I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dębica, krajowy numer identyfikacyjny
85166105600000, ul.
Stefana Batorego
13
,
39-200
Dębica, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
14 6803342, 6803310, , e-mail
januszbelch@ugdebica.pl, , faks
146 803 336.
Adres strony internetowej (URL):
www.ugdebica.pl; https://bip.ugdebica.pl/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugdebica.pl; https://bip.ugdebica.pl/zamowienia-publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Inny sposób: Elektronicznie : Zamawiający wyraża zgodę na składanie oferty i oświadczenia w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i złożyć ofertę w postaci elektronicznej musi posiadać konto na e-PUAP. Wykonawca posiadający konto na e-PUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Dębica, ul. Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiający NIE wymaga wniesienia wadium.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności faktury |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Pzp
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-12, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO .Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dębica reprezentowana przez Wójta Gminy ,adres: ul. Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica, tel. 14 680 33 10, e-mail: urzad@ugdebica.pl2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Dębica jest Pani Joanna Kurgan, kontakt: iod@ugdebica.pl , tel.: 14 680 33 10.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ : WI.271.11.2020: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników przy drogach gminnych, powiatowych oraz drodze wojewódzkiej nr 985 na terenie Gminy Dębica w sezonie 2020/2021,- prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część I - Rejon Obszarowy nr 1 - obejmuje odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i wewnętrznych oraz odśnieżanie i posypywanie chodników gminnych na terenie miejscowości Latoszyn i Podgrodzie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i wewnętrznych oraz odśnieżanie i posypywanie chodników gminnych na terenie miejscowości Latoszyn i Podgrodzie – • Łączna długość dróg 26 km.• Łączna długość chodników 0,900 km.• Maksymalna szacunkowa liczba godzin założona do zrealizowania umowy w okresie jej trwania- 60 godzin.• Waga na podstawie której zostanie oszacowana wartość za gotowość do pracy- 0,2 tj. X * 60 = YY * 0,2 = Zgdzie:X- cena jednostkowa brutto zdeklarowana w ofercie przez potencjalnego Wykonawcę.Y - zakładana kwota maksymalna w celu realizacji umowy (według zakładanych godzin)Z - kwota „ za gotowość do pracy”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA ZA 1 godzinę efektywnej pracy sprzętu - podana w ofercie – (brutto z podatkiem VAT) |
60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część II - Rejon Obszarowy nr 2 - obejmuje odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych na terenie miejscowości Gumniska, Braciejowa i Głobikowa. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych na terenie miejscowości Gumniska, Braciejowa i Głobikowa- • Łączna długość dróg 62 km. • Maksymalna szacunkowa liczba godzin założona do zrealizowania umowy w okresie jej trwania- 125 godzin.• Waga na podstawie której zostanie oszacowana wartość za gotowość do pracy- 0,1 tj. X * 125 = YY * 0,1 = Zgdzie:X- cena jednostkowa brutto zdeklarowana w ofercie przez potencjalnego Wykonawcę.Y - zakładana kwota maksymalna w celu realizacji umowy (według zakładanych godzin)Z - kwota „ za gotowość do pracy”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA ZA 1 godzinę efektywnej pracy sprzętu - podana w ofercie – (brutto z podatkiem VAT) |
60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część III - Rejon Obszarowy nr 3 - obejmuje odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych wewnętrznych oraz odśnieżanie i posypywanie chodników gminnych na terenie miejscowości Stobierna i Zawada. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych wewnętrznych oraz odśnieżanie i posypywanie chodników gminnych na terenie miejscowości Stobierna i Zawada -• Łączna długość dróg 31 km. • Łączna długość chodników 0,750 km• Maksymalna szacunkowa liczba godzin założona do zrealizowania umowy w okresie jej trwania- 65 godzin.• Waga na podstawie której zostanie oszacowana wartość za gotowość do pracy- 0,18 tj. X * 65 = YY * 0,18 = Zgdzie:X- cena jednostkowa brutto zdeklarowana w ofercie przez potencjalnego Wykonawcę.Y - zakładana kwota maksymalna w celu realizacji umowy (według zakładanych godzin)Z - kwota „ za gotowość do pracy”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA ZA 1 godzinę efektywnej pracy sprzętu - podana w ofercie – (brutto z podatkiem VAT) |
60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część IV - Rejon Obszarowy nr 4 - obejmuje odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych wewnętrznych odśnieżanie i posypywanie chodników gminnych na terenie miejscowości Stasiówka i Nagawczyna. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych wewnętrznych, odśnieżanie i posypywanie chodników gminnych na terenie miejscowości Stasiówka i Nagawczyna-• Łączna długość dróg 38 km. • Łączna długość chodników 2,25 km.• Maksymalna szacunkowa liczba godzin założona do zrealizowania umowy w okresie jej trwania - 80 godzin.• Waga na podstawie której zostanie oszacowana wartość za gotowość do pracy- 0,15 tj. X * 80 = YY * 0,15 = Zgdzie:X- cena jednostkowa brutto zdeklarowana w ofercie przez potencjalnego Wykonawcę.Y - zakładana kwota maksymalna w celu realizacji umowy (według zakładanych godzin)Z - kwota „ za gotowość do pracy”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA ZA 1 godzinę efektywnej pracy sprzętu - podana w ofercie – (brutto z podatkiem VAT) |
60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część V - Rejon Obszarowy nr 5 - obejmuje odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych wewnętrznych oraz odśnieżanie i posypywanie chodników gminnych na terenie miejscowości Pustynia, Kędzierz, Kozłów, Brzeźnica i Brzeźnica Wola. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych wewnętrznych oraz odśnieżanie i posypywanie chodników gminnych na terenie miejscowości Pustynia, Kędzierz, Kozłów, Brzeźnica i Brzeźnica Wola - • Łączna długość dróg 57 km • Łączna długość chodników 3,85 km.• Maksymalna szacunkowa liczba godzin założona do zrealizowania umowy w okresie jej trwania - 130 godzin• Waga na podstawie której zostanie oszacowana wartość za gotowość do pracy- 0,1 tj. X * 130 = YY * 0,1 = Zgdzie:X- cena jednostkowa brutto zdeklarowana w ofercie przez potencjalnego Wykonawcę.Y - zakładana kwota maksymalna w celu realizacji umowy (według zakładanych godzin)Z - kwota „ za gotowość do pracy”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA ZA 1 godzinę efektywnej pracy sprzętu - podana w ofercie – (brutto z podatkiem VAT) |
60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część VI - Rejon Obszarowy nr 6 - obejmuje odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych wewnętrznych oraz odśnieżanie i posypywanie chodników gminnych na terenie miejscowości Pustków, Pustków Krownice, Paszczyna i Kochanówka, Pustków-Osiedle. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych wewnętrznych oraz odśnieżanie i posypywanie chodników gminnych na terenie miejscowości Pustków, Pustków Krownice, Paszczyna i Kochanówka, Pustków-Osiedle -• Łączna długość dróg 61 km.• Łączna długość chodników 3,95 km.• Maksymalna szacunkowa liczba godzin założona do zrealizowania umowy w okresie jej trwania - 175 godzin.• Waga na podstawie której zostanie oszacowana wartość za gotowość do pracy- 0,1 tj. X * 175 = YY * 0,1 = Zgdzie:X- cena jednostkowa brutto zdeklarowana w ofercie przez potencjalnego Wykonawcę.Y - zakładana kwota maksymalna w celu realizacji umowy (według zakładanych godzin)Z - kwota „ za gotowość do pracy”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA ZA 1 godzinę efektywnej pracy sprzętu - podana w ofercie – (brutto z podatkiem VAT) |
60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część VII - Rejon Obszarowy nr 1 - obejmuje odśnieżanie i posypywanie: Droga gminna w m. Podgrodzie kier. ,,Maga”, oraz droga gminna w m. Podgrodzie Trans Południe wraz z chodnikiem. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie i posypywanie: Droga gminna w m. Podgrodzie kier. ,,Maga”, oraz droga gminna w m. Podgrodzie Trans Południe wraz z chodnikiem - • Łączna długość dróg 3,8 km• Łączna długość chodnika 270 m.Wykonawca składa ofertę na wynagrodzenie ryczałtowe, które będzie obowiązywało od daty zawarcia umowy na okres 5 miesięcy jej trwania do 2021r. Wynagrodzenie to jest stałe bez względu na ilość świadczonych usług, zużytych materiałów własnych (materiały uszorstniające do likwidacji śliskości) w ramach utrzymania dróg i chodników gminnych. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe w przypadku braku wystąpienia opadów śniegu i śliskości na drodze tj. uwzględniające brak świadczenia usług w tym okresie. Zamawiający dopuszcza, aby kwota ta została proporcjonalnie wypłacana przez okres 5 miesięcy trwania umowy, a więc zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi po zakończeniu każdego miesiąca prowadzenia akcji zimowej. Kwota wynagrodzenia nie uwzględnia kosztów dojazdu do miejsca wykonywania usługi. Prace będą wykonywane tylko po dyspozycji wydanej przez Sołtysa lub pracownika Urzędu Gminy Dębica - czas do osiągnięcia gotowości od wydania dyspozycji do 1 godziny. Koszty wynagrodzenia za ryczałt obejmować będą • odśnieżanie dróg gminnych i chodników tj. usługi odśnieżania, zwalczania śliskości, gołoledzi, śniegu, błota pośniegowego, • zapewnieniem materiałów uszorstniających tj. piasek i sól drogowa, • wyznaczeniem koordynatora odpowiedzialnego za przyjmowanie zgłoszeń pisemnych, ustnych i telefonicznych od pracownika Urzędu Gminy. • przygotowanie odpowiedniego sprzętu gwarantującego sprawnie przeprowadzoną akcję
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa za wykonanie całości zadania - podana w ofercie – (brutto z podatkiem VAT) |
60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część VIII - Rejon Obszarowy nr 2 - obejmuje odśnieżanie i posypywanie: Droga gminna kier. Laskowa w miejscowości Stobierna - od skrzyżowania drogi powiatowej nr 1299R Zawada - Stasiówka z drogą gminną nr 106320R do skrzyżowania drogi gminnej z drogą powiatową Nr 1300 Stasiówka Łupiny. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie i posypywanie: Droga gminna kier. Laskowa w miejscowości Stobierna - od skrzyżowania drogi powiatowej nr 1299R Zawada - Stasiówka z drogą gminną nr 106320R do skrzyżowania drogi gminnej z drogą powiatową Nr 1300 Stasiówka Łupiny.• Łączna długość dróg 3,6 kmWykonawca składa ofertę na wynagrodzenie ryczałtowe, które będzie obowiązywało od daty zawarcia umowy na okres 5 miesięcy jej trwania do 2021r. Wynagrodzenie to jest stałe bez względu na ilość świadczonych usług, zużytych materiałów własnych (materiały uszorstniające do likwidacji śliskości) w ramach utrzymania dróg i chodników gminnych. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe w przypadku braku wystąpienia opadów śniegu i śliskości na drodze tj. uwzględniające brak świadczenia usług w tym okresie. Zamawiający dopuszcza, aby kwota ta została proporcjonalnie wypłacana przez okres 5 miesięcy trwania umowy, a więc zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi po zakończeniu każdego miesiąca prowadzenia akcji zimowej. Kwota wynagrodzenia nie uwzględnia kosztów dojazdu do miejsca wykonywania usługi. Prace będą wykonywane tylko po dyspozycji wydanej przez Sołtysa lub pracownika Urzędu Gminy Dębica - czas do osiągnięcia gotowości od wydania dyspozycji do 1 godziny. Koszty wynagrodzenia za ryczałt obejmować będą • odśnieżanie dróg gminnych i chodników tj. usługi odśnieżania, zwalczania śliskości, gołoledzi, śniegu, błota pośniegowego, • zapewnieniem materiałów uszorstniających tj. piasek i sól drogowa, • wyznaczeniem koordynatora odpowiedzialnego za przyjmowanie zgłoszeń pisemnych, ustnych i telefonicznych od pracownika Urzędu Gminy. • przygotowanie odpowiedniego sprzętu gwarantującego sprawnie przeprowadzoną akcję
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa za wykonanie całości zadania - podana w ofercie – (brutto z podatkiem VAT) |
60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Część IX - Rejon Obszarowy nr 3 - obejmuje odśnieżanie i posypywanie: Droga gminna kier. Szkoły w m. Stasiówka, wraz z chodnikiem. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie i posypywanie: Droga gminna kier. Szkoły w m. Stasiówka, wraz z chodnikiem.• Łączna długość dróg 900 m• Łączna długość chodnika 900 mWykonawca składa ofertę na wynagrodzenie ryczałtowe, które będzie obowiązywało od daty zawarcia umowy na okres 5 miesięcy jej trwania do 2021r. Wynagrodzenie to jest stałe bez względu na ilość świadczonych usług, zużytych materiałów własnych (materiały uszorstniające do likwidacji śliskości) w ramach utrzymania dróg i chodników gminnych. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe w przypadku braku wystąpienia opadów śniegu i śliskości na drodze tj. uwzględniające brak świadczenia usług w tym okresie. Zamawiający dopuszcza, aby kwota ta została proporcjonalnie wypłacana przez okres 5 miesięcy trwania umowy, a więc zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi po zakończeniu każdego miesiąca prowadzenia akcji zimowej. Kwota wynagrodzenia nie uwzględnia kosztów dojazdu do miejsca wykonywania usługi. Prace będą wykonywane tylko po dyspozycji wydanej przez Sołtysa lub pracownika Urzędu Gminy Dębica - czas do osiągnięcia gotowości od wydania dyspozycji do 1 godziny. Koszty wynagrodzenia za ryczałt obejmować będą • odśnieżanie dróg gminnych i chodników tj. usługi odśnieżania, zwalczania śliskości, gołoledzi, śniegu, błota pośniegowego, • zapewnieniem materiałów uszorstniających tj. piasek i sól drogowa, • wyznaczeniem koordynatora odpowiedzialnego za przyjmowanie zgłoszeń pisemnych, ustnych i telefonicznych od pracownika Urzędu Gminy. • przygotowanie odpowiedniego sprzętu gwarantującego sprawnie przeprowadzoną akcję
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa za wykonanie całości zadania - podana w ofercie – (brutto z podatkiem VAT) |
0,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Część X- Rejon Obszarowy nr 1 Chodniki Wojewódzkie obejmuje utrzymanie chodników przy drogach drodze wojewódzkiej nr 985 na terenie Gminy Dębica w sezonie 2020/2021r., w szczególności odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej na terenie miejscowości PUSTYNIA, KOZŁÓW, BRZEŹNICA, PUSTKÓW. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie chodników przy drogach drodze wojewódzkiej nr 985 na terenie Gminy Dębica w sezonie 2020/2021r., w szczególności odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej na terenie miejscowości PUSTYNIA, KOZŁÓW, BRZEŹNICA, PUSTKÓW. • Maksymalna szacunkowa liczba kilometrów założona do zrealizowania umowy w okresie jej trwania- 500 kmWykonawca składa ofertę na cenę jednostkową za 1 km. Zamawiający ogłasza przetarg na odśnieżanie chodników oraz zwalczanie gołoledzi i śliskości pośniegowych przy drodze wojewódzkiej nr 985 na terenie Gminy Dębica w sezonie 2020r i 2021r. Częścią zamówienie jest również odśnieżanie chodników oraz zwalczanie gołoledzi i śliskości pośniegowych przy drogach powiatowych na terenie Gminy Dębica tylko w sezonie 2020r. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia wykonania usługi na sezon 2021r. Wykonawca we własnym zakresie dokonywał będzie składowania i załadunku własnych materiałów do likwidacji gołoledzi. Podstawę do rozliczeń ilości kilometrów przy prowadzeniu akcji zimowej stanowić będą dokumenty pracy sprzętu. Użycie sprzętu specjalistycznego należy wkalkulować w cenę. Prace będą wykonywane po dyspozycji wydanej przez Sołtysa lub pracownika Urzędu Gminy Dębica - czas do osiągnięcia gotowości od wydania dyspozycji do 1 godziny. Kwota jaką Zamawiający wypłaci Wykonawcy będzie wynikała z rzeczywiście przejechanych kilometrów w celu odśnieżenia chodników. Zakres usług stanowiących przedmiot umowy będzie uzależniony od częstotliwości występowania warunków atmosferycznych wymagających użycia sprzętu do odśnieżania. Zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi po zakończeniu każdego miesiąca prowadzenia akcji zimowej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA ZA 1 km odśnieżonych chodników - podana w ofercie – (brutto z podatkiem VAT) |
60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Część XI - Rejon Obszarowy nr 2 Chodniki Powiatowe (Północ) - obejmuje utrzymanie chodników przy drogach powiatowych na terenie Gminy Dębica w sezonie 2020r., w szczególności odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej na terenie miejscowości, BRZEŹNICA, BRZEŹNICA WOLA, PASZCZYNA, KOCHANÓWKA, PUSTKÓW-OSIEDLE I PUSTKÓW, PUSTYNIA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie chodników przy drogach powiatowych na terenie Gminy Dębica w sezonie 2020r., w szczególności odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej na terenie miejscowości, BRZEŹNICA, BRZEŹNICA WOLA, PASZCZYNA, KOCHANÓWKA, PUSTKÓW-OSIEDLE I PUSTKÓW, PUSTYNIA.• Maksymalna szacunkowa liczba kilometrów założona do zrealizowania umowy w okresie jej trwania- 200 kmWykonawca składa ofertę na cenę jednostkową za 1 km. Zamawiający ogłasza przetarg na odśnieżanie chodników oraz zwalczanie gołoledzi i śliskości pośniegowych przy drodze wojewódzkiej nr 985 na terenie Gminy Dębica w sezonie 2020r i 2021r. Częścią zamówienie jest również odśnieżanie chodników oraz zwalczanie gołoledzi i śliskości pośniegowych przy drogach powiatowych na terenie Gminy Dębica tylko w sezonie 2020r. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia wykonania usługi na sezon 2021r. Wykonawca we własnym zakresie dokonywał będzie składowania i załadunku własnych materiałów do likwidacji gołoledzi. Podstawę do rozliczeń ilości kilometrów przy prowadzeniu akcji zimowej stanowić będą dokumenty pracy sprzętu. Użycie sprzętu specjalistycznego należy wkalkulować w cenę. Prace będą wykonywane po dyspozycji wydanej przez Sołtysa lub pracownika Urzędu Gminy Dębica - czas do osiągnięcia gotowości od wydania dyspozycji do 1 godziny. Kwota jaką Zamawiający wypłaci Wykonawcy będzie wynikała z rzeczywiście przejechanych kilometrów w celu odśnieżenia chodników. Zakres usług stanowiących przedmiot umowy będzie uzależniony od częstotliwości występowania warunków atmosferycznych wymagających użycia sprzętu do odśnieżania. Zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi po zakończeniu każdego miesiąca prowadzenia akcji zimowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA ZA 1 km odśnieżonych chodników - podana w ofercie – (brutto z podatkiem VAT) |
60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Część XII - Rejon Obszarowy nr 3 Chodniki Powiatowe (Południe) - obejmuje utrzymanie chodników przy drogach powiatowych na terenie Gminy Dębica w sezonie 2020r., w szczególności odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej na terenie miejscowości, GUMNISKA, LATOSZYN, NAGAWCZYNA, STOBIERNA, ZAWADA, BRACIEJOWA, GŁOBIKOWA, STASIÓWKA. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie chodników przy drogach powiatowych na terenie Gminy Dębica w sezonie 2020r., w szczególności odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej na terenie miejscowości, GUMNISKA, LATOSZYN, NAGAWCZYNA, STOBIERNA, ZAWADA, BRACIEJOWA, GŁOBIKOWA, STASIÓWKA.• Maksymalna szacunkowa liczba kilometrów założona do zrealizowania umowy w okresie jej trwania- 200 kmWykonawca składa ofertę na cenę jednostkową za 1 km. Zamawiający ogłasza przetarg na odśnieżanie chodników oraz zwalczanie gołoledzi i śliskości pośniegowych przy drodze wojewódzkiej nr 985 na terenie Gminy Dębica w sezonie 2020r i 2021r. Częścią zamówienie jest również odśnieżanie chodników oraz zwalczanie gołoledzi i śliskości pośniegowych przy drogach powiatowych na terenie Gminy Dębica tylko w sezonie 2020r. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia wykonania usługi na sezon 2021r. Wykonawca we własnym zakresie dokonywał będzie składowania i załadunku własnych materiałów do likwidacji gołoledzi. Podstawę do rozliczeń ilości kilometrów przy prowadzeniu akcji zimowej stanowić będą dokumenty pracy sprzętu. Użycie sprzętu specjalistycznego należy wkalkulować w cenę. Prace będą wykonywane po dyspozycji wydanej przez Sołtysa lub pracownika Urzędu Gminy Dębica - czas do osiągnięcia gotowości od wydania dyspozycji do 1 godziny. Kwota jaką Zamawiający wypłaci Wykonawcy będzie wynikała z rzeczywiście przejechanych kilometrów w celu odśnieżenia chodników. Zakres usług stanowiących przedmiot umowy będzie uzależniony od częstotliwości występowania warunków atmosferycznych wymagających użycia sprzętu do odśnieżania. Zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi po zakończeniu każdego miesiąca prowadzenia akcji zimowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA ZA 1 km odśnieżonych chodników - podana w ofercie – (brutto z podatkiem VAT) |
60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: