Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup materiałów do remontu dróg powiatowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 89 6423157
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: basia_dt@zdp.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup materiałów do remontu dróg powiatowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b216170e-ad6b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002012/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mieszanki 0-31,5 i gruzu betonowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_ostroda3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_ostroda
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznychdla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452).2. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się wSWZ (m.in. § 6, 9, 10 SWZ).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 30 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 30 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2610.8.2021.BŻ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 1: „Zakup mieszanki stabilizującej 0-31,5 z kruszywa łamanego dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie”.1. Założenia techniczne:1) Zamówienie realizowane w ilości 1 450 ton,2) Sprzedający dostarczy materiał po uzgodnieniu szczegółów z Kierownikiem lub Majstrem Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie na plac składowy Obwodu Drogowego Nr 1, ul. Grunwaldzka 62A, 14-100 Ostróda w ilości 150 ton oraz na następujące drogi:a) nr 1224N Rumienica – Lewałd Wielki – Dr Nr 1255N (Dąbrówno) m. Odmy - 200 ton b) nr 1260N Dr Nr 1253N – (Pacółtowo) – Olsztynek m. Pacółtówko - 200 tonc) nr 1268N Lewałd Wielki – Dr Nr 1255N m. Okrągłe - - 200 tond) nr 1957N Dr woj. Nr 537 – Jagodziny – Lewałd Wielki m. Elgnowo Kolonia - 200 ton e) nr 1258N Elgnowo – Dr Nr 1257N m. Stare Miasto - 200 ton f) nr 1257N Dr Nr 1235n – Marwałd – Jabłonowo m. Janowo - 200 ton g) nr 1226 N Napromek – Czerlin – Jagodziny - 100 ton 3) termin wykonania zamówienia: 140 dni od dnia podpisania umowy;4) do dostarczonej partii towaru należy dołączyć dokument stwierdzający jakość towaru (aprobata techniczna, atest, certyfikat lub deklarację zgodności);5) warunki płatności: 14 dni od przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury;6) kruszywo 0/31,5 zgodne z normą EN- 13242:2007 + A1: 2007;7) stopień przekruszenia C 50/30 (50% min ziaren przekruszonych, 30% max ziaren zaokrąglonych)8) Wykonawca dostarczać będzie materiał sukcesywnie, wielkość nie mniej niż 100- 150 ton dziennie- transportem wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji dostawy w terminie …………… dni- zgodnie z ofertą wykonawcy.9) Zamawiający zgłaszać będzie zapotrzebowanie na dostawę materiału pisemnie/e-mail na adres Wykonawcy wskazany w umowie;10) O przygotowaniu dostawy materiału Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostaw; 11) Przed pierwszą dostawą Dostawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu wyniki badania materiału; 12) Zamawiający ma prawo zażądać wykonania badania próbki z każdej dostawy materiału, w przypadku negatywnego wyniku Dostawca wycofuje materiał z dostawy, ponosi koszty ponownej dostawy jak również koszty badania próbki. W przypadku wyniku pozytywnego koszty badania ponosi Zamawiający;13) Dostawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo w ruchu kołowym i pieszym (rozładunku materiału) nie powodując wyłączenia dróg z użytkowania;14) Każdorazowo pracownik Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie będzie potwierdzał datę i ilość dostarczonego materiału przez Wykonawcę na dokumencie WZ, którego jeden egzemplarz będzie pozostawiał Zamawiającemu. Zamawiający dopuszcza płatności po każdej dostarczonej partii materiału.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo
14212200-2 - Kruszywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę, która uzyskanajwyższą łączną ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin przystąpienia do realizacji dostawy od dnia zgłoszenia zapotrzebowania, znaczenie kryterium
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę, która uzyskanajwyższą łączną ilość punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 2: „Zakup mieszanki stabilizującej 0-31,5 z kruszywa łamanego dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu”.1. Założenia techniczne:1) Zamówienie realizowane w ilości 2 600 ton, 2) Sprzedający dostarczy materiał po uzgodnieniu szczegółów z Kierownikiem lub Majstrem Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu na plac składowy Obwodu Drogowego Nr 2- 500 ton i na następujące drogi:a) nr 1168N – Miłakowo-Wapnik - 200 ton b) nr 1172N Złotna-Jurki - 200 ton c) nr 1183N Godkowo-Strużyna -Niebrzydowo Wlk. – do dr. 1180N - 300 ton d) nr 1186N Wilamowo- Słonecznik-Prośno - 200 ton e) nr 1189N Strużyna – Jurki- Maliniak - 200 ton f) nr 1959N Pityny- Włodowo - 200 ton g) nr 1401N dr. woj.593 -Raciszewo-Kalisty- Gołogóra - 200 ton h) nr 1225N Tabórz – Zawady Male - 200 ton i) nr 1223N dr nr 1221N – Gubity – Kozia Góra – dr nr 1203N - 200 ton j) nr 1217N Morąg – Bożęcin - 100 ton k) nr 1207N Budwity – Jarnołtowo – dr woj. 519 - 100 ton 3) termin dostawy: 140 dni od dnia podpisania umowy; 4) do dostarczonej partii towaru należy dołączyć dokument stwierdzający jakość towaru (aprobata techniczna, atest, certyfikat lub deklarację zgodności); 5) warunki płatności: 14 dni od przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury; 6) kruszywo 0/31,5 zgodne z normą EN- 13242:2007 + A1: 2007; 7) stopień przekruszenia C 50/30 (50% min ziaren przekruszonych, 30% max ziaren zaokrąglonych); 8) Wykonawca dostarczać będzie materiał sukcesywnie, wielkość nie mniej niż 100- 150 ton dziennie- transportem wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji dostawy w terminie …………… dni- zgodnie z ofertą wykonawcy. 9) Zamawiający zgłaszać będzie zapotrzebowanie na dostawę materiału pisemnie/ e-mail na adres Wykonawcy wskazany w umowie; 10) O przygotowaniu dostawy materiału Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostaw;11) Przed pierwszą dostawą Dostawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu wyniki badania materiału; 12) Zamawiający ma prawo zażądać wykonania badania próbki z każdej dostawy materiału, w przypadku negatywnego wyniku Dostawca wycofuje materiał z dostawy, ponosi koszty ponownej dostawy jak również koszty badania próbki. W przypadku wyniku pozytywnego koszty badania ponosi Zamawiający; 13) Dostawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo w ruchu kołowym i pieszym (rozładunku materiału) nie powodując wyłączenia dróg z użytkowania; 14) Każdorazowo pracownik Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie będzie potwierdzał datę i ilość dostarczonego materiału przez Wykonawcę na dokumencie WZ, którego jeden egzemplarz będzie pozostawiał Zamawiającemu. Zamawiający dopuszcza płatności po każdej dostarczonej partii4 materiału.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo
14212200-2 - Kruszywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę, która uzyskanajwyższą łączną ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin przystąpienia do realizacji dostawy od dnia zgłoszenia zapotrzebowania, znaczenie kryterium
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę, która uzyskanajwyższą łączną ilość punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 3: „Zakup gruzu betonowego kruszonego dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu”.1. Założenia techniczne:1) Zamówienie realizowane w ilości 600 ton,2) Sprzedający dostarczy materiał po uzgodnieniu szczegółów z Kierownikiem lub Majstrem Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu na plac składowy Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu, ul. 3 – go Maja 11, 14-300 Morąg;3) Termin wykonania zamówienia: 140 dni od dnia podpisania umowy;4) warunki płatności: do 14 dni od daty przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury;5) Wykonawca dostarczać będzie materiał sukcesywnie, wielkość nie mniej niż 200- 250 ton dziennie- transportem wykonawcy na plac Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji dostawy w terminie …………… dni -zgodnie z ofertą wykonawcy;6) Zamawiający zgłaszać będzie zapotrzebowanie na dostawę materiału pisemnie/ e-mail na adres Wykonawcy wskazany w umowie;7) kruszywo łamane frakcji 0/63 uzyskane w wyniku przekruszenia gruzu z twardego betonu, bez domieszek z gazobetonu, cegły, zbrojenia, odpadów budowlanych;8) O przygotowaniu dostawy materiału Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostaw;9) Dostawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo w ruchu kołowym i pieszym (rozładunku materiału);10) Każdorazowo pracownik Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie będzie potwierdzał datę i ilość dostarczonego materiału przez Wykonawcę na dokumencie WZ, którego jeden egzemplarz będzie pozostawiał Zamawiającemu. Zamawiający dopuszcza płatności po każdej dostarczonej partii materiału.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo
14212200-2 - Kruszywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę, która uzyskanajwyższą łączną ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę, która uzyskanajwyższą łączną ilość punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7