Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem stolarki okiennej i drzwiowej na potrzeby realizacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem stolarki okiennej i drzwiowej na potrzeby realizacji zadań Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKorfantów
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-03
  • ZamawiającyGMINA KORFANTÓW - ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00009607
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem stolarki okiennej i drzwiowej na potrzeby realizacji zadań Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORFANTÓW - ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001008179

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 8

1.5.2.) Miejscowość: Korfantów

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-317

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 43 43 859

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkim@poczta.fm

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgkimkorfantow.bip.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

gminna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - zakład budżetowy gminy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem stolarki okiennej i drzwiowej na potrzeby realizacji zadań Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dcb5cd0-75b2-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zgkimkorfantow.bip.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgkimkorfantow.bip.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

jest to niezbędne z powodu naruszenia bezpieczeństwa środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 5 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: osobiście, za pośrednictwem kuriera, posłańca, poczty tradycyjnej

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WMH.260.26.2021.AT

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 15800,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wraz z dostawa i rozładunkiem stolarki okiennej i drzwiowej na potrzeby realizacji zadań Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie

4.2.6.) Główny kod CPV: 44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 60 pkt, termin płatności - 10 pkt., termin realizacji zamówienia - 30 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu dotyczące:2.1. Posiadają wiedzę i doświadczenie – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże co najmniej 2 dostawy o tym samym lub podobnym charakterze i wartości takiej samej lub wyższej w okresie 2 lata jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy dla każdej części zadania – za ten okres z załączeniem dowodów czy te dostawy zostały wykonane należycie tj. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonane.2.2. Sytuacja ekonomiczna i finansowa umożliwiająca wykonanie zamówienia – wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3. Potwierdzeniem spełniania warunków braku wykluczenia z postępowania jest złożenie • oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca składa wraz z ofertą:1.1. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ,1.2. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ1.3. Zaparafowany wzór umowy dostawy – załącznik nr 4 do SWZ1.4. Dokumenty wskazane w Dziale VII pkt. 2.1., 2.2. SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Powstańców Śl. 8, 48-317 Korfantów

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-04 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-31

2021-02-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę budynku mieszkalnego na miejsca noclegowe - Pawłowiczki
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę budynku mieszkalnego na miejsca noclegowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI