Zimowe utrzymanie chodników w ciągach dróg powiatowych administrowanych przez ZDP...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie chodników w ciągach dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2019 - 2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiechów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Miechowie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-22
  • Numer ogłoszenia613087-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 613087-N-2019 z dnia 2019-10-22 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie: Zimowe utrzymanie chodników w ciągach dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2019 - 2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie, krajowy numer identyfikacyjny 29994322100000, ul. ul. Warszawska  11 , 32-200  Miechów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 413 811 161, , e-mail przetargi@zdpmiechow.pl, , faks 413 831 827.
Adres strony internetowej (URL): www.zdpmiechow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zdpmiechow.pl/art,191,rok-2019.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być złożona w formie pisemnej.
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie ul. Warszawska 11, 32-200 Miechów, sekretariat pok. nr 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie chodników w ciągach dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2019 - 2020
Numer referencyjny: SE.261.8.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zimowe utrzymanie chodników w ciągach dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2019 - 2020 z podziałem na zadania: Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu chodników w ciągach dróg powiatowych będzie odbywać się z zastosowaniem materiałów Zamawiającego (piasek, sól, mieszanki). USŁUGI DYSPONOWANE PRZEZ OBWÓD DROGOWY W MIECHOWIE Zakres działania obejmuje chodniki w ciągach dróg powiatowych Powiatu miechowskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w operacie Zimowego Utrzymania Dróg w sezonie 2019/2020. Zad.1. zimowe utrzymanie odcinków chodników przy ulicach i drogach powiatowych w Miechowie na pow. 13 053,5m2 oraz w ciągu dr. powiatowej 1206K Jaksice do dr. kraj.nr 7 w m. Jaksice na pow.371m2 – materiał do posypywania Zamawiającego. Zad.2. zimowe utrzymanie odcinków chodników w ciągu dr. powiatowej 1194K Gr. woj.- Kozłów - Książ W m. Kozłów na pow.1356m2, w ciągu dr. powiatowej 1198K Mierzawa – Sędziszów – Kozłów m. Kozłów na pow.94m2, w ciągu dr. powiatowej 1183K Kozłów- Przybysławice – Łazy m. Kozłów na pow.193m2 i w ciągu dr. powiatowej 1180K Kozłów – Kępie – Charsznica m. Kępie na pow. 576m2 - materiał do posypywania Zamawiającego. Zad.3. zimowe utrzymanie odcinków chodników w ciągu dr. powiatowej 1172K Maków – Gołcza – Zerwana w m. Gołcza na pow. 2882m2, w ciągu drogi powiatowej 1204K Miechów (ul.Kolejowa)-Rzeżuśnia-Gołcza w m. Gołcza na pow. 447m2, w ciągu dr. powiatowej 1172K Maków – Gołcza –Zerwana w m. Wysocice na pow. 1059m2 i w ciągu dr. powiatowej 1155K Skała –Ostrysz – Ulina Wkl. – Ulina Mała w m. Ulina Wielka na pow. 953m2 - materiał do posypywania Zamawiającego. Zad.4. zimowe utrzymanie odcinków chodników w ciągu dr. powiatowej 1174K Szreniawa – Przybysławice w m. Szreniawa na pow.1008m2 i w m. Przybysławice na pow. 2226m2 - materiał do posypywania Zamawiającego. Zad.5. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1224K Bukowska Wola –Działoszyce m. Słaboszów na pow. 1540m2, w ciągu dr. powiatowej 1194K gr.woj.- Książ Wlk.-Słaboszów w m. Słaboszów na pow.495m2 i w ciągu dr. powiatowej 1214K Małoszów - Janowice w m. Janowice na pow. 289m2 – materiał do posypywania Zamawiającego. Zad.6. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1235K Racławice – Wrocimowice m. Racławice na pow. 1500m2 i w ciągu dr. powiatowej 1233K Kropidło-Racławice m. Racławice na pow. 630m2 - materiał do posypywania Zamawiającego. Zad.7. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1194K Gr. woj. – Kozłów – Książ Wielki – Słaboszów m. Książ Wielki na pow.1564m2 i w ciągu dr. powiatowej 1219K Książ Wlk. – Zaryszyn w m. Książ Wielki na pow. 415m2, i w m. Książ Mały na pow.884m2 - materiał do posypywania Zamawiającego. Zad.8. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1137K Boża Wola – Jeżówka – Tczyca m. Tczyca na pow. 715m2 i w ciągu dr. powiatowej 1177K Tczyca – Swojczany - Dąbrowiec m. Tczyca na pow. 248m2 - materiał do posypywania Zamawiającego. Zad.9. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1186K Jelcza – Podmiejska Wola w m. Charsznica na pow. 6333m2 i w ciągu dr. powiatowej 1175K Charsznica do dr. 783 w m. Charsznica na pow. 2022m2 - materiał do posypywania Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 90630000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90620000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zakres tego zamówienia obejmować będzie do 15% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. prac związanych z realizacją usług zimowego utrzymania chodników z użyciem sprzętu mechanicznego lub wykonywane ręcznie. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielone zostanie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego Wykonawcy tego zamówienia. Warunki, na jakich zostaną udzielone te usługi: - Zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku, gdy Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na jego realizację, - Umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą, - Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie złożonego przez Wykonawcę formularza ofertowego, - Kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości nie wyższej jak w zamówieniu podstawowym, - Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do zapisów w umowie zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-03-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- wymagany dokument; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Dołączenie druku do oferty nie zwalnia od złożenia oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o ofertach złożonych w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wymagania dotyczące wniesienia wadium 17.1 Wadium w wysokości: zad.1- 500zł, zad.2- 500zł, zad.3- 500zł, zad.4- 500zł, zad.5- 500zł, zad.6- 500zł, zad.7- 500zł, zad.8- 500zł, zad.9- 500zł, - należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku: Pekao S.A. 76 1240 2294 1111 0010 5825 3558 z dopiskiem „Wadium SE.261.8.2019., zad.nr ….”

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; 1. Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana umowy także istotna może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Zmiana terminu realizacji umowy: 2.1 Termin realizacji przedmiotu zamówienia ulegnie zmianie (wydłużeniu) w przypadku zaistnienia, po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: • o charakterze niezależnym od stron, • którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, • którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, • której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: nagłe załamania warunków atmosferycznych, nadzwyczajne warunki pogodowe nietypowe dla okresu ich wystąpienia, opady i zjawiska powodujące śliskość zimową, uzasadniające konieczność pracy sprzętu w celu usunięcia zagrożenia w ruchu drogowym, spowodowanego powstaniem śliskości na drogach. 2.2 Termin realizacji przedmiotu zamówienia ulegnie zmianie (skróceniu) w przypadku zaistnienia, po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: • o charakterze niezależnym od stron, • którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, • którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, • której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: nagłe wystąpienie warunków atmosferycznych, nadzwyczajnych warunków pogodowych nietypowych dla okresu ich wystąpienia; wysokie temperatury, brak opadów i zjawisk powodujących powstawanie śliskości zimowej, prognozy pogody wskazujące na trwałe ustąpienie aury zimowej i inne czynniki sprawiające, że prowadzenie dalszej akcji zimowej jest bezcelowe i nieuzasadnione ekonomicznie. 3. Zmiana trybu realizacji zamówienia w zakresie podwykonawstwa; a) zmiana podwykonawcy na którego zasoby powoływał się Wykonawca na etapie postępowania przetargowego i wskazany do realizacji części zamówienia na innego podwykonawcę, z zachowaniem zasad opisanych w SIWZ pod warunkiem że nowy Podwykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca i nie podlega wykluczeniu. b) zmiana podwykonawcy wskazanego do realizacji części zamówienia na innego podwykonawcę za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców c) wystąpienie konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy jej wykonanie podwykonawcy odbędzie się za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców d) wystąpienie konieczności realizacji przez Wykonawcę osobiście tej części zamówienia, która została wskazana w ofercie iż będzie realizowana przez podwykonawcę (rezygnacja z podwykonawcy). 4. Rozwiązaniem za porozumieniem stron umowy w całości lub części wraz z dokonaniem pomiędzy stronami rozliczenia umowy na zrealizowany zakres. W szczególności w przypadku gdy w toku wykonania przedmiotu umowy okaże się że jego dokończenie byłoby niemożliwe, niezasadne, niecelowe ze względów technicznych, społecznych, ekonomicznych lub innych istotnych z punktu widzenia Zamawiającego, Wykonawcy lub interesu społecznego, publicznego. W przypadku stwierdzenia technicznej niemożliwości wykonania przedmiotu umowy lub zwiększenia kosztów jego wykonania lub znacznego pogorszenia się sytuacji ekonomiczno-finansowej Wykonawcy, ogłoszenia upadłości, likwidacji lub wystąpienia innych przeszkód natury ekonomiczno-prawnych zwiększających ryzyko nienależytego wykonania, niecelowego, niezasadnego 5. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron w tym urzędowa zmiana (zmniejszenie bądź zwiększenie) stawki podatku VAT w zakresie rozliczenia tej części zamówienia której dotyczy zmiana stawki podatku. Zmiany te muszą być uzasadnione przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-30, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zad.1. zimowe utrzymanie odcinków chodników przy ulicach i drogach powiatowych w Miechowie na pow. 13 053,5m2 oraz w ciągu dr. powiatowej 1206K Jaksice do dr. kraj.nr 7 w m. Jaksice na pow.371m2 – materiał do posypywania Zamawiającego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.1. zimowe utrzymanie odcinków chodników przy ulicach i drogach powiatowych w Miechowie na pow. 13 053,5m2 oraz w ciągu dr. powiatowej 1206K Jaksice do dr. kraj.nr 7 w m. Jaksice na pow.371m2 – materiał do posypywania Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zad.2. zimowe utrzymanie odcinków chodników w ciągu dr. powiatowej 1194K Gr. woj.- Kozłów - Książ W m. Kozłów na pow.1356m2, w ciągu dr. powiatowej 1198K Mierzawa – Sędziszów – Kozłów m. Kozłów na pow.94m2, w ciągu dr. powiatowej 1183K Kozłów- Przybysławice – Łazy m. Kozłów na pow.193m2 i w ciągu dr. powiatowej 1180K Kozłów – Kępie – Charsznica m. Kępie na pow. 576m2 - materiał do posypywania Zamawiającego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.2. zimowe utrzymanie odcinków chodników w ciągu dr. powiatowej 1194K Gr. woj.- Kozłów - Książ W m. Kozłów na pow.1356m2, w ciągu dr. powiatowej 1198K Mierzawa – Sędziszów – Kozłów m. Kozłów na pow.94m2, w ciągu dr. powiatowej 1183K Kozłów- Przybysławice – Łazy m. Kozłów na pow.193m2 i w ciągu dr. powiatowej 1180K Kozłów – Kępie – Charsznica m. Kępie na pow. 576m2 - materiał do posypywania Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zad.3. zimowe utrzymanie odcinków chodników w ciągu dr. powiatowej 1172K Maków – Gołcza – Zerwana w m. Gołcza na pow. 2882m2, w ciągu drogi powiatowej 1204K Miechów (ul.Kolejowa)-Rzeżuśnia-Gołcza w m. Gołcza na pow. 447m2, w ciągu dr. powiatowej 1172K Maków – Gołcza –Zerwana w m. Wysocice na pow. 1059m2 i w ciągu dr. powiatowej 1155K Skała –Ostrysz – Ulina Wkl. – Ulina Mała w m. Ulina Wielka na pow. 953m2 - materiał do posypywania Zamawiającego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.3. zimowe utrzymanie odcinków chodników w ciągu dr. powiatowej 1172K Maków – Gołcza – Zerwana w m. Gołcza na pow. 2882m2, w ciągu drogi powiatowej 1204K Miechów (ul.Kolejowa)-Rzeżuśnia-Gołcza w m. Gołcza na pow. 447m2, w ciągu dr. powiatowej 1172K Maków – Gołcza –Zerwana w m. Wysocice na pow. 1059m2 i w ciągu dr. powiatowej 1155K Skała –Ostrysz – Ulina Wkl. – Ulina Mała w m. Ulina Wielka na pow. 953m2 - materiał do posypywania Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zad.4. zimowe utrzymanie odcinków chodników w ciągu dr. powiatowej 1174K Szreniawa – Przybysławice w m. Szreniawa na pow.1008m2 i w m. Przybysławice na pow. 2226m2 - materiał do posypywania Zamawiającego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.4. zimowe utrzymanie odcinków chodników w ciągu dr. powiatowej 1174K Szreniawa – Przybysławice w m. Szreniawa na pow.1008m2 i w m. Przybysławice na pow. 2226m2 - materiał do posypywania Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zad.5. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1224K Bukowska Wola –Działoszyce m. Słaboszów na pow. 1540m2, w ciągu dr. powiatowej 1194K gr.woj.- Książ Wlk.-Słaboszów w m. Słaboszów na pow.495m2 i w ciągu dr. powiatowej 1214K Małoszów - Janowice w m. Janowice na pow. 289m2 – materiał do posypywania Zamawiającego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.5. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1224K Bukowska Wola –Działoszyce m. Słaboszów na pow. 1540m2, w ciągu dr. powiatowej 1194K gr.woj.- Książ Wlk.-Słaboszów w m. Słaboszów na pow.495m2 i w ciągu dr. powiatowej 1214K Małoszów - Janowice w m. Janowice na pow. 289m2 – materiał do posypywania Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zad.6. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1235K Racławice – Wrocimowice m. Racławice na pow. 1500m2 i w ciągu dr. powiatowej 1233K Kropidło-Racławice m. Racławice na pow. 630m2 - materiał do posypywania Zamawiającego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.6. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1235K Racławice – Wrocimowice m. Racławice na pow. 1500m2 i w ciągu dr. powiatowej 1233K Kropidło-Racławice m. Racławice na pow. 630m2 - materiał do posypywania Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zad.7. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1194K Gr. woj. – Kozłów – Książ Wielki – Słaboszów m. Książ Wielki na pow.1564m2 i w ciągu dr. powiatowej 1219K Książ Wlk. – Zaryszyn w m. Książ Wielki na pow. 415m2, i w m. Książ Mały na pow.884m2 - materiał do posypywania Zamawiającego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.7. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1194K Gr. woj. – Kozłów – Książ Wielki – Słaboszów m. Książ Wielki na pow.1564m2 i w ciągu dr. powiatowej 1219K Książ Wlk. – Zaryszyn w m. Książ Wielki na pow. 415m2, i w m. Książ Mały na pow.884m2 - materiał do posypywania Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zad.8. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1137K Boża Wola – Jeżówka – Tczyca m. Tczyca na pow. 715m2 i w ciągu dr. powiatowej 1177K Tczyca – Swojczany - Dąbrowiec m. Tczyca na pow. 248m2 - materiał do posypywania Zamawiającego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.8. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1137K Boża Wola – Jeżówka – Tczyca m. Tczyca na pow. 715m2 i w ciągu dr. powiatowej 1177K Tczyca – Swojczany - Dąbrowiec m. Tczyca na pow. 248m2 - materiał do posypywania Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Zad.9. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1186K Jelcza – Podmiejska Wola w m. Charsznica na pow. 6333m2 i w ciągu dr. powiatowej 1175K Charsznica do dr. 783 w m. Charsznica na pow. 2022m2 - materiał do posypywania Zamawiającego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.9. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1186K Jelcza – Podmiejska Wola w m. Charsznica na pow. 6333m2 i w ciągu dr. powiatowej 1175K Charsznica do dr. 783 w m. Charsznica na pow. 2022m2 - materiał do posypywania Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l-Trzyciąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l. Konieczny przyjazd doradcy na miejsce montażu z uwagi na trudnodostępne miejsce. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI