Zimowe utrzymanie dróg

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTczew
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-11-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Tczewski
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-05
  • Numer ogłoszenia618579-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 618579-N-2019 z dnia 2019-11-05 r.

Powiat Tczewski: Zimowe utrzymanie dróg
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tczewski, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Piaskowa  2 , 83-110  Tczew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 587 734 800, e-mail starostwo@powiat.tczew.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): powiat.tczew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
przetargi.powiat.tczew.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
przetargi.powiat.tczew.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Starostwo Powiatowe, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, Biuro Obsługi Klienta (pokój nr 04)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg
Numer referencyjny: ZP.272.28.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Tczewskiego. 2.2 Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową. 2.3 Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części zamówienia: 2.3.1 Część nr 1 zamówienia: zimowe utrzymanie jezdni i chodników – Gmina Tczew i Gmina Subkowy; 2.3.2 Część nr 2 zamówienia: zimowe utrzymanie jezdni i chodników – Gmina Pelplin i Gmina Morzeszczyn. DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: 2.10 Na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, czyli tzw. pracowników fizycznych. Jeżeli podczas realizacji zadania usługę będzie wykonywać osoba niezatrudniona na umowę o pracę co zostanie ustalone przez Zamawiającego osoba taka będzie musiała zakończyć wykonywanie usługi, a Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 1 000 PLN za każdy taki przypadek. Fakt ujawnienia takiej osoby musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. 2.11 Informacje o podwykonawcach: 2.11.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy (imion i nazwisk) oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w świadczenie usług umownych. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 2.11.2 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.11.3 Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ustawy Pzp. 2.11.4 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.12 Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego w zakresie każdej części. 2.13 Kod zamówienia wg CPV: 90620000-9 – Usługi odśnieżania 2.14 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 2.15 INFORMACJA DODATKOWA: Zamawiający informuje, iż w roku 2020 przewiduje ogłosić postępowanie przetargowe, które będzie obejmowało świadczenie usług zimowego utrzymania dróg przez okres trzech sezonów zimowych (2020/2021, 2021/2022 oraz 2022/2023).

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 2.15 Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego w zakresie każdej części
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
5.3 Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w trybie art. 26 ust. 2 Ustawy, do złożenia – w terminie nie krótszym niż 5 dni – aktualnego na dzień złożenia dokumentu potwierdzającego brak podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, o którym mowa w pkt 4.1.2 SIWZ – odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część A w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. Wyjaśnienie dla Wykonawców: 1. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert przetargowych, na swojej stronie internetowej zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. 2. Wykonawca w ciągu 3 dni od zamieszczenia przedmiotowych informacji zobowiązany będzie do przekazania oświadczenia – Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Wyjątkiem będzie sytuacja, w której zostanie złożona jedna oferta przetargowa w zakresie danej części zamówienia – wówczas Wykonawca, który ją złożył zwolniony będzie z obowiązku przekazania oświadczenia w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej w zakresie danej części zamówienia. UWAGI: 1) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3) W przypadku, gdy Wykonawca na dzień składania ofert nie jest powiązany z żadnym podmiotem, a zatem nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, Wykonawca – w celu usprawnienia procedury przetargowej – może wraz z ofertą złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część B w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. 5.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.5 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy 5.4 SIWZ stosuje się.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
umowa będzie mogła zostać zmieniona w następującym zakresie: a) możliwa jest zmiana umowy w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego - w szczególności osób nadzorujących prowadzenie prac; b) możliwa jest zmiana wynagrodzenia w przypadku konieczności zmiany kwoty podatku VAT, w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności przepisów podatkowych dotyczących obowiązującej stawki podatku VAT; c) w przypadku ostrego ataku zimy i konieczności zwiększenia przedmiotowego zakresu usług, możliwe będzie udzielenie dodatkowych usług na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej zwanego rozporządzeniem, Zamawiający informuje, że: 17.1 Administratorem danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu ofertowym i załącznikach jest Powiat Tczewski z siedzibą w Tczewie przy ul. Piaskowej 2. 17.2 Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Tczewie to: inspektor@powiat.tczew.pl. 17.3 Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia w celu związanym z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej zwanej „ustawa Pzp” oraz aktów wykonawczych. 17.4 Odbiorcami danych osobowych mogą być: osoby upoważnione przez Starostę Tczewskiego – pracownicy Starostwa i współpracownicy, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmioty przetwarzające – którym zlecimy czynności wymagające przetwarzania danych oraz podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane mogą być również udostępniane innym podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. 17.5 Dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, w szczególności zgodnie z: a) ustawą Pzp, b) Instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt. 17.6 Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 17.7 Wykonawca ma prawo: a) dostępu do swoich danych. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; b) ich sprostowania. Zgodnie z art. 8a ust. 3 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników zgodnie z art. 97 ust. 1b ustawy Pzp; c) domagać się ograniczenia przetwarzania danych osobowych ze względu na swoją szczególną sytuację, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 17.8 Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. 17.9 Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy rozporządzenia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: zimowe utrzymanie jezdni i chodników – Gmina Tczew i Gmina Subkowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.4 Świadczenie usług w zimowym utrzymaniu jezdni dróg powiatowych na terenie Gminy Tczew i Gminy Subkowy oraz chodników w ciągu dróg powiatowych w zakresie ręcznego lub mechanicznego oczyszczania ze śniegu i lodu - posypywanie materiałem uszarstniającym na terenie Gminy Tczew, Gminy Subkowy oraz miasta Tczewa w następującym zakresie: 2.4.1 odśnieżania i posypywania materiałem uszarstniającym jezdni dróg powiatowych na terenie Gminy Subkowy oraz Gminy Tczew wyznaczonych w załączonym wykazie dróg o łącznej długości 105,162 km (Załącznik nr 6 do SIWZ), 2.4.2 odśnieżania dróg powiatowych na terenie Gminy Tczew oraz Gminy Subkowy koparko-ładowarkami, ładowarką np. typu fadroma oraz na terenie całego Powiatu Tczewskiego młotem hydraulicznym i pługiem ciężkim (sprzęt dodatkowy), 2.4.3 ręcznym lub mechanicznym oczyszczaniu ze śniegu i lodu oraz posypywaniu materiałem uszarstniającym chodników na terenie Gminy Subkowy, Gminy Tczew oraz miasta Tczewa. 2.5 Jezdnie: 2.5.1 Zamawiający zapewnia:  dwie piaskarki o pojemności zasobnika minimum 4 m3 posiadające automatyczny system sterowania zapewniający stabilność wydatku posypywania niezależnie od zmiany prędkości nośnika i szerokości posypywania, automatyczne bezstopniowe lub stopniowe dozowania mieszanek uszarstniających oraz automatyczne bezstopniowe lub stopniowe sterowanie szerokością posypywania od 2 do 7 m z możliwością posypywania asymetrycznego,  dwa pługi,  mieszankę do posypywania dróg (zabezpieczoną przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych) z bazy z ZUK przy ul. Czatkowskiej 2a w Tczewie, składowisko mieszanki i punkt załadowczy (wskazane miejsce nie posiada żadnego zaplecza socjalnego dla pracowników – jest to jedynie miejsce składowania materiałów i punkt załadowczy). 2.5.2 Wykonawca musi zapewnić:  dwa samochody o ładowności minimum 8 ton (w tym jeden z napędem na trzy osie) umożliwiające zamontowanie i właściwą pracę piaskarki z pługiem,  dwa samochody rezerwowe do świadczenia usług w przypadku awarii pojazdu podstawowego,  dwie piaskarki rezerwowe do świadczenia usług w przypadku awarii piaskarki podstawowej o pojemności zasobnika minimum 4 m3 posiadające automatyczny system sterowania zapewniający stabilność wydatku posypywania niezależnie od zmiany prędkości nośnika i szerokości posypywania, automatyczne bezstopniowe lub stopniowe dozowania mieszanek uszarstniających,  minimum trzy ładowarki: jedną o pojemności ładowacza powyżej 3 m3 i dwie o pojemności ładowacza powyżej 1 m3,  młot hydrauliczny montowany na sprzęcie umożliwiający skuwanie lodu (istnieje możliwość wykorzystania młota hydraulicznego na terenie całego Powiatu Tczewskiego),  samochód z napędem minimum na trzy osie z zamontowaną czołownicą i pługiem ciężkim dwustronnym do interwencyjnego usuwania zasp śnieżnych (istnieje możliwość wykorzystania samochodu do odśnieżania dróg powiatowych na terenie całego Powiatu Tczewskiego),  odpowiednią ilość kierowców i operatorów zapewniającą pełną obsługę całości sprzętu, wyposażonych w telefony komórkowe (kontakt całodobowy). UWAGA! Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, spełniającego ww wymagania (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ – dla części nr 1 zamówienia). 2.5.3 Orientacyjna wielkość przedmiotu zamówienia: UWAGA! Na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca obliczy łączną cenę ofertową na podstawie prognozowanych ilości godzin dla poszczególnych rodzajów usług (zgodnie z formularzem cenowym). Ma to jedynie charakter pomocniczy i teoretyczny, a rozliczenie będzie następowało w oparciu o rzeczywiste wykonanie czynności na podstawie stawek zawartych w formularzu cenowym oraz umowie. 2.5.4 Zakres i sposób świadczenia usług: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem zimowego utrzymania określonymi w załączniku do specyfikacji. Łączna długość dróg powiatowych w gm. Subkowy oraz gminie Tczew objętych zimowym utrzymaniem wynosi 105,162 km. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu świadczonych usług. Wykonawca jest obowiązany dysponować sprzętem w gotowości wyjazdu w ciągu maksymalnie 1,5 godziny (samochody z piaskarkami). Uruchomienie akcji (poszczególnych czynności) będzie ogłaszane przez przedstawiciela Zamawiającego lub przez Wykonawcę po uzgodnieniu tego z Zamawiającym (telefoniczne, wiadomością sms, faksem lub pocztą e-mail). Wykonawca zobowiązany jest prowadzić codzienną ewidencję przepracowanych roboczogodzin pojazdów eksploatowanych w akcji zima. Do zwalczania śliskości nawierzchni dróg powiatowych należy stosować mieszankę uszarstniającą w ilości od 10 do 30 g/m2 w zależności od warunków atmosferycznych, tzn. w przypadku wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych np. gołoledź - zwiększa się zużycie ilościowe mieszanki piaskowo-solnej do 30 g/m2. Dobór ilości stosowanej mieszanki należy do Zamawiającego. Warstwa zalegającego śniegu po przejściu pługa nie może przekraczać 4 cm. 2.5.5 Kontrola jakości świadczonych usług: Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania wyrywkowych kontroli ilości i składu rozsypanego materiału, szerokości i długości sypania oraz kontroli grubości pozostawionego śniegu, w ciągu maksymalnie 3 godzin od wykonania pracy, o ile warunki pogodowe nie niweczą wykonanej pracy. UWAGA! Wykonawca w ramach niniejszej umowy, na własny koszt, jest zobowiązany do posiadania w samochodach będących nośnikami do piaskarek i pługów, systemów lokalizacji GPS oraz do udostępnienia Zamawiającemu możliwości stałego monitorowania pracy pojazdów na następujących zasadach: - systemy monitorowania pojazdów będą zamontowane na obu samochodach używanych do zimowego utrzymania dróg (nośniki do piaskarek i pługów), - kierowcy Wykonawcy obsługujący w/w samochody będą zobowiązani do każdorazowego uruchomienia systemów na czas prowadzenia akcji – godziny przepracowane przez sprzęt bez uruchomionego systemu nie będą podstawą do zapłaty (nie dotyczy pojazdu zastępczego). 2.5.6 Wynagrodzenie Wykonawcy: Wynagrodzenie wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób: - za roboczogodzinę pracy jednego nośnika z piaskarką i pługiem (odśnieżanie, odśnieżanie z posypywaniem lub posypywanie) w gotowości wyjazdu w ciągu maksymalnie 1,5 godziny od zgłoszenia, - za roboczogodzinę odśnieżania przy użyciu koparko-ładowarki (poj. pow. 1 m3) w gotowości wyjazdu w ciągu 2 godzin od zgłoszenia, - za roboczogodzinę skuwania lodu młotem hydraulicznym z jezdni i chodników w gotowości wyjazdu w ciągu 3 godzin od zgłoszenia, - za roboczogodzinę odśnieżania pługiem ciężkim w gotowości wyjazdu w ciągu 2 godzin od zgłoszenia, - za roboczogodzinę odśnieżania przy użyciu ładowarki (poj. pow. 3 m3) w gotowości wyjazdu w ciągu 2 godzin od zgłoszenia. Ww. wynagrodzenie musi uwzględniać wszelkie koszty i materiały konieczne do prowadzenia akcji (poza materiałami do zwalczania śliskości zimowej i uszarstniania nawierzchni dróg), tj.: - montaż pługów i piaskarek na samochody Wykonawcy oraz demontaż sprzętu po zakończeniu sezonu, - wynagrodzenie kierowców, operatorów i pracowników Wykonawcy, - posiadanie lamp sygnalizacyjnych koloru pomarańczowego, - posiadanie dodatkowych lamp reflektorowych (szperacz), - wyposażenie kierowców w telefony komórkowe, - każdorazowy załadunek samochodów, - paliwo i inne bieżące materiały eksploatacyjne, - dojazd do miejsca wezwania, - zabezpieczenie folią materiałów do zwalczania śliskości i uszarstniania przed wpływem warunków atmosferycznych, - zmianowość sprzętu, - obowiązek w przypadku awarii zastąpienia sprzętem tego samego typu, - Wykonawca jest zobowiązany do umycia sprzętu Zamawiającego po zakończeniu każdej z akcji, - korzystając z placu na terenie bazy Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do regularnego oczyszczania placu i boksów do składowania materiałów, - po zakończeniu sezonu zimowego nastąpi przegląd sprzętu (pługi, piaskarki). Za ewentualne uszkodzenia zostanie obciążony Wykonawca. Wynagrodzenie będzie płacone za godziny pracy sprzętu liczone od wyjazdu z terenu bazy Zamawiającego w Tczewie do momentu zakończenia świadczenia usług. 2.6 Chodniki (przedmiotowe usługi mogą być zlecane na terenie gminy Subkowy – 2 662 m2, gminy Tczew – 13 560 m2 oraz miasta Tczewa – 10 666 m2): 2.6.1 Wykonawca musi zapewnić:  miejsce składowania materiałów,  piasek przesiany o frakcji 0-2 mm do posypywania chodników,  pracowników wyposażonych w niezbędne narzędzia do prawidłowego odśnieżania chodników, odpowiednią ilość kierowców i operatorów zapewniającą pełną obsługę całości sprzętu, wyposażonych w telefony komórkowe (kontakt całodobowy). 2.6.2 Orientacyjna wielkość przedmiotu zamówienia: UWAGA! Na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca obliczy łączną cenę ofertową na podstawie prognozowanych ilości godzin dla poszczególnych rodzajów usług (zgodnie z formularzem cenowym). Ma to jedynie charakter pomocniczy i teoretyczny, a rozliczenie będzie następowało w oparciu o rzeczywiste wykonanie czynności na podstawie stawek zawartych w formularzu cenowym oraz umowie. 2.6.3 Zakres i sposób świadczenia usług: Oczyszczanie chodników ze śniegu i lodu oraz posypanie materiałem uszarstniającym może być wykonywane ręcznie lub mechanicznie. Mechaniczne odśnieżanie chodników może być prowadzone wyłącznie przy użyciu sprzętu zapewniającego nieuszkodzenie nawierzchni chodników. Chodniki muszą być odśnieżane na całej szerokości. W przypadku uszarstniania nawierzchni chodników minimalne ilości rozsypanego piasku na powierzchni chodnika powinny wynosić minimum 50 g/m2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu świadczonych usług. Odśnieżanie chodników będzie zlecane w zależności od panujących warunków. Wykonawca będzie powiadamiany o uruchamianiu akcji telefoniczne, wiadomością sms, faksem lub pocztą e-mail. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić codzienną ewidencję powierzchni odśnieżonych chodników w akcji zima. Do wykonywania usługi Wykonawca musi przystąpić w nieprzekraczalnym terminie: - 3 godzin od otrzymania zlecenia – poza miastem, na terenie gminy Subkowy i Tczew, - 1 godziny od otrzymania zlecenia – na terenie miasta Tczewa. 2.6.4 Wynagrodzenie Wykonawcy: Wynagrodzenie wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób: - za odśnieżenie i posypanie materiałami uszarstniającymi chodników w gotowości reakcji w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 m2 (poza miastem), - za skucie lodu na chodnikach w gotowości reakcji w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 m2 (poza miastem), - za odśnieżenie i posypanie materiałami uszarstniającymi chodników w gotowości reakcji w ciągu 1 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 m2 (na terenie miasta Tczewa), - za skucie lodu na chodnikach w gotowości reakcji w ciągu 1 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 m2 (na terenie miasta Tczewa). Ww. wynagrodzenie musi uwzględniać wszelkie koszty i materiały konieczne do prowadzenia akcji (poza materiałami do zwalczania śliskości zimowej i uszarstniania nawierzchni dróg), tj.: - wynagrodzenie pracowników Wykonawcy, - wyposażenie pracowników w telefony komórkowe, - dojazd do miejsca wezwania, - wszelkie materiały konieczne do odśnieżania chodników (np. zakup materiałów uszarstniających (piasek), zapewnienie odpowiedniej ilości pracowników, ew. materiały eksploatacyjne w przypadku mechanicznego wykonywania usług itp).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin zapłaty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: zimowe utrzymanie jezdni i chodników – Gmina Pelplin i Gmina Morzeszczyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.7 Świadczenie usług w zimowym utrzymaniu jezdni dróg powiatowych oraz chodników w ciągu dróg powiatowych w zakresie ręcznego lub mechanicznego oczyszczania ze śniegu i lodu - posypywanie materiałem uszarstniającym na terenie Gminy Pelplin i Morzeszczyn oraz miasta Pelplin w następującym zakresie: 2.7.1 odśnieżania i posypywania materiałem uszarstniającym dróg powiatowych na terenie Miasta i Gminy Pelplin oraz Gminy Morzeszczyn wyznaczonych w załączonym wykazie dróg o łącznej długości 42,399 km, 2.7.2 odśnieżania dróg powiatowych na terenie ww. gmin koparko-ładowarkami, ładowarką np. typu fadroma (sprzęt dodatkowy), 2.7.3 ręcznym lub mechanicznym oczyszczaniu ze śniegu i lodu oraz posypywaniu materiałem uszarstniającym chodników na terenie Gminy Pelplin, Gminy Morzeszczyn oraz miasta Pelplin. 2.8 Jezdnie: 2.8.1 Wykonawca musi zapewnić:  mieszankę piaskowo - solną (w proporcji 80% piasku przesianego o frakcji 0-2 mm i 20% soli drogowej niezbrylającej) do posypywania jezdni,  miejsce do składowania materiału,  jedną piaskarkę lub solarko-piaskarkę o pojemności zasobnika minimum 4 m3,  jeden samochód o ładowności minimum 8 ton (ciągnik rolniczy z napędem na 2 osie o mocy min. 80 KM) umożliwiający zamontowanie i właściwą pracę piaskarki z pługiem,  w przypadku awarii pojazdu podstawowego samochód (ciągnik) rezerwowy do świadczenia usług, posiadający automatyczny system sterowania zapewniający stabilność wydatku posypywania niezależnie od zmiany prędkości nośnika i szerokości posypywania, automatyczne bezstopniowe lub stopniowe dozowania mieszanek uszarstniających od 10 do 30 g/m2 oraz automatyczne bezstopniowe lub stopniowe sterowanie szerokością posypywania od 2 do 7 m z możliwością posypywania asymetrycznego,  minimum dwie ładowarki: jedną o pojemności ładowacza powyżej 3 m3 i jedną o pojemności ładowacza powyżej 1 m3,  odpowiednią ilość kierowców i operatorów zapewniającą pełną obsługę całości sprzętu, wyposażonych w telefony komórkowe (kontakt całodobowy). UWAGA! Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, spełniającego ww wymagania (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr nr 5 do SIWZ – dla części nr 2 zamówienia). 2.8.2 Orientacyjna wielkość przedmiotu zamówienia: UWAGA! Na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca obliczy łączną cenę ofertową na podstawie prognozowanych ilości godzin dla poszczególnych rodzajów usług (zgodnie z formularzem cenowym). Ma to jedynie charakter pomocniczy i teoretyczny, a rozliczenie będzie następowało w oparciu o rzeczywiste wykonanie czynności na podstawie stawek zawartych w formularzu cenowym oraz umowie. 2.8.3 Zakres i sposób świadczenia usług: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem zimowego utrzymania określonymi w załączniku do specyfikacji. Łączna długość dróg powiatowych w gm. Pelplin i Morzeszczyn objętych zimowym utrzymaniem wynosi 42,399 km. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu świadczonych usług. Wykonawca jest obowiązany dysponować sprzętem w gotowości wyjazdu w ciągu maksymalnie 1,5 godziny (samochody z piaskarkami). Uruchomienie akcji (poszczególnych czynności) będzie ogłaszane przez przedstawiciela Zamawiającego lub przez Wykonawcę po uzgodnieniu tego z Zamawiającym (telefoniczne, wiadomością sms, faksem lub pocztą e-mail). Usługi dodatkowe (koparko-ładowarki, ładowarka) będą zlecane tylko w sytuacji znacznego pogorszenia sytuacji na drogach - Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wyjątkowo łagodnej zimy istnieje możliwość nie zlecania tego rodzaju usług. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić codzienną ewidencję ilości wykorzystanej mieszanki piaskowo-solnej oraz przepracowanych roboczogodzin pojazdów eksploatowanych w akcji zima. Do zwalczania śliskości nawierzchni dróg powiatowych należy stosować mieszankę uszarstniającą w ilości od 10 do 30 g/m2 w zależności od warunków atmosferycznych, tzn. w przypadku wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych np. gołoledź - zwiększa się zużycie ilościowe mieszanki piaskowo-solnej do 30 g/m2. Dobór ilości stosowanej mieszanki należy do Zamawiającego. Warstwa zalegającego śniegu po przejściu pługa nie może przekraczać 4 cm. 2.8.4 Kontrola jakości świadczonych usług: Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania wyrywkowych kontroli ilości i składu rozsypanego materiału, szerokości i długości sypania oraz kontroli grubości pozostawionego śniegu, w ciągu maksymalnie 3 godzin od wykonania pracy, o ile warunki pogodowe nie niweczą wykonanej pracy. UWAGA! Wykonawca w ramach niniejszej umowy, na własny koszt, jest zobowiązany do posiadania w samochodach będących nośnikami do piaskarek i pługów, systemów lokalizacji GPS oraz do udostępnienia Zamawiającemu możliwości stałego monitorowania pracy pojazdów na następujących zasadach: - systemy monitorowania pojazdów będą zamontowane na obu samochodach używanych do zimowego utrzymania dróg (nośniki do piaskarek i pługów), - kierowcy Wykonawcy obsługujący w/w samochody będą zobowiązani do każdorazowego uruchomienia systemów na czas prowadzenia akcji – godziny przepracowane przez sprzęt bez uruchomionego systemu nie będą podstawą do zapłaty (nie dotyczy pojazdu zastępczego). 2.8.5 Wynagrodzenie Wykonawcy: Wynagrodzenie wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób: - za roboczogodzinę pracy jednego nośnika z piaskarką i pługiem (odśnieżanie, odśnieżanie z posypywaniem lub posypywanie) w gotowości wyjazdu w ciągu maksymalnie 1,5 godziny od zgłoszenia, - za roboczogodzinę odśnieżania przy użyciu koparko-ładowarki (poj. pow. 1 m3) w gotowości wyjazdu w ciągu 2 godzin od zgłoszenia, - za roboczogodzinę odśnieżania przy użyciu ładowarki (poj. pow. 3 m3) w gotowości wyjazdu w ciągu 2 godzin od zgłoszenia. Ww. wynagrodzenie musi uwzględniać wszelkie koszty i materiały konieczne do prowadzenia akcji (z materiałami do zwalczania śliskości zimowej i uszarstniania nawierzchni dróg), tj.: - montaż pługów i piaskarek na samochody Wykonawcy oraz demontaż sprzętu po zakończeniu sezonu, - wynagrodzenie kierowców, operatorów i pracowników Wykonawcy, - posiadanie lamp sygnalizacyjnych koloru pomarańczowego, - posiadanie dodatkowych lamp reflektorowych (szperacz), - wyposażenie kierowców w telefony komórkowe, - każdorazowy załadunek samochodów, - paliwo i inne bieżące materiały eksploatacyjne, - dojazd do miejsca wezwania, - zabezpieczenie materiałów do zwalczania śliskości i uszarstniania przed wpływem warunków atmosferycznych, - zmianowość sprzętu, - obowiązek w przypadku awarii zastąpienia sprzętem tego samego typu, - Wykonawca jest zobowiązany do umycia sprzętu po zakończeniu każdej z akcji, - korzystając z placu na terenie swojej bazy, Wykonawca jest zobowiązany do regularnego oczyszczania placu i boksów do składowania materiałów, - koszt mieszanki 20% soli i 80 % piasku. Wynagrodzenie będzie płacone za godziny pracy sprzętu liczone od wyjazdu z terenu bazy Wykonawcy do momentu zakończenia świadczenia usług. 2.9 Chodniki (przedmiotowe usługi mogą być zlecane na terenie Gminy Pelplin – 2 884 m2, Gminy Morzeszczyn – 1 321 m2 oraz miasta Pelplin – 1 100 m2): 2.9.1 Wykonawca musi zapewnić:  piasek przesiany o frakcji 0-2 mm do posypywania chodników,  miejsce składowania materiałów,  pracowników niezbędnych do prawidłowego i terminowego odśnieżania chodników, odpowiednią ilość kierowców i operatorów zapewniającą pełną obsługę całości sprzętu, wyposażonych w telefony komórkowe (kontakt całodobowy). 2.9.2 Orientacyjna wielkość przedmiotu zamówienia: UWAGA! Na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca obliczy łączną cenę ofertową na podstawie prognozowanych ilości godzin dla poszczególnych rodzajów usług (zgodnie z formularzem cenowym). Ma to jedynie charakter pomocniczy i teoretyczny, a rozliczenie będzie następowało w oparciu o rzeczywiste wykonanie czynności na podstawie stawek zawartych w formularzu cenowym oraz umowie. 2.9.3 Zakres i sposób świadczenia usług: Oczyszczanie chodników ze śniegu i lodu oraz posypanie materiałem uszarstniającym może być wykonywane ręcznie lub mechanicznie. Mechaniczne odśnieżanie chodników może być prowadzone wyłącznie przy użyciu sprzętu zapewniającego nieuszkodzenie nawierzchni chodników. Chodniki muszą być odśnieżane na całej szerokości. W przypadku uszarstniania nawierzchni chodników minimalne ilości rozsypanego piasku na powierzchni chodnika powinny wynosić minimum 50 g/m2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu świadczonych usług. Odśnieżanie chodników będzie zlecane w zależności od panujących warunków. Wykonawca będzie powiadamiany o uruchamianiu akcji telefoniczne, wiadomością sms, faksem lub pocztą e-mail. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić codzienną ewidencję powierzchni odśnieżonych chodników w akcji zima. Do wykonywania usługi Wykonawca musi przystąpić w nieprzekraczalnym terminie: - 3 godzin od otrzymania zlecenia – poza miastem, na terenie gminy Pelplin i gminy Morzeszczyn, - 1 godziny od otrzymania zlecenia – na terenie miasta Pelplin. 2.9.4 Wynagrodzenie Wykonawcy: Wynagrodzenie wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób: - za odśnieżenie i posypanie materiałami uszarstniającymi chodników w gotowości reakcji w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 m2 (poza miastem), - za skucie lodu na chodnikach w gotowości reakcji w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 m2 (poza miastem), - za odśnieżenie i posypanie materiałami uszarstniającymi chodników w gotowości reakcji w ciągu 1 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 m2 (na terenie miasta Pelplin), - za skucie lodu na chodnikach w gotowości reakcji w ciągu 1 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 m2 (na terenie miasta Pelplin). Ww. wynagrodzenie musi uwzględniać wszelkie koszty i materiały konieczne do prowadzenia akcji, tj.: - wynagrodzenie pracowników Wykonawcy, - wyposażenie pracowników w telefony komórkowe, - dojazd do miejsca wezwania, - wszelkie materiały konieczne do odśnieżania chodników (np. zakup materiałów uszarstniających (piasek), zapewnienie odpowiedniej ilości pracowników, ew. materiały eksploatacyjne w przypadku mechanicznego wykonywania usług itp).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin zapłaty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI