ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT W SEZONIE 20

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT W SEZONIE 2023/2024
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁańcut
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-07
  • ZamawiającyGMINA ŁAŃCUT
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-25
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00461503
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT W SEZONIE 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAŃCUT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2A

1.5.2.) Miejscowość: Łańcut

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminalancut.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT W SEZONIE 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58f60ff6-7321-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58f60ff6-7321-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy E-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem e-mail: zamowieniapubliczne@gminalancut.pl lub e.balawejder@gminalancut.pl m.kluz@gminalancut.pl. za wyjątkiem składania i wycofania oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy e-zamówienia i dostępne pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub droga elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO Zamawiający realizuje w dokumentach zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek informacyjny RODO Zamawiający realizuje w dokumentach zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.35.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz chodników na terenie Gminy Łańcut w sezonie 2023/2024 r., w szczególności odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej.
2. Teren gminy objęty akcją zimowego utrzymania dróg gminnych publicznych i wewnętrznych oraz chodników zastał podzielony na IV Części /Rejony obszarowe/.
3. Niniejsze zamówienie obejmuje również zimowe utrzymanie chodników na terenie gminy Łańcut o łącznej długości 44,89 km w tym:
- przy drogach wojewódzkich o łącznej długości ok. 7,76 km
- przy drogach powiatowych o łącznej długości ok. 27,94 km
- przy drogach gminnych o łącznej długości ok. 9,19 km
4. Poszczególne części zadania charakteryzują następujące parametry:
4.1. Część I - Rejon Obszarowy nr 1 - obejmuje odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie sołectwa: Rogóżno, Kosina - ok. 26,13 km (wszystkie drogi w zwartej zabudowie miejscowości)
Drogi:
Orientacyjna ilość godzin pracy sprzętu i mieszanki piaskowo – solnej
- pługopiaskarka/ sprzęt zamienny – 75 h
- pług lemieszowy średni/ sprzęt zamienny – 50 h
- mieszanka piaskowo – solna 20 % - 100 m3
5. Minimalne standardy utrzymania zimowego:
DROGI:
Jezdnia musi być przejezdna na całej szerokości najpóźniej do 8 godzin - drogi gminne publiczne, pozostałe drogi wewnętrzne do 12 godzin od czasu zgłoszenia wyjazdu, w pierwszej kolejności będą odśnieżane drogi gminne publiczne.
CHODNIKI:
1) Chodnik odśnieżony i posypany mieszanką środków uszorstniających w 30% szerokości, dopuszcza się zaleganie warstwy śniegu lub błota pośniegowego grubości do 3 cm w ciągu 8h
2) Chodnik odśnieżony i posypany mieszanką środków uszorstniających w 50% szerokości, dopuszcza się zaleganie warstwy śniegu lub błota pośniegowego grubości do 3 cm w ciągu 15h
3) Chodnik odśnieżony i posypane mieszanką środków uszorstniających w 80% szerokości, dopuszcza się zaleganie warstwy śniegu lub błota pośniegowego grubości do 3 cm w ciągu 24h
Założenia ogólne:
Do odśnieżania chodników należy używać pojazdów wraz z rozsypywaczem materiałów do zwalczania śliskości zimowej i pługiem z lemieszem gumowym. Pojazdy do odśnieżania i posypywania chodników nie mogą powodować niszczenia infrastruktury drogowej. Sprzęt powinien być zaopatrzony w materiały pędne w ilości niezbędnej do zapewnienia ciągłej pracy niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Pojazdy wykonujące na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny zgodnie z art. 54 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2023 poz. 2022 z późn. zm.), być wyposażone i wysyłać żółte sygnały błyskowe odpowiadające warunkom określonym w § 38 i 39 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2016 poz. 2022 z późn. zm.). Materiały przeznaczone do zwalczania zimowego utrzymania powinny natomiast spełniać kryteria zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. 2005 Nr 230 poz. 1960).
Skrzydła pługów powinny być pomalowane w kolory ostrzegawcze. W celu uniknięcia uszkodzenia nawierzchni chodników do odśnieżania należy użyć pługów jedno lub dwustronnych zaopatrzonych w lemiesze gumowe. Prędkość maszyny w trakcie odśnieżania powinna być dostosowana do panujących warunków atmosferycznych, ruchu pieszego i drogowego oraz zgodna z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W miejscach trudno dostępnych Zamawiający dopuszcza wykonanie prac związanych z oczyszczeniem chodników ręcznie.
6. Posiadanie odpowiedniego specjalistycznego sprzętu gwarantującego prawidłowe wykonanie zadania.
7. W przypadku awarii dokonać zmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie lub wynająć podwykonawcę na koszt własny.
8. Prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg bez względu na czynniki niezależne bezpośrednio od Wykonawcy między innymi awaria sprzętu do odśnieżania.
9. Prowadzenie Karty pracy sprzętu – Zał. Nr 8 do SWZ wraz z jej potwierdzeniem każdorazowo po zakończeniu pracy przez osobę wskazaną przez Zamawiającego (pracownik Urzędu Gminy). Kartę pracy sprzętu należy przedłożyć Zamawiającemu min. na 2 dni przed wystawieniem faktury. Zweryfikowana Karta będzie podstawą do wystawienia faktury.
Wykonawca udostępni Karty pracy sprzętu do kontroli przez upoważnionych pracowników Zamawiającego pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy i naliczania kar umownych w przypadku nie udostępnienia raportu kontrolującemu, stwierdzeniu braku bieżących wpisów lub wpisów niezgodnych z prawdą.
10. O przystąpieniu do wykonania usługi Wykonawca informowany będzie telefonicznie przez wyznaczoną osobę (pracownik Urzędu Gminy). Wyznaczona przez Zamawiającego osoba wskazuje miejsce oraz termin rozpoczęcia prac. Wykonawca nie może sam rozpocząć prac związanych z odśnieżaniem.
11. Odpowiedzialni za kierowanie akcją odśnieżania są pracownicy Urzędu Gminy w Łańcucie:
P. Krzysztof Owsiak i p. Grzegorz Olszaniecki, tel. 17 225 69 15
12. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się dokonania wizji lokalnej oraz uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom z zastrzeżeniem, że Wykonawca ponosi przed Zamawiającym odpowiedzialność za działania podwykonawców jak za własne.
14. Osoby pracujące na sprzęcie do odśnieżania muszą być wyposażone w telefon komórkowy, którego numer Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
15. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji usług.
16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić system wielozmianowy, jeżeli będzie taka konieczność, w celu prawidłowego wykonania zamówienia.
17. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne rejony.
18. Zamawiający nie zabezpiecza materiału do posypywania. Mieszankę piaskowo – solną 20 % zabezpiecza Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 7 dotychczasowemu wykonawcy usług stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia dla każdej części polegających na powtórzeniu podobnych usług w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas, w którym Wykonawca rozpocznie akcję zimowego utrzymania dróg

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz chodników na terenie Gminy Łańcut w sezonie 2023/2024 r., w szczególności odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej.
2. Teren gminy objęty akcją zimowego utrzymania dróg gminnych publicznych i wewnętrznych oraz chodników zastał podzielony na IV Części /Rejony obszarowe/.
3. Niniejsze zamówienie obejmuje również zimowe utrzymanie chodników na terenie gminy Łańcut o łącznej długości 44,89 km w tym:
- przy drogach wojewódzkich o łącznej długości ok. 7,76 km
- przy drogach powiatowych o łącznej długości ok. 27,94 km
- przy drogach gminnych o łącznej długości ok. 9,19 km
4. Poszczególne części zadania charakteryzują następujące parametry:
4.2. Część II - Rejon Obszarowy nr 2 - obejmuje odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych
i wewnętrznych na terenie sołectwa: Głuchów, Sonina, Wysoka, Kraczkowa, Albigowa (poza Albigowa-Honie) - ok. 70,82 km (wszystkie drogi w zwartej zabudowie miejscowości)
Drogi:
Orientacyjna ilość godzin pracy sprzętu i mieszanki piaskowo – solnej
- pługopiaskarka/ sprzęt zamienny – 180 h
- pług lemieszowy średni/ sprzęt zamienny – 100 h
- mieszanka piaskowo – solna 20 % - 150 m3
5. Minimalne standardy utrzymania zimowego:
DROGI:
Jezdnia musi być przejezdna na całej szerokości najpóźniej do 8 godzin - drogi gminne publiczne, pozostałe drogi wewnętrzne do 12 godzin od czasu zgłoszenia wyjazdu, w pierwszej kolejności będą odśnieżane drogi gminne publiczne.
CHODNIKI:
1) Chodnik odśnieżony i posypany mieszanką środków uszorstniających w 30% szerokości, dopuszcza się zaleganie warstwy śniegu lub błota pośniegowego grubości do 3 cm w ciągu 8h
2) Chodnik odśnieżony i posypany mieszanką środków uszorstniających w 50% szerokości, dopuszcza się zaleganie warstwy śniegu lub błota pośniegowego grubości do 3 cm w ciągu 15h
3) Chodnik odśnieżony i posypane mieszanką środków uszorstniających w 80% szerokości, dopuszcza się zaleganie warstwy śniegu lub błota pośniegowego grubości do 3 cm w ciągu 24h
Założenia ogólne:
Do odśnieżania chodników należy używać pojazdów wraz z rozsypywaczem materiałów do zwalczania śliskości zimowej i pługiem z lemieszem gumowym. Pojazdy do odśnieżania i posypywania chodników nie mogą powodować niszczenia infrastruktury drogowej. Sprzęt powinien być zaopatrzony w materiały pędne w ilości niezbędnej do zapewnienia ciągłej pracy niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Pojazdy wykonujące na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny zgodnie z art. 54 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2023 poz. 2022 z późn. zm.), być wyposażone i wysyłać żółte sygnały błyskowe odpowiadające warunkom określonym w § 38 i 39 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2016 poz. 2022 z późn. zm.). Materiały przeznaczone do zwalczania zimowego utrzymania powinny natomiast spełniać kryteria zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. 2005 Nr 230 poz. 1960).
Skrzydła pługów powinny być pomalowane w kolory ostrzegawcze. W celu uniknięcia uszkodzenia nawierzchni chodników do odśnieżania należy użyć pługów jedno lub dwustronnych zaopatrzonych w lemiesze gumowe. Prędkość maszyny w trakcie odśnieżania powinna być dostosowana do panujących warunków atmosferycznych, ruchu pieszego i drogowego oraz zgodna z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W miejscach trudno dostępnych Zamawiający dopuszcza wykonanie prac związanych z oczyszczeniem chodników ręcznie.
6. Posiadanie odpowiedniego specjalistycznego sprzętu gwarantującego prawidłowe wykonanie zadania.
7. W przypadku awarii dokonać zmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie lub wynająć podwykonawcę na koszt własny.
8. Prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg bez względu na czynniki niezależne bezpośrednio od Wykonawcy między innymi awaria sprzętu do odśnieżania.
9. Prowadzenie Karty pracy sprzętu – Zał. Nr 8 do SWZ wraz z jej potwierdzeniem każdorazowo po zakończeniu pracy przez osobę wskazaną przez Zamawiającego (pracownik Urzędu Gminy). Kartę pracy sprzętu należy przedłożyć Zamawiającemu min. na 2 dni przed wystawieniem faktury. Zweryfikowana Karta będzie podstawą do wystawienia faktury.
Wykonawca udostępni Karty pracy sprzętu do kontroli przez upoważnionych pracowników Zamawiającego pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy i naliczania kar umownych w przypadku nie udostępnienia raportu kontrolującemu, stwierdzeniu braku bieżących wpisów lub wpisów niezgodnych z prawdą.
10. O przystąpieniu do wykonania usługi Wykonawca informowany będzie telefonicznie przez wyznaczoną osobę (pracownik Urzędu Gminy). Wyznaczona przez Zamawiającego osoba wskazuje miejsce oraz termin rozpoczęcia prac. Wykonawca nie może sam rozpocząć prac związanych z odśnieżaniem.
11. Odpowiedzialni za kierowanie akcją odśnieżania są pracownicy Urzędu Gminy w Łańcucie:
P. Krzysztof Owsiak i p. Grzegorz Olszaniecki, tel. 17 225 69 15
12. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się dokonania wizji lokalnej oraz uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom z zastrzeżeniem, że Wykonawca ponosi przed Zamawiającym odpowiedzialność za działania podwykonawców jak za własne.
14. Osoby pracujące na sprzęcie do odśnieżania muszą być wyposażone w telefon komórkowy, którego numer Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
15. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji usług.
16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić system wielozmianowy, jeżeli będzie taka konieczność, w celu prawidłowego wykonania zamówienia.
17. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne rejony.
18. Zamawiający nie zabezpiecza materiału do posypywania. Mieszankę piaskowo – solną 20 % zabezpiecza Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 7 dotychczasowemu wykonawcy usług stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia dla każdej części polegających na powtórzeniu podobnych usług w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas, w którym Wykonawca rozpocznie akcję zimowego utrzymania dróg

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz chodników na terenie Gminy Łańcut w sezonie 2023/2024 r., w szczególności odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej.
2. Teren gminy objęty akcją zimowego utrzymania dróg gminnych publicznych i wewnętrznych oraz chodników zastał podzielony na IV Części /Rejony obszarowe/.
3. Niniejsze zamówienie obejmuje również zimowe utrzymanie chodników na terenie gminy Łańcut o łącznej długości 44,89 km w tym:
- przy drogach wojewódzkich o łącznej długości ok. 7,76 km
- przy drogach powiatowych o łącznej długości ok. 27,94 km
- przy drogach gminnych o łącznej długości ok. 9,19 km
4. Poszczególne części zadania charakteryzują następujące parametry:
4.3. Część III - Rejon Obszarowy nr 3 - obejmuje odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych wewnętrznych na terenie następujących sołectw: Albigowa Honie, Handzlówka, Cierpisz - ok. 32,20 km (wszystkie drogi w zwartej zabudowie miejscowości)
Drogi:
Orientacyjna ilość godzin pracy sprzętu i mieszanki piaskowo – solnej
- pługopiaskarka/ sprzęt zamienny – 130 h
- pług lemieszowy średni/ sprzęt zamienny – 100 h
- mieszanka piaskowo – solna 20 % - 100 m3
5. Minimalne standardy utrzymania zimowego:
DROGI:
Jezdnia musi być przejezdna na całej szerokości najpóźniej do 8 godzin - drogi gminne publiczne, pozostałe drogi wewnętrzne do 12 godzin od czasu zgłoszenia wyjazdu, w pierwszej kolejności będą odśnieżane drogi gminne publiczne.
CHODNIKI:
1) Chodnik odśnieżony i posypany mieszanką środków uszorstniających w 30% szerokości, dopuszcza się zaleganie warstwy śniegu lub błota pośniegowego grubości do 3 cm w ciągu 8h
2) Chodnik odśnieżony i posypany mieszanką środków uszorstniających w 50% szerokości, dopuszcza się zaleganie warstwy śniegu lub błota pośniegowego grubości do 3 cm w ciągu 15h
3) Chodnik odśnieżony i posypane mieszanką środków uszorstniających w 80% szerokości, dopuszcza się zaleganie warstwy śniegu lub błota pośniegowego grubości do 3 cm w ciągu 24h
Założenia ogólne:
Do odśnieżania chodników należy używać pojazdów wraz z rozsypywaczem materiałów do zwalczania śliskości zimowej i pługiem z lemieszem gumowym. Pojazdy do odśnieżania i posypywania chodników nie mogą powodować niszczenia infrastruktury drogowej. Sprzęt powinien być zaopatrzony w materiały pędne w ilości niezbędnej do zapewnienia ciągłej pracy niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Pojazdy wykonujące na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny zgodnie z art. 54 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2023 poz. 2022 z późn. zm.), być wyposażone i wysyłać żółte sygnały błyskowe odpowiadające warunkom określonym w § 38 i 39 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2016 poz. 2022 z późn. zm.). Materiały przeznaczone do zwalczania zimowego utrzymania powinny natomiast spełniać kryteria zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. 2005 Nr 230 poz. 1960).
Skrzydła pługów powinny być pomalowane w kolory ostrzegawcze. W celu uniknięcia uszkodzenia nawierzchni chodników do odśnieżania należy użyć pługów jedno lub dwustronnych zaopatrzonych w lemiesze gumowe. Prędkość maszyny w trakcie odśnieżania powinna być dostosowana do panujących warunków atmosferycznych, ruchu pieszego i drogowego oraz zgodna z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W miejscach trudno dostępnych Zamawiający dopuszcza wykonanie prac związanych z oczyszczeniem chodników ręcznie.
6. Posiadanie odpowiedniego specjalistycznego sprzętu gwarantującego prawidłowe wykonanie zadania.
7. W przypadku awarii dokonać zmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie lub wynająć podwykonawcę na koszt własny.
8. Prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg bez względu na czynniki niezależne bezpośrednio od Wykonawcy między innymi awaria sprzętu do odśnieżania.
9. Prowadzenie Karty pracy sprzętu – Zał. Nr 8 do SWZ wraz z jej potwierdzeniem każdorazowo po zakończeniu pracy przez osobę wskazaną przez Zamawiającego (pracownik Urzędu Gminy). Kartę pracy sprzętu należy przedłożyć Zamawiającemu min. na 2 dni przed wystawieniem faktury. Zweryfikowana Karta będzie podstawą do wystawienia faktury.
Wykonawca udostępni Karty pracy sprzętu do kontroli przez upoważnionych pracowników Zamawiającego pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy i naliczania kar umownych w przypadku nie udostępnienia raportu kontrolującemu, stwierdzeniu braku bieżących wpisów lub wpisów niezgodnych z prawdą.
10. O przystąpieniu do wykonania usługi Wykonawca informowany będzie telefonicznie przez wyznaczoną osobę (pracownik Urzędu Gminy). Wyznaczona przez Zamawiającego osoba wskazuje miejsce oraz termin rozpoczęcia prac. Wykonawca nie może sam rozpocząć prac związanych z odśnieżaniem.
11. Odpowiedzialni za kierowanie akcją odśnieżania są pracownicy Urzędu Gminy w Łańcucie:
P. Krzysztof Owsiak i p. Grzegorz Olszaniecki, tel. 17 225 69 15
12. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się dokonania wizji lokalnej oraz uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom z zastrzeżeniem, że Wykonawca ponosi przed Zamawiającym odpowiedzialność za działania podwykonawców jak za własne.
14. Osoby pracujące na sprzęcie do odśnieżania muszą być wyposażone w telefon komórkowy, którego numer Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
15. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji usług.
16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić system wielozmianowy, jeżeli będzie taka konieczność, w celu prawidłowego wykonania zamówienia.
17. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne rejony.
18. Zamawiający nie zabezpiecza materiału do posypywania. Mieszankę piaskowo – solną 20 % zabezpiecza Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 7 dotychczasowemu wykonawcy usług stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia dla każdej części polegających na powtórzeniu podobnych usług w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas, w którym Wykonawca rozpocznie akcję zimowego utrzymania dróg

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz chodników na terenie Gminy Łańcut w sezonie 2023/2024 r., w szczególności odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej.
2. Teren gminy objęty akcją zimowego utrzymania dróg gminnych publicznych i wewnętrznych oraz chodników zastał podzielony na IV Części /Rejony obszarowe/.
3. Niniejsze zamówienie obejmuje również zimowe utrzymanie chodników na terenie gminy Łańcut o łącznej długości 44,89 km w tym:
- przy drogach wojewódzkich o łącznej długości ok. 7,76 km
- przy drogach powiatowych o łącznej długości ok. 27,94 km
- przy drogach gminnych o łącznej długości ok. 9,19 km
4. Poszczególne części zadania charakteryzują następujące parametry:
4.4. Część IV - Rejon Obszarowy nr 4 - obejmuje odśnieżanie i posypywanie chodników [przy drogach gminnych (9,19 km), powiatowych (27,94 km) i wojewódzkich (7,76 km)] na terenie Gminy Łańcut o łącznej długości 44,89 km
Chodniki:
Orientacyjna ilość godzin pracy sprzętu i mieszanki piaskowo – solnej
- pługopiaskarka/ sprzęt zamienny – 305 h (drogi wojewódzkie: 53 h; drogi powiatowe: 190 h; drogi gminne: 62h)
- mieszanka piaskowo – solna 20 % - 140 m3 (drogi wojewódzkie: 24 m3; drogi powiatowe: 87 m3; drogi gminne: 29 m3)
5. Minimalne standardy utrzymania zimowego:
DROGI:
Jezdnia musi być przejezdna na całej szerokości najpóźniej do 8 godzin - drogi gminne publiczne, pozostałe drogi wewnętrzne do 12 godzin od czasu zgłoszenia wyjazdu, w pierwszej kolejności będą odśnieżane drogi gminne publiczne.
CHODNIKI:
1) Chodnik odśnieżony i posypany mieszanką środków uszorstniających w 30% szerokości, dopuszcza się zaleganie warstwy śniegu lub błota pośniegowego grubości do 3 cm w ciągu 8h
2) Chodnik odśnieżony i posypany mieszanką środków uszorstniających w 50% szerokości, dopuszcza się zaleganie warstwy śniegu lub błota pośniegowego grubości do 3 cm w ciągu 15h
3) Chodnik odśnieżony i posypane mieszanką środków uszorstniających w 80% szerokości, dopuszcza się zaleganie warstwy śniegu lub błota pośniegowego grubości do 3 cm w ciągu 24h
Założenia ogólne:
Do odśnieżania chodników należy używać pojazdów wraz z rozsypywaczem materiałów do zwalczania śliskości zimowej i pługiem z lemieszem gumowym. Pojazdy do odśnieżania i posypywania chodników nie mogą powodować niszczenia infrastruktury drogowej. Sprzęt powinien być zaopatrzony w materiały pędne w ilości niezbędnej do zapewnienia ciągłej pracy niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Pojazdy wykonujące na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny zgodnie z art. 54 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2023 poz. 2022 z późn. zm.), być wyposażone i wysyłać żółte sygnały błyskowe odpowiadające warunkom określonym w § 38 i 39 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2016 poz. 2022 z późn. zm.). Materiały przeznaczone do zwalczania zimowego utrzymania powinny natomiast spełniać kryteria zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. 2005 Nr 230 poz. 1960).
Skrzydła pługów powinny być pomalowane w kolory ostrzegawcze. W celu uniknięcia uszkodzenia nawierzchni chodników do odśnieżania należy użyć pługów jedno lub dwustronnych zaopatrzonych w lemiesze gumowe. Prędkość maszyny w trakcie odśnieżania powinna być dostosowana do panujących warunków atmosferycznych, ruchu pieszego i drogowego oraz zgodna z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W miejscach trudno dostępnych Zamawiający dopuszcza wykonanie prac związanych z oczyszczeniem chodników ręcznie.
6. Posiadanie odpowiedniego specjalistycznego sprzętu gwarantującego prawidłowe wykonanie zadania.
7. W przypadku awarii dokonać zmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie lub wynająć podwykonawcę na koszt własny.
8. Prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg bez względu na czynniki niezależne bezpośrednio od Wykonawcy między innymi awaria sprzętu do odśnieżania.
9. Prowadzenie Karty pracy sprzętu – Zał. Nr 8 do SWZ wraz z jej potwierdzeniem każdorazowo po zakończeniu pracy przez osobę wskazaną przez Zamawiającego (pracownik Urzędu Gminy). Kartę pracy sprzętu należy przedłożyć Zamawiającemu min. na 2 dni przed wystawieniem faktury. Zweryfikowana Karta będzie podstawą do wystawienia faktury.
Wykonawca udostępni Karty pracy sprzętu do kontroli przez upoważnionych pracowników Zamawiającego pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy i naliczania kar umownych w przypadku nie udostępnienia raportu kontrolującemu, stwierdzeniu braku bieżących wpisów lub wpisów niezgodnych z prawdą.
10. O przystąpieniu do wykonania usługi Wykonawca informowany będzie telefonicznie przez wyznaczoną osobę (pracownik Urzędu Gminy). Wyznaczona przez Zamawiającego osoba wskazuje miejsce oraz termin rozpoczęcia prac. Wykonawca nie może sam rozpocząć prac związanych z odśnieżaniem.
11. Odpowiedzialni za kierowanie akcją odśnieżania są pracownicy Urzędu Gminy w Łańcucie:
P. Krzysztof Owsiak i p. Grzegorz Olszaniecki, tel. 17 225 69 15
12. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się dokonania wizji lokalnej oraz uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom z zastrzeżeniem, że Wykonawca ponosi przed Zamawiającym odpowiedzialność za działania podwykonawców jak za własne.
14. Osoby pracujące na sprzęcie do odśnieżania muszą być wyposażone w telefon komórkowy, którego numer Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
15. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji usług.
16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić system wielozmianowy, jeżeli będzie taka konieczność, w celu prawidłowego wykonania zamówienia.
17. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne rejony.
18. Zamawiający nie zabezpiecza materiału do posypywania. Mieszankę piaskowo – solną 20 % zabezpiecza Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 7 dotychczasowemu wykonawcy usług stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia dla każdej części polegających na powtórzeniu podobnych usług w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas, w którym Wykonawca rozpocznie akcję zimowego utrzymania dróg

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

4) zdolności technicznej lub zawodowej;
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje/będzie dysponował następującym sprzętem
DLA REJONU OBSZAROWEGO NR 1, 2 i 3:
Do zimowego utrzymania dróg:
- min. jedna pługopiaskarka,
- min. jeden pług lemieszowy średni,
(zamiennie dopuszcza się stosowanie ciężkich ciągników rolniczych o mocy min. 80KM z napędem na dwie osie z rozrzutnikiem mieszanki piaskowo-solnej lub koparko - ładowarki z pługiem ustawnym),
Ponadto w razie konieczności Wykonawca powinien posiadać dostęp do sprzętu specjalistycznego – jak pługi lemieszowe ciężkie, wirnikowe oraz równiarki.
Parametry techniczne sprzętu:
- pługopiaskarka - samochód ciężarowy wyposażony w sygnał ostrzegawczy (świetlny, błyskowy, żółty). Pojazd wykorzystywany jako pługopiaskarka musi spełniać ściśle określone kryteria (moc minimum 105 KM, napęd na co najmniej dwie osie, zdolność do pracy na niskich przełożeniach przy pełnym obciążeniu silnika, odpowiednie wzmocnienia, szerokość pługa min. 2m, piaskarka pojemność min 1,4 m3;
- pług lemieszowy średni - samochód ciężarowy, wyposażony w sygnał ostrzegawczy (świetlny, błyskowy, żółty). Pojazd wykorzystywany jako pług musi spełniać ściśle określone kryteria (moc minimum 105 KM, napęd na co najmniej dwie osie, zdolność do pracy na niskich przełożeniach przy pełnym obciążeniu silnika, odpowiednie wzmocnienia, szerokość pługa min. 2m możliwość ustawiania kąta.-;
- ciężki ciągnik rolniczy o mocy min. 80KM z napędem na dwie osie z rozrzutnikiem mieszanki piaskowo-solnej;
- koparko – ładowarka z napędem na dwie osie z pługiem ustawnym o mocy min. 80 KM.
DLA REJONU OBSZAROWEGO NR 4:
Do zimowego utrzymania chodników przy drogach gminnych
- min. jedna pługopiaskarka,
(zamiennie dopuszcza się stosowanie ciągników z rozrzutnikiem mieszanki piaskowo-solnej o masie całkowitej do 3 t)
Parametry techniczne sprzętu:
- pługopiaskarka - samochód ciężarowy wyposażony w sygnał ostrzegawczy (świetlny, błyskowy, żółty). Pojazd wykorzystywany jako pługopiaskarka musi spełniać (moc minimum 45 KM, zdolność do pracy na niskich przełożeniach przy pełnym obciążeniu silnika, odpowiednie wzmocnienia, szerokość pługa min. 1.0 m, piaskarka pojemność min 0,5m3, o masie całkowitej do 3T).
Do zimowego utrzymania chodników przy drogach powiatowych i wojewódzkich
- min. jedna pługopiaskarka,
Do odśnieżania tego typu elementów drogi należy używać sprzętu specjalistycznego przeznaczonego do tego celu (np. ciągniki komunalne) oraz pługów, szczotek mechanicznych i odśnieżarek prowadzonych ręcznie (w wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się odśnieżanie ręczne).
W przypadku mechanicznego odśnieżania i posypywania ciągów pieszych można korzystać ze sprzętu o maksymalnej szerokości lemiesza 1,3 m i ciężarze własnym do 800 kg.
W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający dopuszcza prowadzenie akcji zimowego utrzymania chodników sprzętem o zwiększonej masie całkowitej tylko i wyłącznie po uzyskaniu zezwolenia od zarządcy chodników tj. ZDP w Łańcucie lub PZDW Oddział w Łańcucie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Ocena spełniania warunku prowadzona będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. /Zał. Nr 7 do SWZ/

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (Zał. Nr 7 do SWZ dla każdej części/rejonu/);

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

INNE DOKUEMNTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415)
1) Formularz ofertowy (Zał. Nr 1 do SWZ);
2) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeśli dotyczy tj. jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru).
3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
Część I /Rejon Obszarowy nr 1 w wysokości 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych /100)
Część II/Rejon Obszarowy nr 2 w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
Część III/ Rejon Obszarowy nr 3 w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
Część IV /Rejon Obszarowy nr 4 w wysokości 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100) do dnia 07.11.2023 r. do godz. 10.00.
Wadium wnoszone może być w:
1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut
96124026431111000037781763
2) gwarancjach bankowych
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SWZ do terminu składania ofert.
3. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

OFERTY WSPÓLNE
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII ust. 1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno:
a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie
b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania
c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.
5. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
7. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje wszelkie informacje i korespondencję.
8. Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
9. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian został przewidziany w Zał. nr 10 do SWZ tj. projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Sposób składania ofert za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę ułożenia kostki brukowej i krawężników wokół grobowca - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę ułożenia kostki brukowej i krawężników wokół grobowca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI