Zakup kruszywa do budowy drogi w Leśnictwie Kłuśno

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup kruszywa do budowy drogi w Leśnictwie Kłuśno
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkrwilno
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2024-08-01
  • ZamawiającyNADLEŚNICTWO SKRWILNO
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-24
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00428407
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup kruszywa do budowy drogi w Leśnictwie Kłuśno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO SKRWILNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910507861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 5

1.5.2.) Miejscowość: Skrwilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-510

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.skrwilno@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: skrwilno.torun.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka Leśna i pozostała gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup kruszywa do budowy drogi w Leśnictwie Kłuśno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-908a9ae4-3d5a-44ba-bbb4-59812c007127

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004790/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kruszywa do budowy drogi w Leśnictwie Kłuśno

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_skrwilno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_skrwilno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_skrwilno oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie Oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_skrwilno
Ofertę oraz oświadczenia, składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP (sporządzane wg wzorów stanowiących odpowiednio załącznik nr 2 i 3 do SWZ), sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zgodnie z art. 781 Kodeksu cywilnego do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pozostałe informacje zawiera SWZ zamieszczona na platformie zakupowej.
Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zamieszczonym pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, oraz stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ dodatkowe informacje zawiera SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśniczy Nadleśnictwa Skrwilno. Inspektorem danych osobowych w Nadleśnictwie Skrwilno jest Sebastian Strzech email: iod@comp-net.pl.
20.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
20.3 Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
20.4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności
20.5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
20.6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.
20.7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
20.8. Niezależnie od postanowień pkt 20.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
20.9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,
20.10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
Pozostałe informacje zawiera SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.1.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa wraz z jego dostawą do budowy drogi w Leśnictwie Kłuśno.
2. Zamówienie polegać będzie na dostarczeniu określonego kruszywa bezpośrednio na wskazaną przez Zamawiającego drogę leśną przy użyciu samochodów samowyładowczych.
Kruszywo nie może zawierać:
• zanieczyszczeń: organicznych, plastiku itp.
• elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.),
• elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metale, drut, gwoździe, szkło itp.)
14. Zamawiający wymaga, aby dostarczane kruszywo było przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi normami (w tym m.in. PN-EN 13242, lub równoważne)
Wymagania w zakresie kruszywa określone zostały w pkt. 3.1.5 SWZ.
Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu deklaracje zgodności z normami, deklaracje na obecność szkodliwych pierwiastków i świadectwo pochodzenia kruszywa.
Część nr 1 – Dostawa kruszywa - kruszywo granitowe
Kruszywo naturalne łamane (przekrusz ze skały granitowej) o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm do zastosowania w warstwie nawierzchni z kruszywa niezwiązanego - 563 tony

4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do Przedmiotu zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy („Opcja”).
4.2. Przedmiotem Opcji będą dostawy opisane w SWZ w Rozdziale 3 i wycenione przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym część oferty.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dodatkowych zleceń w ramach Opcji jedynie w odniesieniu do:
• Część zamówienia nr 1 - Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość 30 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 2 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ
• Część zamówienia nr 2 – Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość 30 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 2 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ
• Część zamówienia nr 3 - Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość 30 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 2 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ
W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prawo opcji zostanie uruchomione w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących konieczność zwiększenia lub zmiany zakresu planowanych prac związanych z budową lub bieżącym utrzymaniem dróg leśnych. Korzystanie z prawa opcji będzie odbywało się poprzez złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli (pisemnie lub pocztą elektroniczną) w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Prawo opcji rozliczane będzie w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie Wykonawcy z uwzględnieniem rzeczywiście dostarczonych ilości kruszywa. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w terminie max. na 7 dni przed zakończeniem umowy.
4.3. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z pozycji (dostaw) wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym część oferty.
4.4. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych dostaw zawarte w formularzu ofertowym, stanowiącym część oferty.
4.5. Miejscem realizacji zamówień, o których mowa w pkt 4.2. będzie obszar:
• dla części nr 1 i 2 i 3 teren Leśnictwa Kłuśno

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla części zamówienia nr 1, 2 i 3 (każda część oceniania będzie oddzielnie):
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=( Cn )/( Co )×100 pkt

gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej,
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa wraz z jego dostawą do budowy drogi w Leśnictwie Kłuśno.
2. Zamówienie polegać będzie na dostarczeniu określonego kruszywa bezpośrednio na wskazaną przez Zamawiającego drogę leśną przy użyciu samochodów samowyładowczych.
Kruszywo nie może zawierać:
• zanieczyszczeń: organicznych, plastiku itp.
• elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.),
• elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metale, drut, gwoździe, szkło itp.)
14. Zamawiający wymaga, aby dostarczane kruszywo było przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi normami (w tym m.in. PN-EN 13242, lub równoważne)
Wymagania w zakresie kruszywa określone zostały w pkt. 3.1.5 SWZ.
Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu deklaracje zgodności z normami, deklaracje na obecność szkodliwych pierwiastków i świadectwo pochodzenia kruszywa.
Część nr 2 – Dostawa kruszywa - kruszywo betonowe.
Kruszywo betonowe łamane o uziarnieniu ciągłym 0/63 do zastosowania w warstwie podbudowy zasadniczej - 1281 ton

4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do Przedmiotu zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy („Opcja”).
4.2. Przedmiotem Opcji będą dostawy opisane w SWZ w Rozdziale 3 i wycenione przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym część oferty.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dodatkowych zleceń w ramach Opcji jedynie w odniesieniu do:
• Część zamówienia nr 1 - Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość 30 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 2 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ
• Część zamówienia nr 2 – Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość 30 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 2 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ
• Część zamówienia nr 3 - Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość 30 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 2 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ
W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prawo opcji zostanie uruchomione w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących konieczność zwiększenia lub zmiany zakresu planowanych prac związanych z budową lub bieżącym utrzymaniem dróg leśnych. Korzystanie z prawa opcji będzie odbywało się poprzez złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli (pisemnie lub pocztą elektroniczną) w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Prawo opcji rozliczane będzie w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie Wykonawcy z uwzględnieniem rzeczywiście dostarczonych ilości kruszywa. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w terminie max. na 7 dni przed zakończeniem umowy.
4.3. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z pozycji (dostaw) wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym część oferty.
4.4. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych dostaw zawarte w formularzu ofertowym, stanowiącym część oferty.
4.5. Miejscem realizacji zamówień, o których mowa w pkt 4.2. będzie obszar:
• dla części nr 1 i 2 i 3 teren Leśnictwa Kłuśno

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla części zamówienia nr 1, 2 i 3 (każda część oceniania będzie oddzielnie):
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=( Cn )/( Co )×100 pkt

gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej,
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa wraz z jego dostawą do budowy drogi w Leśnictwie Kłuśno.
2. Zamówienie polegać będzie na dostarczeniu określonego kruszywa bezpośrednio na wskazaną przez Zamawiającego drogę leśną przy użyciu samochodów samowyładowczych.
Kruszywo nie może zawierać:
• zanieczyszczeń: organicznych, plastiku itp.
• elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.),
• elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metale, drut, gwoździe, szkło itp.)
14. Zamawiający wymaga, aby dostarczane kruszywo było przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi normami (w tym m.in. PN-EN 13242, lub równoważne)
Wymagania w zakresie kruszywa określone zostały w pkt. 3.1.5 SWZ.
Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu deklaracje zgodności z normami, deklaracje na obecność szkodliwych pierwiastków i świadectwo pochodzenia kruszywa.
Część nr 3 – Dostawa kruszywa – kruszywo naturalne 0/31,5
Kruszywo naturalne o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 do zastosowania w warstwie ulepszonego podłoża z kruszywa niezwiązanego - 1708 ton

4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do Przedmiotu zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy („Opcja”).
4.2. Przedmiotem Opcji będą dostawy opisane w SWZ w Rozdziale 3 i wycenione przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym część oferty.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dodatkowych zleceń w ramach Opcji jedynie w odniesieniu do:
• Część zamówienia nr 1 - Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość 30 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 2 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ
• Część zamówienia nr 2 – Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość 30 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 2 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ
• Część zamówienia nr 3 - Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość 30 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 2 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ
W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prawo opcji zostanie uruchomione w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących konieczność zwiększenia lub zmiany zakresu planowanych prac związanych z budową lub bieżącym utrzymaniem dróg leśnych. Korzystanie z prawa opcji będzie odbywało się poprzez złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli (pisemnie lub pocztą elektroniczną) w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Prawo opcji rozliczane będzie w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie Wykonawcy z uwzględnieniem rzeczywiście dostarczonych ilości kruszywa. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w terminie max. na 7 dni przed zakończeniem umowy.
4.3. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z pozycji (dostaw) wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym część oferty.
4.4. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych dostaw zawarte w formularzu ofertowym, stanowiącym część oferty.
4.5. Miejscem realizacji zamówień, o których mowa w pkt 4.2. będzie obszar:
• dla części nr 1 i 2 i 3 teren Leśnictwa Kłuśno

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla części zamówienia nr 1, 2 i 3 (każda część oceniania będzie oddzielnie):
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=( Cn )/( Co )×100 pkt

gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej,
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej
a) Warunek ten, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):
zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 1 dostawę polegającą:
 dla części zamówienia nr 1 na dostarczeniu kruszywa (typu kruszywo łamane granitowe o uziarnieniu ciągłym 0/31) o wartości nie mniejszej niż 34 tys. zł brutto
 dla części zamówienia nr 2 na dostarczeniu kruszywa (typu kruszywo łamane betonowe o uziarnieniu ciągłym 0/63) o wartości nie mniejszej niż 37 tys. zł brutto
 dla części zamówienia nr 3 na dostarczeniu kruszywa (typu kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu ciągłym 0/31,5) o wartości nie mniejszej niż 30 tys. zł brutto

Przez dostawę Zamawiający rozumie dostawę kruszywa wykonaną na podstawie jednej umowy lub sumę dostaw wykonanych w ramach jednej umowy w przypadku, gdy umowa zakładała realizację przez wykonawcę świadczenia w częściach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3. oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ oraz wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych dostaw), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji) i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane (wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 6 do SWZ),
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
b) dowody określające, czy wskazane przez Wykonawcę dostawy na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W terminie składania ofert określonym w pkt 13.1. SWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą:
a) formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) sporządzony pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
b) wstępne oświadczenia, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie, złożone przez:
 Wykonawcę - sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 2 i załącznik 3 do SWZ,
 Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 2 i załącznik 3 do SWZ,
 podmioty trzecie udostępniające Wykonawcy zasoby na zasadzie art. 118 ust. 1 w zw. z art. 266 PZP sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 2a i załącznik 3a do SWZ;
c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 8.2. SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ),
d) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (np. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru), sporządzone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzone się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie opisanej w pkt 8.15 -8.17 SWZ.
e) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i *zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, sporządzone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie opisanej w pkt 8.15 – 8.17 SWZ,
*jeżeli pełnomocnictwo swoim zakresem obejmuje także zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego to powinno zostać złożone wyłącznie w formie elektronicznej, tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym
f) dokument, o którym mowa wyżej w pkt 12.4. lit. e) SWZ dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP w zw. z art. 266 PZP,
g) wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej:
Część zamówienia nr 1 – 800 zł (słownie: osiemset złotych).
Część zamówienia nr 2 – 800 zł (słownie: osiemset złotych).
Część zamówienia nr 3 – 800 zł (słownie: osiemset złotych).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
10.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP Paribas Bank Polska S. A. nr konta: 13 2030 0045 1110 0000 0179 4080 z dopiskiem: Wadium – część nr …… Zakup kruszywa do budowy drogi w Leśnictwie Kłuśno
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.
Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
10.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 10.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.
10.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
10.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.
10.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienie wadium w formie niepieniężnej w postaci dokumentu gwarancji/poręczenia wystawionego na jednego z tych Wykonawców, będzie wystarczające dla skutecznego zabezpieczenia oferty wadium.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
5) dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. lit. a, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wspólnie, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. lit. b składa ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, do którego wykazania służy dany dokument;
6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.

8.11. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian Umowy w przypadku:
(1) w zakresie zmiany terminów realizacji świadczeń wchodzących w skład Przedmiotu Umowy, stosownie do przypadku:
(a) o czas opóźnienia Zamawiającego w wykonywaniu jego obowiązków wynikających z Umowy,
(b) o czas działania Siły Wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia jej skutków i następstw,
(c) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, regulujących zasady wykonywania Przedmiotu Umowy o czas niezbędny do dostosowania wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części do zmienionego stanu prawnego,
(d) o czas opóźnienia w wykonaniu przez podmioty zewnętrzne czynności koniecznych do wykonania Przedmiotu Umowy z zastrzeżeniem, że przyczyną opóźnienia nie są działania lub zaniechania Wykonawcy,
(e) o czas, kiedy realizacja Przedmiotu Umowy była niemożliwa oraz następstw tego zdarzenia w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich,
(f) o czas niezbędny do wykonania czynności wynikających z zaleceń właściwych organów jeżeli wykonywanie Przedmiotu Umowy zostało wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji Przedmiotu Umowy,
(g) o czas wynikający z konieczności ewentualnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy wprowadzonej na podstawie przepisów PZP umożliwiających dokonanie takiej zmiany,
- przy czym każda zmiana może nastąpić tylko o czas niezbędny do wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany oraz ich następstw.
(2) w zakresie zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań organizacyjnych, gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności:
(a) wystąpi zmiana prawa mająca wpływ na realizację Przedmiotu Umowy,
(b) w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
(c) w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt (1) powyżej.
- z zastrzeżeniem, że inne rozwiązania będą spełniały wymagania funkcjonalne określone w dokumentach zamówienia w stopniu nie mniejszym niż rozwiązania dotychczasowe.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_skrwilno, na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-01 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-30

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

W przypadku podjęcia decyzji o przeprowadzeniu negocjacji, Zamawiający działając z mocy art. 288 ust. 1 PZP ograniczy, stosując kryteria oceny ofert, liczbę wykonawców zaproszonych do negocjacji do trzech Wykonawców, których oferty spełniają w najwyższym stopniu te kryteria.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszystkie informacje oraz numerowanie i pkt. zawarte w ogłoszeniu są zgodne z zapisami SWZ.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 PZP oraz w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835, dalej: „Specustawa”).
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835, dalej: „Specustawa”).
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę:
Na podstawie:
1) art. 108 ust. 1 pkt 1) PZP
2) art. 108 ust. 1 pkt 2) PZP
3) art. 108 ust. 1 pkt 3) PZP
4) art. 108 ust. 1 pkt 4) PZP
5) art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP
6) art. 108 ust. 1 pkt 6) PZP
7) art. 7 ust. 1 pkt 1-3 Specustawy
Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej
podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą:
1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
spełnienie warunków udziału w postępowaniu (w zakresie warunku, w stosunku do którego udostępnia swój potencjał)
sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki nr 2a i 3a do SWZ.
Pozostałe informacje nie wskazane w ogłoszeniu zawiera SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie kuchni na wymiar- Ciechocinek
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie kuchni na wymiar. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI