Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oraz dostawa kruszywa samochodami samowyładowczymi w celu naprawy dróg gminnych na terenie Gminy Prostki w 2021 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PROSTKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 44B
1.5.2.) Miejscowość: Prostki
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-335
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876112012
1.5.8.) Numer faksu: 876112079
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@prostki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.prostki.pl/wiadomosci/10042/przetargi
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oraz dostawa kruszywa samochodami samowyładowczymi w celu naprawy dróg gminnych na terenie Gminy Prostki w 2021 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acf623a1-88a7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005787/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup oraz dostawa kruszywa samochodami samowyładowczymi w celu naprawy dróg gminnych na terenie Gminy Prostki w 2021 roku.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcje/4360393.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcje/436039
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Prostki, ul. 1 Maja 44 B, 19-335 Prostki, email:sekretariat@prostki.pl;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod1@prostki.pl, iod2@prostki.pl,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.9.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 196800,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kruszywa samochodami samowyładowczymi w celu naprawy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Prostki. Szacowana łączna ilość kruszywa około 5 000 t. 2. Rodzaj kruszywa:a) pospółka frakcji 0-65 mm,b) piasek płukany frakcji 0-2 mm, c) kruszywo naturalne frakcji 2-16 mm,d) kruszywo naturalne frakcji 16-32 mm , e) mieszanka drogowa w proporcji 50/50 z piasku 0-5 i żwiru frakcji 31,5 mm, f) mieszanka drogowa w proporcji 50/50 z piasku 0-5 i żwiru kruszonego frakcji 31,5 mm.3. Podana ilość zamawianego kruszywa jest wielkością szacunkową, dlatego też zastrzega się możliwość zmiany ilości zakupionego kruszywa. W ramach przedmiotu zamówienia należy zakupić i dostarczyć kruszywo na poszczególne drogi gminne w ilości i w terminie określonym przez Zamawiającego. Maksymalna odległość od poboru lub załadunku kruszywa do siedziby Zamawiającego 20 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
14212210-5 - Mieszanka piasku i żwiru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. 1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja zatwierdzona przez Wójta Gminy Prostki. 2. W odniesieniu do wykonawców którzy złożą ofertę, oraz spełnią postawione warunki, komisja dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów a) Kryteria oceny ofert1) Cena – znaczenie kryterium – 60% 2) Termin płatności faktury - znaczenie kryterium – 40%Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w kryterium „Cena” - 60. Waga procentowa kryterium Kc:1. Cena ofertowa brutto za 1 tonę pospółki 0-65mm wraz z dostawą (C1) 5%2. Cena ofertowa brutto za 1 tonę piasku 0-2mm wraz z dostawą (C2) 5% 3. Cena ofertowa brutto za 1 tonę kruszywa 2-16mm wraz z dostawą (C3) 20% 4. Cena ofertowa brutto za 1 tonę kruszywa 16-32mm wraz z dostawą (C4) 5%5. Cena ofertowa brutto za 1 tonę mieszanki drogowej w proporcji 50/50 z pisaku 0-5mm i żwiru frakcji 31,5mm wraz z dostawą (C5) 5%6. Cena ofertowa brutto za 1 tonę mieszanki drogowej wraz z dostawą w proporcji 50/50 z pisaku 0-5mm i żwiru kruszonego frakcji 31,5mm wraz z dostawą (C6) 60%C – ilość otrzymanych punktów. Dla wyliczenia punktów dla 1 tony pospółki 0-65mm zostanie zastosowany następujący wzór: C1 = C1min/C1n x 60 pkt x waga procentowa kryterium.gdzie:C1min – najniższa cena oferowana bruttoC1n – cena brutto z oferty porównywanejDla wyliczenia punktów dla 1 tony piasku 0-2mm zostanie zastosowany następujący wzór: C2 = C2min/C2n x 60 pkt x waga procentowa kryterium.gdzie:C2min – najniższa cena oferowana bruttoC2n – cena brutto z oferty porównywanej Dla wyliczenia punktów dla1 tony kruszywa 2-16 mm zostanie zastosowany następujący wzór: C3 = C3min/C3n x 60 pkt x waga procentowa kryterium.gdzie:C3min – najniższa cena oferowana bruttoC3n – cena brutto z oferty porównywanej Dla wyliczenia punktów dla1 tony kruszywa 16-32 mm zostanie zastosowany następujący wzór: C4 = C4min/C4n x 60 pkt x waga procentowa kryterium.gdzie:C4min – najniższa cena oferowana bruttoC4n – cena brutto z oferty porównywanej Dla wyliczenia punktów dla 1 tony mieszanki drogowej piasku i żwiru 31,5 mm zostanie zastosowany następujący wzór: C5 = C5min/C5n x 60 pkt x waga procentowa kryterium.gdzie:C5min – najniższa cena oferowana bruttoC5n – cena brutto z oferty porównywanej Dla wyliczenia punktów dla1 tony mieszanki drogowej piasku i żwiru kruszonego 31,5mm zostanie zastosowany następujący wzór: C6 = C6min/C6n x 60 pkt x waga procentowa kryterium.gdzie:C6min – najniższa cena oferowana bruttoC6n – cena brutto z oferty porównywanej Kryterium cena (Kc):Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 60 punktów. Liczonego wg wzoru: Kc = C1+C2+C3+C4+C5+C6Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w kryterium „Termin płatności faktury” - 40. Punkty w kryterium „Termin płatności” zostaną przyznane w następujący sposób:Termin płatności faktury: 7 dni - 10 pkt;Termin płatności faktury: od 8 dni do 14 dni - 20 pkt;Termin płatności faktury: od 15 dni do 21 dni - 30 pkt;Termin płatności faktury: od 22 dni do 30 dni - 40 pkt;Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże terminu, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzielił terminu płatności w minimalnym okresie wymaganym przez Zamawiającego (7 dni ).Liczba punktów (Lp) przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoruLp = C + G GdzieLp – Łączna liczba punktów przyznanych ofercie,C – Liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium „cena”,G – Liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium „termin płatności faktury”,Pozostałe postanowienia:3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10