IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czaszwiązania ofertą. 1.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 4 000,00 zł (słownie: czterytysiące złotych). 1.2. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.3.1. Pieniądzu, 1.3.2.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, żeporęczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.3.3. Gwarancjach bankowych, 1.3.4. Gwarancjachubezpieczeniowych, 1.3.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 1.4. Wprzypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt 1.3.2. - 1.3.5. dokument winien byćwystawiony na Gminę Miasta Tychy – Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach, ul. Budowlanych 43,43 – 100 Tychy. 2. Wadium w formie pieniężnej: 2.1. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewemna rachunek bankowy Zamawiającego: 83 1240 2975 1111 0010 6677 5534 PEKAO Bank Pekao S.A. KodSwift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW 2.2. Przy wnoszeniu wadiumWykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przezZamawiającego. 3. Wadium w formie niepieniężnej: 3.1. Wadium należy złożyć w formie pisemnej, woryginale, tj. podpisane przez wystawcę dokumentu wadialnego zgodnie z reprezentacją. 3.2. W przypadkuwadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć wsiedzibie Zamawiającego: Tyskim Zakładzie Usług Komunalnych w Tychach, ul. Budowlanych 43, 43-100Tychy, w sekretariacie lub załączyć do oferty. 3.3. Treść dokumentu wadium winna zawierać nazwęniniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego. 3.4. Udzielona gwarancja:3.4.1. musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bezkonieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów, 3.4.2. musi obejmować cały okreszwiązania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń niezgodnych z PZP, a w szczególnościograniczających możliwość zrealizowania praw przysługujących Zamawiającemu zgodnie z art. 46 ust 4a i 5PZP. 4. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt 1.3.2. - 1.3.5. dokument nie możezawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu gwarancji. 5.Gwarancja przedłożona w formie pisemnej wygasa w przypadku gdy: 5.1. Beneficjent zwróci Gwarantowioryginał niniejszej gwarancji przed upływem okresu ważności gwarancji. 5.2. Beneficjent zwolni w formiepisemnej Gwaranta ze zobowiązań wynikających z niniejszej gwarancji. 5.3. Kwoty wypłacone przezGwaranta z tytułu niniejszej gwarancji wyczerpią sumę gwarancyjną.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji na podstawienia jednostki zastępczej, w czasie awarii jednostek sprzętowych |
30,00 |
Wysokość kary umownej (KU) za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżelikonieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po daciepodpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian, przyczym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: siły wyższej uniemożliwiającej wykonanieprzedmiotu umowy. Za siłę wyższą uznawane będą zdarzenia m.in. takie jak wojna, atak terrorystyczny,katastrofa, stan klęski żywiołowej, epidemii, zamieszki, strajki, pożar, na które strony nie mają wpływu. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści ofertyWykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowyw przypadku zmiany stawki podatku VAT – nastąpi zmiana ceny umowy w stopniu odpowiadającym zmianiestawki podatku VAT (+/-) Wynagrodzenie brutto Wykonawcy ulega zmianie (zmniejszeniu bądź zwiększeniu)wyłącznie w przypadku wejścia w życie zmiany przepisów w zakresie wysokości podatku od towarów i usług(VAT) mających zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy. Wówczas, wynagrodzenie bruttoWykonawcy za część usług wykonaną po terminie wejścia w życie zmian podatku VAT ulegnie stosownymzmianom natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian. Zmiana wynagrodzenia dotyczywyłącznie okresu, po wejściu w życie zmian podatku VAT w zakresie przedmiotu niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679.1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje,że:1.1.Administratorem danych osobowych jest Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach, ul.Budowlanych43, 43 – 100 Tychy. 1.2.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, zktórym można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:1)pod adresem poczty elektronicznej: iod@tzuk.tychy.pl; 2)pisemnie na adres siedziby Administratora.1.3.Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zprzedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 1.4.Odbiorcami danych osobowychbędą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. 1.5.Dane osobowe będąprzechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresieprzewidzianym przepisami prawa.1.6.Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, mogą one byćprzechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim napodstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowychwykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba żeprzepisy szczególne stanowią inaczej.1.7.Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczącychWykonawcy/Podwykonawcy/Podmiotu,na zasoby którego powołuje się wykonawca, jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 1.8.Wodniesieniu do udostępnionych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 1.9.Osoba udostępniająca dane posiada: − na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.); − napodstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania niema zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisyRODO. 1.10. Osobie udostępniającej dane nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO.1.11.Wykonawca/Podwykonawca/Podmiot na zasoby którego powołuje się Wykonawca składa oświadczenie wzakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 1do SIWZ).
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-12-08, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: