu zrealizowanych etapów usług, e) odśnieżania w pierwszej kolejności dróg, którymi kursują autobusy szkolne,f) odśnieżania drogi w innych miejscowościach niż wyszczególnione w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego,g) zapewnienia całodobowej telefonicznej łączności z Zamawiającym w celu odbierania poleceń, uwag oraz dyspozycji od koordynatora akcji zimowej,h) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. 2007 r. Nr 186, poz.1322 ze zm.),i) zapewnienia, w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi, zastępczego pojazdu spełniającego wymagania zawarte w niniejszej SIWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów,j) zapewnienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne) specjalistycznego sprzętu koniecznego do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. Zamawiający również nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021” obejmuje odśnieżanie dróg w części I, II, III, IV, w razie dużych zamieci powodujących zatory komunikacyjne oraz wypychanie zasp śnieżnych poza pobocza dróg |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.5. Zimowe utrzymanie dróg należy wykonać wg standardu: a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości/minimalna szerokość odśnieżania 4 – 6 m (uzależniona od szerokości pasa drogowego). Dopuszcza się mniejszą szerokość odśnieżania jeżeli nie pozwala na to szerokość jezdni. Nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm,b) odśnieżanie, realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. sprzętu ciężkiego (samochód ciężarowy z pługiem, koparko – ładowarka, fadroma).3.6. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) odśnieżania dróg w sytuacji wystąpienia zjawiska nadmiernych opadów śniegu,b) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg,c) bezwzględnego respektowania poleceń pracownika Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Bulkowo odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania,d) potwierdzenia wykonania poleceń telefonicznych Zamawiającego, najpóźniej przy rozliczaniu zrealizowanych etapów usług, e) odśnieżania w pierwszej kolejności dróg, którymi kursują autobusy szkolne,f) odśnieżania drogi w innych miejscowościach niż wyszczególnione w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego,g) zapewnienia całodobowej telefonicznej łączności z Zamawiającym w celu odbierania poleceń, uwag oraz dyspozycji od koordynatora akcji zimowej,h) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. 2007 r. Nr 186, poz.1322 ze zm.),i) zapewnienia, w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi, zastępczego pojazdu spełniającego wymagania zawarte w niniejszej SIWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów,j) zapewnienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne) specjalistycznego sprzętu koniecznego do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. Zamawiający również nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2020/2021” obejmuje odśnieżanie dróg w części V, VI, VII, w razie dużych zamieci powodujących zatory komunikacyjne oraz wypychanie zasp śnieżnych poza pobocza dróg |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.5. Zimowe utrzymanie dróg należy wykonać wg standardu: a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości/minimalna szerokość odśnieżania 4 – 6 m (uzależniona od szerokości pasa drogowego). Dopuszcza się mniejszą szerokość odśnieżania jeżeli nie pozwala na to szerokość jezdni. Nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm,b) odśnieżanie, realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. sprzętu ciężkiego ( samochód ciężarowy z pługiem, koparko – ładowarka, fadroma).3.6. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) odśnieżania dróg w sytuacji wystąpienia zjawiska nadmiernych opadów śniegu,b) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg,c) bezwzględnego respektowania poleceń pracownika Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Bulkowo odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania,d) potwierdzenia wykonania poleceń telefonicznych Zamawiającego, najpóźniej przy rozliczaniu zrealizowanych etapów usług, e) odśnieżania w pierwszej kolejności dróg, którymi kursują autobusy szkolne,f) odśnieżania drogi w innych miejscowościach niż wyszczególnione w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego,g) zapewnienia całodobowej telefonicznej łączności z Zamawiającym w celu odbierania poleceń, uwag oraz dyspozycji od koordynatora akcji zimowej,h) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. 2007 r. Nr 186, poz.1322 ze zm.),i) zapewnienia, w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi, zastępczego pojazdu spełniającego wymagania zawarte w niniejszej SIWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów,j) zapewnienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne) specjalistycznego sprzętu koniecznego do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. Zamawiający również nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: