ZAKUP URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH NA POTRZEBY STACJI OBSŁUGI W KATOWICACH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAKUP URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH NA POTRZEBY STACJI OBSŁUGI W KATOWICACH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-05-21
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00052525
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCHNA POTRZEBY STACJI OBSŁUGI W KATOWICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCHNA POTRZEBY STACJI OBSŁUGI W KATOWICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4bde9f4-af5e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014111/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Zakup narzędzi i urządzeń, wózków widłowych prowadzony w ramach działań inwestycyjnych Modernizacja SO Katowice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) Włączona obsługa JavaScript;e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdfg) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.6. Poniżej została określona instrukcja korzystania z Platformy, tj.:a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system.b) w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu.c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaska-policja.eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy.8. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z9. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Pytania/Informacje”, nie za pośrednictwem adresu email. Szczegóły zawiera sekcja XIV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACHdla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Pouczenie wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119). Szczegóły zawiera sekcja XXV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-97/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1 - Dostawa Prasy warsztatowej hydraulicznej 250t – 2 sztuki. Uniwersalna profesjonalna hydrauliczna prasa warsztatowa o nacisku min. 250 ton, z przeznaczeniem do wyciskania i dociskania łożysk, śrub i tulei. szczegółowe parametry techniczne zawarto w załączniku nr 3 do SWZ – OPZ. Ponadto instruktaż z obsługi urządzenia dla dwóch pracowników Zamawiającego.1.1 Dostawa ma być zrealizowana w terminie do 7 dni kalendarzowych z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wskazać termin krótszy wpisując go w formularzu ofertowym do oferowanego zadania.1.2 Parametry urządzeń warsztatowych opisane w załączniku nr 3 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego.1.3 Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.1.4 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem dostawy), wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie był powystawowy, nie był wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.1.5 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy).1.6 Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.1.7 Asortyment powinien posiadać wymagane w treści załącznika nr 3 do SWZ oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.1.8 Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić przedmiotowe środki dowodowe tj. dokumenty potwierdzające parametry techniczne oferowanego asortymentu tj. kartę oferowanego produktu wraz ze wskazaniem ogólnodostępnej strony internetowej, tak by Zamawiający mógł dokonać analizy porównawczej, z której jednoznacznie wynikało będzie, że spełniają wymogi określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.1.9 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił 24 miesięcznej gwarancji. Gwarancja będzie liczona od dnia przyjęcia dostawy.1.10 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium cena oferty brutto – 100 %2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne, dla każdego zadania oddzielniecena oferty brutto – 100%, co odpowiada 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryterium cena.2.1 Punktacja dla kryterium cena – cena oferty brutto będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert x 100 pkt/cena brutto badanej oferty2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoruc) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt. W takim przypadku ma zastosowanie art. 249 ustawy.2.1.2 zasady przyznawania punktówa) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinkub) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium cena oferty brutto – 100 %2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne, dla każdego zadania oddzielniecena oferty brutto – 100%, co odpowiada 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryterium cena.2.1 Punktacja dla kryterium cena – cena oferty brutto będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert x 100 pkt/cena brutto badanej oferty2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoruc) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt. W takim przypadku ma zastosowanie art. 249 ustawy.2.1.2 zasady przyznawania punktówa) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinkub) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2 - Dostawa mobilnego urządzenia 3D do pomiaru geometrii kół z kamerami umieszczonymi z boku pojazdu – 1 komplet. Urządzenie do pomiaru geometrii kół i osi w technologii 3D CCD w autach osobowych, terenowych i dostawczych do 3.5t, oparte na 4 kamerach o wysokiej rozdzielczości w technologii 3D, 2 sztukach głowic pomiarowych i 2 sztukach czujników CCD . Urządzenie winno być mobilne (co pozwala na swobodne przemieszczanie się pomiędzy stanowiskami pomiarowymi) i umożliwiać pomiar na stanowisku pomiarowym na podnośniku diagnostycznym nożycowym, czterokolumnowym i kanale diagnostycznym. Urządzenie winno być przeznaczone do kontroli geometrii ustawienia kół i osi pojazdów o dmc do 3,5 t, średnicach obręczy kół od 8” do 24” i dopuszczalnym nacisku koła 10 kN i nadawać się do do samochodów osobowych, osobowo-terenowych i pojazdów dostawczych o rozstawie osi od 1800 do 4700 mm. Odpowiednie parametry kątowe winny być wyznaczane przez dwa zespoły pomiarowe umieszczane obok pojazdu, między przednimi i tylnymi kołami. Każdy zespół pomiarowy wyposażono w kamery cyfrowe, które wykrywają położenie przestrzenne ekranów refleksyjnych zamocowanych za pomocą uchwytów na kołach jezdnych. Do przekazywania informacji o ustawieniu kół i osi jezdnych wykorzystywane winno być promieniowanie podczerwone. Komunikacja między zespołami pomiarowymi i komputerem winna odbywać się za pomocą fal radiowych. Urządzenie ma posiadać aktualny Certyfikat ITS uprawniający do używania urządzenia na Stacjach Kontroli Pojazdów. Szczegółowe informacje co wchodzi w skład kompletu, jakie są podstawowe funkcje urządzenia oraz jego parametry techniczne zawarto w załączniku nr 3 do SWZ. Ponadto instruktaż z obsługi urządzenia dla trzech pracowników Zamawiającego.1.1 Dostawa ma być zrealizowana w terminie do 7 dni kalendarzowych z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wskazać termin krótszy wpisując go w formularzu ofertowym do oferowanego zadania.1.2 Parametry urządzeń warsztatowych opisane w załączniku nr 3 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego.1.3 Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.1.4 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem dostawy), wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie był powystawowy, nie był wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.1.5 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy).1.6 Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.1.7 Asortyment powinien posiadać wymagane w treści załącznika nr 3 do SWZ oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.1.8 Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić przedmiotowe środki dowodowe tj. dokumenty potwierdzające parametry techniczne oferowanego asortymentu tj. kartę oferowanego produktu wraz ze wskazaniem ogólnodostępnej strony internetowej, tak by Zamawiający mógł dokonać analizy porównawczej, z której jednoznacznie wynikało będzie, że spełniają wymogi określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.1.9 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił 24 miesięcznej gwarancji. Gwarancja będzie liczona od dnia przyjęcia dostawy.1.10 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium cena oferty brutto – 100 %2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne, dla każdego zadania oddzielniecena oferty brutto – 100%, co odpowiada 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryterium cena.2.1 Punktacja dla kryterium cena – cena oferty brutto będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert x 100 pkt/cena brutto badanej oferty2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoruc) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt. W takim przypadku ma zastosowanie art. 249 ustawy.2.1.2 zasady przyznawania punktówa) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinkub) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium cena oferty brutto – 100 %2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne, dla każdego zadania oddzielniecena oferty brutto – 100%, co odpowiada 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryterium cena.2.1 Punktacja dla kryterium cena – cena oferty brutto będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert x 100 pkt/cena brutto badanej oferty2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoruc) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt. W takim przypadku ma zastosowanie art. 249 ustawy.2.1.2 zasady przyznawania punktówa) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinkub) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 3 - Zakup wyważarki do kół motocyklowych, samochodów osobowych i dostawczych – 1 komplet. Urządzenie winno umożliwiać dynamiczne wyważanie kół motocyklowych, samochodów osobowych i dostawczych w jednym przebiegu pomiarowym. Powinno posiadać również syntezator mowy generujący komunikaty potwierdzające każdą wykonaną przy obsłudze wyważarki czynność oraz sugerujące metodykę postępowania przy wyważaniu koła. Szczegółowa konfiguracja wyważarki oraz dane techniczne zawarto w załączniku nr 3 do SWZ. Ponadto instruktaż z obsługi urządzenia dla dwóch pracowników Zamawiającego.1.1 Dostawa ma być zrealizowana w terminie do 7 dni kalendarzowych z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wskazać termin krótszy wpisując go w formularzu ofertowym do oferowanego zadania.1.2 Parametry urządzeń warsztatowych opisane w załączniku nr 3 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego.1.3 Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.1.4 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem dostawy), wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie był powystawowy, nie był wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.1.5 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy).1.6 Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.1.7 Asortyment powinien posiadać wymagane w treści załącznika nr 3 do SWZ oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.1.8 Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić przedmiotowe środki dowodowe tj. dokumenty potwierdzające parametry techniczne oferowanego asortymentu tj. kartę oferowanego produktu wraz ze wskazaniem ogólnodostępnej strony internetowej, tak by Zamawiający mógł dokonać analizy porównawczej, z której jednoznacznie wynikało będzie, że spełniają wymogi określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.1.9 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił 24 miesięcznej gwarancji. Gwarancja będzie liczona od dnia przyjęcia dostawy.1.10 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium cena oferty brutto – 100 %2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne, dla każdego zadania oddzielniecena oferty brutto – 100%, co odpowiada 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryterium cena.2.1 Punktacja dla kryterium cena – cena oferty brutto będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert x 100 pkt/cena brutto badanej oferty2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoruc) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt. W takim przypadku ma zastosowanie art. 249 ustawy.2.1.2 zasady przyznawania punktówa) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinkub) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium cena oferty brutto – 100 %2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne, dla każdego zadania oddzielniecena oferty brutto – 100%, co odpowiada 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryterium cena.2.1 Punktacja dla kryterium cena – cena oferty brutto będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert x 100 pkt/cena brutto badanej oferty2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoruc) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt. W takim przypadku ma zastosowanie art. 249 ustawy.2.1.2 zasady przyznawania punktówa) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinkub) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 4 - Zakup montażownicy do opon motocyklowych, samochodów osobowych i dostawczych – 1 komplet. Urządzenie ma umożliwiać montaż i demontaż opon motocyklowych, samochodowych i dostawczych. Montażownica w komplecie ma posiadać pistolet z manometrem do pompowania kół, łyżkę montażową, przystawki do opon niskoprofilowych i run-flat, przystawkę do opon motocyklowych, nakładki na szczęki do felg / obręczy/ aluminiowych, system wymienny stopek (plastik/metal), system automatycznej stopki bez łyżkowej, osłonę rolki. Szczegółowa dane techniczne urządzenia zawarto w załączniku nr 3 do SWZ. Ponadto instruktaż z obsługi urządzenia dla dwóch pracowników Zamawiającego.1.1 Dostawa ma być zrealizowana w terminie do 7 dni kalendarzowych z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wskazać termin krótszy wpisując go w formularzu ofertowym do oferowanego zadania.1.2 Parametry urządzeń warsztatowych opisane w załączniku nr 3 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego.1.3 Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.1.4 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem dostawy), wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie był powystawowy, nie był wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.1.5 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy).1.6 Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.1.7 Asortyment powinien posiadać wymagane w treści załącznika nr 3 do SWZ oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.1.8 Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić przedmiotowe środki dowodowe tj. dokumenty potwierdzające parametry techniczne oferowanego asortymentu tj. kartę oferowanego produktu wraz ze wskazaniem ogólnodostępnej strony internetowej, tak by Zamawiający mógł dokonać analizy porównawczej, z której jednoznacznie wynikało będzie, że spełniają wymogi określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.1.9 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił 24 miesięcznej gwarancji. Gwarancja będzie liczona od dnia przyjęcia dostawy.1.10 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium cena oferty brutto – 100 %2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne, dla każdego zadania oddzielniecena oferty brutto – 100%, co odpowiada 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryterium cena.2.1 Punktacja dla kryterium cena – cena oferty brutto będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert x 100 pkt/cena brutto badanej oferty2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoruc) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt. W takim przypadku ma zastosowanie art. 249 ustawy.2.1.2 zasady przyznawania punktówa) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinkub) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium cena oferty brutto – 100 %2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne, dla każdego zadania oddzielniecena oferty brutto – 100%, co odpowiada 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryterium cena.2.1 Punktacja dla kryterium cena – cena oferty brutto będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert x 100 pkt/cena brutto badanej oferty2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoruc) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt. W takim przypadku ma zastosowanie art. 249 ustawy.2.1.2 zasady przyznawania punktówa) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinkub) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 5 - Zakup mobilnych zlewarko-wysysarek do olejów wraz z misami do zlewania - 6 kompletów. Na jeden komplet składa się: Mobilna zlewarko-wysysarka do zużytego oleju samochodowego o następujących parametrach:zbiornik zużytego oleju o pojemności min. 70l , teleskopowa misa zlewowa o pojemności min. 14l, regulowaną w pionie i w poziomie z siatką przeciw rozpryskową ( do opróżnienia zużytych filtrów), wskaźnik poziomu napełnienia, pneumatyczny element do wytwarzania podciśnienia, możliwość opróżniania pneumatycznego poprzez wytworzenie nadciśnienia lub za pomocą szybkozłącza z pompą odsysającą olej, komplet sond oraz adapterów, taca narzędziowa zabudowana na zbiorniku, wyposażona w 4 koła (w tym 2 koła skrętne). Pojemnik do zlewania oleju o pojemności min. 10l. - 4 sztuki. Ponadto instruktaż z obsługi urządzenia dla dwóch pracowników Zamawiającego.1.1 Dostawa ma być zrealizowana w terminie do 7 dni kalendarzowych z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wskazać termin krótszy wpisując go w formularzu ofertowym do oferowanego zadania.1.2 Parametry urządzeń warsztatowych opisane w załączniku nr 3 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego.1.3 Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.1.4 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem dostawy), wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie był powystawowy, nie był wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.1.5 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy).1.6 Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.1.7 Asortyment powinien posiadać wymagane w treści załącznika nr 3 do SWZ oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.1.8 Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić przedmiotowe środki dowodowe tj. dokumenty potwierdzające parametry techniczne oferowanego asortymentu tj. kartę oferowanego produktu wraz ze wskazaniem ogólnodostępnej strony internetowej, tak by Zamawiający mógł dokonać analizy porównawczej, z której jednoznacznie wynikało będzie, że spełniają wymogi określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.1.9 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił 24 miesięcznej gwarancji. Gwarancja będzie liczona od dnia przyjęcia dostawy.1.10 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium cena oferty brutto – 100 %2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne, dla każdego zadania oddzielniecena oferty brutto – 100%, co odpowiada 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryterium cena.2.1 Punktacja dla kryterium cena – cena oferty brutto będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert x 100 pktcena brutto badanej oferty2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoruc) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt. W takim przypadku ma zastosowanie art. 249 ustawy.2.1.2 zasady przyznawania punktówa) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinkub) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium cena oferty brutto – 100 %2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne, dla każdego zadania oddzielniecena oferty brutto – 100%, co odpowiada 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryterium cena.2.1 Punktacja dla kryterium cena – cena oferty brutto będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert x 100 pktcena brutto badanej oferty2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoruc) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt. W takim przypadku ma zastosowanie art. 249 ustawy.2.1.2 zasady przyznawania punktówa) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinkub) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 6 - Zakup mobilnych zestawów do beczek olejowych - 10 zestawów. Mobilny zestaw kompletny do beczek 200l wyposażony jest w minimum: pompę pneumatyczną wkręcaną do beczki 3:1 (max. wydajność 12l./min.), pistolet z przepływomierzem elektronicznym (z funkcją kalibracji, wyświetlaczem LCD, na którym można odczytać bieżącą ilość wydawanego oleju a także ilość całkowitą będącą sumą ilości bieżących), wąż połączeniowy ½” o długości min. 3mb, wózek 3-kołowy pod beczkę. Ponadto instruktaż z obsługi urządzenia dla dwóch pracowników Zamawiającego.1.1 Dostawa ma być zrealizowana w terminie do 7 dni kalendarzowych z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wskazać termin krótszy wpisując go w formularzu ofertowym do oferowanego zadania.1.2 Parametry urządzeń warsztatowych opisane w załączniku nr 3 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego.1.3 Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.1.4 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem dostawy), wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie był powystawowy, nie był wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.1.5 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy).1.6 Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.1.7 Asortyment powinien posiadać wymagane w treści załącznika nr 3 do SWZ oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.1.8 Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić przedmiotowe środki dowodowe tj. dokumenty potwierdzające parametry techniczne oferowanego asortymentu tj. kartę oferowanego produktu wraz ze wskazaniem ogólnodostępnej strony internetowej, tak by Zamawiający mógł dokonać analizy porównawczej, z której jednoznacznie wynikało będzie, że spełniają wymogi określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.1.9 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił 24 miesięcznej gwarancji. Gwarancja będzie liczona od dnia przyjęcia dostawy.1.10 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium cena oferty brutto – 100 %2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne, dla każdego zadania oddzielniecena oferty brutto – 100%, co odpowiada 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryterium cena.2.1 Punktacja dla kryterium cena – cena oferty brutto będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert x 100 pktcena brutto badanej oferty2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoruc) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt. W takim przypadku ma zastosowanie art. 249 ustawy.2.1.2 zasady przyznawania punktówa) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinkub) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium cena oferty brutto – 100 %2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne, dla każdego zadania oddzielniecena oferty brutto – 100%, co odpowiada 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryterium cena.2.1 Punktacja dla kryterium cena – cena oferty brutto będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert x 100 pktcena brutto badanej oferty2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoruc) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt. W takim przypadku ma zastosowanie art. 249 ustawy.2.1.2 zasady przyznawania punktówa) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinkub) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe1.1. Do składanej oferty Wykonawca dołączy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ. • Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, • W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. • Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.1.2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.1.3. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000, 1544 i 1669), odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia, dane umożliwiające dostęp do tych środków - oświadczenie Wykonawcy stanowi wzór załącznik nr 4 do SWZ.1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zapisy sekcji VIII pkt 1.1 mają zastosowanie.1.5. Zapisy art. 128, 274 ustawy Zamawiający stosuje odpowiednio.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

2. Przedmiotowe środki dowodowe2.1 Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci:2.1.1 Karty produktu producenta dla oferowanego asortymentu w załączniku nr 1 do SWZ formularz ofertowy.Szczegóły zawiera sekcja VIII SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Karty produktu producenta dla oferowanego asortymentu w załączniku nr 1 do SWZ formularz ofertowy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenia zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.4. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji VIII pkt. 1.1 składa również Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia. Postanowienia sekcji VIII ust. 1.2-1.5 stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.2. Projektowane postanowienia określa wzór umowy – załącznik nr 2 do SWZ.3. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w oparciu o art. 455 ustawy Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Termin podpisania umowy, zgodnie z przepisami ustawy Pzp zostanie określony po wyborze oferty najkorzystniejszej. 2.W przypadku wyboru Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, przed zawarciem umowy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał dane niezbędne do sporządzenia umowy w tym adres zamieszkania przedsiębiorcy i nr PESEL.3.W przypadku wyboru Wykonawcy będącego spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, którego wartość oferty przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu zawarcia umowy do przedłożenia odpisu umowy spółki lub uchwały wspólników wyrażającej zgodę na zaciągnięcie zobowiązania (art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych). Powyższe dotyczy również Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego.4.W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego przed zawarciem umowy konieczne jest przedłożenie umowy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie np.: umowy konsorcjum, która będzie regulować wzajemną współpracę Wykonawców, czyli zawierać postanowienia dotyczące m. in. realizacji poszczególnych części zamówienia, sposobu dokonywania rozliczeń. Zgodnie z treścią art. 445 ustawy Pzp Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady solidarnej odpowiedzialności zostały uregulowane art. 366 § 1 Kodeksu cywilnego.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np.: konsorcjum) ma m. in.:- upoważniać jednego z Wykonawców (np.: Głównego Partnera konsorcjum) – jako osobę prawną i reprezentującą go wskazaną osobę fizyczną, do występowania w imieniu każdego z pozostałych Wykonawców we wszystkich sprawach związanych z umową,- stwierdzać, że Wykonawcy występujący wspólnie będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zamówienia,- być zawarta na czas trwania umowy, aż do ostatecznego wygaśnięcia obowiązków i praw wobec Zamawiającego,- być zawarta w formie pisemnej.5. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 ustawy, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.6. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 5, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie przetargu podstawowego złożono tylko jedną ofertę.
2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI