Zakup wraz z dostawą, montażem i pierwszym rozruchem kotłów grzewczych przeznaczonych dla...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup wraz z dostawą, montażem i pierwszym rozruchem kotłów grzewczych przeznaczonych dla gospodarstw domowych znajdujących się na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOżarów Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-17
  • ZamawiającyGmina Ożarów Mazowiecki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00076780
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą, montażem i pierwszym rozruchem kotłów grzewczych przeznaczonych
dla gospodarstw domowych znajdujących się na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 731 32 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 722 18 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą, montażem i pierwszym rozruchem kotłów grzewczych przeznaczonych
dla gospodarstw domowych znajdujących się na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9f0659a-c8fb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002071/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wraz z dostawą, montażem i pierwszym rozruchem kotłów grzewczych przeznaczonych dla gospodarstw domowych znajdujących się na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Poprawa jakości powietrza w Gminie Ożarów Mazowiecki” współfinansowanyz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.ozarow-mazowiecki.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1)https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal (składanie, zmiana oraz wycofanie ofert
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej) 2) komunikacja pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcami, w szczególności: składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
przekazywanie informacji,wezwań do złożenia, uzupełnienia, wyjaśnienia oświadczeń lub dokumentów,
zadawanie pytań, jak i udzielanie odpowiedzi odbywa się tylko za pośrednictwem poczty elektronicznej
Zamawiającego: zampub@ozarow-mazowiecki.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: a)składanie, zmiana oraz wycofanie
ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy Pzp, poprzez: - miniPortal : https://miniportal.uzp.gov.pl/, - ePUAP:https://epuap.gov.pl/wps/portal b)komunikacja
pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności: składanie
oświadczeń,wniosków,zawiadomień oraz przekazywanie informacji,wezwań do
złożenia,uzupełnienia,wyjaśnienia oświadczeń lub dokumentów, zadawanie pytań,jak i udzielanie odpowiedzi odbywa się tylko za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego na adres e-mail:-
zampub@ozarowmazowiecki.pl.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z miniPortalu na
stroniehttps://www.uzp.gov.pl/ oraz Regulaminie ePUAP.2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP (https://epuap.gov.p/wps/portal)3.Wykonawca składa
ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.4.Wykonawcy powinni zapoznać się z postanowieniami niżej wymienionych dokumentów : Regulaminu korzystania z systemu miniPortal,Instrukcji użytkownika
systemu miniPortal – ePUAP. 5.Ofertę należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzoną
kwalifikowanym podpisem elektronicznym , podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.- zaleca się stosowanie podpisu wewnętrznego, który polega na tym, że jest zapisany łącznie z podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i plik podpisu),- zaleca się
sporządzenie oferty i załączników do ofert w formacie PDF i podpisanie podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES,- w przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny.Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.-zaleca się stosowanie znacznika czasu w podpisie kwalifikowanym,-wykonawca nie może szyfrować przekazywanych plików samodzielnie ( szyfrowanie odbywa się zgodnie z pkt 8.2h)SWZ poprzez
stronę https://mimniportal.uzp.gov.pl 6.Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy 7.Wszystkie pliki
stanowiące ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (zip). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanego formularza do: złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku wynosi 150MB.8.Dokumenty (pliki) które zaczną być ładowane do miniPortalu przed upływem terminu składania ofert lecz proces ten nie zakończy się sukcesem do upływu terminu składania ofert,zostaną uznane za niezłożone (przypadek składania ofert w ostatniej chwili)9.Zamawiający zaleca wyodrębnienie informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa poprzez wyodrębnienie ich do osobnego pliku z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia: „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.
10.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP adres: /143206/skrytka lub adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zampub@ozarow-mazowiecki.pl 11.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być
zgodny z wymaganiami określonymi w rozp. PRMz dnia30.12.2020 r. ws.sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
2020 poz. 2452) oraz rozp.MRPiT 23.12.2020 r. ws. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. 2020 poz.2415)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych pozyskanych od
Wykonawcy w ramach wykonywania Umowy jest Zamawiający.2. W ramach wykonania obowiązku informacyjnego, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich informacji danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) - dalej RODO,Wykonawca poinformuje osoby, których jakiekolwiek dane osobowe zostały przekazane Zamawiającemu, o posiadaniu i przetwarzaniu
danych osobowych tych osób przez Zamawiającego w celu wykonywania Umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest także poinformować osoby, o których mowa powyżej, o prawie dostępu do treści danych, ich poprawiania, modyfikacji oraz możliwości skorzystania z innych uprawnień przewidzianych
unormowaniami RODO.4. Dane identyfikujące Wykonawcę, przedmiot umowy i wysokość wynagrodzenia, stanowią informację publiczną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429),która podlega udostępnianiu w trybie przedmiotowej ustawy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.29.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, montażem i pierwszym rozruchem kotłów grzewczych z podziałem na kotły gazowe i na biomasę przeznaczonych dla około 100 gospodarstw domowych znajdujących się na terenie gminy Ożarów Mazowiecki w ramach ,,Programu ograniczenia niskiej emisji dla Gminy Ożarów Mazowiecki - edycja 2021”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z pierwszym rozruchem:
a) kotłów gazowych w ilości 98 szt., w tym:
- jednofunkcyjnych kotłów gazowych w ilości 77 szt.
- dwufunkcyjnych kotłów gazowych w ilości 21 szt.
b) kotłów na biomasę w ilości 2 szt.
c) zasobników c.w.u. w ilości: 77 szt. do kotłów gazowych.
3. Wszystkie kotły grzewcze, zasobniki winny być fabrycznie nowe, nieużywane (
wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą składania ofert ), kategorii pierwszej.
4. Miejsca - adresy dostawy i montażu przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej wskazane zostaną przez Zamawiającego po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.
Wykonawca zobowiązany jest do przetwarzania powierzonych danych osobowych wyłącznie w celach związanych z realizacją zadania i wyłącznie w zakresie, jaki jest niezbędny do realizacji
tych celów, zgodnie z zawartą umową powierzenia przetwarzania danych osobowych.
5. Przed montażem Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wizji u wszystkich mieszkańców, w celu weryfikacji czy instalacja wewnętrzna została dostosowana we właściwy sposób.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostarczonych i zamontowanych kotłów grzewczych oraz zasobników wskazanych w pkt 4.3 SWZ w przypadku rezygnacji z udziału w programie przez któregokolwiek z mieszkańców gminy zakwalifikowanych do programu (zwanego dalej Beneficjentem), u którego urządzenie ma być zamontowane, bądź w
przypadku zaistnienia innej okoliczności, niż rezygnacja, powodującej brak dalszego uczestnictwa Beneficjenta w programie, o którym mowa powyżej. ( zakres dostaw może w tym wypadku ulec zmniejszeniu maksymalnie o 20 % przewidywanej ilości dostaw )
7. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia, parametry techniczne urządzeń zawarte zostały w załączniku Nr 1 do SWZ
Zestawienie cenowe – cennik przedmiotu zamówienia wraz nazwą producenta, modelem urządzenia stanowi załącznik do oferty.
8. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji na roboty montażowe to 36 miesięcy.
Oceniany przez Zamawiającego max. okres gwarancji na roboty montażowe to 60 miesięcy.
Na zamontowane kotły grzewcze i zasobniki c.w.u. wymagana jest gwarancja producenta na okres minimum 24 miesięcy z możliwością jej przedłużenia przez właściciela budynku. (gwarancja na zamontowane kotły i zasobniki c.w.u. nie będzie oceniana przez Zamawiającego).

4.2.6.) Główny kod CPV: 44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44600000-6 - Zbiorniki, rezerwuary i pojemniki; grzejniki centralnego ogrzewania i kotły

44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części

44621000-9 - Grzejniki i kotły grzewcze

44621200-1 - Kotły grzewcze

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny kryterium ceny z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi, w kryterium okres gwarancji na roboty
montażowe przyznane zostaną punkty całkowite (0,20,40).
2. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród nie odrzuconych ofert na podstawie
kryterium ceny i okresu gwarancji na roboty montażowe.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę
punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty montażowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w
art. 112 ust.2 ustawy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu ( na podstawie zapisów w pkt 21 SWZ, dotyczących podstaw
wykluczenia )
b) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
(Zamawiający nie precyzuje tego warunku);
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów
(Zamawiający nie precyzuje tego warunku);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający wymaga - aby Wykonawca wykazał, że:
posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie min. 500.000,00 zł
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
a. wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje - w
okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - co
najmniej trzy zamówienia, w tym min. jedno o wartości min. 500 000,00 zł brutto, polegające na
dostawie kotłów grzewczych wraz z ich montażem

b. skierował do realizacji zamówienia publicznego:
- min. 4 osoby posiadające uprawnienia do montażu kotłów grzewczych (zgodnie z wymaganymi
przepisami prawa w tym zakresie), doświadczenie zawodowe min. 3 lata
- min. 2 osoby do rozruchu kotłów grzewczych, posiadające autoryzację producenta danego
rodzaju urządzeń, doświadczenie zawodowe min. 3 lata

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
*Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej
procedury Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się
dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Zastępczy dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020.2415)
b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od
innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
c) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w pkt 22 SWZ, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 7 oraz § 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020.2415)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających
się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie potwierdzający wykonanie - co najmniej trzech zamówień, w tym min. jedno o wartości min. 500 000,00 zł brutto, polegające na dostawie kotłów grzewczych wraz z
ich montażem, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami w przypadku zamówień na dostawy są:
– referencje,
– inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów to oświadczenie Wykonawcy,
Uwaga! W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich
3 miesięcy.
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Zawarte w wykazie informacje mają potwierdzać wymagania Zamawiającego z pkt. 10.1.4) lit. b SWZ odnośnie skierowania do realizacji zamówienia:
- min. 4 osób posiadających uprawnienia do montażu kotłów grzewczych (zgodnie z wymaganymi
przepisami prawa w tym zakresie), doświadczenie zawodowe minimum 3 lata
- min. 2 osoby do rozruchu kotłów grzewczych, posiadające autoryzację producenta danego rodzaju urządzeń, doświadczenie zawodowe minimum 3 lata
c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min. 500.000,00 zł,
wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
* W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, na zasoby innych podmiotów należy złożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu w kwocie min. 500.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego powyższych dokumentów, o których mowa powyżej w pkt c), wykonawca składa inne dokumenty, które
w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Etykiety - Specyfikacje techniczne oferowanych kotłów grzewczych (karty katalogowe) wraz ze zdjęciami, pozwalające na jednoznaczną identyfikację oferowanych kotłów i ich parametrów w aspekcie każdego z wymagań wyszczególnionych w zamówieniu.
( Etykieta w rozumieniu art. 104 ust.2 ustawy Pzp - przez etykietę, należy rozumieć w szczególności każdy dokument, w tym zaświadczenie lub poświadczenie, który potwierdza, że produkty spełniają wymagania konieczne do uzyskania etykiety) Dokument ten będzie załącznikiem Nr 7 do oferty.
b) Dokumenty potwierdzające spełnianie przez wszystkie zaoferowane kotły grzewcze i zasobniki c.w.u. - norm i wymagań w zakresie sezonowej sprawności i emisji zanieczyszczeń, określone w rozporządzeniu Komisji UE 2015/1189 z dnia 28 kwietnia 2015 r. w sprawie wykonania DYREKTYWY PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY 2009/125/WE z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającej ogólne zasady ustalania wymogów dotyczących ekoprojektu
dla produktów związanych z energią. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 8 do oferty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Etykiety - Specyfikacje techniczne oferowanych kotłów grzewczych (karty katalogowe) wraz
ze zdjęciami, pozwalające na jednoznaczną identyfikację oferowanych kotłów i ich parametrów
w aspekcie każdego z wymagań wyszczególnionych w zamówieniu.
( Etykieta w rozumieniu art. 104 ust.2 ustawy Pzp - przez etykietę, należy rozumieć w
szczególności każdy dokument, w tym zaświadczenie lub poświadczenie, który potwierdza, że
produkty spełniają wymagania konieczne do uzyskania etykiety)
Dokument ten będzie załącznikiem Nr 7 do oferty.
b) Dokumenty potwierdzające spełnianie przez wszystkie zaoferowane kotły grzewcze i
zasobniki c.w.u. - norm i wymagań w zakresie sezonowej sprawności i emisji zanieczyszczeń,
określone w rozporządzeniu Komisji UE 2015/1189 z dnia 28 kwietnia 2015 r. w sprawie
wykonania DYREKTYWY PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY 2009/125/WE z dnia 21
października 2009 r. ustanawiającej ogólne zasady ustalania wymogów dotyczących ekoprojektu
dla produktów związanych z energią.
Dokument ten będzie załącznikiem Nr 8 do oferty.
Uwagi do przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp,
wymienionych powyżej w pkt 11.1 lit g), h) SWZ:
- jeżeli wymagana jest określona etykieta, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety
potwierdzające, że dane dostawy spełnią równoważne wymagania określonej przez
Zamawiającego etykiety,
- Zamawiający akceptuje także równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli
potwierdzają, że oferowane dostawy spełnią określone przez Zamawiającego wymagania, cechy
lub kryteria,
- jeżeli w niniejszym postępowaniu Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków
dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający
wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zapisu powyższego nie
stosuje się w przypadku gdy pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego , oferta
podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
- Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych
środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) *Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta (tj. w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem kwalifikowanym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii
(skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego
poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego1991 r. – prawo
o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem
elektronicznym bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w
formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona
przez upełnomocnionego. (*jeżeli dotyczy )
Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty.
b) Dowód wpłacenia wadium: ( 7.000,- zł )
Wadium może być wnoszone wg wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach zgodnie z art.
97 ust. 7 pkt 1-4 ustawy Pzp.
W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna dowód wpłacenia wadium należy
złożyć w oryginale w postaci elektronicznej.
Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty.

c) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji
finansowej lub
ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji
zamówienia podpisane: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasoby. ( *jeżeli dotyczy )
Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty.
d) *Oświadczenie, z którego wynika które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy składający ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym ,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ( *jeżeli dotyczy )
Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty.
e) Zestawienie cenowe (cennik) przedmiotu zamówienia sporządzone wg wymagań
Zamawiającego, zawartych w załączniku Nr 1 do SWZ, zawierające opis oferowanych kotłów
grzewczych oraz zasobników c.w.u. wraz z nazwami producenta/modelu oraz cenami.
Dokument ten będzie załącznikiem Nr 6 do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 7.000,00 zł ( słownie: siedem tysięcy złotych )
2. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2
ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek Zamawiającego w banku:
PKO BP S.A. XVIII O/Warszawa; Nr konta: 15 10201185 0000 4602 0019 2351
z adnotacją: ”Wadium RZP.271.25.2021”
4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej ( przelewem ) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa a art. 97 ust 1 pkt 2 – 4 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
6. Postanowienia pkt 11 SWZ odnośnie wadium są dla Wykonawców wiążące.
7. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 98 ust.1 i 2 ustawy Pzp.
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 14 ustawy Pzp.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych
środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie
wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej ( art. 98 ust. 6 pkt 1 ustawy Pzp)
Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp; tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
10. Jeżeli wadium jest wniesione w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, oprócz pieniężnej to wykonawca winien uwzględnić w nim wszystkie zapisy z ustawy Pzp dotyczące zatrzymania wadium.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są dołączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) wskazujący ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upoważnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Zgodnie z art. 445 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w pkt. 10.1a) SWZ.
4. Jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to:
a) warunek określony w pkt 10.1.4) lit. a SWZ musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców (Partnerów) składających ofertę wspólną,
b) pozostałe warunki określone powyżej musi spełniać co najmniej jeden z Partnerów składających ofertę wspólną lub Partnerzy składający ofertę wspólną spełniają łącznie.
5. W wypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do których realizacji te zdolności są wymagane. W takim wypadku należy złożyć Zamawiającemu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

a) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy odnośnie wydłużenia terminu realizacji z pkt 5.1 SWZ:
1. Z powodu wystąpienia przeszkód technicznych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego.
2. Z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub
zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
3. Z uwagi na masowe występowanie choroby zakaźnej ludzi (w szczególności
koronawirus/COVID-19, etc.) mające bezpośredni lub pośredni wpływ na terminową realizację niniejszego zadania.
4. Z przyczyn zależnych i niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
5. Z przyczyn zależnych od trzeciej strony, w szczególności mieszkańców Gminy Ożarów Mazowiecki, zakwalifikowanych do programu (zwanych Beneficjentami), u których urządzenia mają być zamontowane. Możliwość wprowadzenia zmiany w tym wypadku musi zostać potwierdzona protokołem, sporządzonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym bez uwag przez przedstawiciela Zamawiającego.
b) Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, o ile zachodzą okoliczności wymienione w art. 455 ust.1 i 2 ustawy Pzp.
c) Wszelkie zmiany do umowy wprowadzone zostaną na podstawie aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-17 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena – waga kryterium – 60 %,
Okres gwarancji na roboty montażowe – waga kryterium – 40%

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, montażem i pierwszym rozruchem
kotłów grzewczych z podziałem na kotły gazowe i na biomasę przeznaczonych dla około 100
gospodarstw domowych znajdujących się na terenie gminy Ożarów Mazowiecki w ramach
,,Programu ograniczenia niskiej emisji dla Gminy Ożarów Mazowiecki - edycja 2021”.
2. Część przedmiotu zamówienia realizowana jest w ramach projektu:
„Poprawa jakości powietrza w Gminie Ożarów Mazowiecki” współfinansowanego z
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na
gospodarkę niskoemisyjną” Działania 4.3 „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza”
Poddziałania 4.3.1 „Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej”
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
3. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia
30.11.2021 r.
2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pieca Termet Ecocondens silver 20 - Pułtusk
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pieca Termet Ecocondens silver 20. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ożarów Mazowiecki: WYKONANIE KONCEPCJI ORAZ DOKUMENTACJI TECHNICZNYCH - OPRACOWANIE PROJEKTÓW BUDOWLANO-WYKONAWCZYCH:
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ożarów Mazowiecki: Wykonanie koncepcji oraz dokumentacji technicznych - opracowanie projektów budowlano-wykonawczych:
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Powierzchniowe utrwalenie ulicy Słonecznej w Świniotopi z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI