Zakup używanego pojazdu z podnośnikiem koszowym o masie całkowitej nieprzekraczającej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup używanego pojazdu z podnośnikiem koszowym o masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrzywda
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2021-05-27
  • ZamawiającyZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W KRZYWDZIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00059507
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup używanego pojazdu z podnośnikiem koszowym o masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W KRZYWDZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710329615

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 30B

1.5.2.) Miejscowość: Krzywda

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-470

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: (25) 755-19-72

1.5.8.) Numer faksu: (25) 755-19-72

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@gminakrzywda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgkkrzywda.bip.lubelskie.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup używanego pojazdu z podnośnikiem koszowym o masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c65ac10e-b713-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/pl lub https://zgkkrzywda.bip.lubelskie.pl/index.php?id=76

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Portalu e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl , oraz poczty elektronicznej e-mail: zgk@gminakrzywda.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformy e-zamówienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy. składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem Platformy e-zamówienia . Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Zamawiający rekomenduje format .pdf lub .doc. Ofertę w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego pojazdu z podnośnikiem koszowym
o masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony
2) Opis techniczny przedmiotu zamówienia:
• podnośnik koszowy przegubowo-teleskopowy zamontowany na podwoziu samochodu
• rok produkcji podwozia: nie starszy niż 2016
• rok produkcji podnośnika: nie starszy niż 2017
• rodzaj paliwa – olej napędowy
• pojemność od 2000 cm3 do 3000 cm3
• moc silnika – 115-130 KM
• liczba osi - 2
• wysokość robocza – 19-21 m,
• zasięg boczny - 8-10 m,
• udźwig kosza – od 200 kg,
• kosz obrotowy, pochyły otwarty lub izolowany, gaszenie, odpalanie silnika z kosza oraz z poziomu platformy,
• gniazdo 230V w koszu
• obrót kosza – 90 stopni
• obrót wieżyczki - 370 stopni.
• sterowanie hydrauliczne z kosza i z dołu samochodu,
• napęd główny: PTO / pompa hydrauliczna zamontowana do skrzyni biegów pojazdu
• napęd awaryjny: pompa ręczna
• cztery podpory rozkładane w zakresie szerokości pojazdu

4.2.6.) Główny kod CPV: 42415210-3 - Pojazdy techniczne wyposażone w urządzenia podnośnikowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny i ich znaczeniem:
a) najniższa cena – 85% = 85 pkt.,
b) termin odbioru zamówienia– 15% = 15 pkt.,
Ocenie poddane zostaną jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu.

A. Najniższa cena – waga kryterium 85%
Oferta o najniższej cenie uzyska automatycznie 85 pkt.
Punktacja pozostałych ofert dokonana zostanie na podstawie wzoru:

C =Cn/Cb x 85 pkt.

Gdzie:
C – liczba punktów,
Cn – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty ocenianej.

B. Termin odbioru zamówienia– waga kryterium 15%
Zamawiający do oceny ofert w tym kryterium przyjmie termin realizacji wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym podany w dniach od daty zawarcia umowy. Zamawiający wymaga, aby umożliwienie Zamawiającemu odbioru pojazdu odbyło się
w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Oferta z najkrótszym terminem odbioru uzyska automatycznie 15 pkt.
Punktacja pozostałych ofert dokonana zostanie na podstawie wzoru:

T = Tn/To x 15 pkt.

Gdzie:
T – liczba punktów,
Tn – najkrótszy termin odbioru spośród ofert nieodrzuconych (określony
w dniach),
To – termin odbioru oferty ocenianej (określony w dniach).
Oferta w kryterium „termin odbioru zamówienia” może otrzymać maksymalnie 15 pkt.
Niewskazanie przez Wykonawcę terminu odbioru w formularzu ofertowym oznacza, że Wykonawca umożliwi zamawiającemu odbiór zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Wskazanie przez Wykonawcę w formularzu oferty terminu odbioru dłuższego niż 7 dni spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

Łączna liczba punktów zostanie wyliczona według wzoru:
ocena ceny oferty (A) + ocena terminu dostawy (B).

2) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
3) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów, to jest maksymalnie 100 pkt.
4) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wymaganiom przedstawionym w Ustawie oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 57 ust. 1 ustawy Pzp tj. :
a) posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, sporządzone zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 do SWZ, a także oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków – załącznik nr 4;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-27 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady cieśli - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady cieśli Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI