"Zakup wraz z dostawą mieszanek mineralno-asfaltowych i materiałów asfaltowych przeznaczonych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Zakup wraz z dostawą mieszanek mineralno-asfaltowych i materiałów asfaltowych przeznaczonych na potrzeby WZWKGKiM sp. z o.o."
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWolbrom
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-07-21
  • ZamawiającyWOLBROMSKI ZAKŁAD WODOCIĄGÓW, KANALIZACJI, GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00114273
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Zakup wraz z dostawą mieszanek mineralno-asfaltowych i materiałów asfaltowych przeznaczonych na potrzeby WZWKGKiM sp. z o.o."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOLBROMSKI ZAKŁAD WODOCIĄGÓW, KANALIZACJI, GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366138048

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrzosowa 18

1.5.2.) Miejscowość: Wolbrom

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-340

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 7065272

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wodociagiwolbrom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagiwolbrom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zakup wraz z dostawą mieszanek mineralno-asfaltowych i materiałów asfaltowych przeznaczonych na potrzeby WZWKGKiM sp. z o.o."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc7d5aed-e488-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.wodociagiwolbrom.pl/aktualnosci/przetargi.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu (adres ePUAP zamawiającego: WZWKGKiM_sp_zoo) oraz poczty elektronicznej: drogi@wodociagiwolbrom.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wolbromski Zakład Wodociągów, Kanalizacji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o., ul. Wrzosowa 18, 32-340 Wolbrom.
2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: iod@wodociagiwolbrom.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest Zakup wraz z dostawą mieszanek mineralno-asfaltowych i materiałów asfaltowych przeznaczonych na potrzeby WZWKGKiM sp. z o.o. (sygnatura postepowania WZWKGKiM/262/2021), prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 z późn.zm.), zwanej dalej ustawą.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust.1 ustawy.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZWKGKiM/262/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny (wg potrzeb) zakup mieszanki mineralno-asfaltowej AC8 do warstwy ścieralnej, AC11 do warstwy ścieralnej oraz AC16 do warstwy wiążącej w następujących ilościach:
a) AC8 do warstwy ścieralnej w ilości do 80 ton
b) AC11 do warstwy ścieralnej w ilości do 1760 ton,
c) AC16 do warstwy wiążącej w ilości do 470 ton
wraz z dostawą i rozładunkiem do rozściełacza we wskazane miejsca na terenie Gminy Wolbrom przeznaczonych na potrzeby Wolbromskiego Zakładu Wodociągów, Kanalizacji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44113620-7 - Asfalt

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą w ramach każdej z części, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.
2. Kryteria oceny ofert:
a) cena ofertowa – 96% wagi,
b) termin dostawy – 4% wagi.

ad. a) Liczba przyznanych punktów w ramach kryterium cena ofertowa zostanie określona według wzoru:
PC = Cn/Cbo x 96
gdzie:
PC - suma uzyskanych punktów badanej oferty w ramach kryterium
Cn – najniższa cena ofertowa
Cbo – cena badanej oferty

Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

ad. b) Termin dostawy zostanie obliczony w następujący sposób:
Przez termin dostawy, rozumie się zadeklarowany termin w jakim Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówioną ilość produktu objętego daną częścią zamówienia (spełniającego wymagania, o których mowa w załączniku nr 3 do SWZ) we wskazane miejsca na terenie Gminy Wolbrom, licząc od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego (e-mailem lub telefonicznie).

Zadeklarowany termin dostawy nie może być dłuższy niż 2 dni od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

Niniejsze kryterium, punktowane będzie w następujący sposób:


Termin dostawy określony w dniach - ILOŚĆ PUNKTÓW
2 dni (48 godzin) - 0 pkt
1 dzień (24 godziny) - 2 pkt

Termin dostawy należy zadeklarować (wpisać) w Formularzu oferty.

Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w jakim terminie dostarczy produkt objęty daną częścią zamówienia (spełniający wymagania, o których mowa w załączniku nr 3 do SWZ) tj. nie wypełni części danego formularza - pozostawi puste pole lub zadeklaruje kilka terminów określonych powyżej w tabeli Zamawiający uzna, że zadeklarowany termin dostawy będzie wynosił 2 dni, co będzie wiązało się z otrzymaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.

Uwaga: W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 2 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodna z warunkami zamówienia.

Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w ramach każdej z części wynosi - 100 pkt.
Suma punktów uzyskanych przez ofertę Wykonawcy w kryterium „cena ofertowa” i „termin dostawy” stanowić będzie ocenę końcową oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 96

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz sukcesywna dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno - do napraw cząstkowych w przewidywanej ilości do 20 ton na potrzeby Wolbromskiego Zakładu Wodociągów, Kanalizacji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą w ramach każdej z części, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.
2. Kryteria oceny ofert:
a) cena ofertowa – 96% wagi,
b) termin dostawy – 4% wagi.

ad. a) Liczba przyznanych punktów w ramach kryterium cena ofertowa zostanie określona według wzoru:
PC = Cn/Cbo x 96
gdzie:
PC - suma uzyskanych punktów badanej oferty w ramach kryterium
Cn – najniższa cena ofertowa
Cbo – cena badanej oferty

Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

ad. b) Termin dostawy zostanie obliczony w następujący sposób:
Przez termin dostawy, rozumie się zadeklarowany termin w jakim Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówioną ilość produktu objętego daną częścią zamówienia (spełniającego wymagania, o których mowa w załączniku nr 3 do SWZ) do siedziby Zamawiającego w Wolbromiu, przy ul. 1 Maja 59, licząc od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego (e-mailem lub telefonicznie).

Zadeklarowany termin dostawy nie może być dłuższy niż 2 dni od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

Niniejsze kryterium, punktowane będzie w następujący sposób:


Termin dostawy określony w dniach - ILOŚĆ PUNKTÓW
2 dni (48 godzin) - 0 pkt
1 dzień (24 godziny) - 2 pkt

Termin dostawy należy zadeklarować (wpisać) w Formularzu oferty.

Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w jakim terminie dostarczy produkt objęty daną częścią zamówienia (spełniający wymagania, o których mowa w załączniku nr 3 do SWZ) tj. nie wypełni części danego formularza - pozostawi puste pole lub zadeklaruje kilka terminów określonych powyżej w tabeli Zamawiający uzna, że zadeklarowany termin dostawy będzie wynosił 2 dni, co będzie wiązało się z otrzymaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.

Uwaga: W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 2 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodna z warunkami zamówienia.

Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w ramach każdej z części wynosi - 100 pkt.
Suma punktów uzyskanych przez ofertę Wykonawcy w kryterium „cena ofertowa” i „termin dostawy” stanowić będzie ocenę końcową oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 96

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej kationowej K1-65 do powierzchniowego utrwalenia nawierzchni w przewidywanej ilości do 5 ton na potrzeby Wolbromskiego Zakładu Wodociągów, Kanalizacji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą w ramach każdej z części, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.
2. Kryteria oceny ofert:
a) cena ofertowa – 96% wagi,
b) termin dostawy – 4% wagi.

ad. a) Liczba przyznanych punktów w ramach kryterium cena ofertowa zostanie określona według wzoru:
PC = Cn/Cbo x 96
gdzie:
PC - suma uzyskanych punktów badanej oferty w ramach kryterium
Cn – najniższa cena ofertowa
Cbo – cena badanej oferty

Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

ad. b) Termin dostawy zostanie obliczony w następujący sposób:
Przez termin dostawy, rozumie się zadeklarowany termin w jakim Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówioną ilość produktu objętego daną częścią zamówienia (spełniającego wymagania, o których mowa w załączniku nr 3 do SWZ) do siedziby Zamawiającego w Wolbromiu, przy ul. 1 Maja 59, licząc od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego (e-mailem lub telefonicznie).

Zadeklarowany termin dostawy nie może być dłuższy niż 2 dni od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

Niniejsze kryterium, punktowane będzie w następujący sposób:


Termin dostawy określony w dniach - ILOŚĆ PUNKTÓW
2 dni (48 godzin) - 0 pkt
1 dzień (24 godziny) - 2 pkt

Termin dostawy należy zadeklarować (wpisać) w Formularzu oferty.

Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w jakim terminie dostarczy produkt objęty daną częścią zamówienia (spełniający wymagania, o których mowa w załączniku nr 3 do SWZ) tj. nie wypełni części danego formularza - pozostawi puste pole lub zadeklaruje kilka terminów określonych powyżej w tabeli Zamawiający uzna, że zadeklarowany termin dostawy będzie wynosił 2 dni, co będzie wiązało się z otrzymaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.

Uwaga: W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 2 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodna z warunkami zamówienia.

Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w ramach każdej z części wynosi - 100 pkt.
Suma punktów uzyskanych przez ofertę Wykonawcy w kryterium „cena ofertowa” i „termin dostawy” stanowić będzie ocenę końcową oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 96

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz sukcesywna dostawa masy zalewowej na gorąco przeznaczonej do wypełniania fug, szczelin, dylatacji w nawierzchniach asfaltowych i betonowych w przewidywanej ilości do 300 kg na potrzeby Wolbromskiego Zakładu Wodociągów, Kanalizacji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą w ramach każdej z części, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.
2. Kryteria oceny ofert:
a) cena ofertowa – 96% wagi,
b) termin dostawy – 4% wagi.

ad. a) Liczba przyznanych punktów w ramach kryterium cena ofertowa zostanie określona według wzoru:
PC = Cn/Cbo x 96
gdzie:
PC - suma uzyskanych punktów badanej oferty w ramach kryterium
Cn – najniższa cena ofertowa
Cbo – cena badanej oferty

Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

ad. b) Termin dostawy zostanie obliczony w następujący sposób:
Przez termin dostawy, rozumie się zadeklarowany termin w jakim Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówioną ilość produktu objętego daną częścią zamówienia (spełniającego wymagania, o których mowa w załączniku nr 3 do SWZ) do siedziby Zamawiającego w Wolbromiu, przy ul. 1 Maja 59, licząc od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego (e-mailem lub telefonicznie).

Zadeklarowany termin dostawy nie może być dłuższy niż 2 dni od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

Niniejsze kryterium, punktowane będzie w następujący sposób:


Termin dostawy określony w dniach - ILOŚĆ PUNKTÓW
2 dni (48 godzin) - 0 pkt
1 dzień (24 godziny) - 2 pkt

Termin dostawy należy zadeklarować (wpisać) w Formularzu oferty.

Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w jakim terminie dostarczy produkt objęty daną częścią zamówienia (spełniający wymagania, o których mowa w załączniku nr 3 do SWZ) tj. nie wypełni części danego formularza - pozostawi puste pole lub zadeklaruje kilka terminów określonych powyżej w tabeli Zamawiający uzna, że zadeklarowany termin dostawy będzie wynosił 2 dni, co będzie wiązało się z otrzymaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.

Uwaga: W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 2 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodna z warunkami zamówienia.

Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w ramach każdej z części wynosi - 100 pkt.
Suma punktów uzyskanych przez ofertę Wykonawcy w kryterium „cena ofertowa” i „termin dostawy” stanowić będzie ocenę końcową oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 96

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedłożenia świadectw jakości, atestów, certyfikatów lub innych dokumentów równoważnych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy, do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa.
3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa może zostać zmieniona w sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w postanowieniach umowy lub jeżeli zmiana jest dopuszczalna na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Każda ze Stron umowy może zawnioskować o jej zmianę. W celu dokonania zmiany umowy, Strona o to wnioskująca, zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie propozycji zmiany, w terminie 7 dni od dnia zaistnienia okoliczności będących podstawą zmiany.
3. Wniosek o zmianę umowy powinien zawierać co najmniej:
1) zakres proponowanej zmiany;
2) opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany;
3) podstawę dokonania zmiany, to jest podstawę prawną wynikającą z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych lub postanowień umowy;
4) informacje i dowody potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany umowy.
4. Strona wnioskująca o zmianę terminu wykonania umowy lub poszczególnych świadczeń zobowiązana jest do wykazania, że ze względu na zaistniałe okoliczności, uprawniające do dokonania zmiany, dochowanie pierwotnego terminu jest niemożliwe.
5. W przypadku złożenia wniosku o zmianę, druga Strona jest zobowiązana, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania wniosku, do ustosunkowania się do niego. Przede wszystkim druga Strona może:
1) zaakceptować wniosek o zmianę;
2) wezwać Stronę wnioskującą o zmianę do uzupełnienia wniosku lub przedstawienia dodatkowych wyjaśnień wraz ze stosownym uzasadnieniem takiego wezwania;
3) zaproponować podjęcie negocjacji treści umowy w zakresie wnioskowanej zmiany;
4) odrzucić wniosek o zmianę, przy czym odrzucenie wniosku o zmianę powinno zawierać uzasadnienie.
6. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Z negocjacji treści zmiany umowy Strony sporządzają notatkę przedstawiającą przebieg spotkania i jego ustalenia.
8. Zamawiający, poza innymi przypadkami określonymi w umowie, przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty.

Wzór umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W treści umowy podano wszelkie istotne dla zamawiającego warunki realizacji zamówienia oraz dopuszczalne zmiany postanowień umowy. Dopuszcza się ponadto w porozumieniu z wykonawcą wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie niepowodującym istotnych zmian przedstawionych warunków handlowych niekorzystnych dla zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-21 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-21 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający zobowiązuje się do realizacji 10% wartości zamówienia. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w pozostałym zakresie nie wymaga podania przyczyn i nie może stanowić podstawy dla roszczeń ze strony Wykonawcy.
2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prefabrykację balustrad balkonowych - Ciężkowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prefabrykację balustrad balkonowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI