„Zimowe utrzymanie dróg gminnych administrowanych przez Urząd Gminy i Miasta w Miechowie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych administrowanych przez Urząd Gminy i Miasta w Miechowie w sezonie 2021/2022”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiechów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-24
  • ZamawiającyGmina Miechów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00270343
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych administrowanych przez Urząd Gminy i Miasta w Miechowie w sezonie 2021/2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000523940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 25

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miechow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zimowe utrzymanie dróg gminnych administrowanych przez Urząd Gminy i Miasta w Miechowie w sezonie 2021/2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40770bfe-46d3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003601/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Zimowe utrzymanie dróg gminnych administrowanych przez UGiM w Miechowie w sezonie 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.miechow.eu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1. korzystanie z platformazakupowa.pl jest możliwe dla Użytkowników Internetu z użyciem popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych.
2. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s.platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować zgodnie z ust. 8) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
3. W celu założenia bezpłatnego Konta Użytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
4. W celu założenia konta, Użytkownik powinien wypełnić formularz Założenia konta udostępniony przez Usługodawcę na Stronie platformazakupowa.pl i przesłać wypełniony formularz drogą elektroniczną do Usługodawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu Zakładania konta. Podczas Zakładania konta Użytkownik ustala indywidualne Hasło.
5. Użytkownik w celu złożenia Zamawiającemu Oferty wybiera polecenie "ZŁÓŻ OFERTĘ" dostępne pod zamieszczonym przez Zamawiającego Postępowaniem.
szczegółowo XII

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z częścią II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.37.21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg gminnych wymienionych w załączniku nr 7a przy użyciu pługo piaskarki ”
Przedmiot postępowania polega na świadczeniu usługi mającej celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu za pomocą pługo - piaskarki na drogach . Działania te mają zapewnić utrzymanie drogi w stanie nadającym się do bezpiecznego korzystania przez jej użytkowników.
Zimowe utrzymanie winno być przygotowywane wg standardu:
- jezdnia odśnieżona na całej szerokości,
- śliskość zimowa zwalczana i likwidowana poprzez posypywanie mieszanką piasku z solą (30% soli / 70% piasku)
- odśnieżanie, zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej realizowane poprzez użycie sprzętu drogowego wskazanego w ofercie , tj. pługo – piaskarki (wraz z mieszanką),
- wykonanie prac odśnieżania, zwalczania i likwidacji śliskości zimowej dróg ma być każdorazowo potwierdzane osobie nadzorującej.
Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie łączności za środkami transportu w relacji
dysponent – środek transportu poprzez telefon komórkowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania do zimowego utrzymania tylko części
danego odcinka drogi zawartego w załączniku nr 7a do SIWZ .
Wykonawca złoży ofertę za 1 km w/w usługi wraz z kosztem mieszanki. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn godzin wykonanej usługi oraz ceny jednostkowej za 1km podanej w ofercie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie częściowe nr 2 „Zimowe utrzymanie dróg gminnych wymienionych w załączniku nr 7b przy użyciu pługo piaskarki ”
Przedmiot postępowania polega na świadczeniu usługi mającej celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu za pomocą pługo - piaskarki na drogach . Działania te mają zapewnić utrzymanie drogi w stanie nadającym się do bezpiecznego korzystania przez jej użytkowników.
Zimowe utrzymanie winno być przygotowywane wg standardu:
- jezdnia odśnieżona na całej szerokości,
- śliskość zimowa zwalczana i likwidowana poprzez posypywanie mieszanką piasku z solą (30% soli / 70% piasku)
- odśnieżanie, zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej realizowane poprzez użycie sprzętu drogowego wskazanego w ofercie , tj. pługo – piaskarki (wraz z mieszanką),
- wykonanie prac odśnieżania, zwalczania i likwidacji śliskości zimowej dróg ma być każdorazowo potwierdzane osobie nadzorującej.
Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie łączności za środkami transportu w relacji
dysponent – środek transportu poprzez telefon komórkowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania do zimowego utrzymania tylko części
danego odcinka drogi zawartego w załączniku nr 7b do SIWZ .
Wykonawca złoży ofertę za 1 km w/w usługi wraz z kosztem mieszanki. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn godzin wykonanej usługi oraz ceny jednostkowej za 1km podanej w ofercie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie częściowe nr 3 „Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych przy użyciu ciągnika ”
Przedmiot postępowania polega na świadczeniu usługi mającej celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu za pomocą ciągnika z napędem na 2 osie na drogach wymienionych w załączniku nr 7c do SIWZ. Działania te mają zapewnić utrzymanie drogi w stanie nadającym się do bezpiecznego korzystania przez jej użytkowników.
Zimowe utrzymanie winno być przygotowywane wg standardu:

1. odśnieżanie, zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej (usunięcie z nawierzchni drogi ubitego śniegu) realizowane poprzez użycie sprzętu drogowego wskazanego w ofercie
2. jezdnia odśnieżona na całej szerokości,
3. wykonanie prac odśnieżania, zwalczania śliskości zimowej dróg należy każdorazowo potwierdzać osobie nadzorującej.
Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie łączności za środkami transportu w relacji
dysponent – środek transportu poprzez telefon komórkowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania do zimowego utrzymania tylko części
danego odcinka drogi zawartego w załączniku nr 1c do SIWZ .
Wykonawca złoży ofertę za 1 km w/w usługi. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn godzin
wykonanej usługi oraz ceny jednostkowej za 1km podanej w ofercie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie częściowe nr 4 „Zimowe utrzymanie czystości i porządku na wszystkich ulicach, chodnikach i zieleńcach stanowiących własność Gminy Miechów, zlokalizowanych na os. Parkowym w Miechowie”
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa mająca na celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu na wszystkich drogach i chodnikach na os. Parkowym w Miechowie w szczególności:
• śliskość zimowa zwalczana i likwidowana poprzez posypywanie mieszanką piasku z solą (30% soli /70% piasku)- codziennie, na bieżąco
• zbieranie liści z dróg, chodników i parkingów, grabienie trawników – na bieżąco
• zamiatanie chodników, dróg dojazdowych, parkingów, krawężników – na bieżąco jednak nie rzadziej niż 3 razy w miesiącu
• opróżnianie koszy ulicznych na śmieci oraz unieszkodliwianie wszystkich odpadów powstałych w związku z realizowanym zamówieniem, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zleceniodawcę- na bieżąco
• prace pielęgnacyjno- porządowe gminnych terenów zielonych na os. Parkowym, w tym karczowanie samosiewek drzew i krzewów – w miarę zaistniałych potrzeb.

Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie łączności za środkami transportu w relacji
dysponent – środek transportu poprzez telefon komórkowy.
Wykonawca złoży ofertę za 1 miesiąc świadczonej usługi. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówień musi dysponować :
a) w zadaniu częściowym nr 1 i nr 2
- pługo-piaskarką ( oddzielna dla każdego zadania)
b) w zadaniu częściowym nr 3
- ciągnikiem z napędem na 2 osie
c) w zadaniu częściowym nr 4 Zamawiający nie precyzuje warunków udziału.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy dotyczące informacji o istnieniu z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji w postępowaniu w rozumieniu ustawy z wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz sprzętu ( w zadaniach częściowych nr 1 do nr 3) potwierdzający warunek udziału, o którym mowa w Rozdziale VII - załącznik nr 5 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zapisami wzoru umowy - załącznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-24 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-24

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI