Zakup mobilnego sprzętu do diagnostyki i inspekcji sieci wodociągowej i kanaliza

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup mobilnego sprzętu do diagnostyki i inspekcji sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzemud
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-05-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Szemud
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-10
  • Numer ogłoszenia546095-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 546095-N-2019 z dnia 2019-05-10 r.

Gmina Szemud: Zakup mobilnego sprzętu do diagnostyki i inspekcji sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Działanie 2.3 Gospodarka wodno- ściekowa w aglomeracjach oś priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (Fundusz Spójności w ramach POIS dz.2.3)
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szemud, krajowy numer identyfikacyjny 19167542200000, ul. ul. Kartuska  13 , 84-217  Szemud, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 764 428, e-mail zp@szemud.pl, faks 586 764 428.
Adres strony internetowej (URL): http://szemud.pl/zamowienia-publiczne-i-inwestycje/zamowienia-publiczne/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://szemud.pl/zamowienia-publiczne-i-inwestycje/zamowienia-publiczne/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Gmina Szemud ul. Kartuska 13; 84 - 217 Szemud; Biuro Obsługi pok. nr 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mobilnego sprzętu do diagnostyki i inspekcji sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
Numer referencyjny: ZP/3/16/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Mobilny sprzęt: - zbiornik o pojemności min. 8.000 litrów, • zbiornik oraz dennice zbiornika wykonane z blachy o grubości min. 5 mm, • zbiornik cynkowany ogniowo, • zbiornik dzielony na dwie części np. 2.000 litrów na czystą wodę, 6.000 litrów na nieczystości, • dennica tylna otwierana hydraulicznie i ryglowana ręcznie lub hydraulicznie, • górny właz o średnicy min. 500 mm z drabinką w zbiorniku na czystą wodę, - konstrukcja • rama wozu wykonana z kształtownika zamkniętego, • rama ocynkowana, • zestaw kołowy dwuosiowy reserowany, • tylna oś skrętna, • rozmiar opon min. 550/60x 22,5, • układ hamulcowy pneumatyczny- dwuprzewodowy z czterostopniową regulacją siły hamowania, • hamulec ręczny postojowy, • błotniki, • mechaniczna stopa podporowa, • sprzęganie z ciągnikiem przy pomocy dolnego zaczepu typu hitch, - zestaw składający się z kompresora oraz wysokociśnieniowej pompy, - kompresor o wydajności min. ok. 13500l/min do pracy ciągłej: • czas napełniania zbiornika ok. 6 min., • napęd 540 obr/min, • zabezpieczenie przed przelaniem za pomocą zaworu dwukulkowego na szczycie zbiornika oraz syfon z wziernikiem i zaworem spustowym, • manowakuometr, • dwa zawory bezpieczeństwa- nadciśnieniowy 0,05 Mpa oraz podciśnieniowy 0,07 Mpa, • odolejacz- tłumik wyciszający pracę kompresora do 15 dB, • hydraulicznie napędzane zwijadło węża ssawnego z mechanicznym ramieniem (prowadnica węża zamontowana z tyłu zbiornika), • zwijadło węża ssawnego zainstalowane na szczycie wozu asenizacyjnego, • wąż ssawny 3” o długości min. 30 m. - pompa wodna: • minimalne ciśnienie robocze pompy 130 bar, • minimalna wydajność 122 l/min, • pompa wodna napędzana przekładnią, - zwijadło z wężem wysokociśnieniowym: • długość węża wysokociśnieniowego min. 80 m, • średnica węża ¾”, • napęd zwijadła hydrauliczny, • min. 2 głowice do czyszczenia kanalizacji, • pistolet wysokociśnieniowy z lancą, • przelew wody, • zawór do spuszczania wody ze zbiornika, • zawór do podłączenia przedmuchu układu wodnego z resztek wody sprężonym, powietrzem, - główna zasuwa spustowa w pokrywie tylnego włazu o średnicy 4” ręczna, - dodatkowe króćce, • w zbiorniku na czystą wodę- do napełniania za złączką W52, • w zbiorniku na nieczystości- zasuwa ręczna 4” z króćcem wewnątrz zbiornika osadu wyprowadzona min. do ¾ wysokości zbiornika, - wskaźniki napełnienia, • w zbiorniku na czystą wodę, • w zbiorniku na nieczystości, - instalacja elektryczna 12 V, - wąż ssawny 4” o długości min.15 m, - uchwyty na węże ssawne, - skrzynie na kamery oraz wózki, - sterowanie radiowe, - wałek przekaźnika mocy, - dopuszczalna techniczna prędkość pojazdu 30 km/h, - deklaracja zgodności WE (znak CE), - silnik • min. 4 cylindrowy o pojemności min. 4,9 l, • doładowanie turbo • maksymalna moc min. 130 KM, • maksymalny moment obrotowy min. 614 Nm, • maksymalna moc z EPM- min. 150 KM, • maksymalny moment obrotowy z EPM- min. 648 Nm, • SCR, • redukcja obrotów na biegu jałowym, • EEM, - przekładnia • dźwignia w kształcie litery „T” na prawej konsoli, • funkcja sprzęgła w hamulcu, - podnośnik • maksymalny udźwig- min. 7100 kg mierzone na końcówkach haków, • kat. 3, • układ hydrauliczny zmiennowydatkowy min. 110 l, • 3 pary wyjść hydraulicznych, - kabina • amortyzowana mechanicznie, • klimatyzacja manualna (opcja), • obrotowy fotel operatora z amortyzacją pneumatyczną, • siedzisko pomocnika operatora z pasami bezpieczeństwa, - inne parametry • elektroniczna kontrola podnośnika z aktywną amortyzacją w transporcie, • automatyka napędu WOM, • automatyczny wyłącznik prądu, • obsługa tylnego TUZ z błotników, • obsługa tylnego WOM z błotników, • pojemności zbiornika paliwa min. 250 litrów, • pojemność zbiornika AdBlue- min. 30 litrów, • przednie błotnik skrętne, • lampa ostrzegawcza, • lampy robocze na słupkach kabiny, • min. 4 szt. świateł z przodu i z tyłu kabiny, • amortyzacja przedniej osi, • mocowanie ładowacza, • ładowacz czołowy o min. udźwigu 2,7 tony i min. zasięgu 4,3 m, • elektryczny joystick do obsługi ładowacza, • przedni tuz o udźwigu min. 3200 kg z min. jedną parą wyjść hydraulicznych, • ogumienie o rozmiarze 480/65R28W, 600/65R38WF System do inspekcji kanalizacji zamontowany na mobilnym sprzęcie: - wózek elektryczny kamery • fabrycznie nowy, rok produkcji 2019, • zakres pracy od DN 160 do DN 800 • korpus wykonany z materiałów odpornych na korozję– np. aluminium, mosiądz, stal nierdzewna, • zewnętrzne elementy aluminiowe zabezpieczone poprzez anodowanie, • elementy mosiężne chromowane, • napęd na 4 koła z mocą dopasowaną do wagi oraz wymaganego zasięgu, • płynna regulacja prędkości jazdy z panelu sterowania (tempomat), • gniazdo mocowania kabla przegubowe min. w jednej płaszczyźnie pod kątem 900 do osi kanału, • możliwość rozpoczynania inspekcji ze studni DN315 mm, • uchwyt umożliwiający opuszczanie i podnoszenie wózka do studni kanalizacyjnej z poziomu drogi, • bezprzewodowy montaż lamp oświetlenia dodatkowego, • wózek wraz z głowicą kamery napełniany azotem, • nadajnik 33kHz do lokalizacji, • elektroniczny pomiar ciśnienia wewnętrznego z wizualizacją na ekranie w programie inspekcyjnym, • elektroniczny czujnik przechyłu poprzecznego do monitorowania ułożenia wózka w kanale z wizualizacją w programie inspekcyjnym, • pomiar spadku wzdłużnego kanału min. w zakresie +/- 10% z dokładnością pomiaru +/- 0,1%, - Głowica kamery • obudowa wykonana ze stopów aluminium zabezpieczonych metodą anodowania, stali nierdzewnej i mosiądzu chromowanego, • cyfrowy przetwornik obrazu o rozdzielczości min. 440000 px, • obrót głowicy wokół osi wzdłużnej min. 3600 bez ograniczenia, • wychył do osi poprzecznej w zakresie 2 x 1350, • zintegrowane oświetlenie typu LED z płynną regulacją natężenia, • ZOOM optyczny min. 10x, • automatyczne i ręczne sterowanie ostrością, • automatyczny powrót do pozycji „na wprost”, • funkcja automatycznego przeglądania złącza, • wodoszczelność min. 1,0 bar, • pomiar ciśnienia w głowicy z wizualizacją w programie inspekcyjnym, • lasery do pomiaru uszkodzeń, • głowica kamery unoszona elektrycznie pantografem, - Oświetlenie dodatkowe • w technologii LED wyposażone w min. 3 lampy dużej mocy, - Koła stożkowe I – 4 szt. • koła o małej średnicy max. DN60 mm do jazdy w rurach o małym przekroju, - Koła stożkowe II – 4 szt. • koła o średnicy min. DN100 mm z bieżnikiem poprzecznym, - Koła proste z dystansami – 4 szt. • koła o średnicy min. DN150 mm z bieżnikiem guzikowym, - Koła proste – 4 szt. • koła o średnicy DN100 z bieżnikiem guzikowym, - Dystanse – 4 szt. • dystanse do powiększania rozstawu kół wózka do jazdy powyżej dna kanału, -Kabel łączący wózek z urządzeniem sterującym • specjalny kabel do kamer inspekcyjnych, odporny na działanie środowiska w instalacjach sanitarnych oraz na uszkodzenia mechaniczne, wzmacniany włóknem kevlarowym. Długość kabla min. 100 m., - Automatyczna winda kablowa • obudowa windy wykonana z materiałów odpornych na korozję np. aluminium, • napęd elektryczny ze sprzęgłem, • kontrola prawidłowego naciągu kabla, • synchronizacja prędkości zwijania i odwijania kabla z wózkiem, • możliwość sterowania jazdą wózka z poziomu widny, • dodatkowy elektroniczny licznik wydanego kabla umieszczony na pulpicie sterowania windy, dokładność min. 1 cm, • możliwość ręcznego zwijania kabla, • wysięgnik rolkowy do prowadzenia kabla nad studnią, • dostosowany do montażu w pojeździe inspekcyjnym, • maksymalne wymiary bębna szer. 30 cm, wys. 65 cm, dług. 72 cm, - Złącza kablowe • wykonane ze stali nierdzewnej, • montowane do wózka poprzez połączenie gwintowe, • połączenie wodoszczelne zabezpieczone o-ringami silikonowymi, • osłona sprężynowa zabezpieczająca kabel przed załamaniem, • system odciążający złącze kablowe składający się min z dwóch linek stalowych i zacisku stabilizacyjnego na kablu kamerowym, • możliwość awaryjnego wyciągania kamery na kablu, - Pulpit sterowania: • możliwość sterowania wszystkimi funkcjami kamery ( rotacja, wychył głowicy, zoom, fokus, natężenie oświetlenia głowicy i dodatkowego, • sterowanie funkcjami wózka kamerowego (prędkość jazdy przód/tył, tempomat, regulacja siły naciągu kabla), • przełącznik funkcji windy automat/ręczna, • klawiatura qwerty z touchpadem, • mocne manetki do sterowania funkcjami jazdy i głowicy z mieszkami gumowymi zabezpieczającymi przed zabrudzeniem, • przystosowany do zabudowy w pojeździe, - Zespół kontrolny: • zintegrowana w zamykanej walizce, • zamontowane układy elektroniczne zabezpieczające właściwe zasilanie wszystkich podzespołów wchodzących w skład systemu inspekcyjnego, • wbudowany moduł do generowania tekstu i znaków graficznych, • prosta obsługa serwisowa typu plug and play, • monitor LCD min. 17", - Oprogramowanie inspekcyjne: • możliwość tworzenia pełnego raportu z inspekcji kanału (film, wykres spadków, raport danych z dokumentacją fotograficzną, wydruki), • system kodowania zgodny z PN-EN 13508-2, • minimalne wymagania funkcji programu:  wyświetlanie i rejestracja aktualnie pokonanego odcinka,  wyświetlanie i rejestracja aktualnej daty i godziny,  wyświetlanie i rejestracja pomiarów czujnika spadków,  rejestracja zdjęć w trakcie nagrywania inspekcji,  dodawanie opisów inspekcji zgodnie z normą PN-EN 13508-2,  generowanie raportów z inspekcji do wydruku (raport powinien składać się min. ze strony tytułowej, schematu badanego odcinka, opisanych miejsc ze zdjęciami, wykresu pomiaru spadku),  export inspekcji wraz z raportem na pamięć zewnętrzną,  nagrywanie wraz z raportami na płyty CD/DVD,  automatyczne przeszukiwanie inspekcji,  edycja po wykonaniu zapisu,  podgląd na filmie wykresu spadków synchroniczny z pokonanym dystansem (obraz w obrazie), - Wyposażenie dodatkowe: • hak z linką do opuszczania wózka z kamerą do studni, • zestaw kluczy do obsługi kamery i wózka, • rolka przegubowa wykonana ze stali kwasowej i tworzywa, chroniąca kabel przed uszkodzeniami w kinecie studni z zabezpieczeniem kabla przed wypadaniem z rolek, -urządzenie diagnostyki, a w tym urządzenia do lokalizacji sieci i lokalizacji przecieków Elementy systemu: 1. Korelator cyfrowy. 2. Lokalizator instalacji podziemnych (do lokalizacji przewodów pod napięciem i w trybie z generatorem sygnału). 3. Magnetometr do lokalizowania elementów ferromagnetycznych. 4. Urządzenie do przepłukiwania zasuw hydrantów ppoż. podziemnych (końcówek sieci wodoc.). 1. Korelator cyfrowy • jednostka centralna z kolorowym wyświetlaczem i zintegrowanym odbiornikiem radiowym do komunikacji z nadajnikami korelatora, • możliwość wykonania korelacji z jednym nadajnikiem radiowym i jednostkom odbiorczą, • obsługa przez klawisze funkcyjne oraz ekran dotykowy, • możliwość obsługi ekranu w rękawicach, • wbudowany moduł GPS do pozycjonowania punktów pomiarowych, • zapis danych w pamięci wewnętrznej oraz na pamięci Flash, • możliwość wykonania pomiaru prędkości dźwięku, • możliwość filtracji częstotliwości w przedziale do 5000Hz, • możliwość odsłuch szumów odbieranych przez nadajniki z poziomu jednostki centralnej, • możliwość przesłania pomiarów do oprogramowania w PC i obróbki danych w tym programie, • funkcja ZOOM, • Automatyczna i ręczna analiza częstotliwości, • Funkcja FFT, • Czas pracy ciągłej do 7h, 1.1. Nadajniki: • Dwa nadajniki radiowe, • Wskazanie poziomu szumu w terenie, • Wskazanie naładowania baterii, • Wbudowany akcelerometr w nadajnik radiowy, • Zewnętrzny akcelerometr, • Dwa poziomy mocy nadajnika, • Stopa do osłuchiwania gruntu, • Czas pracy ciągłej do 7h, 1.2. Cały system korelacyjny: • Przechowywanie w jednej wytrzymałej walizce, • Ładowanie wszystkich podzespołów w walizce, • Możliwość ładowania przez gniazdo zapalniczki samochodowej, 2. Lokalizator instalacji podziemnych • inny dźwięk z odbiornika w zależności od tego po której stronie rury lub kabla jest odbiornik. Pomocne przy trasowaniu i przechodzeniu przez ulicę, nie trzeba patrzeć w ekran, • inna długość strzałki naprowadzającej w zależności od tego jak daleko jesteśmy od przewodu, • funkcja stałej głębokości – urządzenie stale wskazuje głębokość jeśli jest ona poprawna, • wbudowane 5 anten pomiarowych, • dostępne funkcje: minimum, maksimum, • zabezpieczenie urządzenia IP65, • stałe w jednym czasie, wskazanie głębokości oraz natężenia prądu w mA, • możliwość kalibracji systemu online, • kompas kierunkowy– pokazuje kierunek przewodu, bez względu na to jak jest ustawiony odbiornik nad przewodem, • klawiatura dotykowa z ochroną przed wodą i pyłem, • częstotliwości urządzenia (opis w załączonej karcie katalogowej), • częstotliwości pasywne: Power, Radio, CPS (lokalizacja częstotliwości ochrony katodowej bez używania generatora), • częstotliwości aktywne: 512HZ, 640, 8kHz, 33kHz, 65kHz, • częstotliwości sond nadawczych: 512Hz, 640Hz, 8kHZ, 33kHz, • ochrona przed przeciążeniem z innych linii np. napowietrznych. Urządzenie samoczynnie odfiltrowuje niepożądane zakłócenia, • automatyczna i ręczna regulacja wzmocnienia, • wykrywanie płytko położonych kabli energetycznych. Funkcja działa w tle, nie przeszkadzając w pracy na innych częstotliwościach, • jednoczesne działanie funkcji maksimum i minimum– pozwala na precyzyjne wskazanie rury lub kabla, • szybkie skanowanie, jednocześnie w trybie Power i Radio, • czułość 6E-15 Tesla, 5µA przy 1 metrze (33kHz), • zakres dynamiczny 140dBrms/√Hz, • selektywność: 120dB/Hz, • dokładność pomiaru głębokości: ±2,5% tolerancji dla 0,1m- 3m, • zabezpieczenie przed przeciążeniem: 30dB(automatycznie), • zgodność: FCC, RSS 310 RoHS, WEEE, • aprobaty: CE, • współpraca z wieloma dodatkowymi akcesoriami, • generator 5W, • generator– funkcja multimetru, • generator – lokalizacja 30V lub 90V przy lokalizacji o dużej impedancji, • częstotliwości aktywne min 16, • częstotliwości pasywne min 8, • tryb Eko – oszczędność baterii, • generator i odbiornik z możliwością zastosowania dedykowanych zabudowanych w jednej obudowie akumulatorów, • generator - klawiatura dotykowa uszczelniona, • alarm impedancji gruntu, 3. Magnetometr do lokalizowania elementów ferromagnetycznych: • składany po złożeniu nie dłuższy niż 40cm, • transport w twardej plastikowej walizce, • do przenoszenia kabura mocowana do pasa, • wyświetlacz ciekłokrystaliczny, • wskazanie wzmocnią, stan baterii, wskazanie polaryzacji, • klawisze/potencjometry do włącznik/ustawianie wzmocnienia, głośność, • lokalizacja metodą magnetometryczną, 4. Urządzenie do przepłukiwania zasuw hydrantów ppoż. podziemnych– wymagane cechy, parametry i wyposażenie: • urządzenie służące do szybkiego i dokładnego wypłukiwania kamieni i zanieczyszczeń z końcówek hydrantowych na sieci wodociągowej; krótki czas czyszczenia– ok. 20 s, • powrotne zawrócenie strumienia wody do instalacji hydrantowej, • konstrukcja podwójnej rury wraz z rurą odpowietrzającą zapobiegająca zassaniu powietrza; pełne wykorzystanie ciśnienia roboczego w wodociągu; brak możliwości dostania się zabrudzonej części wody w rurociągu do sieci pitnej, • przystosowanie do nasadzenia na złączkę DN 80, • ciężar ok. 3,8 kg; materiał: Stal X5 CrNi 189, Dodatkowe wyposażenie: Wyrywacz magnetyczny (magnetyczny hak): • produkt do otwierania pokryw włazów oraz pokryw żeliwnych, • zainstalowane magnesy odporne na korozję: 220 kg, • trzonek ze stali nierdzewnej z gumowym uchwytem wielofunkcyjnym (z hakiem i młotem), Urządzenie typu „kangur 160” do otwierania włazów ulicznych, krat, wpustów deszcz., itp.: • rozstaw osi: 30,0 cm, • unoszenie: min. 90 kg, • ciężar: min. 7 kg, • materiał: Stal X5 CrNi 189, • kółka aluminiowe, elastyczne z pełnej gumy, • wysuwane ramię (dźwignia) i system haków, Teleskopowy klucz do zasuw hydrantowych • długość rozsuwana: od 135 do 245 cm, • rozciągany uchwyt rękojeści, • ciężar: 6,8 kg, • materiał: Stal X5 CrNi 189, • dodatkowe przeguby– końcówka do hydrantów i zasuw, Najjaśnica diodowo- akumulatorowa: • system przenośny, składany, • rodzaj modułu świetlnego: 4 x po 24 diody LED, • wyposażenie w akumulator żelowy 2 x 39Ah 12V – praca do 14 godz., • strumień świetlny jednego reflektora: 1000– 2000 Lumenów, • moc: 96 W, • możliwość ustawienia masztów aluminiowych do 185 cm, 2. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa – projekt stanowiąca załącznik 4 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 44113810-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-11-29

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: - Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: - Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu Wykonawcy w terminie 3 dni po zamieszczeniu na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty, składają oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA! Za skuteczne złożenie dokumentów w wyznaczonym terminie uważa się ich wpłynięcie W ORYGINALE przed upływem wyznaczonego terminu do siedziby Zamawiającego. Przesłanie dokumentów w formie elektronicznej (fax lub skan za pomocą e-maila) nie jest rozpatrywane jako skuteczne dostarczenie dokumentów w wymaganym terminie. Zamawiający dopuszcza przesłanie pliku PDF jedynie w przypadku, kiedy zostanie on podpisany za pomocą podpisu kwalifikowanego.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji na zabudowę(w tym wyposażenie)i podwozie 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy: 1. Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian, o których mowa w pkt 2. 2. Zmiany w umowie mogą dotyczyć: a) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, 3. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku: a) urzędowej zmiany stawki podatku VAT. 4. Warunki dokonywania zmian, o których mowa w pkt 1 - 3: a) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia, z wykazaniem, że nie była ona znana i możliwa do przewidzenia w chwili zawierania umowy, b) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. 5. Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np.: a) zmiany adresowe. 6. Strony zobowiązane są do powiadomienia na piśmie o zmianach, o których mowa w pkt 5.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-20, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem danych osoby fizycznej składającej ofertę* jest Gmina Szemud, z siedzibą w Szemudzie przy ul. Kartuskiej 13, 84-217 Szemud; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gmina Szemud, z siedzibą w Szemudzie przy ul. Kartuskiej 13, 84-217 Szemud jest Pan Romuald Janca: adres e-mail r.janca@szemud.pl, telefon 58 6764432; c) dane osobowe osoby fizycznej składającej ofertę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/3/16/2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d) odbiorcami danych osobowych osoby fizycznej składającej ofertę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z dnia 16 października 2018 r., poz. 1986 z późn. zm), dalej „ustawa Pzp”; e) dane osobowe osoby fizycznej składającej ofertę będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez osobę fizyczną składającą ofertę danych osobowych bezpośrednio dotyczących osoby fizycznej składającej ofertę jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do danych osobowych osoby fizycznej składającej ofertę decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada osoba fizyczna składająca ofertę: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych osoby fizycznej składającej ofertę dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych osoby fizycznej składającej ofertę**; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna osoba fizyczna składająca ofertę, że przetwarzanie danych osobowych osoby fizycznej składającej ofertę dotyczących ją narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje osobie fizycznej składającej ofertę: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osoby fizycznej składającej ofertę jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: ilekroć występuje zapis ,,osoby fizycznej składającej ofertę” zamawiający ma również na myśli dane osób fizycznych zawartych w ofercie tj: - wykonawcy – osoby fizycznej, - wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, - pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną, - osób, które wykonawca wykazuje w ofercie, aby potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia i spełnianie wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia, - członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), - osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace remontowo-budowlane - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace remontowo-budowlane mające na celu wyodrębnienie lodziarnio-kawiarni. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI